Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5304)

Vierailija
2301/5304 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ruma nainen ei pääse äidiksi vaikka haluaisi.

Tyhmintä ja ruminta on tuollainen muiden asioihin pyytämättä tyrkkyilevä pahansuopuus. 

Vierailija
2302/5304 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Khyyyllä. Kaikki äidit täällä vaeltavat vuotavine alapäineen, välilihat riekaleina, pskat housuissa, mahanahkat roikkuen (puhumattakaan tisseistä).

Tulee väkisinkin mieleen, että velat yrittävät nyt edistää asiaansa pilkkaamalla äitejä.

Velojen ei tarvitse edistää asiaansa. Jos on vela, on vela, siihen ei tarvita propagandaa tyyliin liity meihin. Lapselliset tuota propagandaa harjoittavat, velat haluavat olla rauhassa ilman että kukaan tulee pätemään tai sorkkimaan. Suurin osa veloista ei missään olosuhteissa pilkkaa äitejä, emme vain halua sen lapsen lisäksi (tämä on se isoin asia, ei haluta lapsia) kyseisiä kehon vammoja, mutta en ainakaan itse ajattele äitien olevan pelkästään kuvailemiasi.

Synnytyskoneet eivät tajua tätä koska hahmottavat maailman itsekkäästi vain oman agendansa kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/5304 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut vastaan sellaista ihmistä, jonka kanssa haluaisin hankkia lapsen. En ole sen sorttinen nainen, joka hankkii lapsen yksin. Itse ydinperheessä kasvaneena se oma mielikuva vanhemmuudesta on kaksi puolisoa, jotka jakavat vanhemmuuden ilot ja surut yhdessä. Omat vanhemmat oli silloin minun lapsuudessa myös toistensa parhaat ystävät ja keskustelukumppanit. Joskus olen lukenut, että lapsen koti on vanhempien parisuhde. Juuri näin sen koin. Ei seinillä merkitystä, ei materialla, vaan sillä rakkaudella.

Vierailija
2304/5304 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, aika aikaa kutakin. Minä en halunnut omaa lasta ennen kuin löysin sen oikean puolison, jonka kanssa halusin perustaa perheen. Jotkut kutsuu sitä vauvakuumeeksi. Jotkin hormonit alkoi hyrrätä, aloin nähdä vauvoista uniakin. Ja huom! olin jo aiemmin ollut 6 vuotta avioliitossa nuorena, eikä silloin tuntunut kertaakaan siltä, että voisin edes harkita lapsen hankintaa. Silloin sanoin aina, että en ikinä halua äidiksi.

Ja taasko joku, joka tulee selittämään, että aikansa kutakin. Jos joku muuttaa mielensä, ei tarkoita että kaikki muuttaa mielensä.

Vierailija
2305/5304 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela voi olla ruma, mutta hän ei ajattele äitiyttä pääsemisenä eikä sitä halua.

Vierailija
2306/5304 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole silloin vela, koska haluaisi äidiksi.

Se on kyllä lasta haluavan kannalta harmi, jos ulkonäöstä jää kiinni oma vanhemmuus.

Vierailija
2307/5304 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi paljon on kyllä rumia vanhempia, naisia ja miehiä.

Vierailija
2308/5304 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, aika aikaa kutakin. Minä en halunnut omaa lasta ennen kuin löysin sen oikean puolison, jonka kanssa halusin perustaa perheen. Jotkut kutsuu sitä vauvakuumeeksi. Jotkin hormonit alkoi hyrrätä, aloin nähdä vauvoista uniakin. Ja huom! olin jo aiemmin ollut 6 vuotta avioliitossa nuorena, eikä silloin tuntunut kertaakaan siltä, että voisin edes harkita lapsen hankintaa. Silloin sanoin aina, että en ikinä halua äidiksi.

Et ole vela, joten täysin turha kommentti tähän keskusteluun.

Vierailija
2309/5304 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt melkeinpä pelkkiä huonokäytöksisiä lapsia, toisaalta luotan itseeni että minulla säilyisi auktoriteetti ja lapsellani olisi kuria, mutta tuntuu oudolta että onko 90% vanhemmista tosiaan epäonnistunut kasvattajana, vai onko lapset kurista huolimatta niin hirviöitä. Oma elämä menisi kyllä ihan pilalle jos siinä olisi joku häiriintynyt kakara, kun miettii miten paljon jo naapurinkin lapsi pilaa elämääni😂

Hah, hah, tämä on ketjun paras vitsi: Vela larppaa vanhempaa! Jatka ihmeessä, niin saadaan nauraa.

Ja synnytyskone yritti larpata lukutaitoista. Sanoiko tuo kommentoija jossain vaiheessa olevansa vanhempi?

Vierailija
2310/5304 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on omituisia kommentteja. Kyllä kaikennäköiset äidiksi pääsee jos haluaa. Eikä ole kivaa kun arvostellaan ihmisen ulkonäköä. Arvostelijalla on usein itsellä ongelma. Toinen mikä mietitytti oli väite,että raskaus on melkoinen riskiäidille ja lapselle. Nykyaikana ei ole. Lapsia pitäisi tähän vanhusten suomeen saada mutta toisaalta maailmassa on liikaa ihmisiä. Kaksipiippuinen juttu. Naisella kuitenkin oikeus päättää tekeekö lapsia.

Vierailija
2311/5304 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat naiset ovat epäonnistuneet elämässä. Elämäntarkoitus on lisääntyminen.

Vierailija
2312/5304 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomat naiset ovat epäonnistuneet elämässä. Elämäntarkoitus on lisääntyminen.

Heh heh! Se on kyllä jännä juttu, kun itsestä kuitenkin tuntuu, että on maailman onnellisin ja niin etuoikeutettu. Taidetaan elää eri elämänfilosofioiden mukaan. Itselle ei tulisi mieleenkään sanoa toiselle, että mikä hänen elämäntarkoituksensa on. Omani kyllä tiedän ja sen mukaan mennään

Vierailija
2313/5304 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä viha kumpuaa? Itseinho vai pettymys omaa elämää kohtaan? Voimia.

Vierailija
2314/5304 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko laittaa jonkun lähteen tälle? Olisi kiva tietää missä kirjassa kerrotaan elämän tarkoitus. Itse olen ajatellut määritellä omin päin oman elämäni tarkoituksen.

Vierailija
2315/5304 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt melkeinpä pelkkiä huonokäytöksisiä lapsia, toisaalta luotan itseeni että minulla säilyisi auktoriteetti ja lapsellani olisi kuria, mutta tuntuu oudolta että onko 90% vanhemmista tosiaan epäonnistunut kasvattajana, vai onko lapset kurista huolimatta niin hirviöitä. Oma elämä menisi kyllä ihan pilalle jos siinä olisi joku häiriintynyt kakara, kun miettii miten paljon jo naapurinkin lapsi pilaa elämääni😂

Hah, hah, tämä on ketjun paras vitsi: Vela larppaa vanhempaa! Jatka ihmeessä, niin saadaan nauraa.

Hauskaa tosiaan. Vela on jopa parempi vanhempi kuin vanhemmat itse, vaikka siis jo naapurin lapset pilaavat hänen elämänsä.

Vierailija
2316/5304 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, tältäkö tuntuu epäonnistuminen? Onnelliselta, vapaalta, rakastuneelta, tasapainoiselta, innostuneelta. No sitten olen kyllä erittäin mielelläni "epäonnistunut"!

Vierailija
2317/5304 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taasko joku, joka tulee selittämään, että aikansa kutakin. Jos joku muuttaa mielensä, ei tarkoita että kaikki muuttaa mielensä.

Onko kukaan väittänyt, että kaikki muuttavat mielensä? Tässä kysyttiin omaa kokemusta, eikä sitä, miten kaikki maailman ihmiset toimivat. Yleistykset omista kokemuksista eivät ole koskaan päteviä. Jokaisella on omakohtainen kokemus.

Vierailija
2318/5304 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole vela, joten täysin turha kommentti tähän keskusteluun.

Vela on vapaaehtoisesti lapseton henkilö. Minä olen nimenomaan ollut vapaaehtoisesti lapseton, enkä halunnut lasta nuorena, vaikka silloinen aviomies olisi halunnut. Ajatuskin tuntui ahdistavalta.

Vierailija
2319/5304 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan väittänyt, että kaikki muuttavat mielensä? Tässä kysyttiin omaa kokemusta, eikä sitä, miten kaikki maailman ihmiset toimivat. Yleistykset omista kokemuksista eivät ole koskaan päteviä. Jokaisella on omakohtainen kokemus.

No mielensä muuttaneen kommentti oli täysin turha ja väärässä ketjussa, ei kysytty mielensä muuttaneiden kokemuksia. Ja mielensä muuttaminen on tosi tyypillinen "argumentti", jolla yritetään veloja kiusata. Turhaan.

Vierailija
2320/5304 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole vela, joten täysin turha kommentti

Vela on vapaaehtoisesti lapseton henkilö. Minä olen nimenomaan ollut vapaaehtoisesti lapseton, enkä halunnut lasta nuorena, vaikka silloinen aviomies olisi halunnut. Ajatuskin tuntui ahdistavalta.

Entinen vela ei ole pätevä käsite, sama kuin entinen naimaton. Et ole vela.