Sanotaan, että "kaikki tekee virheitä" , niin minkä virheen sinä viimeksi teit?
Kommentit (137)
luotin vääriin ihmisiin
tein asioita vasten tahtoa
ja käyttäydyin todella tökerösti eilen terapiassa ja hävettää
Nussin yhden yön hoitoa epähuomiossa perseeseen. Ihmettelinkin, miksi akka huutaa kuin sireeni ja pillu on niin kireä. Vasta kun tunsin vienon paskan tuoksun, tajusin virheeni. Nopean suihkun jälkeen kledjut päälle, mimmille heipat ja taksilla suoraan kotiin. Aamulla hävetti.
Olen tehnyt sen virheen että olen luullut megalomaanisen kakkahädän johtavan järkkyhyvään tulokseen.
Kaikki kiire ja töhinä, ja tuloksena pelkkä suutari.
Monessa asiassa.
Menin pakkasella töihin autolla. Auto jumahti tiistain aikana täysin. Vielä en ole saanut huoltoa paikalle.
Ainut lapsi. En ole koskaan oppinut olemaan toisten kanssa teen koko ajan väärin. En vuosikymmenien aikana vaan ole oppinut, miten ihmisten kanssa ollaan. Olen myös introvertti. Lähes joka päivä samat virheet niin tänäänkin. Ihmisten kanssa tulee virheitä en varmaan opi koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin rehellisesti eräältä anteeksi. Se oli jostain syystä moka, koska se päätti suhteen. Tuo toinen ei edes vastannut viestiini, esim. sanoakseen, että antaa anteeksi.
Turha varmaan sanoakaan, että meinaanko koskaan enää joltakulta anteeksi pyytää. No en meinaa.
Oliko kyse jostain yhdestä tekemästäsi virheestä? Ja millaisesta virheestä?
On hieman eri asia, jos kyseessä on pitempään jatkunut perseily ja huono kohtelu toista kohtaan, johon toisella on viimeinkin leikannut kiinni, silloin yksi kuppainen "no anteeks"-viesti ei paljon pelasta, vaikka sen vilpittömäksi tarkottaisikin.
Lensin suomalaisten suosimaan turistirysään joka on karmea paikka.
Laitoin pyykkikoneeseen lakana- ja pyyhepyykkiä pyörimään aika vajaalla koneella. Sitten makuuhuoneessa huomasin että oikeastaan kaikki petivaatteet olisikin voinut laittaa samaan koneelliseen ja olisi vieläkin jäänyt seuraavaan pesukertaan.
Ihmissuhteiden ja terveyden suhteen tulee varmasti tehtyä virheitä lähes päivittäin, mutta ne ovat niin monimutkaista sfääriä että parempi olla edes ajattelematta. Tuollaiset asiat näkee yleensä realistisessa perspektiivissä vasta paljon paljon myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
luotin vääriin ihmisiin
tein asioita vasten tahtoa
ja käyttäydyin todella tökerösti eilen terapiassa ja hävettää
Onneksi terapeutti on varmasti tottunut tökeröihin asiakkaisiin ja ehkäpä ensi kerralla juttelet hänen kanssaan asiasta. Kuuluu terapiaprosessiin.
Ai oletko tehnyt :D Sokea on jos joku ei keksi virheitä itsestään ja helposti.
Senkin jälkeen olen varmasti tehnyt paljon virheitä. Mut viimeksi tajusin, etten voi vaatia miestä mukautumaan omaan täysin erilaiseen temperamenttiini. Tähän asti olen ajatellut, et kyllä hänen täytyy, mutta nyt hoksasin, et kunnioitan miestäni sillä, et pikemminkin ITSE yritän mukautua hänen temperamenttiinsa. Tiedän että hänkin tekee parhaansa sietääkseen minua.
Se on helppo teoriassa vakuutella, että vain itseään voi muuttaa, mutta silti sitä käytännössä haluaa, että se toinen muuttuu 98%, itse ehkä hikisesti ja isoon ääneen omaa hyvyyttään mainostaen sen 2%.
Avioliitto on siitä vaikea mutta hieno asia, että koskaan ei tulla täydellisiksi, vaan aina voi olla parempi puoliso toiselle. Se on rakkautta <3
Ikinä en ole virhettä tehnyt, enkä toista kertaa tee!
Viime viikolla luulin hetken tehneeni virheen, mutta hetken pohdittuani muistin miksi tein asian juuri siten kuin tein. Pyrin aina tekemään kaiken niin perustellusti ja oikein, että jokainen virhe johtaa hyvin tarkkaan analyysiin että mitä tässä tapahtui ja miksi.
Illalla vetelin väriviinaa ja kirkkaita sekaisin, nyt kauheassa krapulassa vääntelehdin itsesäälin vallassa, oi miksi antauduin viinapirun viettelemäksi,,,,,, mutta hetkinen tänäänhän on päivä uusi ja eilistä virhettä en tule toistamaan, siispä rinta rottingilla kohti kantabaaria. *
Kortti kuivumaan, ei siis hyllylle vaan kuivumaan. En ole kovin ylpeä tapahtuneesta.....
luotin vääriin ihmisiin