Anna anteeksi entisille kiusaajillesi
Kuka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään. Asetu kaunan yläpuolelle. Itse en muista enää mitään koulujuttuja, onhan minulla oma perhe, asunto ja työ. Mene sinäkin eteenpäin.
Kommentit (82)
En ennen, kuin tulevat pyytämään.
Siinä kyllä mahtaisi olla melkoinen jono. 😆🖤
Minua ei ole koskaan kiusattu. Mutta joka tapauksessa annan henkisen kehittymättömyytesi sinulle ap anteeksi. Koita pärjäillä
Oon antanut anteeksi, mutta halveksin ja säälin niitä ihmisiä. Vielä aikuisenakin ovat samoja kiusaajia.
Ei narsistikiusaaja ole edes pyytänyt minulta anteeksi. Sen sijaan hän esittää olevansa uhri. En siis aio antaa anteeksi, mutta en enää välitä hänen touhuistaan, on selvästi vähän sekaisin enkä voi vaikuttaa luonnehäiriöön vaikka mitä tekisin. Jos alkaa taas vainoamaan otan yhteyttä poliisiin, sillä sitähän se kiusaamiskäytös koulussakin oikeastaan oli, vainoamista.
EN .Minulla menee kivasti..toivon että.sinä luokan kovistyttö saat paskaa niskaasi..niin inhottava olit..kuulin että olit käynyt 40 kymppisenä pyytelemässä kohteteiltasi anteeksi...naurettavaa .Kohdatessamme en katsonut sinua päinkään ja olit nyt minulle ilmaa..karma is bitch.
Vierailija kirjoitti:
En ennen, kuin tulevat pyytämään.
Siinä kyllä mahtaisi olla melkoinen jono. 😆🖤
No sitähän saat sitten odotella. Suosittelen kuitenkin eteenpäin etenemistä.
Vierailija kirjoitti:
Oon antanut anteeksi, mutta halveksin ja säälin niitä ihmisiä. Vielä aikuisenakin ovat samoja kiusaajia.
Sama juttu. Haters gonna hate.
Entäs nykyisille kiusaajille? Terveisiä työpaikalta.
En voi. Ne ovat kaikki kuolleet oman käden kautta.
Olen saattanut vaikuttaa asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te niitä mietitte? Älä anna valtaasi muille. Ymmärrä että olet vastuussa itsestäsi, avaa suusi ja sano jos et pidä siitä miten sinua kohdellaan tai miten esimerkiksi sinusta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Omko tämä mielestäsi ylpeilyn aihe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te niitä mietitte? Älä anna valtaasi muille. Ymmärrä että olet vastuussa itsestäsi, avaa suusi ja sano jos et pidä siitä miten sinua kohdellaan tai miten esimerkiksi sinusta puhutaan.
Ajattele jotain pahaa tapahtuvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Asia aiheuttaa pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele jotain pahaa tapahtuvaksi.
En halua sillä tavalla itse ajatella, en siis halua toivoa kenellekään mitään pahaa mutta ymmärrän toki että katkeruudesta johtuen monet kipuillessaan ajattelevat pahoja asioita mutta valitettavan usein alkavat myös toteuttamaan niitä erilaisin tavoin. Omat tunteet tulisi käsitellä ja siirtyä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti juurikin mainitsemastasi syystä. Karma is a bitch. Kyllä se taas siitä sitten etenee. Tee kunnolla niitä muutoksia onnellisempaan suuntaan.
Se voi olla liian myöhäistä moni lapsi tekee itsemurhan!
Eli painu helvettiin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nimittäin ajatellut erikoisia kohtaloita. Millä todennäköisyydellä saat hyppäämään sillalta?
Musta lista = To Do list. Ei ole mikään meriitti päästä sinne. A vink.
En koskaan.