Anna anteeksi entisille kiusaajillesi
Kuka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään. Asetu kaunan yläpuolelle. Itse en muista enää mitään koulujuttuja, onhan minulla oma perhe, asunto ja työ. Mene sinäkin eteenpäin.
Kommentit (82)
Eli ap muistelee siis itse vanhoja aloituksessaan...
Annan anteeksi kun tulet pyytämään anteeksi. Taitaa olla huono omatunto ja pelko että sattuu ittelle jotain.
Ei mitään armoa kiusaajille, kiusaajat ovat tuhonneet uhrinsa säälimättä ja kiduttaneet näitä ja ajaneet itsemurhiin.
Taputtelen hellästi kämmenpohjilla leuka- ja poskiluut tasaisiksi koska minä pystyn.
Jos Beetu tuut pyytää anteeksi, oletettavasti saat.
Lastani kiusattiin pitkäkestoisesti. Anteeksiantoa tuskin tulee koskaan. Siihen on syy.
Ei tarvitse, se on kuollut. Oman käden kautta, kuulemma,enkä voi sanoaettä olisin pahoillani.
En tosin ajattele koko asiaa enkä ihmistä enää varmaan edes joka vuosi, minun elämästäni tuli hyvä kaikesta huolimatta.
Mä en anna anteeksi ihmiselle, joka ei tunne minkäänlaista katumusta eli kiusaajalleni.
Ei pidä olla ehdoton ja mustavalkoinen. Ei pidä tuomita.
onglema on lähinnä se että jotkut tahot haluavat pitää skismaa yllä, sitä sanoataan riidan ylläpitämiseksi. mutta onneksi on työkaluja joihin ei todellakaan tarvitse mitään lupia.
jatkuvalle häirinnälle ei ole olemassa mitään armoa.
Anteeksi voi antaa. Mutta unohtaa ei. Ei anna toista mahdollisuutta sen tehdä sitä eli pysyy kaukana. Kaikissa ajoissa ja avaruuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset psykoosit siellä sitten
Niinhän minä annoinkin. Tuli kymmenen vuoden jälkeen yllättäen baarissa jotain sössöttää. Sanotaanko vaikka nyt näin liikoja paljastamatta, että ykkösellä tippui. Apology accepted.
Vierailija kirjoitti:
Miten sua on häiritty?
En todellakaan :)