Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli tanssia miesten kanssa

Vierailija
17.12.2022 |

Kaipaisin sellaista mutta sitä ei tule ikinä tapahtumaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Minä tanssin pari viikkoa sitten, olipa piristävää.

Alunperin tänäänkin oli tarkoitus lähteä, mutta suunnitelmat peruuntuivat.

Vierailija
2/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian syrjäytynyt ei mitään mahdollisuutta😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tanssin mieluiten vain itsekseni, koska miehen kanssa se on niin hankalaa. Ovat aina paljon pidempiä, kuin minä (kyllä, olen pätkä), joten askeleet eivät tahdo käydä yksiin ja kädet huonossa asennossa. Onneksi en sentään itse näe, miten naurettavalta se taatusti näyttää. Valitettavan usein miehet vain tulevat hakemaan tanssimaan (jopa jossain karaokepaikoissa esim.), eikä oikein kehtaa olla epäkohtalias ja jaella vain rukkasia koko ajan.

Vierailija
4/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi nainen sanoi minulle ettei kukaan mies tule minua pyytämään tanssimaan kun olimme laivalla. Toiset naiset ovat huonoa seuraa ei heidän kanssa kannata lähteä mihinkään mutten yksinkään halua lähteä. Ap

Vierailija
5/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei, rohkeasti vaan... monissa kaupungeissa on ihan teille suunnattuja seurustelupaikkoja.  Don't tell Mama jne.

Kultaa kaulaan ja kaapista ulos.

https://tinyurl.com/ywd4m728

Vierailija
6/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kuvassa on mun yleisin tanssiliike

Vierailija
7/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei, rohkeasti vaan... monissa kaupungeissa on ihan teille suunnattuja seurustelupaikkoja.  Don't tell Mama jne.

Olen hetero nainen, ap

Vierailija
8/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hetero nainen, ap

Matkusta Tallinnaan

Vierailija
9/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten? Eli yksi mies ei riitä?

Vierailija
10/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen liian syrjäytynyt"

Mikä olis sopiva syrjäytymisen määrä, että kykenisi teoriassa tanssimaan miesten kanssa? 

Aloitus on niin päätön, että veikkaan kirjoittajaksi Pasia, 13 v. Pasi tykkää aina esittää tyttöä.

Vierailija
11/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitäis? Eikö tanssimaan mennä tutustumaan ihmisiin? Ei pidä takertua ekaan vastaantulijaan etenkään jos se oot sinä, eikä yleensä tanssipaikoissa mennä mitään piiritanssia vaan pari-.

Vierailija
12/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kivaa vaihtelua

Vierailija
13/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Miehet muodostavat patriarkaatin joka vain odottaa tilaisuutta sortaa meitä naisia ja muunsukupuolisia. Naisena en ikinä kokisi itseäni turvalliseksi miehen seurassa.

Vierailija
14/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Miehet muodostavat patriarkaatin joka vain odottaa tilaisuutta sortaa meitä naisia ja muunsukupuolisia. Naisena en ikinä kokisi itseäni turvalliseksi miehen seurassa.

Nautin jo koulussa siitä kun sain tanssia miesten kanssa, he olivat kohteliaita. Ja tunnen oloni turvalliseksi miesten kanssa. Ap

Vierailija
15/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Nautin jo koulussa siitä kun sain tanssia miesten kanssa, he olivat kohteliaita. Ja tunnen oloni turvalliseksi miesten kanssa. Ap

Kerro nyt montako miestä pitää olla? Onko tässä polyamoria vai jonkinlainen ryhmäseksi hakusessa?

Vierailija
16/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viime viikonloppuna olin. Ihan vaan yökerhon tapaisessa, tosin vanhemmalle väelle suunnattu pääosin eli ei mikään teinimesta. Tanssikavereita riitti mutta olivat kohteliaita eivätkä semmoisia lääppijöitä kuin joskus nuorena. Pari oli kyllä hyvin pettyneitä kun kerroin etten ole kiinnostunut muusta kuin tanssimisesta.

Vierailija
17/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa vaan tanssiminen eikä muu läheisempi tuttavuus, joten tanssin vähän aikaa yhden kanssa ja päästän sen sitten etsimään muuta seuraa.

Vierailija
18/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kerro nyt montako miestä pitää olla? Onko tässä polyamoria vai jonkinlainen ryhmäseksi hakusessa?

Niin paljon kuin komeita miehiä riittää. Jos hyvin menee niin haluan myös kumppanin, ap

Vierailija
19/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sellaista tanssia kuin strip tease? Tarvitsisin partnerin M42

Vierailija
20/22 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko sellaista tanssia kuin strip tease? Tarvitsisin partnerin M42

Ei sellaista. Haluan tanssia hitaita nuoremman miehen kanssa. Ap