Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Salakuuntelua, sähköistä häirintää, manipulointia joukkovainoamiseen uskova kokee olevansa vihamielisen ryhmän uhri

Vierailija
13.12.2022 |

https://yle.fi/a/74-20005887

Artikkelissa viitataan suomalaisten joukkovainoamisen uhrien asiaa ajavaan yhdistykseen mainitsematta sen nimeä. Se on Suomen joukkovainotut ry.

Mutta mielenkiintoista, että ihan Ylen artikkeli tuosta vaietusta aiheesta, kun täälläkin aina poistetaan nopeasti keskusteluita gang stalkingista eli joukkovainoamisesta.

Kommentit (362)

Vierailija
101/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävintähän näissä harhaluuloisuushäiriössä/skitsofreniassa on sairaudentunnottomuus. Eli eivät ymmärrä olevansa sairaita eikä heitä avunpiiriin saa. Varmasti heille itsellekin hyvin raskasta elää koko ajan varuillaan ja epäillä kaikkea. Netistä löytävät sitten samanhenkistä seuraa ja harha vahvistuu. Surullista.

Aiemmin positiivisesti elämään ja asioihin suhtautunut tuttuni alkoi koronan myötä kääntyä vahvemmin salaliittoteorioiden pariin. Ja sitä aikaahan kotona oli sulkujen aikana vähän liikaakin. Nettiyhteisössä harhat vahvistuu. Yht'äkkiä uhkia ja epäilyjä oli kaikkialla. 5g-verkot, koronarokotteet, vaalihuijaus, eliitin kaappaamat lapset, kuussa ei ole käyty.. You name it. Ja muita puheenaiheita ei pian enää ollut. Päihteitä kului. Sitten kuvaan astui Jumala. Päihteitä kului silti. No sitten hän alkoi uskomaan olevansa Chosen One. Jumala lähettää hänelle viestejä youtuben kautta. Sitten tuli vielä tämä gang stalking eli nyt rikollisjärjestöt vainoo, poliisit seuraa, myös minä olen tässä salaliitossa. Ainiin, ufot myös seuraa. Tuosta kaikesta minulla on hänen pitkä viestimonologinsa tallella eli en keksi näitä asioita.

Kaikesta huolimatta apua ei hae. Ja osaa tarvittaessa esittää ihan normaalia eli ei äkkiseltään kukaan tajua hänen mielenmaisemaa. Tein kerran jopa huoli-ilmoituksen sossuille. Hänellä kun on lapsikin. Mainitsin jopa hänen huumeongelman, joka säännöllisillä seuloilla selviäisi. Sossut eivät sitten kai haastattelun jälkeen tehnyt mitään. Sama meno jatkuu. Pelottaa, että jotain pahaa tulee vielä käymään. Kun kerran YouTubesta viestejä vastaanottaa suoraan yläkerrasta..

Mielenterveysongelmat tulee vielä räjähtämään käsiin lähivuosina :(

Mikäs satusetä tai satutäti se siinä tarinoi? Pidä huoli omista asioista, kyylä.

Vierailija
102/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Kun ajan tietä pitkin, useat autot käynnistyvät ja alkavat seurata minua.”

”Osa taktiikoista on tieni tukkimista ostoskärryillä tai pysäyttämistä, kun kävelen tai ajan.”

Tätä kirjoittaessani vainoamista tapahtuu parhaillaan äänitekniikoin: vainoajat asuvat seinänaapureina, ajoittavat ovien paukahduksia, yskimistä, nauramista ja vessan vetämistä.

Lisäksi raajat putoavat koronarokotusten jälkeen ja Pill Keits asuu käsivarressa.

Ihan varmasti asuu! 

Onko sinulla kova hätä, kun joukkovainoamisesta on alettu puhua jo julkisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täälläkin näitä, jotka kokevat elävästi olevansa transihmisten ja intersektionaalisten vasemmistowokejen vainoamia. Kokemus on varmastikin hyvin todellisen tuntuinen. Ironisesti kehodysforiaan he eivät silti kykene samaistumaan, vaikka kärsivät verrannollisesta sairaudesta.

Vierailija
104/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävintähän näissä harhaluuloisuushäiriössä/skitsofreniassa on sairaudentunnottomuus. Eli eivät ymmärrä olevansa sairaita eikä heitä avunpiiriin saa. Varmasti heille itsellekin hyvin raskasta elää koko ajan varuillaan ja epäillä kaikkea. Netistä löytävät sitten samanhenkistä seuraa ja harha vahvistuu. Surullista.

Aiemmin positiivisesti elämään ja asioihin suhtautunut tuttuni alkoi koronan myötä kääntyä vahvemmin salaliittoteorioiden pariin. Ja sitä aikaahan kotona oli sulkujen aikana vähän liikaakin. Nettiyhteisössä harhat vahvistuu. Yht'äkkiä uhkia ja epäilyjä oli kaikkialla. 5g-verkot, koronarokotteet, vaalihuijaus, eliitin kaappaamat lapset, kuussa ei ole käyty.. You name it. Ja muita puheenaiheita ei pian enää ollut. Päihteitä kului. Sitten kuvaan astui Jumala. Päihteitä kului silti. No sitten hän alkoi uskomaan olevansa Chosen One. Jumala lähettää hänelle viestejä youtuben kautta. Sitten tuli vielä tämä gang stalking eli nyt rikollisjärjestöt vainoo, poliisit seuraa, myös minä olen tässä salaliitossa. Ainiin, ufot myös seuraa. Tuosta kaikesta minulla on hänen pitkä viestimonologinsa tallella eli en keksi näitä asioita.

Kaikesta huolimatta apua ei hae. Ja osaa tarvittaessa esittää ihan normaalia eli ei äkkiseltään kukaan tajua hänen mielenmaisemaa. Tein kerran jopa huoli-ilmoituksen sossuille. Hänellä kun on lapsikin. Mainitsin jopa hänen huumeongelman, joka säännöllisillä seuloilla selviäisi. Sossut eivät sitten kai haastattelun jälkeen tehnyt mitään. Sama meno jatkuu. Pelottaa, että jotain pahaa tulee vielä käymään. Kun kerran YouTubesta viestejä vastaanottaa suoraan yläkerrasta..

Mielenterveysongelmat tulee vielä räjähtämään käsiin lähivuosina :(

Mikäs satusetä tai satutäti se siinä tarinoi? Pidä huoli omista asioista, kyylä.

Kalikka kalahti, M1-lähetteen saanut älähti.

Vierailija
105/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä yksi omituisimmista ketjuista täällä palstalla. Tilanteet joissa nämä ihmiset pelkää tulleensa vainotuksi on täysin tuikitavallisia, esim "Kun tulin kassalle, niin huomasin, että nuorehko, ehkä n. 30-vuotias nainen, joka oli jo maksanut ja laittanut kassiin ostoksensa, tuijotti minua pitkään ja merkitsevästi vakava ilme naamalla."

Minulla on tällaisia hetkiä joka ikinen päivä, mutta ei tulisi hetkeksikään mieleen, että joku vakoilee tai vainoaa minua tuollaisessa kohdassa. Mutta sairaushan tuollainen pelko ilmiselvästi on.

Vierailija
106/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on huonompia asuinalueita, joissa poliisit ihan turvallisuuden takia ajelee.

Jotkut jutut voi olla totta tai sitten ei.

Uskontojen uhreissa varmaan löytyy esimerkkejä.

T. Tiina Tylsälä

Vierailija
107/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Osa taktiikoista on tieni tukkimista ostoskärryillä tai pysäyttämistä, kun kävelen tai ajan.”

Tätä kirjoittaessani vainoamista tapahtuu parhaillaan äänitekniikoin: vainoajat asuvat seinänaapureina, ajoittavat ovien paukahduksia, yskimistä, nauramista ja vessan vetämistä.

Aika ilmiselvää psyykkistä oireilua. Kuten sähköallergia.

Vierailija
108/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä:

"Psykologisen ahdistelun keinoja olivat mm.:

- Parveilu. Joka paikkaan, johon menin, tuli perässä paljon ihmisiä tai oli jo valmiiksi odottamassa siellä. Esimerkki tästä oli tilanne yhdessä Espoon hieman syrjäisessä paikassa olevassa Lidlissä, jossa olin aika usein käynyt. Siellä oli aina ollut melko vähän ihmisiä arkipäivisin päiväsaikaan, mikä onkin normaalia, mutta silloin, kun noina vainoamisen alkuaikoina menin kerran sinne tavallisena arkipäivänä puolenpäivän aikaan, niin parkkipaikka oli niin täynnä, että sinne mahtui hädin tuskin ajamaan. Voisi sanoa, että siellä oli ihmisiä jopa kymmenkertainen määrä normaalin verrattuna. Jos ja kun minua tarkkailtiin ja salakuunneltiin silloin, kuten on monista asioista päätellen syytä olettaa, niin vainoamisen organisoijat tiesivät etukäteen, että olin menossa käymään juuri siinä kaupassa, koska olin juuri puhunut siitä kahden muun henkilön kanssa."

Ajatellaanpa nyt aivan ensin tällaisen asian käytännön toteutusta. Eli ensin salakuunnellaan, että henkilö x on nyt menossa lidliin ja toteutetaan sinne parveilu.

Mutta miksi? Mikä tuon parveilun tarkoitus on? Mitä ne parveilijat tekee ja mitä sillä yritetään saavuttaa ja yhä edelleen MIKSI, onko se edes millään tavalla, missään kohdassa kenellekään tärkeää? Ja kaikista eniten mietityttää, että tajuaako nämä vakoilun pelkääjät, että Suomessa kaikki työvoima maksaa aivan hel ve tin paljon, joten mikä voisi olla niin tärkeää, että laitetaan joku 50-100 ihmisen joukko "parveilemaan" jonnekkin lidliin, koska herra tärkeä nobody on menossa sinne ostamaan maitoa ja makkaraa?

En kerrassaan kykene ymmärtämään. Yksikään joka tuota vakoilua pelkää ei osaa selittää ollenkaan järkevää syytä miksi heitä vakoillaan.

Vierailija
109/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että olet paranoidi, ei tarkoita etteivätkö he olisi perässäsi.

Ei todellakaan. Vainoharha voi joskus olla ihan aiheellinen. Tai siis ei se sitten ole harha, mutta itse joskus yritin kuitata monia outoja tapahtumia vain vainoharhaksi, kunnes totuus, että minua ihan oikeasti vainotaan, löi pahasti silmille. Olisi vaan pitänyt luottaa omiin vaistoihin.

Haha! Jos kuvittelee kokonaisen ihmisjoukon olevan vainoamassa ( ellei se ole joku koirapillin perässä vinkuva äärioikeisto), kyse on vainoharhasta ja narsistisesti vääristyneestä minäkuvasta: "Olen niin tärkeä/vaarallinen jollekin salaliitolle, että ne yrittävät vaientaa minut."

Tyyppiesimerkki mokomasta on lohjalainen juristi prisessa Leia.

Vierailija
110/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä silläkään on, että joku poliisiauto ajaa lähelläsi? Itse ajattelen aina, että mahtavaa kun noitakin näkee ja tulee heti turvallisempi olo.

Vierailija
111/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännyn saa kiinni ja kaappiin.

Naapurin yskä voi johtua koronasta.

Ohiajelevat on niin häikäistyneitä isoista bombzikoistani, että niitten on pakko hidastaa kohdallani, kun pitäähän miehen se vaihdekeppinsä jotenkin hallita?

Kaupassakin tulee mua kuolaamaan, siellä heviosastolla.

🤭

Vierailija
112/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malliesimerkki mielenterveyshuollon avohoitotaktiikan epäonnistumisesta.

Vierailija
113/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan yhteiskunta ehdollistettu uskomaan kyylätonttuihin. Kyylätontut stalkkaa ja häiriköi, kunnes napsahtaa, ja sitten kerrotaan J. Pukille että kyllä, hullu toi on, ja tänäkin jouluna jää ilman lahjuksia.

Vierailija
114/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan yhteiskunta ehdollistettu uskomaan kyylätonttuihin. Kyylätontut stalkkaa ja häiriköi, kunnes napsahtaa, ja sitten kerrotaan J. Pukille että kyllä, hullu toi on, ja tänäkin jouluna jää ilman lahjuksia.

Terveen ja mielisairaan ero on se, että terve lakkaa lapsuusiän lopulla uskomasta satuihin, vaikka nauttisikin niistä viihteenä, taiteena ja kulttuurina.

Esimerkki sairaasta, joka ei lakkaa aikuistuessaan uskomasta satuihin on salaliittoteoreetikko, incel, äärioikeisto, verkostomarkkinoija. Niin paksua puppua ei ole, etteikö se näihin uppoaisi.

Vierailija
115/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sähköallergia on asia erikseen. Kyllähän säteily on ihmiselle pahimmillaan terveydelle haitallista. Sähkömagneettista säteilyä voi olla enemmän ja vähemmän. Tiedätkö ne isot sähkövoimalinjat, minkä ympärillä on jättimäiset aidat ja lähellä tukka nousee pystyyn? Esim asuinrakennuksia ei saa rakentaa 50 metriä lähemmäs niitä syöpävaaran ja lasten leukemiavaaran takia. Se on äärimmäinen olosuhde. Jotkut saavat oireita pienemmästä säteilystä.

Vierailija
116/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta mielenkiintoista, että ihan Ylen artikkeli tuosta vaietusta aiheesta, kun täälläkin aina poistetaan nopeasti keskusteluita gang stalkingista eli joukkovainoamisesta."

Monesta poistetusta ketjusta näkee että kirjoittaja tarvitsisi ihan toisenlaista apua kuin tilaisuuden jauhaa vapaasti asiasta palstalla. 

Vierailija
117/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sähköallergia on asia erikseen. Kyllähän säteily on ihmiselle pahimmillaan terveydelle haitallista. Sähkömagneettista säteilyä voi olla enemmän ja vähemmän. Tiedätkö ne isot sähkövoimalinjat, minkä ympärillä on jättimäiset aidat ja lähellä tukka nousee pystyyn? Esim asuinrakennuksia ei saa rakentaa 50 metriä lähemmäs niitä syöpävaaran ja lasten leukemiavaaran takia. Se on äärimmäinen olosuhde. Jotkut saavat oireita pienemmästä säteilystä.

Haha! Sähköallerginen ei tutkitusti reagoi sähköön mitenkään, eĺlei tiedä sähkölaitteen olevan lähellä.

Reaktioita saa vaikka tuijottamalla mustaa pistettä seinässä, jos on altis suggestiolle.

Plasebo ja nosebo ovat todellisia ilmiöitä, joissa ihminen saa todellisia oireita oman mielensä voimalla.

Vierailija
118/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä mikä saa ihan tavallisen Tahvon kuvittelemaan, että hän (yleensä päihdeongelmainen syrjäytynyt reppana) on niin tärkeä ihminen, että hallitus/CIA/FBI käyttäisi häneen resursseja ainoana päämääränä saada hänet päätymään itsemurhaan tai hullujen huoneelle. Mitä siitä kukaan hyötyisi?

No sen olen huomannut, että järkeä näille on turha puhua. Eivät ymmärrä. Minun ex on gang stalkingin "uhri". Ja minä niin sanotusti hänen vainoajansa. Olen lymyillyt puskissa ja vakoillut häntä, olen murtautunut hänen puhelimeensa ja tehnyt sairaita juttuja. Olen perustanut viharyhmiä netissä hänen kiusakseen ja mitä vielä? Viranomaiset on nyt mun kuulemma mun perässä... :) Huoh. Mitään noista en ole oikeasti tehnyt.

Minä en kuvittele, vaan tiedän, että minua vainotaan, ja tuossa omasta blogista lainaten syitä, miksi sovin profiililta kohteeksi:

Kaikkein vaarallisimmilla ja väkivaltaisimmilla ihmisillä on yleensä aivan erilainen psyyken rakenne. Herkän empaatin äärimmäisellä vastakohdalla eli psykopaatilla on alhainen impulssikontrolli eikä lainkaan kykyä tuntea myötätuntoa. Asiantuntijoiden mukaan kaikista vangeista 15 prosenttia ja henkirikoksen tehneistä jopa puolet on psykopaatteja, vaikka niiden osuus koko väestöstä on vain prosentin luokkaa. Tuollainen ihminen ei pelkää tekevänsä, vaan tekee väkivaltaa ilman mitään tunnontuskia ja vielä nauttii siitä.

Mutta ei organisoidun vainoamisen kohteeksi valita tuollaisia psykopaatteja, vaan ennemmin nimenomaan herkkiä ja ajattelevaisia ihmisiä, siis pehmeitä kohteita. Ihan samalla tavalla koulukiusatuiksi joutuvat useimmiten herkät lapset. Organisoidun vainoamisen tarkoituksena on tuhota kohteen elämä, mutta siinä samalla tehdään psykologisia kokeita, joiden tuloksia voidaan hyödyntää uusien aina vain pitemmälle menevien valvontayhteiskunnan menetelmien kehittämisessä. Ja jos ihmisellä on tavallista korkeampi herkkyys ulkoisille ärsykkeille, niin hänen psykologisesta häirinnästään saadaan enemmän vastetta ja informaatiota, joten sellainen ihminen on otollinen kohde.

Itse sovin tuohon psykologiseen profiiliin ja lisäksi olen yksin asuva ja enimmäkseen omissa oloissa viihtyvä sinkku, jollainen organisoidun vainoamisen kohde tyypillisesti on. Kun siihen lisätään, että olen aktivisti ja poliittinen toisinajattelija, niin suoraan sanoen ihmettelisin, että jos minä en joutuisi kohteeksi, niin kuka sitten. En tarkoita sillä, etteikö tällaisen vainoamisen kohteina olisi myös toisenlaisia ihmisiä, mutta tulee vain mieleen aiemmat kysymykset siitä, miksi juuri minä. No, totta kai juuri minä. 

Sitä paitsi jo ennen varsinaista aktivistiaikaani arvostelin rankasti satiiriseen tyyliin erään julkisessa virassa olleen henkilön tapaa hoitaa työtään, ja se henkilö on tunnetusti herkkänahkainen itseensä kohdistuvan kritiikin suhteen. Voisin hyvin kuvitella tuon henkilön kantavan kaunaa minua kohtaan, mutta en toki tiedä, onko hänellä mitään tekemistä minun vainoamisen kanssa. 

Joka tapauksessa minulla on monien vaikutusvaltaisten ihmisten ja valtakoneiston näkökulmasta liian paljon "vääriä" ajatuksia ja liian terävä kieli. Jo pelkästään sen takia olisi varmuudella joutunut vainotuksi esim. DDR:ssä tai Neuvostoliitossa.

Ei sua kukaan vainoa. Sulla on vakava mielenterveyden häiriö, johon tarvitset apua. 

Luulen, että jollain yksinäisillä ihmisillä, kuten sinulla tarve tuntea olevansa jotenkin tärkeä sitten muuttuu tälläiseksi ajatteluksi. Kuvitelee olevan niin tärkeä, että joku jaksaisi häntä vainota. 

- Sinä et tiedä minusta mitään.

- Et ole tutkinut minun tapaustani.

- Jopa YK:n ihmisoikeusjärjestö tunnustaa jo gang stalkingin olemassaolon.

Ja ei, en koe sitä jännittävänä, että minua tarkkaillaan 24/7, vaan se on helvetillistä huomata, ettei ole enää lainkaan yksityisyyttä. En saa siitä kiksejä siitä, mutta tarkkailijat,  joilla on paljon vakavia persoonallisuushäiriöitä ja muita kieroutumia, saavat varmasti tirkistelystään.

Löytyykö lähdettä tuolle YK:n ihmisoikeusjärjestön tunnustamiselle?

Varmaan Jaana Kavonius Lohjalta. Hänhän on myös haastanut oikeuteen koko maailman. Poliisikunta kiduttaa ja virkamafia velkuuttaa jne. Ja akka vain porskuttaa ja mesoo.

Vierailija
119/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gang stalkingin uhri on vain toinen tapa sanoa mt-ongelmainen. Sen näkee noista lainauksistakin.

Vierailija
120/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säteilyssä olennaista on sen taajuus ja määrä. Joka hetki sinun lävitsesi syöksyy valtava määrä radiotaajuista säteilyä eikä se vaikuta sinuun mitenkään. Sensijaan liika uv-säteily polttaa, liika infrapunasäteily kypsentää ja liika ionisoiva säteily vaikuttaa solutasolla.

Maan magneettikenttä suojaa meitä auringosta sinkoavilta protoni- ja elektronipurkauksilta.

Sähkölinjoille ei saa rakentaa sähkönsiirron turvaamiseksi ja siksi, että tyhmät kuitenkin kiipeilisivät voimalinjaan ja kuolisivat valokaareen, mutta niiden alla saa harjoittaa esim puutarhaviljelyä ja taimikkokasvatusta.