Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Salakuuntelua, sähköistä häirintää, manipulointia joukkovainoamiseen uskova kokee olevansa vihamielisen ryhmän uhri

Vierailija
13.12.2022 |

https://yle.fi/a/74-20005887

Artikkelissa viitataan suomalaisten joukkovainoamisen uhrien asiaa ajavaan yhdistykseen mainitsematta sen nimeä. Se on Suomen joukkovainotut ry.

Mutta mielenkiintoista, että ihan Ylen artikkeli tuosta vaietusta aiheesta, kun täälläkin aina poistetaan nopeasti keskusteluita gang stalkingista eli joukkovainoamisesta.

Kommentit (362)

Vierailija
1/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olet paranoidi, ei tarkoita etteivätkö he olisi perässäsi.

Vierailija
2/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että olet paranoidi, ei tarkoita etteivätkö he olisi perässäsi.

Ei todellakaan. Vainoharha voi joskus olla ihan aiheellinen. Tai siis ei se sitten ole harha, mutta itse joskus yritin kuitata monia outoja tapahtumia vain vainoharhaksi, kunnes totuus, että minua ihan oikeasti vainotaan, löi pahasti silmille. Olisi vaan pitänyt luottaa omiin vaistoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kun ajan tietä pitkin, useat autot käynnistyvät ja alkavat seurata minua.”

”Osa taktiikoista on tieni tukkimista ostoskärryillä tai pysäyttämistä, kun kävelen tai ajan.”

Tätä kirjoittaessani vainoamista tapahtuu parhaillaan äänitekniikoin: vainoajat asuvat seinänaapureina, ajoittavat ovien paukahduksia, yskimistä, nauramista ja vessan vetämistä.

Vierailija
4/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuollainen yhdistys on... olisi mielenkiintoista osallistua kokoukseen...

Vierailija
5/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää on erikoispersoonia ja huomattavan tärkeitä ihmisiä omassa elämässään

Vierailija
6/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä mikä saa ihan tavallisen Tahvon kuvittelemaan, että hän (yleensä päihdeongelmainen syrjäytynyt reppana) on niin tärkeä ihminen, että hallitus/CIA/FBI käyttäisi häneen resursseja ainoana päämääränä saada hänet päätymään itsemurhaan tai hullujen huoneelle. Mitä siitä kukaan hyötyisi?

No sen olen huomannut, että järkeä näille on turha puhua. Eivät ymmärrä. Minun ex on gang stalkingin "uhri". Ja minä niin sanotusti hänen vainoajansa. Olen lymyillyt puskissa ja vakoillut häntä, olen murtautunut hänen puhelimeensa ja tehnyt sairaita juttuja. Olen perustanut viharyhmiä netissä hänen kiusakseen ja mitä vielä? Viranomaiset on nyt mun kuulemma mun perässä... :) Huoh. Mitään noista en ole oikeasti tehnyt.

Vierailija
7/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommosissa porukoissa varsinkin ohjastajat kokevat itse olevansa erityistapauksia, kohteella ei niin väliä.

Vierailija
8/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikki ne vanhukset jotka kävelee edessäni keskellä käytävää kaupassa tai pysähtyvät inhottavasti eteen ovat vainoajia!!!

En tiennyt, että minua on vainottu jo näin kauan.

Sori, mutta kyllä näissä tapauksissa on ihan kyse mielenterveyshäiriöstä. 

Vierailija
9/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullistahan se on sellaisen ihmisen elämä, joka uskoo harhoihinsa eikä uskalla ulkona liikkua, kun kuvittelee siellä aina olevan jokin uhka. 

Mutta ei kenelläkään ole aikaa tai kiinnostusta vainota ihmisiä joukkoina. Ihmisillä on ihan omat tärkeät elämät elettävänä. 

Tottakai tapauksia on, jossa oikeasti sairas ihminen vainoaa toista... Mutta että koko yhteiskunta olisi siinä mukana? No ei ole. Kyse on sairaudesta. 

Vierailija
10/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä mikä saa ihan tavallisen Tahvon kuvittelemaan, että hän (yleensä päihdeongelmainen syrjäytynyt reppana) on niin tärkeä ihminen, että hallitus/CIA/FBI käyttäisi häneen resursseja ainoana päämääränä saada hänet päätymään itsemurhaan tai hullujen huoneelle. Mitä siitä kukaan hyötyisi?

No sen olen huomannut, että järkeä näille on turha puhua. Eivät ymmärrä. Minun ex on gang stalkingin "uhri". Ja minä niin sanotusti hänen vainoajansa. Olen lymyillyt puskissa ja vakoillut häntä, olen murtautunut hänen puhelimeensa ja tehnyt sairaita juttuja. Olen perustanut viharyhmiä netissä hänen kiusakseen ja mitä vielä? Viranomaiset on nyt mun kuulemma mun perässä... :) Huoh. Mitään noista en ole oikeasti tehnyt.

Minä en kuvittele, vaan tiedän, että minua vainotaan, ja tuossa omasta blogista lainaten syitä, miksi sovin profiililta kohteeksi:

Kaikkein vaarallisimmilla ja väkivaltaisimmilla ihmisillä on yleensä aivan erilainen psyyken rakenne. Herkän empaatin äärimmäisellä vastakohdalla eli psykopaatilla on alhainen impulssikontrolli eikä lainkaan kykyä tuntea myötätuntoa. Asiantuntijoiden mukaan kaikista vangeista 15 prosenttia ja henkirikoksen tehneistä jopa puolet on psykopaatteja, vaikka niiden osuus koko väestöstä on vain prosentin luokkaa. Tuollainen ihminen ei pelkää tekevänsä, vaan tekee väkivaltaa ilman mitään tunnontuskia ja vielä nauttii siitä.

Mutta ei organisoidun vainoamisen kohteeksi valita tuollaisia psykopaatteja, vaan ennemmin nimenomaan herkkiä ja ajattelevaisia ihmisiä, siis pehmeitä kohteita. Ihan samalla tavalla koulukiusatuiksi joutuvat useimmiten herkät lapset. Organisoidun vainoamisen tarkoituksena on tuhota kohteen elämä, mutta siinä samalla tehdään psykologisia kokeita, joiden tuloksia voidaan hyödyntää uusien aina vain pitemmälle menevien valvontayhteiskunnan menetelmien kehittämisessä. Ja jos ihmisellä on tavallista korkeampi herkkyys ulkoisille ärsykkeille, niin hänen psykologisesta häirinnästään saadaan enemmän vastetta ja informaatiota, joten sellainen ihminen on otollinen kohde.

Itse sovin tuohon psykologiseen profiiliin ja lisäksi olen yksin asuva ja enimmäkseen omissa oloissa viihtyvä sinkku, jollainen organisoidun vainoamisen kohde tyypillisesti on. Kun siihen lisätään, että olen aktivisti ja poliittinen toisinajattelija, niin suoraan sanoen ihmettelisin, että jos minä en joutuisi kohteeksi, niin kuka sitten. En tarkoita sillä, etteikö tällaisen vainoamisen kohteina olisi myös toisenlaisia ihmisiä, mutta tulee vain mieleen aiemmat kysymykset siitä, miksi juuri minä. No, totta kai juuri minä. 

Sitä paitsi jo ennen varsinaista aktivistiaikaani arvostelin rankasti satiiriseen tyyliin erään julkisessa virassa olleen henkilön tapaa hoitaa työtään, ja se henkilö on tunnetusti herkkänahkainen itseensä kohdistuvan kritiikin suhteen. Voisin hyvin kuvitella tuon henkilön kantavan kaunaa minua kohtaan, mutta en toki tiedä, onko hänellä mitään tekemistä minun vainoamisen kanssa. 

Joka tapauksessa minulla on monien vaikutusvaltaisten ihmisten ja valtakoneiston näkökulmasta liian paljon "vääriä" ajatuksia ja liian terävä kieli. Jo pelkästään sen takia olisi varmuudella joutunut vainotuksi esim. DDR:ssä tai Neuvostoliitossa.

Ei sua kukaan vainoa. Sulla on vakava mielenterveyden häiriö, johon tarvitset apua. 

Luulen, että jollain yksinäisillä ihmisillä, kuten sinulla tarve tuntea olevansa jotenkin tärkeä sitten muuttuu tälläiseksi ajatteluksi. Kuvitelee olevan niin tärkeä, että joku jaksaisi häntä vainota. 

- Sinä et tiedä minusta mitään.

- Et ole tutkinut minun tapaustani.

- Jopa YK:n ihmisoikeusjärjestö tunnustaa jo gang stalkingin olemassaolon.

Ja ei, en koe sitä jännittävänä, että minua tarkkaillaan 24/7, vaan se on helvetillistä huomata, ettei ole enää lainkaan yksityisyyttä. En saa siitä kiksejä siitä, mutta tarkkailijat,  joilla on paljon vakavia persoonallisuushäiriöitä ja muita kieroutumia, saavat varmasti tirkistelystään.

Yksi skitrosfrenian oire on se, varsinkin jos on psykoosissa, ettei usko mitään muuta kuin kuvittelemansa harhat totuudeksi.

Vierailija
11/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on väärä lääkitys, silloin voi kokea olevansa vainotuin olento maailmankaikkeudessa. Tiedän monia tapauksia.

Vierailija
12/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen on sairas ja kuvittelee, että autot käynnistyvät kun hän ajaa ohitse, niin ei se tarkoita ettäkö näin olisi. Kyse on siitä, että ihminen saattaa esimerkiksi ajaa tiettyjen alueiden ohitse juuri niinä aikoina, kun ihmiset ovat lähdössä kauppaan, kouluun tai muualle ja sairas ihminen kiinnittää ainoastaan silloin huomiota noihin autoihin, kun ne käynnistyvät hänen ajaessa ohitse. Jos me näkisimme videokamerakuvaa tämän henkilön ajamassa autoa varmasti emme näkisi mitään epänormaalia tallenteella. 

Siis te harhaiset. Ostakaa bodykamera ja alkakaa kuvaamaan? Sillähän se totuus tulisi ilmi mutta totuus on, ettei niistä tallenteista löydy mitään. Sitten alkaa se samainen "he tiesivät, että teen tätä ja siksi ja siksi..." 

Voi kumpa ymmärtäisitte, että olette sairaita. 

Vierailija
13/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kuvittele, vaan tiedän, että minua vainotaan, ja tuossa omasta blogista lainaten syitä, miksi sovin profiililta kohteeksi:

Kaikkein vaarallisimmilla ja väkivaltaisimmilla ihmisillä on yleensä aivan erilainen psyyken rakenne. Herkän empaatin äärimmäisellä vastakohdalla eli psykopaatilla on alhainen impulssikontrolli eikä lainkaan kykyä tuntea myötätuntoa. Asiantuntijoiden mukaan kaikista vangeista 15 prosenttia ja henkirikoksen tehneistä jopa puolet on psykopaatteja, vaikka niiden osuus koko väestöstä on vain prosentin luokkaa. Tuollainen ihminen ei pelkää tekevänsä, vaan tekee väkivaltaa ilman mitään tunnontuskia ja vielä nauttii siitä.

Mutta ei organisoidun vainoamisen kohteeksi valita tuollaisia psykopaatteja, vaan ennemmin nimenomaan herkkiä ja ajattelevaisia ihmisiä, siis pehmeitä kohteita. Ihan samalla tavalla koulukiusatuiksi joutuvat useimmiten herkät lapset. Organisoidun vainoamisen tarkoituksena on tuhota kohteen elämä, mutta siinä samalla tehdään psykologisia kokeita, joiden tuloksia voidaan hyödyntää uusien aina vain pitemmälle menevien valvontayhteiskunnan menetelmien kehittämisessä. Ja jos ihmisellä on tavallista korkeampi herkkyys ulkoisille ärsykkeille, niin hänen psykologisesta häirinnästään saadaan enemmän vastetta ja informaatiota, joten sellainen ihminen on otollinen kohde.

Itse sovin tuohon psykologiseen profiiliin ja lisäksi olen yksin asuva ja enimmäkseen omissa oloissa viihtyvä sinkku, jollainen organisoidun vainoamisen kohde tyypillisesti on. Kun siihen lisätään, että olen aktivisti ja poliittinen toisinajattelija, niin suoraan sanoen ihmettelisin, että jos minä en joutuisi kohteeksi, niin kuka sitten. En tarkoita sillä, etteikö tällaisen vainoamisen kohteina olisi myös toisenlaisia ihmisiä, mutta tulee vain mieleen aiemmat kysymykset siitä, miksi juuri minä. No, totta kai juuri minä. 

Sitä paitsi jo ennen varsinaista aktivistiaikaani arvostelin rankasti satiiriseen tyyliin erään julkisessa virassa olleen henkilön tapaa hoitaa työtään, ja se henkilö on tunnetusti herkkänahkainen itseensä kohdistuvan kritiikin suhteen. Voisin hyvin kuvitella tuon henkilön kantavan kaunaa minua kohtaan, mutta en toki tiedä, onko hänellä mitään tekemistä minun vainoamisen kanssa. 

Joka tapauksessa minulla on monien vaikutusvaltaisten ihmisten ja valtakoneiston näkökulmasta liian paljon "vääriä" ajatuksia ja liian terävä kieli. Jo pelkästään sen takia olisi varmuudella joutunut vainotuksi esim. DDR:ssä tai Neuvostoliitossa.

Oletko ajatellut että tuo profiilisi - tavallista herkempi ulkoisille ärsykkeille, yksinasuva sinkku - on ehkä aika tyypillisesti myös sellainen jolle helposti tulee vähän outoja epäilyksiä? En ksyseenaslaista kokemustasi mutta pyydän sinua miettimään tilastollisesti todennäköisempää syytä. Se todennäköinen sy on se että vietät aika paljon aikaa yksin kotona, aikasi käy pitkäksi ja ehdit tarkkailla ympäristöäsi vähän liikaa.

Tuosta todennäköisyydestä:. Kaunis mieli-elokuvan päähenkilö, professori Nash sai vanhoilla päivillään Nobelin kärsittyään sitä ennen hyvän aikaa harhoista ja vietettyään pitkiä aikoja lataamossakin. Hän kuvailee Nobel-puheessaan tapaa, jolla hän käyttää tieteen metodia erottaakseen kulloinkin harhan ja todellisuuden. Kova äijä.

Olen ajatellut tietenkin, varsinkin alkuvaiheessa, kun olin vielä kahden vaiheilla, että olenko vainottu vai vain vainoharhainen.

Mutta gang stalkingissa kohteelle itselleen tehdään selväksi jossain vaiheessa, että häntä tarkkaillaan. Vainoajat haluavat, että kohde satavarmasti tietää sen, mutta se tehdään ulkopuolisten silmissä niin, että jää varaa vainoamisen ns. uskottavalla kiistämiselle. Se on psykologista peliä, narsistien harjoittamaa gaslightingia isossa mittakaavassa.

Mutta minulla on kyllä aika paljonkin kavereita, eli en ole mikään erakko vailla sosiaalista elämää, vaikka viihdynkin introverttina paljon yksin. 

Jos sulla ystäviä olisi, niin olisihan ne ystävät voineet jo todistaa että näin sulle tapahtuisi. Että olisit muka vainottu. 

Nämä harhaiset ihmiset usein teetättävät todisteita itse siitä, että olisivat vainottuja jotta ihmiset uskoisivat heitä. Mutta oikeita todisteita ei koskaan tule mistään ulos. Ei ole mitään videotallenteita mitä näyttää vainoamisesta. Aina tulee vain paljon selityksiä miksi näitä tallenteita löydy (näkyy jo tässäkin keskustelussa).

Vierailija
14/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toisin oikein ajattelet kun sinua kannattaa noin stalkata? Ja miksi eivät vain tee niinkuin putte joka sivelee nocävichockia kalsareihin?

Kiinnostuin kyllä ajatuksistasi. Menisivätkö ne läpi vauviksen tunnetusti kovasta seurasta? Normi hallituksenvastaisuus menee hienosti.

Vierailija
15/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten ihan yleistä, että jos ihmisten tietoon tulee että joku on harhainen ja väittää, että ihmiset vainoavat häntä niin sitten ihmiset saattavat alkaa puhumaan ihmisestä netissä, että ämä henkilö on kyllä ihan sekaisin eikä kukaan häntä vainoa. Se henkilön oma sairas käyttäytyminen siis tuo uteliaita ihmisiä ympärille, jotka sitten heistä puhuvat, mutta eivät he vainoa tai tee niitä asioita, mitä harhainen henkilö väittää. Tosin se, että nämä ihmiset nyt sitten puhuvat harhaisesta ihmisestä ovat sitten syventämään henkilön harhaa siitä, että ihmiset vainoavat häntä.

Minua ei ole koskaan vainottu eikä vainota, mutta olen saanut tappouhkauksia.. Niitä lienee saa jokainen netissä. Ei ne kuitenkaan oikeita uhkauksia ole.

Vierailija
16/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää provosoiko näitä. Eivät he ymmärrä etteivät ole terveitä, jos näille koittaa puhua järkeä kokevat vaan yhä vahvemmin olevansa vainottuja.

Vierailija
17/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää provosoiko näitä. Eivät he ymmärrä etteivät ole terveitä, jos näille koittaa puhua järkeä kokevat vaan yhä vahvemmin olevansa vainottuja.

Olet oikeassa. 

Vierailija
18/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana kun on teknologiaa kameroista lähtien, niin luulisi, että tuollaisesta systemaattisesta vainoamisesta jäisi kameraan todisteita? Niin onko kukaan ystävä/sukulainen todisteet nähtyään ollut kanssasi samaa mieltä? Siis, että KYLLÄ, sinua vainotaan vai ovatko he eri mieltä ja yrittävät ohjata sinua hoitoon? Miten voi nykyaikana olla ettei mitään todisteita vainoamisesta ole? Öisin kamerat kuvaamaan kun kotiisi murtaudutaan joka yö...

Vierailija
19/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen on sairas ja kuvittelee, että autot käynnistyvät kun hän ajaa ohitse, niin ei se tarkoita ettäkö näin olisi. Kyse on siitä, että ihminen saattaa esimerkiksi ajaa tiettyjen alueiden ohitse juuri niinä aikoina, kun ihmiset ovat lähdössä kauppaan, kouluun tai muualle ja sairas ihminen kiinnittää ainoastaan silloin huomiota noihin autoihin, kun ne käynnistyvät hänen ajaessa ohitse. Jos me näkisimme videokamerakuvaa tämän henkilön ajamassa autoa varmasti emme näkisi mitään epänormaalia tallenteella. 

Siis te harhaiset. Ostakaa bodykamera ja alkakaa kuvaamaan? Sillähän se totuus tulisi ilmi mutta totuus on, ettei niistä tallenteista löydy mitään. Sitten alkaa se samainen "he tiesivät, että teen tätä ja siksi ja siksi..." 

Voi kumpa ymmärtäisitte, että olette sairaita. 

Minulla on ollutkin käytössä joskus piilokamera ja niille tallentui joskus hyvinkin epäilyttävää toimintaa. Mutta vainoamisen organisoijat tulevat varovaisemmiksi, kun kohdehenkilö alkaa kuvata tapahtumia ympärillään. Ja jotkut tietyt vainoamiseen liittyvät toiminnat vähenivät ja melkeinpä loppuivat, kun laitoin niistä kuvamateriaalia nettiin.

Mä katsoin joskus jotain aaveiden metsästäjät -tv-sarjaa. Siinä ne jätti kameran kuvaamaan jonnekin hylättyyn mielisairaalaan yöllä ja sitten ihmeteltiin kameraan jääneitä kolahduksia. Se oli jännää tasan niin kauan kunnes tajusi, että omassakin kämpässä kuuluu päivittäin jotain outoja napsahduksia ja pamauksia, joille ei ole mitään selvää lähdettä. Enkä mä usko, että tässä meidän parikymmentä vuotta vanhassa kerrostalokämpässä on mitään aaveita, jotka haluaa kolistelemalla kertoa mulle niiden kamalasta kohtalosta tässä asunnossa.

Sama se on noissa sun kuvaamissa videoissa. Et kertonut  mitä epäilyttävää toimintaa siellä näkyi, mutta jos ajatellaan, että siinä joku vaikka käveli sua kohden kadulla ja yhtäkkiä se kääntyi 180 astetta ja lähti pois. Sä ajattelet, että se huomasi sun kuvaavan ja joutui keskeyttämään tehtävänsä ja se tyyppi ajatteli, että hitto, känny jäi kotiin ja pitää käydä hakemassa se.

En kiellä, etteikö aaveita tai joukkovainoamista nykypäivän Suomessa voisi olla olemassa, mutta oudot sattumat/mielenterveyshäiriö ovat noin miljoona kertaa todennäköisempi syy noille jutuille.

Vierailija
20/362 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo pilkkaajat on täällä töissä.

Katselin kerran stalkatun ametikkalaisen videoita joita oli kuvannut salaa. Esim ruokakaupassa mies seiso keskellä hyllyriviä yksin. Ihan viereen tuli nainen seisoskelemaan sitten hän muka kurotteli hyllyltä jotain tavaraa miehen edestä mutta hän oli vaan ottavinaan tavaran ja sitten nainen lähti.

Samalla miehellä on kamera autossaan. naapuri lähtee autollaan juuri silloin kun hän tulee ja tuoijottaa suoraan silmiin. kerran näytti jonkun käsimerkin...

Tosi outoa, että naapuri ihan silmiin katsoo, kun samaan aikaan lähdetään. Mulla jos tulee naapuri vastaan vältän kaikkea katsekontaktia ja hyppään pensaaseen piiloon, jos vain mahdollista.

Noi esimerkit on ihan normaaleja sattumuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi