Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmän lahjakortilla maksaminen

Vierailija
15.03.2024 |

Miten S-ryhmän lahjakortilla maksetaan maksupäätteellä? Tarviiko mitään pin-koodeja? Riittääkö lähimaksu vai pitääkö siru syöttää kortinlukijaan?

Tuntuu hankalalta käyttää kun en halua sählätä kassalla sen kanssa perjantai-ruuhkassa. Mistään ei löydy tarkkoja ohjeita.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylööööös

Vierailija
2/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä kassalta kun maksat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan vedetään päätteestä. Ei ole mitään koodeja. Helppo käyttää

Vierailija
4/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät sen kortin siinä maksupääsessä.

Vierailija
5/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti vedetään siinä kortinlukijan sivussa. Ei mitään koodeja tarvita. Ne kyllä neuvoo kassalla, jos et osaa.

Vierailija
6/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai käy kysymässä asiakaspalvelusta, jos et halua kysyä kassalta. 

Vierailija
7/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magneettijuova ja siitä sivusta höyläät kortin. Kuitin tulostuu jäljellä oleva saldo.

Vierailija
8/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä kassalta kun maksat.

Kyllä minä tiedän että kassalta voi kysyä, mutta juuri sen takia kysyn täällä, jotta osaan ottaa huomioon tarviiko siinä mitään erityisjärjestelyä ja säätämisiä? Minua ahdistaa jo valmiiksi kaupassa käyminen ja tässä tapauksessa vielä tilanne, jota en etukäteen tiedä.

Vierailija
9/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Ap

Vierailija
10/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit samalla käyttää omaa s korttia jos sulla on,  saat bonukset

Vierailija
11/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on avustus ruokalahjakortti, ei voi ostaa tupakkaa eikä alkoholia.  Olin kassajonossa kun kuulin että näin. Ihan oikein.

Vierailija
12/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on avustus ruokalahjakortti, ei voi ostaa tupakkaa eikä alkoholia.  Olin kassajonossa kun kuulin että näin. Ihan oikein.

Kyllä, niitä on kahdenlaisia, avustuslahjakorteilla ei voi ostaa tupakkaa eikä alkoholia. Lukee varmaan siinä kotia pahvissa kumpi sinulla on.

Vierailija
13/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on kahdenlaisia,  kortin kuoressa varmaan lukee kumpi on kyseessä ja muista S bonukset saa  lahjakortin saaja jos on s-kortti.

Vierailija
14/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata käyttää noita lahjakortteja, kieltävät nekin kun kuulema toimeentuloasiakas ei saa niitä käyttää.

Vierailija
15/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on kahdenlaisia,  kortin kuoressa varmaan lukee kumpi on kyseessä ja muista S bonukset saa  lahjakortin saaja jos on s-kortti.

Ei kannata ottaa boonuksia sillä tiliotteelta näkyy kaikki yksityiskohtaiset tiedot mitä tuotteita olet ostanut.

Vierailija
16/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Ryhmän lahjakortilla voi maksaa ihan mitä haluaa. Köyhien ruoka-avustuskortit ovat eri asia.

Vierailija
17/17 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-Ryhmän lahjakortilla voi maksaa ihan mitä haluaa. Köyhien ruoka-avustuskortit ovat eri asia.

No eikä voi, jos se sattuu olemaan tuoterajattu lahjakortti. Niitä todella on kahdenlaisia. Mutta siinä kortissa lukee, jos se on rajattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän