Yle: Salakuuntelua, sähköistä häirintää, manipulointia joukkovainoamiseen uskova kokee olevansa vihamielisen ryhmän uhri
Artikkelissa viitataan suomalaisten joukkovainoamisen uhrien asiaa ajavaan yhdistykseen mainitsematta sen nimeä. Se on Suomen joukkovainotut ry.
Mutta mielenkiintoista, että ihan Ylen artikkeli tuosta vaietusta aiheesta, kun täälläkin aina poistetaan nopeasti keskusteluita gang stalkingista eli joukkovainoamisesta.
Kommentit (362)
Ollaan täällä ratakadulla, missäs sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Tuttuni myös uskoo, että poliisi seuraa häntä. Todisteena on ohi ajava poliisiauto. Raivostuu, jos olen eri mieltä tästä.
Mulla myös lapsuudenkaverilla sama "ongelma". Toisaalta tämä onki tuon tuosta suljetulla osastolla jonkun aikaa lääkittynä. Ei kykene lainkaan enää töihin (joskus aiemmin teki joitain pätkiä) eikä opiskelemaan. Hetken tää on normaalisti ja sitten yhtäkkiä poliisi kyttää jossain puskassa, joku vainoaa sitä lähiparvekkeella, "kaikki" seuraa sitä jne jne.
Ei ole herkkua tuollainen elämä. Kaikki tämä aiheuttaa tietenkin väkivaltaisia purkauksia nyrkein, puukon kanssa jne. kun kaveri yrittää taltuttaa vainoajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä mikä saa ihan tavallisen Tahvon kuvittelemaan, että hän (yleensä päihdeongelmainen syrjäytynyt reppana) on niin tärkeä ihminen, että hallitus/CIA/FBI käyttäisi häneen resursseja ainoana päämääränä saada hänet päätymään itsemurhaan tai hullujen huoneelle. Mitä siitä kukaan hyötyisi?
No sen olen huomannut, että järkeä näille on turha puhua. Eivät ymmärrä. Minun ex on gang stalkingin "uhri". Ja minä niin sanotusti hänen vainoajansa. Olen lymyillyt puskissa ja vakoillut häntä, olen murtautunut hänen puhelimeensa ja tehnyt sairaita juttuja. Olen perustanut viharyhmiä netissä hänen kiusakseen ja mitä vielä? Viranomaiset on nyt mun kuulemma mun perässä... :) Huoh. Mitään noista en ole oikeasti tehnyt.
Minä en kuvittele, vaan tiedän, että minua vainotaan, ja tuossa omasta blogista lainaten syitä, miksi sovin profiililta kohteeksi:
Kaikkein vaarallisimmilla ja väkivaltaisimmilla ihmisillä on yleensä aivan erilainen psyyken rakenne. Herkän empaatin äärimmäisellä vastakohdalla eli psykopaatilla on alhainen impulssikontrolli eikä lainkaan kykyä tuntea myötätuntoa. Asiantuntijoiden mukaan kaikista vangeista 15 prosenttia ja henkirikoksen tehneistä jopa puolet on psykopaatteja, vaikka niiden osuus koko väestöstä on vain prosentin luokkaa. Tuollainen ihminen ei pelkää tekevänsä, vaan tekee väkivaltaa ilman mitään tunnontuskia ja vielä nauttii siitä.
Mutta ei organisoidun vainoamisen kohteeksi valita tuollaisia psykopaatteja, vaan ennemmin nimenomaan herkkiä ja ajattelevaisia ihmisiä, siis pehmeitä kohteita. Ihan samalla tavalla koulukiusatuiksi joutuvat useimmiten herkät lapset. Organisoidun vainoamisen tarkoituksena on tuhota kohteen elämä, mutta siinä samalla tehdään psykologisia kokeita, joiden tuloksia voidaan hyödyntää uusien aina vain pitemmälle menevien valvontayhteiskunnan menetelmien kehittämisessä. Ja jos ihmisellä on tavallista korkeampi herkkyys ulkoisille ärsykkeille, niin hänen psykologisesta häirinnästään saadaan enemmän vastetta ja informaatiota, joten sellainen ihminen on otollinen kohde.
Itse sovin tuohon psykologiseen profiiliin ja lisäksi olen yksin asuva ja enimmäkseen omissa oloissa viihtyvä sinkku, jollainen organisoidun vainoamisen kohde tyypillisesti on. Kun siihen lisätään, että olen aktivisti ja poliittinen toisinajattelija, niin suoraan sanoen ihmettelisin, että jos minä en joutuisi kohteeksi, niin kuka sitten. En tarkoita sillä, etteikö tällaisen vainoamisen kohteina olisi myös toisenlaisia ihmisiä, mutta tulee vain mieleen aiemmat kysymykset siitä, miksi juuri minä. No, totta kai juuri minä.
Sitä paitsi jo ennen varsinaista aktivistiaikaani arvostelin rankasti satiiriseen tyyliin erään julkisessa virassa olleen henkilön tapaa hoitaa työtään, ja se henkilö on tunnetusti herkkänahkainen itseensä kohdistuvan kritiikin suhteen. Voisin hyvin kuvitella tuon henkilön kantavan kaunaa minua kohtaan, mutta en toki tiedä, onko hänellä mitään tekemistä minun vainoamisen kanssa.
Joka tapauksessa minulla on monien vaikutusvaltaisten ihmisten ja valtakoneiston näkökulmasta liian paljon "vääriä" ajatuksia ja liian terävä kieli. Jo pelkästään sen takia olisi varmuudella joutunut vainotuksi esim. DDR:ssä tai Neuvostoliitossa.
Ei sua kukaan vainoa. Sulla on vakava mielenterveyden häiriö, johon tarvitset apua.
Luulen, että jollain yksinäisillä ihmisillä, kuten sinulla tarve tuntea olevansa jotenkin tärkeä sitten muuttuu tälläiseksi ajatteluksi. Kuvitelee olevan niin tärkeä, että joku jaksaisi häntä vainota.
- Sinä et tiedä minusta mitään.
- Et ole tutkinut minun tapaustani.
- Jopa YK:n ihmisoikeusjärjestö tunnustaa jo gang stalkingin olemassaolon.
Ja ei, en koe sitä jännittävänä, että minua tarkkaillaan 24/7, vaan se on helvetillistä huomata, ettei ole enää lainkaan yksityisyyttä. En saa siitä kiksejä siitä, mutta tarkkailijat, joilla on paljon vakavia persoonallisuushäiriöitä ja muita kieroutumia, saavat varmasti tirkistelystään.
Löytyykö lähdettä tuolle YK:n ihmisoikeusjärjestön tunnustamiselle?
Mitäs sanot tilanteesta kuten jossa eestiläis ämmä heittää tuollaisia ettei vaikkapa hississä ollut ketään , ja olet .. mitä rikosilmoituksissa on kirjailtu?
Ja että se kiinnikäyvä ukkeli jonka pentu häiritsi jatkuvasti asuinalueella kuten tyhmöt pennut muutenkin, olisi pistetty seinää vasten ja odottamaan partion kyytiä tapaan viekää pois?
Ihan samalla tiukkuudella puututaan vastaaviin, siinä ei kannata sopertaa silloin harhaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toisin oikein ajattelet kun sinua kannattaa noin stalkata? Ja miksi eivät vain tee niinkuin putte joka sivelee nocävichockia kalsareihin?
Kiinnostuin kyllä ajatuksistasi. Menisivätkö ne läpi vauviksen tunnetusti kovasta seurasta? Normi hallituksenvastaisuus menee hienosti.
Olen ajatellut aikalailla kaikesta valtaeliitin näkökulmasta väärin, ja 15 vuoden ajan kirjoittanut palstoille ja blogeihin ja käynyt joskus jakamassa flaijereita kadulla ja vaaliteltoilla.
Tehnyt kaikkea tuota, mutta minua ei vainota . . . Olenko jotenkin huonompi?
Vkk.ssa ja pjuutinisteissa on paljon näitä jotka kuvittelevat että heitä tarkkaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ap mikä olisi sulle se kaikkein pelottavin skenaario? Että sua ei vainoaisikaan kukaan. Että olisit oikeasti se yksinäinen, työtön, sairas rassukka, joka ei kiinnosta ketään. Että sä et olisi tärkeä kenellekään, edes niille vainoajille. Sun pääsi ei kestä tätä tarpeettomuuden tunnetta mutta koska sun psyykkinen oireilusi estää esimerkiksi ystävien, harrastusten ja töiden hankkimisen, sä perustelet omaa tärkeyttäsi sillä, että sut on valittu. Sut on valittu vainoajien toimesta ja he vainoavat juuri sinua. Koska sinä olet tärkeä ja ainutlaatuinen ja sinulla on Tietoa, sellaista tietoa jota toisilla ei ole.
Yhtäkkiä elämällesi tulee tarkoitus. Yhtäkkiä kaikki sinulle tapahtuneet pahat asiat selittyvät vainoamisella. Maailma onkin yhtäkkiä selkeä ja ymmärrettävä eikä monimutkainen ja kaoottinen. Jopa koulukiusaamisesi saa jonkin motiivin: se johtuu sinun herkkyydestäsi ja ainutlaatuisuudestasi.
Pohjimmiltasi olet herkkänahkainen narsisti, joka ei kykene hyväksymään, ettei ole paljon mitään.- Minulla on aika paljonkin kavereita.
- Minulla on paljon harrastuksia, joista joissain olen myös todella harjaantunut ja taitava. Ne ovat minun elämäntarkoitus, jos jokin.
- Olen kansalaisaktivisti ja joillain minun aktivistikavereilla on samanlaisia kokemuksia.
- Käy sanomassa vainoamisen organisoijille, että minä en ole niin tärkeä henkilö, että minuun kannattaisi tuhlata niin paljon aikaa, rahaa ja miestyötunteja.
Laitaoikeistolainen?
Yhtä todellista kuin sähköallergiakin.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä mikä saa ihan tavallisen Tahvon kuvittelemaan, että hän (yleensä päihdeongelmainen syrjäytynyt reppana) on niin tärkeä ihminen, että hallitus/CIA/FBI käyttäisi häneen resursseja ainoana päämääränä saada hänet päätymään itsemurhaan tai hullujen huoneelle. Mitä siitä kukaan hyötyisi?
No sen olen huomannut, että järkeä näille on turha puhua. Eivät ymmärrä. Minun ex on gang stalkingin "uhri". Ja minä niin sanotusti hänen vainoajansa. Olen lymyillyt puskissa ja vakoillut häntä, olen murtautunut hänen puhelimeensa ja tehnyt sairaita juttuja. Olen perustanut viharyhmiä netissä hänen kiusakseen ja mitä vielä? Viranomaiset on nyt mun kuulemma mun perässä... :) Huoh. Mitään noista en ole oikeasti tehnyt.
Exäsi kuulostaa ystävältäni, joka on useaan otteeseen saanut hoitoa vaativan psykoosin, kunnes lopulta sai skitsofreniadiagnoosin. Aivan hirveä sairaus. Pelkään itsekin missä vaiheessa minusta tulee se tarinan pahis, vaikka yritän vain auttaa ja ymmärtää.
Miten nämä ihmiset erotetaan harhaluuloisuushäiriötä sairastavista?
Harhaluuloisuushäiriöitä on harhaluulon luonteen mukaan eri tyyppisiä. Vainoharhaisessa eli paranoidisessa muodossa henkilö kokee, että häntä tai jotakuta hänen läheistään vainotaan tai kohdellaan jollain tavoin kaltoin.
Vastatkaapa vainotut rehellisesti: Kuinka moni teistä kiskoo piriä tai muita päihteitä? Noin niin kuin päivittäin?
Ja myös mun tuttu luulee, että jos olemme menossa kauppaan, ihan vaikka suunnittelematta, mutta jos kaupan pihassa on poliisiauto, ihan sattumalta, niin tuttuni mielestä se odottaa siellä häntä. Ne tietää, että olemme menossa juuri tuohon kauppaan. Eli aika pelottavaa, että jo tämän keskustelun perusteella vainottuja on aika paljon.
Tietokonetta ja puhelinta on näemmä helppo kuunnella ja seurata esim. WhatsAppia, netistäkin löytyy siihen ohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ap mikä olisi sulle se kaikkein pelottavin skenaario? Että sua ei vainoaisikaan kukaan. Että olisit oikeasti se yksinäinen, työtön, sairas rassukka, joka ei kiinnosta ketään. Että sä et olisi tärkeä kenellekään, edes niille vainoajille. Sun pääsi ei kestä tätä tarpeettomuuden tunnetta mutta koska sun psyykkinen oireilusi estää esimerkiksi ystävien, harrastusten ja töiden hankkimisen, sä perustelet omaa tärkeyttäsi sillä, että sut on valittu. Sut on valittu vainoajien toimesta ja he vainoavat juuri sinua. Koska sinä olet tärkeä ja ainutlaatuinen ja sinulla on Tietoa, sellaista tietoa jota toisilla ei ole.
Yhtäkkiä elämällesi tulee tarkoitus. Yhtäkkiä kaikki sinulle tapahtuneet pahat asiat selittyvät vainoamisella. Maailma onkin yhtäkkiä selkeä ja ymmärrettävä eikä monimutkainen ja kaoottinen. Jopa koulukiusaamisesi saa jonkin motiivin: se johtuu sinun herkkyydestäsi ja ainutlaatuisuudestasi.
Pohjimmiltasi olet herkkänahkainen narsisti, joka ei kykene hyväksymään, ettei ole paljon mitään.- Minulla on aika paljonkin kavereita.
- Minulla on paljon harrastuksia, joista joissain olen myös todella harjaantunut ja taitava. Ne ovat minun elämäntarkoitus, jos jokin.
- Olen kansalaisaktivisti ja joillain minun aktivistikavereilla on samanlaisia kokemuksia.
- Käy sanomassa vainoamisen organisoijille, että minä en ole niin tärkeä henkilö, että minuun kannattaisi tuhlata niin paljon aikaa, rahaa ja miestyötunteja.
Laitaoikeistolainen?
Olen kansallismielinen ja vastustan massam##h#nmuuttoa jyrkästi.
Ja olen vastustanut Suomen valvontayhteiskunta- ja poliisivaltiokehitystä, joka on nyt varsinkin koronapandemian aikana edennyt kovaa vauhtia.
Ns. uudesta maailmanjärjestyksestä (NWO) olen kirjoittanut jo 15 vuotta, ja nyt monet niistä agendoista on toteutunut tai toteutumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikki ne vanhukset jotka kävelee edessäni keskellä käytävää kaupassa tai pysähtyvät inhottavasti eteen ovat vainoajia!!!
En tiennyt, että minua on vainottu jo näin kauan.
Sori, mutta kyllä näissä tapauksissa on ihan kyse mielenterveyshäiriöstä.
Tuo on se aina kuin apteekin hyllyltä tuleva automaattivastaus, mutta tuossa kumoan perusteellisesti väitteen, että joukkovainoamisen uhrina itseään pitävä on aina ja automaattisesti harhainen ja mielisairas:
https://indietarget.blogspot.com/2021/09/vastaus-blogikommenttiin-jossa…
Ei ole perusteellista väitettä missään kohdassa. Terve ihminen näkee miten harhainen henkilö on, mutta harhainen henkilö ei tätä itse näe. Se on nimenomaan se sairaus, mikä teetättää tuon ihmiselle.
Tuskinpa edes luit sitä tekstiä läpi, sillä se on todella pitkä. Tuossa alku siitä:
Tämä blogisi on hyvin mielenkiintoista mutta myös melko surullista luettavaa, aivan samalla tavalla kuin muidenkin "joukkovainoamisen uhrien" ja "kohteiden" kertomukset, siinä missä eräitä muunkinlaisia koettelemuksia kohdanneiden.
Keskustelu lähtee jo tässä väärille urille, koska se kehystetään heti aluksi sillä lähtöoletuksella, että joukkovainoamista ei voi mitenkään tapahtua. Hedelmällinen aidosti totuuden esiintuomiseen pyrkivä dialogi on sen jälkeen mahdotonta. Se ei ole myöskään tieteellinen tapa lähestyä asiaa, että suljetaan heti pois kaikki muut näkökulmat kuin jokin yksi tietty, tässä tapauksessa psykiatria. Muita tieteenaloja, jotka pitää ottaa keskusteluun mukaan tässä tapauksessa, ovat ainakin oikeustiede ja historia.
Sillä on historiallinen tosiasia, että DDR:ssä turvallisuusministeriö Stasi harjoitti hyvin samankaltaista vainoamista, kuin mistä joukkovainoamisen (gang stalking) uhrit nykyään kertovat. Stasin menetelmään psykologiseen menetelmään Zersetzung kuului arkistoja tutkineiden historioitsijoiden mukaan mm. herjaavien huhujen levittäminen, sosiaalinen eristäminen ja avoin tarkkailu, jolla viestittiin kohteelle, että hän on Stasin mielenkiinnon kohteena, ja lietsottiin hänessä turvattomuuden tunnetta ja vainoharhaisuutta (Juuri tuosta samasta asiasta on ollut periaatteessa kyse siinä, kun Helsingin poliisi on näyttäytynyt jatkuvasti minulle tarkoituksella, kuten myös eräälle toiselle helsinkiläismiehelle, jonka olen tavannut.). Zersetzung-menetelmään kuului loppuvaiheessa jopa sellaista, että kohteen kotona käytiin salaa siirtelemässä tavaroita ym., mikä kuulostaa varmasti tutulta monelle joukkovainoamisen kohteelle.
Millä perusteella on mahdotonta, että tuollaista tehtäisiin nyt muissa maissa? Itäsaksalaisten ihmisluonto oli ihan samanlainen kuin esim. nykyisten suomalaisten, ja aina löytyy vallanhimoisia, sadistisia, narsistisia ja psykopaattisia ihmisiä, jotka ovat valmiita tuollaisiin tekoihin, jos saavat siihen mahdollisuuden. Tilaisuus tekee varkaan, sanotaan.
Olet nyt väärässä.
Kyllä joukko vainoamista on olemassa, mutta ei sitä sinulle ole tehty. Tässä on ero. Esimerkiksi julkisuuden henkilöt ovat tälläisten vainoajien kohteena, mutta eivät todellakaan tuntemattomat tavalliset Pertit ja Piiat. Kenelläkään ei ole mitään syytä vainota sinua. Eikä kenelläkään ole syytä kuluttaa aikaa sinun vainoamiseen. Et ole niin tärkeä tai niin kiehtova ihminen, että ketään kiinnostaisi sinua stalkata.
Tässä se ero on.
Kyllä vaan ne tuntemattomat tavalliset pertit ja piiatkin voi joutua vainotuksi jos joku todella häiriintynyt yksilö kehittää heistä pakkomielteen.
Ja tällaisessa tapauksessa kyse ei ole siitä, että vainottu kokee olevansa erityinen vaan, että se stalkkeri näkee uhrin niin erityisenä.
Uhrin ei siis todellakaan täydy olla mikään merkkihenkilö!
Osa noista joukkovainoamiskokemuksista on varmasti vain harhakuvitelmia, mutta kyllä tuota vainoamista oikeasti tapahtuu joskus myös niille ihan tuiki tavallisille tylsille ihmisillekin.
Meilläkin naapurista kuuluu staattista ääntä, joka välillä katkeaa lyhyempään ääneen. Tuuuuuuuuuuuuuuuuut-tuuut-tuuuuuuujuuuut. Tuskin on vainoamista, mutta ainakin se on hemmetin ärsyttävää. Joku imuroi tuntikaupalla? En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaapa vainotut rehellisesti: Kuinka moni teistä kiskoo piriä tai muita päihteitä? Noin niin kuin päivittäin?
Ja myös mun tuttu luulee, että jos olemme menossa kauppaan, ihan vaikka suunnittelematta, mutta jos kaupan pihassa on poliisiauto, ihan sattumalta, niin tuttuni mielestä se odottaa siellä häntä. Ne tietää, että olemme menossa juuri tuohon kauppaan. Eli aika pelottavaa, että jo tämän keskustelun perusteella vainottuja on aika paljon.
En käytä mitään huumeita enkä edes juo nykyään juuri ollenkaan. Tämä vuonna olen ollut ehkä kerran humalassa, mutten kunnolla kännissä kertaakaan.
Olen skarppi ja teräväpäinen tyyppi. Siinä onkin varmaan yksi syy, miksi minua vainotaan: olen toisinajattelija ja lisäksi teräväkielinen ja taitava kirjoittaja. Valtaapitävät eivät yleensä pidä sellaisista henkilöistä, koska heidät koetaan uhkana, koska he voivat vaikuttaa muihinkin.
DDR:ssä vainottiin samankaltaisilta keinoilla toisinajattelijoita, jotka Stasi näki potentiaalisina vallankumouksellisina vaikuttajina.
Ikävintähän näissä harhaluuloisuushäiriössä/skitsofreniassa on sairaudentunnottomuus. Eli eivät ymmärrä olevansa sairaita eikä heitä avunpiiriin saa. Varmasti heille itsellekin hyvin raskasta elää koko ajan varuillaan ja epäillä kaikkea. Netistä löytävät sitten samanhenkistä seuraa ja harha vahvistuu. Surullista.
Aiemmin positiivisesti elämään ja asioihin suhtautunut tuttuni alkoi koronan myötä kääntyä vahvemmin salaliittoteorioiden pariin. Ja sitä aikaahan kotona oli sulkujen aikana vähän liikaakin. Nettiyhteisössä harhat vahvistuu. Yht'äkkiä uhkia ja epäilyjä oli kaikkialla. 5g-verkot, koronarokotteet, vaalihuijaus, eliitin kaappaamat lapset, kuussa ei ole käyty.. You name it. Ja muita puheenaiheita ei pian enää ollut. Päihteitä kului. Sitten kuvaan astui Jumala. Päihteitä kului silti. No sitten hän alkoi uskomaan olevansa Chosen One. Jumala lähettää hänelle viestejä youtuben kautta. Sitten tuli vielä tämä gang stalking eli nyt rikollisjärjestöt vainoo, poliisit seuraa, myös minä olen tässä salaliitossa. Ainiin, ufot myös seuraa. Tuosta kaikesta minulla on hänen pitkä viestimonologinsa tallella eli en keksi näitä asioita.
Kaikesta huolimatta apua ei hae. Ja osaa tarvittaessa esittää ihan normaalia eli ei äkkiseltään kukaan tajua hänen mielenmaisemaa. Tein kerran jopa huoli-ilmoituksen sossuille. Hänellä kun on lapsikin. Mainitsin jopa hänen huumeongelman, joka säännöllisillä seuloilla selviäisi. Sossut eivät sitten kai haastattelun jälkeen tehnyt mitään. Sama meno jatkuu. Pelottaa, että jotain pahaa tulee vielä käymään. Kun kerran YouTubesta viestejä vastaanottaa suoraan yläkerrasta..
Mielenterveysongelmat tulee vielä räjähtämään käsiin lähivuosina :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kuvittele, vaan tiedän, että minua vainotaan, ja tuossa omasta blogista lainaten syitä, miksi sovin profiililta kohteeksi:
Kaikkein vaarallisimmilla ja väkivaltaisimmilla ihmisillä on yleensä aivan erilainen psyyken rakenne. Herkän empaatin äärimmäisellä vastakohdalla eli psykopaatilla on alhainen impulssikontrolli eikä lainkaan kykyä tuntea myötätuntoa. Asiantuntijoiden mukaan kaikista vangeista 15 prosenttia ja henkirikoksen tehneistä jopa puolet on psykopaatteja, vaikka niiden osuus koko väestöstä on vain prosentin luokkaa. Tuollainen ihminen ei pelkää tekevänsä, vaan tekee väkivaltaa ilman mitään tunnontuskia ja vielä nauttii siitä.
Mutta ei organisoidun vainoamisen kohteeksi valita tuollaisia psykopaatteja, vaan ennemmin nimenomaan herkkiä ja ajattelevaisia ihmisiä, siis pehmeitä kohteita. Ihan samalla tavalla koulukiusatuiksi joutuvat useimmiten herkät lapset. Organisoidun vainoamisen tarkoituksena on tuhota kohteen elämä, mutta siinä samalla tehdään psykologisia kokeita, joiden tuloksia voidaan hyödyntää uusien aina vain pitemmälle menevien valvontayhteiskunnan menetelmien kehittämisessä. Ja jos ihmisellä on tavallista korkeampi herkkyys ulkoisille ärsykkeille, niin hänen psykologisesta häirinnästään saadaan enemmän vastetta ja informaatiota, joten sellainen ihminen on otollinen kohde.
Itse sovin tuohon psykologiseen profiiliin ja lisäksi olen yksin asuva ja enimmäkseen omissa oloissa viihtyvä sinkku, jollainen organisoidun vainoamisen kohde tyypillisesti on. Kun siihen lisätään, että olen aktivisti ja poliittinen toisinajattelija, niin suoraan sanoen ihmettelisin, että jos minä en joutuisi kohteeksi, niin kuka sitten. En tarkoita sillä, etteikö tällaisen vainoamisen kohteina olisi myös toisenlaisia ihmisiä, mutta tulee vain mieleen aiemmat kysymykset siitä, miksi juuri minä. No, totta kai juuri minä.
Sitä paitsi jo ennen varsinaista aktivistiaikaani arvostelin rankasti satiiriseen tyyliin erään julkisessa virassa olleen henkilön tapaa hoitaa työtään, ja se henkilö on tunnetusti herkkänahkainen itseensä kohdistuvan kritiikin suhteen. Voisin hyvin kuvitella tuon henkilön kantavan kaunaa minua kohtaan, mutta en toki tiedä, onko hänellä mitään tekemistä minun vainoamisen kanssa.
Joka tapauksessa minulla on monien vaikutusvaltaisten ihmisten ja valtakoneiston näkökulmasta liian paljon "vääriä" ajatuksia ja liian terävä kieli. Jo pelkästään sen takia olisi varmuudella joutunut vainotuksi esim. DDR:ssä tai Neuvostoliitossa.
Ei sua kukaan vainoa. Sulla on vakava mielenterveyden häiriö, johon tarvitset apua.
Luulen, että jollain yksinäisillä ihmisillä, kuten sinulla tarve tuntea olevansa jotenkin tärkeä sitten muuttuu tälläiseksi ajatteluksi. Kuvitelee olevan niin tärkeä, että joku jaksaisi häntä vainota.
- Sinä et tiedä minusta mitään.
- Et ole tutkinut minun tapaustani.
- Jopa YK:n ihmisoikeusjärjestö tunnustaa jo gang stalkingin olemassaolon.
Ja ei, en koe sitä jännittävänä, että minua tarkkaillaan 24/7, vaan se on helvetillistä huomata, ettei ole enää lainkaan yksityisyyttä. En saa siitä kiksejä siitä, mutta tarkkailijat, joilla on paljon vakavia persoonallisuushäiriöitä ja muita kieroutumia, saavat varmasti tirkistelystään.
Löytyykö lähdettä tuolle YK:n ihmisoikeusjärjestön tunnustamiselle?
Tuolla on julkaistu materiaalia gang stalkingista:
https://www.ohchr.org/en/calls-for-input/call-inputs-report-biopsychoso…
Se on paljolti Nils Melzerin ansiota, joka on YK:n ihmisoikeusjärjestön erikoisesittelijä kidutusasioissa. Melzer on kehittänyt termin kyberkidutus, jota liittyy myös joukkovainoamiseen.
Tuolla yhdistyksen sivuilla on suomennettuna yksi noilla sivuilla julkaistu raportti:
https://targetedindividualsfinland.wordpress.com/2021/09/11/joukkovaino…
Vierailija kirjoitti:
”Kun ajan tietä pitkin, useat autot käynnistyvät ja alkavat seurata minua.”
”Osa taktiikoista on tieni tukkimista ostoskärryillä tai pysäyttämistä, kun kävelen tai ajan.”
Tätä kirjoittaessani vainoamista tapahtuu parhaillaan äänitekniikoin: vainoajat asuvat seinänaapureina, ajoittavat ovien paukahduksia, yskimistä, nauramista ja vessan vetämistä.
Lisäksi raajat putoavat koronarokotusten jälkeen ja Pill Keits asuu käsivarressa.
Ihan varmasti asuu!
Stalkkeri pennulle voi tehdä kivsn ansan ja katsos kuinka sellainen selittää.