Yle: Salakuuntelua, sähköistä häirintää, manipulointia joukkovainoamiseen uskova kokee olevansa vihamielisen ryhmän uhri
Artikkelissa viitataan suomalaisten joukkovainoamisen uhrien asiaa ajavaan yhdistykseen mainitsematta sen nimeä. Se on Suomen joukkovainotut ry.
Mutta mielenkiintoista, että ihan Ylen artikkeli tuosta vaietusta aiheesta, kun täälläkin aina poistetaan nopeasti keskusteluita gang stalkingista eli joukkovainoamisesta.
Kommentit (362)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että olet paranoidi, ei tarkoita etteivätkö he olisi perässäsi.
Ei todellakaan. Vainoharha voi joskus olla ihan aiheellinen. Tai siis ei se sitten ole harha, mutta itse joskus yritin kuitata monia outoja tapahtumia vain vainoharhaksi, kunnes totuus, että minua ihan oikeasti vainotaan, löi pahasti silmille. Olisi vaan pitänyt luottaa omiin vaistoihin.
Haha! Jos kuvittelee kokonaisen ihmisjoukon olevan vainoamassa ( ellei se ole joku koirapillin perässä vinkuva äärioikeisto), kyse on vainoharhasta ja narsistisesti vääristyneestä minäkuvasta: "Olen niin tärkeä/vaarallinen jollekin salaliitolle, että ne yrittävät vaientaa minut."
Tyyppiesimerkki mokomasta on lohjalainen juristi prisessa Leia.
Pieni tarkennus: entinen juristi, nykyinen mielenterveyssyistä työkyvyttömyyseläkeläinen "prinsessa Leia" Jaana Kavonius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ap mikä olisi sulle se kaikkein pelottavin skenaario? Että sua ei vainoaisikaan kukaan. Että olisit oikeasti se yksinäinen, työtön, sairas rassukka, joka ei kiinnosta ketään. Että sä et olisi tärkeä kenellekään, edes niille vainoajille. Sun pääsi ei kestä tätä tarpeettomuuden tunnetta mutta koska sun psyykkinen oireilusi estää esimerkiksi ystävien, harrastusten ja töiden hankkimisen, sä perustelet omaa tärkeyttäsi sillä, että sut on valittu. Sut on valittu vainoajien toimesta ja he vainoavat juuri sinua. Koska sinä olet tärkeä ja ainutlaatuinen ja sinulla on Tietoa, sellaista tietoa jota toisilla ei ole.
Yhtäkkiä elämällesi tulee tarkoitus. Yhtäkkiä kaikki sinulle tapahtuneet pahat asiat selittyvät vainoamisella. Maailma onkin yhtäkkiä selkeä ja ymmärrettävä eikä monimutkainen ja kaoottinen. Jopa koulukiusaamisesi saa jonkin motiivin: se johtuu sinun herkkyydestäsi ja ainutlaatuisuudestasi.
Pohjimmiltasi olet herkkänahkainen narsisti, joka ei kykene hyväksymään, ettei ole paljon mitään.- Minulla on aika paljonkin kavereita.
- Minulla on paljon harrastuksia, joista joissain olen myös todella harjaantunut ja taitava. Ne ovat minun elämäntarkoitus, jos jokin.
- Olen kansalaisaktivisti ja joillain minun aktivistikavereilla on samanlaisia kokemuksia.
- Käy sanomassa vainoamisen organisoijille, että minä en ole niin tärkeä henkilö, että minuun kannattaisi tuhlata niin paljon aikaa, rahaa ja miestyötunteja.
Laitaoikeistolainen?
Olen kansallismielinen ja vastustan massam##h#nmuuttoa jyrkästi.
Ja olen vastustanut Suomen valvontayhteiskunta- ja poliisivaltiokehitystä, joka on nyt varsinkin koronapandemian aikana edennyt kovaa vauhtia.
Ns. uudesta maailmanjärjestyksestä (NWO) olen kirjoittanut jo 15 vuotta, ja nyt monet niistä agendoista on toteutunut tai toteutumassa.
Kansallismielinen, määhänmyyttökriittinen, valvontayhteiskuntakapinallinen ja NWO-tarkkailija.
Ja joukkovainoamisen uhri. Kappas, kappas, mikä yhteensattuma.
Kerrotko lyhyesti vielä mitä mieltä olet koronaviruksesta, sen torjunnasta maskeilla ja rokotteilla, WEF:sta, Putinista ja Trumpista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ap mikä olisi sulle se kaikkein pelottavin skenaario? Että sua ei vainoaisikaan kukaan. Että olisit oikeasti se yksinäinen, työtön, sairas rassukka, joka ei kiinnosta ketään. Että sä et olisi tärkeä kenellekään, edes niille vainoajille. Sun pääsi ei kestä tätä tarpeettomuuden tunnetta mutta koska sun psyykkinen oireilusi estää esimerkiksi ystävien, harrastusten ja töiden hankkimisen, sä perustelet omaa tärkeyttäsi sillä, että sut on valittu. Sut on valittu vainoajien toimesta ja he vainoavat juuri sinua. Koska sinä olet tärkeä ja ainutlaatuinen ja sinulla on Tietoa, sellaista tietoa jota toisilla ei ole.
Yhtäkkiä elämällesi tulee tarkoitus. Yhtäkkiä kaikki sinulle tapahtuneet pahat asiat selittyvät vainoamisella. Maailma onkin yhtäkkiä selkeä ja ymmärrettävä eikä monimutkainen ja kaoottinen. Jopa koulukiusaamisesi saa jonkin motiivin: se johtuu sinun herkkyydestäsi ja ainutlaatuisuudestasi.
Pohjimmiltasi olet herkkänahkainen narsisti, joka ei kykene hyväksymään, ettei ole paljon mitään.- Minulla on aika paljonkin kavereita.
- Minulla on paljon harrastuksia, joista joissain olen myös todella harjaantunut ja taitava. Ne ovat minun elämäntarkoitus, jos jokin.
- Olen kansalaisaktivisti ja joillain minun aktivistikavereilla on samanlaisia kokemuksia.
- Käy sanomassa vainoamisen organisoijille, että minä en ole niin tärkeä henkilö, että minuun kannattaisi tuhlata niin paljon aikaa, rahaa ja miestyötunteja.
Laitaoikeistolainen?
Olen kansallismielinen ja vastustan massam##h#nmuuttoa jyrkästi.
Ja olen vastustanut Suomen valvontayhteiskunta- ja poliisivaltiokehitystä, joka on nyt varsinkin koronapandemian aikana edennyt kovaa vauhtia.
Ns. uudesta maailmanjärjestyksestä (NWO) olen kirjoittanut jo 15 vuotta, ja nyt monet niistä agendoista on toteutunut tai toteutumassa.
Eli NWO-havainnoitsijablogin kirjoittaja = Gangstalking-blogin kirjoittaja = Teemu Vehkala.
Jatsit soimaan.
Aika moni meistä on joskus miettinyt hieman liikaa mitä toiset ajattelevat meistä. Varsinkin ,jos on ollut kotona pidemmän aikaa käymättä ulkona. Se pelkkä kaupassa käynti voi vaatia tsemppaamista.
Miettikää nyt sama asia, mutta paljon pahempana. Totuushan on se, että ketään ei kiinnosta joku tavallinen pulliainen.
Älä viitsi. Tuohan kaikki on vain nykypäivän terapioimista. Tietenkin joku heleä ääninen pehmeästi puhuva naisterapeutti ei ikinä uskoisi, että tuollaista on tehty jollekin. Se on vain vainoharhaista
höpinää ahdistuneelta henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Kun ajan tietä pitkin, useat autot käynnistyvät ja alkavat seurata minua.”
”Osa taktiikoista on tieni tukkimista ostoskärryillä tai pysäyttämistä, kun kävelen tai ajan.”
Tätä kirjoittaessani vainoamista tapahtuu parhaillaan äänitekniikoin: vainoajat asuvat seinänaapureina, ajoittavat ovien paukahduksia, yskimistä, nauramista ja vessan vetämistä.
Aika ilmiselvää psyykkistä oireilua. Kuten sähköallergia.
No sähköallergia on asia erikseen. Kyllähän säteily on ihmiselle pahimmillaan terveydelle haitallista. Sähkömagneettista säteilyä voi olla enemmän ja vähemmän. Tiedätkö ne isot sähkövoimalinjat, minkä ympärillä on jättimäiset aidat ja lähellä tukka nousee pystyyn? Esim asuinrakennuksia ei saa rakentaa 50 metriä lähemmäs niitä syöpävaaran ja lasten leukemiavaaran takia. Se on äärimmäinen olosuhde. Jotkut saavat oireita pienemmästä säteilystä.
Haha! Sähköallerginen ei tutkitusti reagoi sähköön mitenkään, eĺlei tiedä sähkölaitteen olevan lähellä.
Reaktioita saa vaikka tuijottamalla mustaa pistettä seinässä, jos on altis suggestiolle.
Plasebo ja nosebo ovat todellisia ilmiöitä, joissa ihminen saa todellisia oireita oman mielensä voimalla.
Kyllä kyllä, ihmiset uskovat kaikenlaisiin juttuihin, plasebo ja nosebo on totta. Sanon nyt kuitenkin vain vielä, että todistetusti isommat voimalinjat ihan tilastollisestikin sairastuttaa ihmisen. Ja jotkut saattavat saada oireita pienemmistäkin sähköverkoista. Siihen en sen enempää ota kantaa onko kyseessä pelkkä pelko vai todellinen oire. Mutta isot voimaverkot tilastojen mukaan aiheuttaa syöpää ja Alzheimeria ja sen vuoksi on ihan rakennussäännötkin Suomen laissa, että liian lähelle voimajohtoja ei saa säteilyn vuoksi rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Osa taktiikoista on tieni tukkimista ostoskärryillä tai pysäyttämistä, kun kävelen tai ajan.”
Tätä kirjoittaessani vainoamista tapahtuu parhaillaan äänitekniikoin: vainoajat asuvat seinänaapureina, ajoittavat ovien paukahduksia, yskimistä, nauramista ja vessan vetämistä.
No sähköallergia on asia erikseen. Kyllähän säteily on ihmiselle pahimmillaan terveydelle haitallista. Sähkömagneettista säteilyä voi olla enemmän ja vähemmän. Tiedätkö ne isot sähkövoimalinjat, minkä ympärillä on jättimäiset aidat ja lähellä tukka nousee pystyyn? Esim asuinrakennuksia ei saa rakentaa 50 metriä lähemmäs niitä syöpävaaran ja lasten leukemiavaaran takia. Se on äärimmäinen olosuhde. Jotkut saavat oireita pienemmästä säteilystä.
Haha! Sähköallerginen ei tutkitusti reagoi sähköön mitenkään, eĺlei tiedä sähkölaitteen olevan lähellä.
Reaktioita saa vaikka tuijottamalla mustaa pistettä seinässä, jos on altis suggestiolle.
Plasebo ja nosebo ovat todellisia ilmiöitä, joissa ihminen saa todellisia oireita oman mielensä voimalla.
Kyllä kyllä, ihmiset uskovat kaikenlaisiin juttuihin, plasebo ja nosebo on totta. Sanon nyt kuitenkin vain vielä, että todistetusti isommat voimalinjat ihan tilastollisestikin sairastuttaa ihmisen. Ja jotkut saattavat saada oireita pienemmistäkin sähköverkoista. Siihen en sen enempää ota kantaa onko kyseessä pelkkä pelko vai todellinen oire. Mutta isot voimaverkot tilastojen mukaan aiheuttaa syöpää ja Alzheimeria ja sen vuoksi on ihan rakennussäännötkin Suomen laissa, että liian lähelle voimajohtoja ei saa säteilyn vuoksi rakentaa.
Voimalinjojen lähelle ei saa mennä sähköiskun vaaran takia. Ei ne mitään syöpää aiheuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimalinjojen lähelle ei saa mennä sähköiskun vaaran takia. Ei ne mitään syöpää aiheuta.
https://www.ts.fi/uutiset/1074333800#:~:text=Voimalinjojen%20magneettik….
"Voimalinjojen magneettikentät on aiemmin yhdistetty muun muassa lasten leukemiaan. Brittitutkimuksen mukaan lapsi, joka asuu alle 200 metrin päässä voimalinjasta, on 69 prosenttia korkeampi riski sairastua leukemiaan verrattuna lapseen, joka asuu yli 600 metrin päässä voimalinjasta."
Leukemia on lasten yleisin syöpä.
Mutta tämä meni nyt liikaa ohi aiheen. Ei tästä minun puolestani enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.ts.fi/uutiset/1074333800#:~:text=Voimalinjojen%20magneettik….
"Voimalinjojen magneettikentät on aiemmin yhdistetty muun muassa lasten leukemiaan. Brittitutkimuksen mukaan lapsi, joka asuu alle 200 metrin päässä voimalinjasta, on 69 prosenttia korkeampi riski sairastua leukemiaan verrattuna lapseen, joka asuu yli 600 metrin päässä voimalinjasta."
Leukemia on lasten yleisin syöpä.
Mutta tämä meni nyt liikaa ohi aiheen. Ei tästä minun puolestani enempää.
No hyvä, että lopetat humpuukin jakamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaapa vainotut rehellisesti: Kuinka moni teistä kiskoo piriä tai muita päihteitä? Noin niin kuin päivittäin?
Ja myös mun tuttu luulee, että jos olemme menossa kauppaan, ihan vaikka suunnittelematta, mutta jos kaupan pihassa on poliisiauto, ihan sattumalta, niin tuttuni mielestä se odottaa siellä häntä. Ne tietää, että olemme menossa juuri tuohon kauppaan. Eli aika pelottavaa, että jo tämän keskustelun perusteella vainottuja on aika paljon.
En käytä mitään huumeita enkä edes juo nykyään juuri ollenkaan. Tämä vuonna olen ollut ehkä kerran humalassa, mutten kunnolla kännissä kertaakaan.
Olen skarppi ja teräväpäinen tyyppi. Siinä onkin varmaan yksi syy, miksi minua vainotaan: olen toisinajattelija ja lisäksi teräväkielinen ja taitava kirjoittaja. Valtaapitävät eivät yleensä pidä sellaisista henkilöistä, koska heidät koetaan uhkana, koska he voivat vaikuttaa muihinkin.
DDR:ssä vainottiin samankaltaisilta keinoilla toisinajattelijoita, jotka Stasi näki potentiaalisina vallankumouksellisina vaikuttajina.
Samat sanat. Hyvin silti näkee nämä muut ketjun moniongelmaiset näistä saamistamme alapeukuista ;D
Niitä mahtuu aika monta tusinaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaapa vainotut rehellisesti: Kuinka moni teistä kiskoo piriä tai muita päihteitä? Noin niin kuin päivittäin?
Ja myös mun tuttu luulee, että jos olemme menossa kauppaan, ihan vaikka suunnittelematta, mutta jos kaupan pihassa on poliisiauto, ihan sattumalta, niin tuttuni mielestä se odottaa siellä häntä. Ne tietää, että olemme menossa juuri tuohon kauppaan. Eli aika pelottavaa, että jo tämän keskustelun perusteella vainottuja on aika paljon.
En käytä mitään huumeita enkä edes juo nykyään juuri ollenkaan. Tämä vuonna olen ollut ehkä kerran humalassa, mutten kunnolla kännissä kertaakaan.
Olen skarppi ja teräväpäinen tyyppi. Siinä onkin varmaan yksi syy, miksi minua vainotaan: olen toisinajattelija ja lisäksi teräväkielinen ja taitava kirjoittaja. Valtaapitävät eivät yleensä pidä sellaisista henkilöistä, koska heidät koetaan uhkana, koska he voivat vaikuttaa muihinkin.
DDR:ssä vainottiin samankaltaisilta keinoilla toisinajattelijoita, jotka Stasi näki potentiaalisina vallankumouksellisina vaikuttajina.
DDR:ää ei ole ollut olemassakaan yli 30 vuoteen. On kyllä kauhea sairaus, säälin myös läheisiä.
Tuo kiinnostuksen puutteen korostaminen pistää kyllä silmään, sillä koetetaan varmaan rauhoitella myös itseä. Naapureita kiinnostavat naapurit, työkavereita työkaverit, juoru-ukkoja yksinäiset naiset, rekistereiden luvatta selaajia kaikki tutut, asiakkaat ja alueella asuvat...
Vierailija kirjoitti:
"Mutta mielenkiintoista, että ihan Ylen artikkeli tuosta vaietusta aiheesta, kun täälläkin aina poistetaan nopeasti keskusteluita gang stalkingista eli joukkovainoamisesta."
Monesta poistetusta ketjusta näkee että kirjoittaja tarvitsisi ihan toisenlaista apua kuin tilaisuuden jauhaa vapaasti asiasta palstalla.
Ennenkaikkea tämä päänupin korjaava apu tulisi antaa sille, joka liputtaa ja poistattaa. Ja joka pitää kirjaa poistamistaan ketjuista, jotka poistaa ihan vaan koska alustan modebotti luottaa sinisilmäisesti siihen, että jokainen kahdesta eri ip:sta laitettu poistopyyntö on aiheellinen. Eikä siis psykoottisen narsistihäirikön kiusana tekemää.
Ei ne mukaan houkutellut tontut mitään ajattele, tai se on niin avuttoman höhlää, että kenenkään ei tarvitse siitä yöuniaan menettää. Koko porukka on reppanoita hiekkalaatikolla, myös naruista vetelijät. Siinä vasta harhaista porukkaa, jos ketään kiinnostaisi niin arkoja taparikollisia tutkia.
Vainoamisesta (eikä vain vainoharhaisuudesta) on todennäköisesti ollut kyse jos vainotuksi tulemisen havaintosi loppuivat vuonna 2014. Sinä vuonna vainoaminen kriminalisoitiin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ehkä yksi omituisimmista ketjuista täällä palstalla. Tilanteet joissa nämä ihmiset pelkää tulleensa vainotuksi on täysin tuikitavallisia, esim "Kun tulin kassalle, niin huomasin, että nuorehko, ehkä n. 30-vuotias nainen, joka oli jo maksanut ja laittanut kassiin ostoksensa, tuijotti minua pitkään ja merkitsevästi vakava ilme naamalla."
Minulla on tällaisia hetkiä joka ikinen päivä, mutta ei tulisi hetkeksikään mieleen, että joku vakoilee tai vainoaa minua tuollaisessa kohdassa. Mutta sairaushan tuollainen pelko ilmiselvästi on.
Joo, muakin tuijotetaan jatkuvasti. Joskus tuijottelen takaisin. Ihan normaalia silmäpeliä. Ei aina päädytä sänkyyn ;)
Pyöräilin nyt syksyllä tämän kaupungin torin poikki, poliisimaija tuli vastaan. Se kääntyi perääni ajamaan hitaasti taakseni pääkadulla ja pysähtyi niille kohdille mihin jätin pyöräni siihen kauppakeskuksen eteen. Jos olisin päästäni sekaisin olisin varmasti ajatellut että poliisi vainoaa minua. Ne oli siis hakemassa jotain myymälävarasnistiä sieltä
Vierailija kirjoitti:
Tuo kiinnostuksen puutteen korostaminen pistää kyllä silmään, sillä koetetaan varmaan rauhoitella myös itseä. Naapureita kiinnostavat naapurit, työkavereita työkaverit, juoru-ukkoja yksinäiset naiset, rekistereiden luvatta selaajia kaikki tutut, asiakkaat ja alueella asuvat...
Tuo on totta, vai ei muka pulliaiset kiinnosta. No kyllä niitä kiinnostaa, jos olisi vaikka jotain juoruttavaa. Matti Nykänen sen jo tiesi ,että pitää antaa niille jotain huhuttavaa, jollei niillä muuta tekemistä oo. Ja monella ei oo. Mutta se jää asteelle paskanjauhanta, ei ne sentään seuraamaan lähde ihmisiä.
Avohoito on käsite, jonka oikeisto keksi säästökiimassaan kun leikkasi mielenterveyshoidon osastopaikkoja eikä resurssoinut mitään sen tilalle.
Saman ne tekivät vanhuksille ja vammaisille sekä koululaitokselle ja terveydenhoidolle.
Seuraukset näkyvät NYT.