Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea riita kumppaneiden määrästä. Onko ~50 liikaa?

Vierailija
13.12.2022 |

Pähkinänkuoressa: etsin vaimolle puhelimen muistiinpanoista yhtä lainausta, jonka olin tallentanut. Rullatessa näyttöä alaspäin näytössä vilahti nimilista, jonka kerran tein kavereiden kanssa saunaillassa, kun keskusteltiin kumppaneiden määrästä. Tai siis jokainen meistä teki. Omalla listallani oli hiukan vajaa 50 nimeä.

Kuten arvata saattaa, vaimo ihmetteli, miksi yksi muistiinpano oli täynnä naisten nimiä. Olin käytännössä pakotettu kertomaan, koska en keksinyt mitään hyvää hätävalhetta.

Nyt meillä on sitten riita pystyssä minun menneisyydestäni. Kuulemma "10 olis vielä mennyt, mutta että 50?????" tms. Hohhoijaa.

Ylireagoiko vaimoni? Mielestäni kyllä.

Kommentit (579)

Vierailija
1/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 kuulostaa älyttömän paljolta. Miten olet edes saanut tuollaisen määrän kerättyä? Paljon yhden yön juttuja ilmeisesti? Minulla tuo luku on 1. Joku 5-6 kuulostaisi minusta vielä ok:lta, 10 jo paljolta.

Vierailija
2/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika ihailtavaa, että pystyt muistamaan 50 panon nimet! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kohta viiskymppinen, ja saldo tällä saralla on huikeat 4.

Vierailija
4/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan liikaa, elämänkokemusta vain !

Vierailija
5/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 kuulostaa älyttömän paljolta. Miten olet edes saanut tuollaisen määrän kerättyä? Paljon yhden yön juttuja ilmeisesti? Minulla tuo luku on 1. Joku 5-6 kuulostaisi minusta vielä ok:lta, 10 jo paljolta.

Sekin on aika oleellinen seikka että mistä päin on kotoisin. Pikku kyllällä tuo tarkoittaisi koko kylän naisitarjontaa, mutta pääkaupunkiseudulla vain murto-osaa.

Vierailija
6/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo...

Vierailija
7/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa ja se on mennyttä aikaa.

Mulla on yli 40. Miehellä on n.100.

Vierailija
8/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se tarkoittaa jotain sairasta kirjanpitoa panoista

Vierailija
9/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se vähän riippu ihmisen iästä? Olen jo sen ikäinen että 50 olisi pari vuodessa.

Vierailija
10/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika paljon. Sanomattakin selvää, että yhdenillanjuttuja on ollut reilusti. 10-20 olisi vielä ok, jos on jo ikää väh. nelissäkymmenissä ja joukossa kunnon suhteitakin.

Vierailija
11/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet mies niin 50 on liikaa, naiselle tuo olisi vasta voimaantumisen alku

Vierailija
12/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 50 ole paljoa, minä lopetin laskemisen 100 kohdalla jo useita vuosia sitten. Enkä todellakaan muista nimiä. MUTTA vaimollesi se on tärkeä. Revi siitä. Mokasit.

N

Vierailija
13/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä tuo on paljon, toisen mielestä ei. Minun mielestäni ei. Luku nyt kuitenkin on mikä on. Ehkä vaimosi kannattaisi pohtia onko joku asia teidän suhteessanne nyt oleellisesti muuttunut tämän tiedon myötä.

Vierailija
14/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kohta viiskymppinen, ja saldo tällä saralla on huikeat 4.

Sama. Ja jätin sen neljännen, kun kävi ilmi, että hän onkin sarjasuhteilija eikä se mikä esitti olevansa. En tiedä onko luku 50, 100 vai paljon enemmän. Luultavasti pari sataa.

Vierailija
15/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liikaa ja se on mennyttä aikaa.

Mulla on yli 40. Miehellä on n.100.

sovitte toisillenne

Vierailija
16/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitas tehdä sellainen laki, että jokainen saa seurustella ja mennä naimisiin vain sellaisen ihmisen kanssa, jolla on sama bodycount.  Paneskella saa ketä huvittaa, mutta vakavampaan suhteeseen tämä vaaditaan.

Vierailija
17/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi vaimosi mielestä se on paljon. Kerro nyt vähän miten moiseen lukuun on päästy? Hurjastelitko opiskeluaikoina joka viikonloppu eri lyylin kanssa? Onko ollut pitkiä suhteita? Minkä ikäinen olet nyt?

Vierailija
18/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma.

N34

Vierailija
19/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös, ettei vaimo olisi pelkästään numerosta hermostunut. Mutta kuka leveilee saunaillassa ja pitää panoistaan nimilistaa? Se ei tosiaankaan anna sinusta hyvää kuvaa.

Vierailija
20/579 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että muistin ihan kaikkia. Olen nyt siis 43-vuotias. Olen seurustellut ja ehtinyt olla naimisissakin. Ekan avioliiton jälkeen tuli varmaan 2/3 tuosta listasta. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi