Kauhea riita kumppaneiden määrästä. Onko ~50 liikaa?
Pähkinänkuoressa: etsin vaimolle puhelimen muistiinpanoista yhtä lainausta, jonka olin tallentanut. Rullatessa näyttöä alaspäin näytössä vilahti nimilista, jonka kerran tein kavereiden kanssa saunaillassa, kun keskusteltiin kumppaneiden määrästä. Tai siis jokainen meistä teki. Omalla listallani oli hiukan vajaa 50 nimeä.
Kuten arvata saattaa, vaimo ihmetteli, miksi yksi muistiinpano oli täynnä naisten nimiä. Olin käytännössä pakotettu kertomaan, koska en keksinyt mitään hyvää hätävalhetta.
Nyt meillä on sitten riita pystyssä minun menneisyydestäni. Kuulemma "10 olis vielä mennyt, mutta että 50?????" tms. Hohhoijaa.
Ylireagoiko vaimoni? Mielestäni kyllä.
Kommentit (579)
ÖÖÖÖÖööööö.... Naisillahan tuo luku tulee täyteen jo ennen kuin täyttää 20v. Eli mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
ÖÖÖÖÖööööö.... Naisillahan tuo luku tulee täyteen jo ennen kuin täyttää 20v. Eli mikä ongelma?
Niin. On naisia ja naisia. Ap meni naimisiin jonkun muun kuin huomionhakuisen jakorasian kanssa, mutta kohtelee tätä sellaisena.
Ei mua numero haittaisi (olettaen, että ennen minua mies olisi käynyt spt-testeissä) mutta tommonen saunaillassa panojen listaaminen olisi tosi junt tia. Eli suuttuisin kyllä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Oon 31v nainen ja mun luku on 2? Eli älkää nyt jauhako ulostetta.
Keskiaika soitti, kuulemma haluaa seksuaalimoraalinsa takaisin.
En itse suostuisi ikipäivänä suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka on harrastanut seksiä yli 50 miehen kanssa.
Ymmärrän siis vaimosi reaktion hyvin.
M35
Vierailija kirjoitti:
Ei mua numero haittaisi (olettaen, että ennen minua mies olisi käynyt spt-testeissä) mutta tommonen saunaillassa panojen listaaminen olisi tosi junt tia. Eli suuttuisin kyllä itsekin.
Junttikin on väärä sana, Äo 50 voisi olla sopivampi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä oletkin jo 31. Nykyajan parikymppisillä luvut menee noin.
Mikä erottaa on jo panee 50 kertaa yhden tai kahden kanssa kuin 50 kertaa useamman kanssa? Jos olisin itse jäänyt viiteen ensimmäiseen suhteeseeni, en olisi tiennyt että seksi on todella hyvää.
Mitä muuta te listailette/ mittailette saunailloissa?
Kysyykö joku muka oikeasti kumppaniltaan seksipartnereiden määrää? Minulta ei ole kukaan kysynyt enkä minä ole kysynyt keneltäkään. Olen yli nelikymppinen ja pitkän suhteen päätyttyä tuli tapailtua muutamaakin vakava suhde mielessä, joten keskustelut itse kullekin tärkeistä asioista tuli käytyä. Aikaisemmista kumppaneista oli jonkin verran puhetta, mutta lukumäärästä? Haloo.
Itse lähtisin menemään, jos joku pyytäisi laskemaan. Ei niitä niin monta ole, mutta mielestäni mustasukkaisuuden, katkeruuden ja seksuaalikielteisyyden merkki tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Vai onko sun tietolähde nää IL-jutut, joissa joku tytteli on kuksinut 200 miestä ihan huvin vuoksi?
Todella harvinaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä erottaa on jo panee 50 kertaa yhden tai kahden kanssa kuin 50 kertaa useamman kanssa? Jos olisin itse jäänyt viiteen ensimmäiseen suhteeseeni, en olisi tiennyt että seksi on todella hyvää.
Ai mikä erottaa? Ainakin riski saada sukupuolitauti kasvaa jos on 50 eri ihmisen kanssa.
Kaikki sukupuolitaudit eivät näy testeissä ihan tosta vaan. Omani diagnosoimiseksi jouduin käymään lääkärillä neljästi. Jos olisin vaan antanut periksi ekan testisetin tai vaikka seuraavan lisätestin jälkeen, olisin puhdas.
Kondomi ei myöskään suojaa kaikelta. Mm. Herpes tarttuu kodomin ulkopuoliselta/ulkopuoliselle alueelle ja osana oireettomistakin päivistä.
Pankaa kaikkea liikkuvaa ihmeessä joo, mutta jättäkää rauhaan ne ihmiset, jotka haluavat suojata kehoaan ja mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Vai onko sun tietolähde nää IL-jutut, joissa joku tytteli on kuksinut 200 miestä ihan huvin vuoksi?
Todella harvinaista se on.
Et taida tietääkään miten hulluksi on maailma mennyt
Vierailija kirjoitti:
Kysyykö joku muka oikeasti kumppaniltaan seksipartnereiden määrää? Minulta ei ole kukaan kysynyt enkä minä ole kysynyt keneltäkään. Olen yli nelikymppinen ja pitkän suhteen päätyttyä tuli tapailtua muutamaakin vakava suhde mielessä, joten keskustelut itse kullekin tärkeistä asioista tuli käytyä. Aikaisemmista kumppaneista oli jonkin verran puhetta, mutta lukumäärästä? Haloo.
Itse lähtisin menemään, jos joku pyytäisi laskemaan. Ei niitä niin monta ole, mutta mielestäni mustasukkaisuuden, katkeruuden ja seksuaalikielteisyyden merkki tuollainen.
Tässä ei ollut määrää kysytty, vaan huomattu, että kännykässä on tallessa nimilista ja saatu kuulla, että panoilla on kehuskeltu kavereille. Vähän eri asia!
Vierailija kirjoitti:
En itse suostuisi ikipäivänä suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka on harrastanut seksiä yli 50 miehen kanssa.
Ymmärrän siis vaimosi reaktion hyvin.
M35
Mihin tuo ajatus perustuu? Neitsyt Maria? Raamatussa raskaana olevankin pitää olla neitsyt🙄. Haluaisin kuulla mihin tosiaan perustuu se, ettei kestä puolison edellisiä suhteita? Monet pakotetaan prostutioiduiksi, niin eikö ne ole kelvollisia puolisoksi?
Vierailija kirjoitti:
Minä sain hyvää seksiä jo ykkösen ja nelosen kanssa aikaiseksi. Ja ne asettivat riman niin korkealle, että on heikko todennäköisyys löytää yhtä hyvää kontaktia joltain randomilta tyypiltä.
Mihis se AP katosi? Katseleeko siellä popcornit kädessä upean baittinsa etenemistä vai oliko tää ihan tosissaan?
Joo. Ja nainen joko mieluusti jättää sen seksin kokonaan väliin tai tekee siitä ammatin ja ottaa rahan palveluksesta.