Kauhea riita kumppaneiden määrästä. Onko ~50 liikaa?
Pähkinänkuoressa: etsin vaimolle puhelimen muistiinpanoista yhtä lainausta, jonka olin tallentanut. Rullatessa näyttöä alaspäin näytössä vilahti nimilista, jonka kerran tein kavereiden kanssa saunaillassa, kun keskusteltiin kumppaneiden määrästä. Tai siis jokainen meistä teki. Omalla listallani oli hiukan vajaa 50 nimeä.
Kuten arvata saattaa, vaimo ihmetteli, miksi yksi muistiinpano oli täynnä naisten nimiä. Olin käytännössä pakotettu kertomaan, koska en keksinyt mitään hyvää hätävalhetta.
Nyt meillä on sitten riita pystyssä minun menneisyydestäni. Kuulemma "10 olis vielä mennyt, mutta että 50?????" tms. Hohhoijaa.
Ylireagoiko vaimoni? Mielestäni kyllä.
Kommentit (579)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sukupuolitaudit eivät näy testeissä ihan tosta vaan. Omani diagnosoimiseksi jouduin käymään lääkärillä neljästi. Jos olisin vaan antanut periksi ekan testisetin tai vaikka seuraavan lisätestin jälkeen, olisin puhdas.
Kondomi ei myöskään suojaa kaikelta. Mm. Herpes tarttuu kodomin ulkopuoliselta/ulkopuoliselle alueelle ja osana oireettomistakin päivistä.
Pankaa kaikkea liikkuvaa ihmeessä joo, mutta jättäkää rauhaan ne ihmiset, jotka haluavat suojata kehoaan ja mieltään.
Sukupuolitautien pelko estää siis osan suhteista?
Ja haluatko siis ensi tutustumisella tai jossain vaiheessa kuulla toiselta suhteiden määrän?
Meilläkin tuli riitaa, kun en suostunut kertomaan miehelle kumppaneiden määrää.
Tosin en ole sitä laskenutkaan, mutta arvelen että parissa kymmenessä ehkä mennään...
Olen yli viidenkymmenen jo, ja miksi mies minua haukkuu hooksi, kun ihan vakavaa suhdetta olen kaivannut, ja ne on nämä miehet jotka ovat kusettaneet.
Vierailija kirjoitti:
Mihis se AP katosi? Katseleeko siellä popcornit kädessä upean baittinsa etenemistä vai oliko tää ihan tosissaan?
Oon vastannut ainakin neljään jos en viiteen viestiin. AP
On. Yksi on sopivasti, omalle miehelleni olin eka ja hän minulle, ja sen kyllä huomasi :D Mutta äkkiäkös sitä opitaan yhdessä kun harjoitellaan.
vanha rouva
ps. 1-5 on vielä ok, mutta siitä eteenpäin... Pukit ei ole koskaan kiinnostaneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liikaa ja se on mennyttä aikaa.
Mulla on yli 40. Miehellä on n.100.
Ei ihmisen perusolemus mihinkään muutu, vaikka olis 3000-luku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä erottaa on jo panee 50 kertaa yhden tai kahden kanssa kuin 50 kertaa useamman kanssa? Jos olisin itse jäänyt viiteen ensimmäiseen suhteeseeni, en olisi tiennyt että seksi on todella hyvää.
Minä sain hyvää seksiä jo ykkösen ja nelosen kanssa aikaiseksi. Ja ne asettivat riman niin korkealle, että on heikko todennäköisyys löytää yhtä hyvää kontaktia joltain randomilta tyypiltä.
Random tyypiltä? Jokainen on aluksi random tyyppi ja vaikka olisi monta partnerin, ei se tarkoita etteikö niihin tutustuisi. Jotkut huomaa vuosien jälkeen ettei tunne puolisoa. Ja itse olin niin naivi, että olisin tyytynyt ensimmäisten seksiin, koska en tiennyt muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihis se AP katosi? Katseleeko siellä popcornit kädessä upean baittinsa etenemistä vai oliko tää ihan tosissaan?
Kerro nyt että miten ihmeessä tulee tilanne jossa ruvetaan miettimään joka ikisen panon nimeä ja sitten listaamaan ne sen sijaan että ilmoittaisi vaan tuon lukeman?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sukupuolitaudit eivät näy testeissä ihan tosta vaan. Omani diagnosoimiseksi jouduin käymään lääkärillä neljästi. Jos olisin vaan antanut periksi ekan testisetin tai vaikka seuraavan lisätestin jälkeen, olisin puhdas.
Kondomi ei myöskään suojaa kaikelta. Mm. Herpes tarttuu kodomin ulkopuoliselta/ulkopuoliselle alueelle ja osana oireettomistakin päivistä.
Pankaa kaikkea liikkuvaa ihmeessä joo, mutta jättäkää rauhaan ne ihmiset, jotka haluavat suojata kehoaan ja mieltään.
Eihän tuossa ole mitään logiikkaa. Jos sinulla on testeissä näkymätön mysteeritauti, niin yhtä tietämätön taudin tartuttanut kumppanisikin siitä varmaan oli? Tangoon tarvitaan vähintään kaksi, mitäs panit siis?
Suun alueen herpestä kantaa puolet suomalaisista, ja se voi tarttua myös genitaalialueelle. Riski ei siis ole niinkään kiinni partnerien määrästä, vaan seksitavoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt että miten ihmeessä tulee tilanne jossa ruvetaan miettimään joka ikisen panon nimeä ja sitten listaamaan ne sen sijaan että ilmoittaisi vaan tuon lukeman?
Minä ymmärrän kyllä sen, että noissa lukemissa on jo listattava, että varmistuu laskiko jo jonkun. Eikä sormetkaan riitä, niin unohtuu summa välillä.
Ohis
No jos ei tauteja oo tarttunut niin mitä väliä sillä panojen lukumäärällä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan luit aloituspostin? Kuten sanoin, se oli humalaisen äijäporukan typerä päähänpisto, joka olisi pitänyt jättää tekemättä. AP
Vierailija kirjoitti:
Selvästi vaimosi mielestä se on paljon. Kerro nyt vähän miten moiseen lukuun on päästy? Hurjastelitko opiskeluaikoina joka viikonloppu eri lyylin kanssa? Onko ollut pitkiä suhteita? Minkä ikäinen olet nyt?
Joka vkl eri lyylin kanssa, vuodessa tulee jo
50 täyteen.
Jos vähän laskeskelee onko 50 paljon viiskymppiselle niin... ikävuosina vaikkapa 17-50 tekee kuitenkin alle 2 vuodessa. Kaikki vaan ei "harrasta" vuosikymmenten suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan luit aloituspostin? Kuten sanoin, se oli humalaisen äijäporukan typerä päähänpisto, joka olisi pitänyt jättää tekemättä. AP
perusmiesselitykset...
Kumppaneiden määrä ei haittaisi mutta mies joka vertailee panolistaansa muiden miesten kanssa on aika massiivinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolitautien pelko estää siis osan suhteista?
Ja haluatko siis ensi tutustumisella tai jossain vaiheessa kuulla toiselta suhteiden määrän?
Kiinnostaa vastaus tähän.
Myös: miten varoa testeissä näkymätöntä sukupuolitautia muuten kuin karttamalla seksiä kokonaan tai vaatimalla toiselta täyttä seksuaalista kokemattomuutta? Täytyykö huuliherpes testata ennen suuseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perusmiesselitykset...
Kumppaneiden määrä ei haittaisi mutta mies joka vertailee panolistaansa muiden miesten kanssa on aika massiivinen turn off.
Onneksi naiset eivät jaa mitään tyttöjen juttuja tyttöjen illoissa. Ehei, ei missään nimessä. :pulmunen:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän kyllä sen, että noissa lukemissa on jo listattava, että varmistuu laskiko jo jonkun. Eikä sormetkaan riitä, niin unohtuu summa välillä.
Ohis
No just näin. Se mun moka oli unohtaa poistaa tämä lista. Ei siihen kuitenkaan enää ole (toivottavasti) tulossa lisää nimiä. AP
Tässä kukaan mitään hermostunut, eikä mitään vaimoakaan ole. Kammarin pojan satuhetki vaan.
Vierailija kirjoitti:
En itse suostuisi ikipäivänä suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka on harrastanut seksiä yli 50 miehen kanssa.
Ymmärrän siis vaimosi reaktion hyvin.
M35
Mistä sä sen luvun tiedät, jos nainen ei kerro tai valehtelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään logiikkaa. Jos sinulla on testeissä näkymätön mysteeritauti, niin yhtä tietämätön taudin tartuttanut kumppanisikin siitä varmaan oli? Tangoon tarvitaan vähintään kaksi, mitäs panit siis?
Suun alueen herpestä kantaa puolet suomalaisista, ja se voi tarttua myös genitaalialueelle. Riski ei siis ole niinkään kiinni partnerien määrästä, vaan seksitavoista.
Kyllä se diagnoosi saatiin lopulta aikaiseksi. Oireet oli minulla, kusettavasta kumppanista on paha sanoa oliko hänellä jotain oireita vai ei. Jos tyyppi, jolla on kumppaneita ollut kymmeniä ellei satoja, esittää, että niitä on ollut vain muutama pitkäaikainen, oma mahdollisuuteni tehdä pätevä riskiarvio tilanteesta viedään pois. Suun alueen herpestä en laske edes sukupuolitaudiksi, sen saa moni jo lapsena.
Ihan liian iso määrä.. Kertoisi minulle suuresta arvomaailman erosta. En olisi edes harkinnut suhdetta kanssasi. Minulla on reilusti alle 10.
N47