Kauhea riita kumppaneiden määrästä. Onko ~50 liikaa?
Pähkinänkuoressa: etsin vaimolle puhelimen muistiinpanoista yhtä lainausta, jonka olin tallentanut. Rullatessa näyttöä alaspäin näytössä vilahti nimilista, jonka kerran tein kavereiden kanssa saunaillassa, kun keskusteltiin kumppaneiden määrästä. Tai siis jokainen meistä teki. Omalla listallani oli hiukan vajaa 50 nimeä.
Kuten arvata saattaa, vaimo ihmetteli, miksi yksi muistiinpano oli täynnä naisten nimiä. Olin käytännössä pakotettu kertomaan, koska en keksinyt mitään hyvää hätävalhetta.
Nyt meillä on sitten riita pystyssä minun menneisyydestäni. Kuulemma "10 olis vielä mennyt, mutta että 50?????" tms. Hohhoijaa.
Ylireagoiko vaimoni? Mielestäni kyllä.
Kommentit (579)
Kai viiskyt panoa nyt vielä menee.
Mutta 50 eri seurustelusuhdetta ois kyllä niin hälyttävä merkki.
Tunnen kaveripiiristäni kolme naista joilla panoja ollut omien "kirjanpitojensa" mukaan 300-400. Tunnen myös kaksi neljäkymppistä neitsyttä.
Tunnen myös muutamia ukkoja joilla panojen määrä on jäänyt tyttöystäviin/vaimoihin, eli 2-5.
En siis tarkoita nyt sukupuolistaa mutta että kai se on ihan tavallista sitten että ihmisellä voi olla eri pano vaikka joka yö. 50 kuulostaa ihan mahdolliselta ja olisi minun mielestäni outoa yllättyä moisesta lukemasta saati suuttua.
Antaa kakkien kukkien kukkia.
Enemmän ihmetyttää, oletko ihan vajaa jos listaat äijien kanssa panojen nimiä luetteloihin ja laskette niitä. Kuulostaa aivan imbesi
llien illanvietolta.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös, ettei vaimo olisi pelkästään numerosta hermostunut. Mutta kuka leveilee saunaillassa ja pitää panoistaan nimilistaa? Se ei tosiaankaan anna sinusta hyvää kuvaa.
Joo siis tuo oli kirjaimellisesti kännissä ja läpällä tehty tempaus. En edes muistanut koko listan olemassaoloa. Olisi pitänyt poistaa heti. AP
Jutun, siis trollauksen, take home message: jos asia on sinulle tärkeä, selvitä se *ennen* suhteen alkua.
Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kohta viiskymppinen, ja saldo tällä saralla on huikeat 4.
Sama. Ja jätin sen neljännen, kun kävi ilmi, että hän onkin sarjasuhteilija eikä se mikä esitti olevansa. En tiedä onko luku 50, 100 vai paljon enemmän. Luultavasti pari sataa.
Että alapeukuttajien miekestä olisi pitänyt jäädä suhteeseen valehtelijan kanssa. Ihmisen, jolla on täysin eri arvot kuin itsellä. Vai mitä ne alapeukut kuvaavat?
Vaimolla oli bodycount päälle 40 kun tavattiin, nykyään lienee jossain 60 päälle
On se nyt vain vähän ällöä. Muista en tiedä, mutta itselleni tuollainen meisselin liottelu ties missä laareissa olisi vain liikaa.
Toisille on, toisille ei.
Ei tähän ole oikeaa tai väärää vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaveripiiristäni kolme naista joilla panoja ollut omien "kirjanpitojensa" mukaan 300-400. Tunnen myös kaksi neljäkymppistä neitsyttä.
Tunnen myös muutamia ukkoja joilla panojen määrä on jäänyt tyttöystäviin/vaimoihin, eli 2-5.En siis tarkoita nyt sukupuolistaa mutta että kai se on ihan tavallista sitten että ihmisellä voi olla eri pano vaikka joka yö. 50 kuulostaa ihan mahdolliselta ja olisi minun mielestäni outoa yllättyä moisesta lukemasta saati suuttua.
Saa kukkia ohan rauhassa, kunhan ei yritä osallistaa minua koskemaan itseensä.
Vierailija kirjoitti:
On se nyt vain vähän ällöä. Muista en tiedä, mutta itselleni tuollainen meisselin liottelu ties missä laareissa olisi vain liikaa.
No jos eka kerta oli 16-vuotiaana ja nyt olen 43, niin onhan siinä ollut 27 vuotta (miinus seurustelu- ja aviovuodet) aikaa.
0/5.
En ymmärrä, miksi puhelimesta pitäisi etsiä jotain lainausta ja vieläpä rullata sitä toisen silmien edessä. Muutenkin avauksesta loistaa, että jollain on vain tylsää ja uusi provo pitäisi saada tulille.
Minulta ei ole kukaan koskaan kysynyt kumppaneiden määrää, en myöskään itse muilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun laaris muista laareista eroa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen myös muutamia ukkoja joilla panojen määrä on jäänyt tyttöystäviin/vaimoihin, eli 2-5.En siis tarkoita nyt sukupuolistaa mutta että kai se on ihan tavallista sitten että ihmisellä voi olla eri pano vaikka joka yö. 50 kuulostaa ihan mahdolliselta ja olisi minun mielestäni outoa yllättyä moisesta lukemasta saati suuttua.
Se mikä tossa kukkii on kuppa ja herpes.
Ei voi muuta sanoa, kuin että onneksi olkoon! Olet panomies.
Vierailija kirjoitti:
50 kuulostaa älyttömän paljolta. Miten olet edes saanut tuollaisen määrän kerättyä? Paljon yhden yön juttuja ilmeisesti? Minulla tuo luku on 1. Joku 5-6 kuulostaisi minusta vielä ok:lta, 10 jo paljolta.
Minä lakkasin laskemasta joskus 80:n kohdalla, mikä oli 2000 luvun vaihteessa. Ei sen jälkeen kyllä montaa ole tullutkaan, ehkä puolikymmentä. Nämä kaikki ovat siis vv. 1978-2022 eli 44 vuoden ajalta. Keskimäärin 2/vuosi. Käytännössä jakaantuvat tietysti aivan eri tavalla; olen ollut yhdessä avioliitossa ja nyt yhdeksättä vuotta nykyisen puolisoni kanssa (nykyisin avoliitossa), joten ei ole satunnaissuhteita. Näiden välissä oli kuitenkin muutama villi sinkkuvuosi, samoin ennen ex-aviomieheni tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Paskinta seksiä elämässäni olen kokenut sen miehen kanssa, jolla oli ollut älytön määrä kumppaneita. Yäh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aika ihailtavaa, että pystyt muistamaan 50 panon nimet!
En usko, että muistin ihan kaikkia. Olen nyt siis 43-vuotias. Olen seurustellut ja ehtinyt olla naimisissakin. Ekan avioliiton jälkeen tuli varmaan 2/3 tuosta listasta. AP
Mutta onhan nuo nyt ihan helvetin myötissetit kirjotella jotain naistennimiä listaan siellä poikain kanssa :D
Anna
Marjukka
Liisa
Satu
Tupu
Elina
Tuija
Katariina
.....
...
:D mitä vttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskinta seksiä elämässäni olen kokenut sen miehen kanssa, jolla oli ollut älytön määrä kumppaneita. Yäh.
Miehelle se huonokin seksi on silti seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikä tossa kukkii on kuppa ja herpes.
Oletko kuullut turvaseksistä? Pyydä, että kuntasi terveydenhoitaja näyttää sinulle kondomin ja suuseksisuojan sekö kertoo perusasiat seksitautitesteistä.
On liikaa mulle/mun miehelle mutta varmasti ihan ok naiselle jolla itselläänkin on sama määrä.