Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti huomaat treffeillä onko kipinää vai ei?

Vierailija
12.12.2022 |

Selviääkö asia jo ensimmäisen minuutin aikana vai tuleeko fiilis vasta hieman pidemmän jutustelun aikana?

Kommentit (354)

Vierailija
101/354 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle niin, että tiedän sekunnissa jos sitä ei varmasti ole.

Jep, samaa mieltä. Näissä tapauksissa ulkonäkö tai olemus on sellainen että tietää välittömästi että ei kiinnosta. Siinä ei auta vaikka synkkaisi muuten vaikka kuinka hyvin henkisellä puolella, ei vaan pääse yli jos ulkonäkö on täydellinen turn off.

Vierailija
102/354 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas kamalaa luettavaa näin miehen näkö kulmasta! Naiset tekevät päätökset sekunneissa onko mies kiinnostava. Ja tämä päätös ei muutu, vaikka treffit kestäisi tunnin. Sitten tunnin treffien jälkeen tulee karut pakit.

Miesten pitäisi oppia tunnistamaan, onko nainen heti kiinnostunut. Jos ei ole, ei se siitä mihinkään muutu! Tällöin kannattaakin muuttaa taktiikkaa, ja vaihtaa treffimoodi neuvottelutilanteeseen. Eli takki pois päältä, kääritään hihat , tuoli toisin päin ja pistetään ihan kunnolla painetta sinne naisen suuntaan. Ja samalla neuvotellaan, mitä asioita pitää olla jotta nainen on kiinnostunut, ja että löytyykö sieltä sittenkin sitä yhteistä säveltä.

Turhaa uliset, samalla lailla miehet tekevät sekunneissa arvion naisen ulkonäöstä, kiinnostaako vai ei (haluavatko panna vai eivät).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/354 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut kipinän,joka johti samana iltana vaatteiden pois heittämiseen ja sänkyyn hyppäämiseen,sitten olen kokenut myös kipinättömiä kohtaamisia,joissa ei ollut samanlaista seksuaalista vetovoimaa,vaan iltaa on jatkettu tutustuen ja jutellen :)  kuitenkin jotain yhteistä on ollut ja kivaa on ollut muuten, kun on tarpeeksi seksuaalista vetovoimaa,vaatteet lähtee sekunnissa ja toista haluaa himoiten :) kyllä sen huomaa,kun on muutaman sanan vaihtanut,onko kipinää vai ei...jos treffejä ajattelee,niin kyllä sitä katsoo ensin kuvaa,aiheuttaako toinen mitä tunteita,jos kuva antaa kiinnostavan kuvan siitä ihmisestä,sitten lähdetään treffeille katsomaan,miten jutut menee yksiin...vaikka en ole ulkonäkökeskeinen,teen kyllä tälläisen päätöksen silti

Vierailija
104/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potentiaalin osaa arvioida sekunnin murto-osassa. Eli yes/no.

Mutta potentiaali voi myös lyssähtää no-vaihtoehtoon myös jälkikäteen, jos tulee jokin minulle sopimaton piirre vastaan (esim. ignoranttius ja epäempaattisuus).

Vierailija
105/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman fyysistä vetovoimaa ei tule jatkoa eikä romanttista suhdetta. Itselleni henkinen yhteys on todella tärkeä, mutta ilman fyysistä vetovoimaa suhde jää ystävyyden tasolle, eli toisin sanoen loppuu käytännössä kokonaan.

Fyysinen vetovoimahan on sellainen joka voi virittyä ihan uudelle tasolle jos henkinen yhteys toimii. Siksihän esimerkiksi yhden illan jutut harvoin ovat minkään veroisia, mutta jos tutustut kumppaniin ja huomaat että henkinen yhteys muodostuu todella vahvaksi niin sitä kautta myös fyysinen vetovoima on erittäin vahvaa. Pelkkää ulkonäkö ei esimerkiksi riitä fyysiseen vetovoimaan, nainen voi näyttää siltä että mies on heti valmis, mutta kun touhuihin päästään pettymys onkin sellainen että kaikki oli siinä samantien. kemiaa ei löytynyt. M37v

Vierailija
106/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla sekunnilla.

Vierailija
107/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista tollainen kipinöihin keskittyminen. Tollaisia kipinöitä voi tulla ihan väärien ihmisten kanssa. Se riippuu niin paljon tilanteesta, omasta sen hetkisestä mielentilasta. Mä luotan ihan järkeeni. Minuun vetoaa älykkyys, samanlaiset kiinnostuksen kohteet. 

Vierailija
108/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla sekunneilla ratkeaa. Vaikka olis etätutustuttu videopuheluiden kanssa useampi kuukausi. Silti ratkeaa heti, kun on eka irl tapaaminen.

Vierailija
109/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40 vuotiaina ei taida olla enää vapaana sellaisia naisia, joille kelpaa se perusmies. Heille kun on jo 20-vuotiaana kelvannut se perusmies. Jäljellä on vain näitä nirsoilijoita. 

M37

Vierailija
110/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä se pari sekuntia menee ennen kuin voi arvioida, että laajeneeko kanki vai ei.

Vierailija
111/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 - 15 s.

Vierailija
112/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tapasin vaimoni ja hänen katseensa oli niin luotaantyöntävä (tuijotti kokoajan silmiini taukoamatta) ajattelin että ei ainakaan tätä ikinä. Ei näyttänyt kivalta. Juteltiin ja viestiteltiin. Henkinen yhteys oli hyvä, samoin fyysinen parani kokoajan. Olen myös tavannut naisen joka näytti siltä että jestas sentään haluan tuota, täydellinen ulkonäkö, vaatteet lensi nopeasti, mutta kun päästiin hommiin meillä oli kyllä niin eri mieltymykset kuin olla ja voi, nopeasti loppui koko seisokki ja touhut. Eli ensikohtaaminen ei kyllä kerro yhtään mitään. Toki ulkonäöllä on merkitystä.

Vierailija
113/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies puhua pulputtaa monen tunnin aikana ja kysyy sinulta tasan kolme kysymystä, niin eiköhän se ollut siinä.

Vierailija
114/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen hetero-nainen, niin saatan ihastua johonkin persoonaan ilman mitään seksuaalista taka-ajatusta. Tänäänkin jonkun mummon kanssa tuli ihastuttava, hykertelevä katsekontakti marketissa. Niin kuin olisimme jollain tapaa liittolaisia, jotka ymmärtävät tämän maailman huvittavuuden. Myös kassalla miespuolisen myyjän hymy, joka ylsi katseeseen saakka, oli kerrassaan hurmaava. En osaa sanoa, oliko hän pitkä tai lyhyt, ylipainoinen tai alipainoinen, tumma vai vaalea, koska hymy teki hänestä yksiselitteisesti puoleensa vetävän.

Vierailija
115/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ota etten kipina puuttu. Tähän pisteeseen pitää päätyä tunnissa.

Vierailija
116/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä kun törmää niin alle puolessa minuutissa saa selville 90%. Loput kun naikkonen avaa suunsa.

Vierailija
117/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla heti, mutta vaatii sen, että on kaksin ilman häiriöitä. Vähän sama tunne, kuin ahdistaisi ja jännittäisi ilman syytä. Ihan fiksu äijä olen olevinaan niin saatan sanoa jotain aivan järjettömän kuuloista silloin.

Vierailija
118/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle niin, että tiedän sekunnissa jos sitä ei varmasti ole.

Melkoinen "ihmisasiantuntija" XD

Ei tarvitse ollakaan ihmisasiantuntija, eikä tietää ko miehestä mitään, edes nimeä, tietääkseen, onko kemiaa vai ei. Se on fyysinen asia ja tiedän täysin varmasti nopealla vilkaisulla, tunnenko jonkun näkemäni miehen fyysisesti puoleensavetäväksi vai en.

Videopuhelu ennen treffejä säästää monelta pettymykseltä.

Se on parempi kuin kuva, muttei riitä kertomaan, onko kemiaa. Minulla esimerkiksi miehen tapa liikkua ja elehtiä ja olla vuorovaikutuksessa kanssani, hånen ryhtinsä ja katsekontaktinsa, se miltä hänen sormensa näyttävät jne kaikki luovat sitä kokonaiskuvaa. Lisäksi voisin vannoa, että ihmisillä on olemassa jokin aura tai energiakenttä, joka vaikuttaa siihen, onko miehellä kemiaa juuri minun kanssani.

Ihmiset haistavat toistensa immuunijärjestelmän. Jos immuunijärjestelmät ovat erilaiset niin toisen haju aiheuttaa positiivisen tunteen. Eli kemiaapa hyvinkin, ja kaikki tapahtuu alitajuisesti.

Vierailija
119/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin 10 sekunnissa uuteen työkaveriini, harmittaa etten sitten uskaltanut mitään.

Vierailija
120/354 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen ole mitään tiettyä aikaa miten äkkiä... Joskus heti, joskus viidensien treffien jälkeen. Toki hyvää jutustelua ja mukavaa yhdessäoloa sen pitää olla alusta asti, mutta kipinä voi syttyä yllättäen myöhemminkin. Joskus voi olla, että toista tai molempiä esim. jännittää ekoilla treffeillä niin ettei oikein saa selvää että mikä fiilis. Se voi muuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan