Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti huomaat treffeillä onko kipinää vai ei?

Vierailija
12.12.2022 |

Selviääkö asia jo ensimmäisen minuutin aikana vai tuleeko fiilis vasta hieman pidemmän jutustelun aikana?

Kommentit (354)

Vierailija
261/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kauan aikaa.

Vierailija
262/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan voi tietää heti. Tyylikkäät ja sporttiset komistukset voivat olla melko taviksia tulo- ja erityisesti omaisuustasoltaan. Rahattomat mutta seksikkäät vekselivillet ovat ajanhukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytkärin piezo tuottaa kipinän, vaikka kaasu olisi loppunut.

Vierailija
264/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä vilkaisusta.

Taktisesti menen treffeille hieman myöhässä, jotta nainen on varmasti ehtinyt paikalle, käyn vaivihkaa kurkkaamassa ja jos ulkonäkö ei miellytä,en tuhlaa aikaani vaan lähden pois.

Kerran eräs nainen oli valehdellut pituutensa ja olikin 10 senttiä lyhyempi,vain 164 senttinen ,petyin samantien, hänen päälakensa ylti tuskin olkapäähäni saakka.

Vierailija
265/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superdupermimmi kirjoitti:

Ei koskaan voi tietää heti. Tyylikkäät ja sporttiset komistukset voivat olla melko taviksia tulo- ja erityisesti omaisuustasoltaan. Rahattomat mutta seksikkäät vekselivillet ovat ajanhukkaa.

Miesten ois hyvä tajuta,että rahalla on oikeesti merkitystä.

Vierailija
266/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisten pinnallisuus suhteissa tuli ainakin tämän ketjun myötä täysin selväksi. Eli naiset miksi te selitätte jostain henkisestä yhteydestä ja älykkyydestä, kun ne eivät näytä vaikuttavan?

Millä perusteella vain naiset ovat pinnallisia, kun myös fyysisellä vetovoimalla on merkitystä, mutta ilmeisesti miesten kohdalla on ihan ok, että ei kiinnostu naisesta, jonka fyysinen olemus ei herätä mitään seksuaalista mielenkiintoa?

Se on nuo kaksoisstandardit. On törkeää jos nainen ei kiinnostu jokaisesta kuselta haisevasta puliukosta, mutta on ihan ok ja normaalia että miehet ei kiinnostu esimerkiksi naisesta jolla on hieman ylipainoa.

Määrittele "hieman ylipainoa",edes 15 kilon tarkkuudella?

Jos Mies haluaa kestävän suhteen,niin ylipainoisuus lyhentää jo lähtökohtaisesti elinaika odotusta.

Lisäksi ylipainoisen lisääntymiskyky on heikompi ja on automaattisesti riskisynnyttäjä.

Tiedän että parisuhde on aina riskipeliä,mutta ei liikaa riskejä kannata ottaa.

Miten se muka on väärin jos mies haluaa vain tavallisen normaalin naisen ilman mitään extroja?

Vältä riskejä,valitse hoikka.

Vierailija
267/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffimaailma on tosi karu. Kyllähän normaalielämässä käy usein niin, että aluksi joku tyyppi ei natsaa yhtään, mutta pikku hiljaa sitten alkaakin olemaan ihan ok ja jopa kiinnostava. Esim työelämässä näin käy usein. Ei kenestäkään voi sekunnissa tietää mitään. Ulkonäköönkin tottuu, kun useammin tapaa. 

Tää on muuten ihan totta. Työn kautta olen tavannut miehen joka on hirveän väritön. Siis hiukset, ripset, kulmat, parta on kaikki suunnilleen samaa väriä kuin hänen vaalea ihonsa. Ei siis mikään albiino tosiaan, mutta ihan sellainen perus suomalaisen vaalea hius, mutta kun ei sitä väriä ole sen enempää tosiaan kulmissa tai ripsissäkään, vaikka yleensä ne ovat edes hieman tummemmat kuin hiukset. Alkuun hän oli mielestäni jotenkin tosi oudon näköinen siinä vaaleassa värittömyydessään, mutta kun siihen tottui, niin hänhän on oikeastaan varsin hyvän näköinen mies.

Oma puolisoni oli mielestäni lähinnä typerän näköinen kun hänet lukiossa tapasin. Sittemmin totuin ja näen hänet hyvin eri tavalla nykyään. Kaikkeen tottuu. Saman huomaa koirissa; oma tuttu koira ei ole vain koira, kun sitä katsoo, vaan se on se ihan oma koirapersoona. Eikä silloin enää katso sitä ulkonäköä, vaan siinä näkee paljon muutakin samalla. Näkee sen persoonan pelkän ulkokuoren sijaan, niin koirissa kuin ihmisissä.

Vierailija
268/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NormiJamppa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisten pinnallisuus suhteissa tuli ainakin tämän ketjun myötä täysin selväksi. Eli naiset miksi te selitätte jostain henkisestä yhteydestä ja älykkyydestä, kun ne eivät näytä vaikuttavan?

Millä perusteella vain naiset ovat pinnallisia, kun myös fyysisellä vetovoimalla on merkitystä, mutta ilmeisesti miesten kohdalla on ihan ok, että ei kiinnostu naisesta, jonka fyysinen olemus ei herätä mitään seksuaalista mielenkiintoa?

Se on nuo kaksoisstandardit. On törkeää jos nainen ei kiinnostu jokaisesta kuselta haisevasta puliukosta, mutta on ihan ok ja normaalia että miehet ei kiinnostu esimerkiksi naisesta jolla on hieman ylipainoa.

Jos Mies haluaa kestävän suhteen,niin ylipainoisuus lyhentää jo lähtökohtaisesti elinaika odotusta.

Lisäksi ylipainoisen lisääntymiskyky on heikompi ja on automaattisesti riskisynnyttäjä.

Miten se muka on väärin jos mies haluaa vain tavallisen normaalin naisen ilman mitään extroja?

No mulla on ylipainoa noin 3 kiloa. Olen varsin normaali omassa ikäryhmässäni. Yli 40v, 168 senttiä ja 68 kiloa kun ihanne olisi 65 kiloa. Ihan saa haluta tavallisen normaalin naisen, mutta en minä tämän 3 kilon ylipainoni kanssa kelpaa, kun pitäisi olla max 50 kiloa eli epäterveen laiha.

Vierailija
269/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaihtelee paljon, omasta fiiliksestä, millainen tunnelma on ja tietty siitä toisesta ihmisestä. Joskus huomaa heti, joskus kestää kauan

Vierailija
270/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm. Kipinä voi tulla pidemmänkin ajan päästä.

Tosin, viimeksi mies oli käyttänyt vanhoja kuvia ja huijannut pituutensa yli 10cm yläkanttiin. Järkytykseni oli niin iso, että vaivoin sain kahvin juotua. Tuollaisessa tapauksessa se kipinän myöhemmin syttymisen mahdollisuus on kyllä menetetty.

Joo toi kyllä hassua ett miehet ilmeisesti ei välitä onko pätkääkään sitä nainen toivonut. Samoja kokemuksia iän valehteluaja valokuvakin laitettu etukäteen jostain vuosikymmenen takaa. Suurin osa ihan puppua mitä itsestään kertonut.

En harrasta enää nettideittejä ei jaksa niitä valehtelijoita.

Tätä palstaa lukeneena olen ymmärtänyt, että myös naiset huijaavat vanhoilla kuvilla.

Ottakaa siis se videopuhelu ennen treffejä, jos treffikumppanin ulkonäkö on kynnyskysymys.

Vierailija
271/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohta on että se toinen on edes jonkun näköinen. Sitten vasta testaantuu onko toisen seurassa helppo vai vaivautunut olla.

Vierailija
272/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andreas kirjoitti:

Yhdestä vilkaisusta.

Taktisesti menen treffeille hieman myöhässä, jotta nainen on varmasti ehtinyt paikalle, käyn vaivihkaa kurkkaamassa ja jos ulkonäkö ei miellytä,en tuhlaa aikaani vaan lähden pois.

Kerran eräs nainen oli valehdellut pituutensa ja olikin 10 senttiä lyhyempi,vain 164 senttinen ,petyin samantien, hänen päälakensa ylti tuskin olkapäähäni saakka.

Miten sä huomaat tuon?

Meinaan jos sä olet jo myöhässä ja odotutat itseäsi, niin eiköhän se nainen ole istahtanut alas tuolille tms. Istuvasta on vaikea nähdä pituutta.

Vierailija
273/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NormiJamppa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on ylipainoa noin 3 kiloa. Olen varsin normaali omassa ikäryhmässäni. Yli 40v, 168 senttiä ja 68 kiloa kun ihanne olisi 65 kiloa. Ihan saa haluta tavallisen normaalin naisen, mutta en minä tämän 3 kilon ylipainoni kanssa kelpaa, kun pitäisi olla max 50 kiloa eli epäterveen laiha.

ohis: minkä mittarin mukaan sulla on ylipainoa? ei ainakaan bmi:n.

Vierailija
274/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin puolessa tunnissa, joskus jo aikaisemmin. Välillä jo ulkonäkö tökkii niin, että tiedän heti, etten ole kiinnostunut.

HETI KUN NÄEN PANKKISALDON.

Vierailija
275/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää jaksa ottaa paineita siitä, miten käyttäydyn ensitapaamisella. Paitsi sen verran, että olen siisti ja ajoissa paikalla, ja puheenaiheet ovat keveitä ja helppoja.

Naisten oma käytös ja olemus ovatkin sitten olleet aivan kaikkea maan ja taivaan väliltä. Yleisarvosanana voisin kokemuksella sanoa, että naisten käytöstavat ovat yleisesti ottaen joko huonot tai hyvin huonot, joskus harvoin suorastaan törkeät. Minuun verrattuna vastaavanlainen asiallinen olemus ja kohtelias käytös ovat naiselta valitettavan harvinainen yhdistelmä. Jostain syystä näin. Ja olen siis käynyt tapaamassa myös ulkomaalaisia ja eri rotuisia ja eri uskontoa tunnustavia naisia.

Sen olen huomannut, että minua "sytyttää" paljon useammin kuin naisia.

Vierailija
276/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä toisen varvin kohdalla tiedän, että kannattaako tavata vielä toistekin.

Vierailija
277/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No mulla on ylipainoa noin 3 kiloa. Olen varsin normaali omassa ikäryhmässäni. Yli 40v, 168 senttiä ja 68 kiloa kun ihanne olisi 65 kiloa. Ihan saa haluta tavallisen normaalin naisen, mutta en minä tämän 3 kilon ylipainoni kanssa kelpaa, kun pitäisi olla max 50 kiloa eli epäterveen laiha.[/quote]

Sorry,mut en hetkeen saanut nauruani katkeamaan 😂 miten noissa mitoissa on ylipainoa?ensinnäkään ei ole ja jos olisi niin mies ei kykene 3kilon painovaihtelua edes havaitsemaan,siihen tarvitaan nainen.

Älä huoli,kyllä sä kelpaat, ei sinun kanssa ainakaan tylsyyteen kuole. 👍 you shall pass

Vierailija
278/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andreas kirjoitti:

Yhdestä vilkaisusta.

Miten sä huomaat tuon?

Meinaan jos sä olet jo myöhässä ja odotutat itseäsi, niin eiköhän se nainen ole istahtanut alas tuolille tms. Istuvasta on vaikea nähdä pituutta.

Siinä tapauksessa pitää odotuttaa hetkeen,että nousee lähteäkseen pois.

Oikeasti on helppo suhteuttaa pituus ja leveys istuvastakin ihmisestä. Jos pää ei juurikaan ole tuolinselkänojaa korkeammalla etc.

Vierailija
279/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan deittaillut siinä mielessä, että olisin sopinut tapaamisen vaikka Tinder-tuttavuuden kanssa. Olen yleensä tuntenut tai tiennyt ihmisen entuudestaan jostakin yhteydestä. Ravintoloissa olen käynyt vain muutaman kerran. Yhden ihmisen kanssa synkkasi hyvin nopeasti kaikilla tasoilla. Miehestäni olin jo valmiiksi kiinnostunut vakavassa mielessä. Noin muuten ei ole kipinöinyt muuta kuin joidenkin kevyiden ja aika etäisten ohimenevien ihastusten kanssa. Heitä en laske, koska kyse ei ole ollut mistään vakavasta, muuta kuin korkeintaan työtoveruudesta. Jostakin syystä en ole tuntenut kipinää ja vetoa niihin miehiin, jotka olisivat olleet tosissaan ja vakavassa mielessä kiinnostuneita minusta.

Vierailija
280/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän ikään asti ollut kymmenillä treffeillä ja kyllä sen näkee ensimmäisten minuuttien aikana, mutta antakaa armoa sille toiselle osapuolelle sillä kerran kävi sellainen ihme, että ensisilmäyksellä mies näytti uitetulta oravalta, mutta kun juteltiin niin hänen ajatusmaailma lumosi. Alkoi kiinnostaa sitten se uitettu oravakin jäntevällä keholla.

Älkää tyrmätkö ihan heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme