Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti huomaat treffeillä onko kipinää vai ei?

Vierailija
12.12.2022 |

Selviääkö asia jo ensimmäisen minuutin aikana vai tuleeko fiilis vasta hieman pidemmän jutustelun aikana?

Kommentit (354)

Vierailija
301/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ekoilla treffeillä pussailee niin tietää onko mitään mahiksia jatkoon.

Vierailija
302/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden kanssa oli kipinää ensi näkemästä valitettavasti se ei kestänyt. Nyt sitä samaa kipinää odottaa kokevansa uudelleen, koska se oli jotain mitä odottaa kokevansa uudelleen. 

Mitä se kipinä noin niinku on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aienmin että tiedän heti. Nyt mulle kuitenkin kävi niin että ensimmäistä kertaa ikinä kipinä syttyi vasta toisilla treffeillä. Yleensä en olisi edes antanut toista mahdollisuutta (kipinälle) mutta tällä kertaa annoin koska tyypissä oli vaan kaikki niin kohdillaan. Ja niinhän siinä kävikin että yhtäkkiä ei pelkästään kipinöinyt vaan suorastaan roihusi. En tajua. En tuntenutkaan itseäni ollenkaan. 

Vierailija
304/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sen huomaa ihan vartissa onko toisen seurassa helppoa olla. Se ei siis haittaa yhtään jos molempia jännittää ja vaikka ujostuttaakin eli tunnelma on sillä tavoin "jäykkä", mutta joidenkin ihmisten seurassa tulee epämukava olo vaikka sinällään olisi ihan rentoakin. Ja sekin on aika turn off jos mies yrittää esittää jotain naistenkaatajaa, suulasta tai on muuten uhoava/elvistelevä jotta se ujous peittyisi. Sosiaalisesti kömpelö saa olla, itsekään kun en mikään virtuoosi ole, mutta sen sijaan ilkeä ei saa olla eli miehestä pitää näkyä aito hyväntahtoisuus ja muiden arvostaminen.

Ja eihän sellaistakaan tapailua kannata jatkaa jos toisen kanssa ei oikein ajatukset eikä huumorikaan kohtaa vaan toistuvasti huomaa kuinka toinen ajattelee/puhuu aidanseipäästä aidan sijaan. Sen yhdessäolonhan pitää parisuhteessa olla helppoa ja mutkatonta eli tosiaan pitää olla sillä kuuluisalla samalla taajuudella ja jos on kovasti erilaiset ihmiset niin kaikkihan on sellaista tahkoamista joka on oikeasti tosi raskasta.

Vierailija
305/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tapasin ensimmäisen kerran uuden työkaverin ajatus oli [sinänsä jokseenkin edes] utelias "mikä tuo on?". En varsinaisesti luonnehtisi sitä kipinäksi :D

No, ystävystyttiin, rakastuttiin ja nyt kimpassa lähes 10v.

Treffaillessa saattaa mennä ohi monta potentiaalista koska siihen treffikumppaniin kohdistuu heti liikaa odotuksia.

Vierailija
306/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen alakerrasta aika nopeasti.

Vierailija
307/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tiedän ihan sekunnin murto-osassa, jos sitä ei ole. Siksi en jaksa enää nettideittailla, siitä tulee niin paljon hukkaan heitettyä aikaa. Livenä voi nähdä kymmeniä tai satoja miehiä ohimennen ja pystyy huomaamaan tehokkaammin sen, voisiko niistä jonkun kanssa olla jotakin.

Kyllä näin on. Pelkkä olemus kertoo kiinnostaako vai ei. Sitä ei netissä näe.

Kuten ei myöskään eleitä, ilmeitä, puhetyyliä, hajuja.. 

Kun oikeassa elämässä näkee jonkun joka vetoaa se tuntuu ihmeelliseltä. 

Harvoin tosin näin käy, mutta jos käy niin kokeilen kepillä jäätä. 

Vierailija
308/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kerro kipinästä, kun alkaa ehdottaa intiimejä juttuja?

Vierailija
309/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta sen kertoo...tärkeintä on kipinä eli suomeksi kiima. Eli hyvä ulkonäkö ja sexikkyys.

Sen sijaan luonne, romantiikka, rakkaus tuntuu olevan täysin samantekevää...saatikka luotettavuus, turva yms vakaat, henkiset arvot ja asiat...

Eli 2023 vain ulkonäkö ratkaisee. Tuli täysin selväksi. Näin sen voi noista pääosin naisten puheista päätellä täällä.

Vierailija
310/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NormiJamppa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisten pinnallisuus suhteissa tuli ainakin tämän ketjun myötä täysin selväksi. Eli naiset miksi te selitätte jostain henkisestä yhteydestä ja älykkyydestä, kun ne eivät näytä vaikuttavan?

Millä perusteella vain naiset ovat pinnallisia, kun myös fyysisellä vetovoimalla on merkitystä, mutta ilmeisesti miesten kohdalla on ihan ok, että ei kiinnostu naisesta, jonka fyysinen olemus ei herätä mitään seksuaalista mielenkiintoa?

Se on nuo kaksoisstandardit. On törkeää jos nainen ei kiinnostu jokaisesta kuselta haisevasta puliukosta, mutta on ihan ok ja normaalia että miehet ei kiinnostu esimerkiksi naisesta jolla on hieman ylipainoa.

Määrittele "hieman ylipainoa",edes 15 kilon tarkkuudella?

Jos Mies haluaa kestävän suhteen,n

Kiesus mitä skeidaa. 

Vierailija
311/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta sen kertoo...tärkeintä on kipinä eli suomeksi kiima. Eli hyvä ulkonäkö ja sexikkyys.

Sen sijaan luonne, romantiikka, rakkaus tuntuu olevan täysin samantekevää...saatikka luotettavuus, turva yms vakaat, henkiset arvot ja asiat...

Eli 2023 vain ulkonäkö ratkaisee. Tuli täysin selväksi. Näin sen voi noista pääosin naisten puheista päätellä täällä.

Juurikin näin. Toki itse siis olen mies enkä nainen, mutta kyllä mulle kipinä on yhtä kuin hyvä ulkonäkö.

Jos nainen ei näytä hyvältä, sillä ei ole mitään merkitystä vaikka hän olisi luonteensa puolesta maailman hienoin ihminen.

Vierailija
312/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen ole rakkautta.

Vierailija
313/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Toki itse siis olen mies enkä nainen, mutta kyllä mulle kipinä on yhtä kuin hyvä ulkonäkö.

Jos nainen ei näytä hyvältä, sillä ei ole mitään merkitystä vaikka hän olisi luonteensa puolesta maailman hienoin ihminen.

Jos mietin itseäni, niin sanoisin että jos ihminen on hyvännäköinen, niin olen lähtökohtaisesti kyllä aina kiinnostunut hänestä. Toki jos hänen luonne paljastuukin ihan kamalaksi, niin sitten kyllä se oravasta kiinnostukseni häntä kohtaan katoaa. 

Ja toisaalta, jos ihminen ei ole hyvännäköinen, niin sitten en ole kiinnostunut hänestä. Piste. Ihan riippumatta siitä minkälainen hänen luonteensa on. 

Vierailija
314/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle niin, että tiedän sekunnissa jos sitä ei varmasti ole.

Sama juttu, TurnOffin kokee jopa sekunneissa ja viimeistään minuuteissa.

Vierailija
315/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle niin, että tiedän sekunnissa jos sitä ei varmasti ole.

Alamme pikkuhiljaa ymmärtää, miksi sinkkuja on niin paljon nykyään.

Hyvä jos vihdoin ymmärrät.

Jotta naisena voisin kuvitella ryhtyväni miehen kanssa intiimiin suhteeseen, pitää sen miehen olla mielestäni tietyllä tavalla puoleensavetävä. Ystävyyssuhteeseen voisin ryhtyä monen muunkin kanssa, mutta silloin ei harrasteta seksiä todellakaan.

Hämmästyttää että joku mies edes haluaisi naisen kanssa suhteeseen, jos se nainen ei ole hänestä seksuaalisesti kiinnostunut. Eikö miehillä ole muuten yhtään kavereita?

Naispuolisesta ystävästä ei ole mitään iloa miehelle.

Naisesta, joka kuvittelee, että torjuttuaan ensin miehen, tämä haluaisi olla hänen "kaverinsa", ei ole mitään iloa. On sama kuin jos nainen näyttäisi keskisormea.

Vierailija
316/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että minun kanssani ei ole kipinää 😦😦😦

Turha siis treffeillä 😃

-lonely

Vierailija
317/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes kipinää.

Vierailija
318/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus?? Entä jos oma ulkonäkö tai varallisuus ei koskaan riitä "rakkauteen"? Mitä sitten elämässä pitäisi tehdä?

Vierailija
319/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus?? Entä jos oma ulkonäkö tai varallisuus ei koskaan riitä "rakkauteen"? Mitä sitten elämässä pitäisi tehdä?

Tehdä kaikki mahdollinen oman ulkonäön parantamiseksi. Ja jos sekään ei riitä, niin sitten täytyy vaan luovuttaa ja koittaa elää mahdollisimman hyvä elämä ilman kumppania. 

Vierailija
320/354 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NormiJamppa kirjoitti:

[/quote]

No mulla on ylipainoa noin 3 kiloa. Olen varsin normaali omassa ikäryhmässäni. Yli 40v, 168 senttiä ja 68 kiloa kun ihanne olisi 65 kiloa. Ihan saa haluta tavallisen normaalin naisen, mutta en minä tämän 3 kilon ylipainoni kanssa kelpaa, kun pitäisi olla max 50 kiloa eli epäterveen laiha.[/quote]

Sorry,mut en hetkeen saanut nauruani katkeamaan 😂 miten noissa mitoissa on ylipainoa?ensinnäkään ei ole ja jos olisi niin mies ei kykene 3kilon painovaihtelua edes havaitsemaan,siihen tarvitaan nainen.

Älä huoli,kyllä sä kelpaat, ei sinun kanssa ainakaan tylsyyteen kuole. 👍 you shall pass

No itseasiassa, kyllä tuo on aikas tuhti lyyli kyllä jo. Nykypäivänä vaan on totuttu niin suureen, että hieman vähemmän suuri ei muka ole niin paha. 

Lisäksi keskimittaisille, joita minäkin olen, niin on paljon muitakin painoja 50-68/65 kilon välillä. Eli tuossa on ainakin se 15 kiloa liikkumavaraa.

N 52 166 / 56 ja normaali paino

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi