Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ja köyhä nainen

Vierailija
09.12.2022 |

Olen neljääkymppiä lähestyvä, eronnut, kahden lapset vuoroviikkoäiti. Nyt eron jälkeen olisin valmis löytämään uuden rakkauden, mutta oma elämäntilanne hävettää. Käyn töissä matalapalkkaisessa duunariammatissa, asun vuokralla kaupungin kammottavimmassa lähiössä ja elän kädestä suuhun. Tinderissä miehillä on kuvia ravintoloista, matkoista, golfista ja viineistä. Osan kanssa on tullut mätsejäkin, mutta pikkuhiljaa katoan keskustelusta koska elämäntyylit ovat täysin erilaiset. Eihän minulla ole varaa lähteä ravintolaillallisille, vaikka on pyydettykin.

Olen ihan hyvännäköinen ja jollain tapaa fiksukin, mutta kortit elämässä meni nyt näin. Yllättävän vähän tinderistä löytää samanikäisiä miehiä, joilla asiat olisivat "näin huonosti" kuin minulla. Vai tarjoaako tinder vaan näitä pintaliitomiehiä? Voiko suhde suhde toimia, jos taloudelliset lähtökohdat elämään ovat täysin erilaiset?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva elintasostaan on halukas tinkimään kumppanin takia. Siksi se kaveri yleensä katsotaan samasta yhteiskuntaluokasta. 

Vierailija
2/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lähipubiin etsimään tasoistasi seuraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seeking.com kutsuja maksaa

Amoremi.ee selaa alas asti. Useimmille perheellinen nainen on ok.

Vierailija
4/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyt töissä ja sinulla on asunto, et ole köyhä. Köyhä on sellainen, jolla ei ole ruokaa ja joka on asunnoton. Tietenkin miljonääriin verrattuna olet varmaan köyhä.

Vierailija
5/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma mitä vastauksia taas...

Vierailija
6/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hieman sama tilanne, ehkä kuitenkin hieman parempi, tulen toimeen ihan hyvin ja kotikin on kiva.

Mutta en missään nimessä edes olisi kiinnostunut näistä viinin juojista tai matkusteljoista.

Pidän miehistä jotka ajattelee, ovat uteliaita, harrastavat liikuntaa yhtä tavoitteellisesti kuin minä ja ovat kiinnstuneita myös henkisestä hyvinvoinnista. Eikä heitä kiinnosta status. Olen löytänytkin heitä suht hyvin.

Tapaan myös hieman nuorempia miehiä, mekin tulemme oikein hyvin toimeen.

Vierailija
7/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on köyhille ja juopoille. Me rikkaat käytämme Rayaa.

Vierailija
8/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löydät jonkun itsellesi sopivan kumppanin. Tinder ei välttämättä anna niitä sopivimpia ihmisiä edes näytille. Matalapalkkaisuus ei ole mikään häpeän aihe. Tsemppiä!

Vierailija
9/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä osin päinvastainen tilanne. Elämässä kaikki nyt vähän liiankin hyvin niin ajan, rahan kuin omaisuuden osalta. Olen siis nainen ja lapset jo isoja. Mutta 95% tinderin tykkääjistä on ulkomaalaisia tai suomalaisia elämäntapakoululaisia joilla korkeintaan vuokra-asunto, verikoira ja pari pientä lasta. En tiedä miten hyvin profiilissa tulisi tuoda ilmi, että ohita jos et pysty tarjoamaan toisen elämään yhtään mitään... Eli selkeästi vika on siinä, että sovellus ei mätsää sopivia toisilleen... Sulle se tarjoaa mulle sopivia miehiä ja mulle sulle sopivia. Poistun...

Vierailija
10/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häpeät itseäsi? Jos olisin sinä, ottaisin tilanteesta mukavat asiat irti ja nauttisin siitä mitä minulla on. Sinulla on asunto, lapset, työ ja kaikki, sinulla on vapaus nauttia kauniista talvesta, mennä kävelemään tai vaikka luistelemaan ja mitä ikinä keksit.

Ei sinun tarvitse valita tindereistä mitään viini-illallisella hienossa ravintolassa viihtyvää pikeepaitagolffaria, vaan voit valita sieltä miehen, jonka kuvissa on vaikka luontoa takana. Sinä teet sen ensivalinnan, joten valitse viisaasti.

11/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit ap, että sulla ei ole varaa lähteä ravintolaillalliselle.

Esim. Pancho villassa maksaa limu ja burger alle 20€. Kai sulla sen verran on varaa edes joskus maksaa ravintolakäynnistä.

Vierailija
12/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies siellä esittää vauraampaa kuin onkaan. Toki hyvä, että menee vasemmalle sellaisetkin. Eihän teeskentelijän kanssa kannata alkaa tutustua.

Silloin kun itse olin tinderissä, olin alle 30 ja sain tuhansia tykkäyksiä. Oletan siis ihan rehellisesti että monella tinderiä käyttävällä miehellä on ikärajaus aika alhaalla, varsinkin monilla jotka haluavat vain seksiä (ei (vain) naisen ulkonäön takia tai että seksi olisi parempaa vaan myös koska nuoremmat naiset ovat mielestäni useammin valmiita sellaisiin seksisäätöihin + nuorissa on jonkin verran sinisilmäisempiä). Joka tapauksessa löysin tasan yhden profiilin mikä vaikutti omaan silmään kiinnostavalta. Eli mukavan ja ystävällisen näköinen komea ikäiseni mies, joka ei leuhkinut varallisuudellaan (ei esim. sattunut istumaan kauluspaitapäällä kalliissa ravintolassa, ei sattunut kuvassa käyttämään kallista kelloa, ei sattunut seisomaan arskat päässä ulkomailla matkustaessaan). Oli siis sellainen profiili mikä vaikutti hyvin rehelliseltä häneltä ja mikä sai hänet näyttämään keskivertopanostajaa "huonommalta". Siinä oli vielä joku lempeä ja postiivinen mietelause ("tykkään kissoista ja koirista" ei nyt tuo, mutta joku vähän tuon tyylinen, tokinparempi) ja amiskoulutus.

No joka tapauksessa. Tuhansista löytyi yksi, joka kiinnosti profiilin perusteella. Tottakai itseäni myös nettideittailu ja treffeillä käynti jännitti, joten siksi koitin todella tarkkaan varmistua, että mies kiinnostaisi oikeasti. En ollut valmis lähtemään treffeille jos ei syntynyt vahvaa kiinnostusta, että tämä vaikuttaa ihanalta. Voisin kuvitella, että jos nyt menisin, ei löytyisi yhtään ketään niin kiinnostavaa.

Me vielä kävimme treffeillä, aloimme seurustella ja rakastuimme. Suhde ei sitten piru vie kuitenkaan kestänyt kun molemmilla oli niin kovat ja erilaiset odotukset ja epävarmuutta. Kaiken mistä hän ei ollut kiinnostunut (esim. kylpylälomasta tietyllä viikolla) tulkitsin, ettei ole kiinnostunut minusta. (Vaikutti niin täydelliseltä rakastuneena, että helposti ajattelin, että ei olekaan molemminpuolista). Hän taas tulkitsi helposti samoin ja pelkäsin myös, että kyllästyn. Tuli sitten mokattua koko juttu liialla miettimisellä ja peloilla. En vieläkään voi uskoa, että tumpeloin jotain noin ihanaa... Asumme nyt eri paikkakunnilla ja mietin, että pitäisiköhän joku viesti pistää... toisaalta en tiedä olenko oppinut yhtään mitään. Tinder ei ainakaan kiinnosta yhtään.

Vierailija
13/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi. Naisilla on noita samoja profiileissaan. Yhdessä oli "vie minut lempiravintolaasi". Minkähänlainen naisen ilme olisi kun veisin kebabille😂

Vierailija
14/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyt töissä ja sinulla on asunto, et ole köyhä. Köyhä on sellainen, jolla ei ole ruokaa ja joka on asunnoton. Tietenkin miljonääriin verrattuna olet varmaan köyhä.

Tuetun asumisen piirissä olevat moniongelmaiset pultsarit on erikseen. Jos 40v jää pakollisten menojen jälkeen vaikka pari sataa kuussa käteen vaikka tekee kokopäivä työtä on köyhä. Vaikka joku 11 € tunti saava siivooja.

Vierailija
15/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on hyvin kun on lapset eikä onnellinen ihminen muuta tarvitse mitä minä eronneita ihmisiä tunnen niin harvoin sinne lapsista onnellisen ihmisen sekaan mikään tai kukaan edes pääsee. Lapset ovat aina etusijalla ja harva pääsee sinne saamaan jotain tai varastaa jotain niiltä lapsilta jos pääsee tai pyrkii. 

Jotain toivoa sinulla voisi olla jos löytäisit samanlaisen perseaukisen miehen jolla on lapsia eikä se kelpaa kenellekkään. Turhaan havittelet sellaista joka alkaisi kustantamaan sinun valmista perhettäsi jossa olet kätesi paskaan lyönyt ja eronnut. 

Monta naista olen nähnyt että kun ne ovat saaneet jollain ressukalla miehellä lapset siitettyä niin ne lapset riittävät loppu iäksi onnen tuojiksi. 

Kiinnostaisi tietää että aloitko heti hankkiutua paksuksi jollekkin ensimmäiselle miehelle joka siihen suostui.

Sillä minä olen tämmöisiä naisia nähnyt todella paljon. Pitää ihan heti joku mies saada vauvakuumeeseen ja saada kakara välittömästi jonkun kanssa. 

Tämä on järkyttävää kun koko yhteiskunta on täynnä yksinhuoltajia enemmän kuin ydin perheitä. 

Se näkyy lasten pahoinvoinnissa ja ongelma käyttäytymisessä josta sitten koko yhteiskunta kärsii. 

Vierailija
16/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä osin päinvastainen tilanne. Elämässä kaikki nyt vähän liiankin hyvin niin ajan, rahan kuin omaisuuden osalta. Olen siis nainen ja lapset jo isoja. Mutta 95% tinderin tykkääjistä on ulkomaalaisia tai suomalaisia elämäntapakoululaisia joilla korkeintaan vuokra-asunto, verikoira ja pari pientä lasta. En tiedä miten hyvin profiilissa tulisi tuoda ilmi, että ohita jos et pysty tarjoamaan toisen elämään yhtään mitään... Eli selkeästi vika on siinä, että sovellus ei mätsää sopivia toisilleen... Sulle se tarjoaa mulle sopivia miehiä ja mulle sulle sopivia. Poistun...

Eli odotat miehen tarjoavan sinulle jotain rahanarvoista? Taas nähdään miten vähän naisille ne henkiset ominaisuudet merkitsee. Ja nyt on turha selitellä. Asia tuli viestissäsi sen verran selväksi.

Vierailija
17/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero perheiden lasten pahoinvointi näkyy yhä enemmän koko yhteiskunnassa ja on jumalattoman kallista veronmaksajille. 

Kun te ette voi suurelta itsekkyydeltänne muuta kuin lisääntyä ja sitten erota antaen saman mallin lapsillekkin. Lapsethan ottaa ensimmäiseksi mallia omasta perheestään kuinka ne vanhemmat hoitavat parisuhdettaan tai jättävät hoitamatta. 

Vierailija
18/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko että tinderistä yhtään kukaan löytää kovinkaan helposti mitään loppuelämän kumppania. Enemmän tuntuu olevan pinnallinen seksinhaku paikka. Kannattaa kokeilla jotain sellaisia deittisivustoja joissa panostetaan enemmän siihen profiilitekstin kirjoittamiseen ja tutustumiseen eikä ole niin ulkonäkökeskeinen paikka. Ja mitä tuohon sun tilanteeseen tulee niin kyllä huonompi osaisilla on ihan yhtälailla oikeus rakkauteen kun sillä rikkaalla eliitillä. Ja varmasti kelpaat hyvin juuri sellaisena kuin olet jollekin fiksulle miehelle jolle raha ei ole tärkeintä maailmassa. Kun luonteet kohtaa ja oikeasti rakastuu niin sillä ei ole mitään väliä kuinka erilaiset taustat on. Kannattaa toki kertoa nuo asiat ihan rehellisesti alusta asti niin mies tietää mitä voi odottaa parisuhteelta. Itse olen löytänyt vierelleni ihanan miehen vaikka mulla ei ole tuloja ollenkaan. Viimeksi just itsenäisyyspäivänä itkin sitä kun miehen pitää maksaa ihan kaikki koska itselläni ei vaan yksinkertaisesti ole rahaa ja tämä tilanne on munkin mielestä tosi epäreilu ja haluaisin maksaa oman osuuteni ja ostaa myös miehelle kaikkia yllätyslahjoja, mutta en vaan pysty. Kysyin miksi edes haluaa olla mun kanssa kun seurustelu käy hänelle niin kalliiksi ja vastasi että koska rakastaa mua eikä raha ole hänelle niin tärkeää eikä hänelle ole mitään väliä maksaako vain omat ruokansa vai myös mun ruoat.  :') 

Vierailija
19/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullahan on hyvin kun on lapset eikä onnellinen ihminen muuta tarvitse mitä minä eronneita ihmisiä tunnen niin harvoin sinne lapsista onnellisen ihmisen sekaan mikään tai kukaan edes pääsee. Lapset ovat aina etusijalla ja harva pääsee sinne saamaan jotain tai varastaa jotain niiltä lapsilta jos pääsee tai pyrkii. 

Jotain toivoa sinulla voisi olla jos löytäisit samanlaisen perseaukisen miehen jolla on lapsia eikä se kelpaa kenellekkään. Turhaan havittelet sellaista joka alkaisi kustantamaan sinun valmista perhettäsi jossa olet kätesi paskaan lyönyt ja eronnut. 

Monta naista olen nähnyt että kun ne ovat saaneet jollain ressukalla miehellä lapset siitettyä niin ne lapset riittävät loppu iäksi onnen tuojiksi. 

Kiinnostaisi tietää että aloitko heti hankkiutua paksuksi jollekkin ensimmäiselle miehelle joka siihen suostui.

Sillä minä olen tämmöisiä naisia nähnyt todella paljon. Pitää ihan heti joku mies saada vauvakuumeeseen ja saada kakara välittömästi jonkun kanssa. 

Tämä on järkyttävää kun koko yhteiskunta on täynnä yksinhuoltajia enemmän kuin ydin perheitä. 

Se näkyy lasten pahoinvoinnissa ja ongelma käyttäytymisessä josta sitten koko yhteiskunta kärsii. 

Menin 19 vuotiaana naimisiin aviomieheni kanssa. Teimme kaksi lasta ja olimme yhdessä 20 vuotta. Mies löysi sitten toisen naisen ja halusi eron. Tämä vastauksena kysymykseesi.

ap

Vierailija
20/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero perheiden lasten pahoinvointi näkyy yhä enemmän koko yhteiskunnassa ja on jumalattoman kallista veronmaksajille. 

Kun te ette voi suurelta itsekkyydeltänne muuta kuin lisääntyä ja sitten erota antaen saman mallin lapsillekkin. Lapsethan ottaa ensimmäiseksi mallia omasta perheestään kuinka ne vanhemmat hoitavat parisuhdettaan tai jättävät hoitamatta. 

Ero ei aina ole oma valinta kun kummankin hyväksyntää ei tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan