Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?
Pettävä mies : Ruiskitko spermasi vieraan naisen sisälle?
Kommentit (204)
minä tuomitsen kaikenlaisen vihapuheen
Vierailija kirjoitti:
minä tuomitsen kaikenlaisen vihapuheen
?
En, minä ammun lastin pakaroille, selälle, niskaan, hiuksille ja siitä pään yli takkahuoneen lämmitetyllä klinkkerillä olevalle marmoripatsaan jalustalle.
Kyllä perseeseen, koska petän vain perseseksin takia
En ruiski spermaa kenenkään sisälle ellen ole täysin varma, että hän syö pillereitä. Tosin sisälle ruiskin ainoastaan parisuhteessa.
En, mutta ammun tarkk'ammuntana makkarista keittiöön kahvinkeittimen nappulaan, painetta riittää niin paljon, että nappula painuu pohjaan ja kahvit keittyvät juuri sopivasti jälkihehkuihin.
Sotkuahan tuosta tulee, mutta daami on kova siivoamaan.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta ammun tarkk'ammuntana makkarista keittiöön kahvinkeittimen nappulaan, painetta riittää niin paljon, että nappula painuu pohjaan ja kahvit keittyvät juuri sopivasti jälkihehkuihin.
Sotkuahan tuosta tulee, mutta daami on kova siivoamaan.
Mä oon naureskellu tolle pakaroille ampujalle usein, mutta ei tääkään huono ollut.
Minulla on vakituinen, ikäiseni naisystävä, ts. vajaa 60-vuotias, jonka kanssa painan aina paljaalla. Mutta minulla on myös minua reilu kymmenen vuotta nuorempi, varattu seksipartneri. Olemme tunteneet toisemme jo kuutisen vuotta. Hänelle laitettiin hormonikierukka reilu vuosi sitten, ja siitä lähtien olen saanut spermata myös hänen pillunsa.
Onhan se mahtavaa, kun saa roiskia lastit naisen pilluun! Varsinkin varatun naisen pilluun!
Parasta vieraan sisälle laukeaminen on jos nainen on vaimon kaveri.
Luonnollista on saada laueta naisen pilluun kumitta. Olo on kuin maailmanvalloittajalla, kun saa siemenensä jälleen laskettua vieraan (omassa tapauksessani -> vakipano) naisen kuumaan uumaan!!
Itsellä niin hyvä onni, että vakkarillani on ihan älyttömän tiukka pillu verrattuna naisystävääni, että sinne ei voi kuin laueta rytinällä! Moni osaisi arvostaa sellaista pillua!
miehen tehtävä on jakaa siementään, mahdollisimman paljon eri puolille. minulla on lukuisia avioliiton ulkopuolisia lapsia. tuo ei ole ongelma, kun on varakas. ei ole mitään ongelmia maksaa elatusmaksuja. vaimon kanssa olen hankkinut ainoastaan yhden lapsen. en halua pilata hänen vartaloaan useammilla raskauksilla.
Lisää siemennysjuttuja! Räjäyttäkää potti!
Tippuri-Tiinako näitä kirjoittelee? Vai Herpes-Heikki?
Kyllä. Vakipano. Se valuminen pitkin naisen reisiä kiihottaa.