Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ja köyhä nainen

Vierailija
09.12.2022 |

Olen neljääkymppiä lähestyvä, eronnut, kahden lapset vuoroviikkoäiti. Nyt eron jälkeen olisin valmis löytämään uuden rakkauden, mutta oma elämäntilanne hävettää. Käyn töissä matalapalkkaisessa duunariammatissa, asun vuokralla kaupungin kammottavimmassa lähiössä ja elän kädestä suuhun. Tinderissä miehillä on kuvia ravintoloista, matkoista, golfista ja viineistä. Osan kanssa on tullut mätsejäkin, mutta pikkuhiljaa katoan keskustelusta koska elämäntyylit ovat täysin erilaiset. Eihän minulla ole varaa lähteä ravintolaillallisille, vaikka on pyydettykin.

Olen ihan hyvännäköinen ja jollain tapaa fiksukin, mutta kortit elämässä meni nyt näin. Yllättävän vähän tinderistä löytää samanikäisiä miehiä, joilla asiat olisivat "näin huonosti" kuin minulla. Vai tarjoaako tinder vaan näitä pintaliitomiehiä? Voiko suhde suhde toimia, jos taloudelliset lähtökohdat elämään ovat täysin erilaiset?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävintä lapsille on uusi perheet mutta ei kukaan uus perheen perustaja halua sitä nähdä muuta kuin saa uutta naima kumppania niin sehän riittää.  Naiminen on kaikkein tärkeintä ja lapset tulee sitten sen jälkeen. Uutta pitää saada kun hekumaa ei vanhaan enää ole. 

Lapsia tehdään vain pelinappuloiksi ja riitelemiseen kun älykkyyttä ei ole muuhunkaan. 

Vierailija
22/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Miksi et laita tinderiin että olet fiksu, omillasi toimeentuleva, mukava suomalainen nainen. Ei tarvitse hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi. Naisilla on noita samoja profiileissaan. Yhdessä oli "vie minut lempiravintolaasi". Minkähänlainen naisen ilme olisi kun veisin kebabille😂

Siehän hieno sälli oot. Itse käyn vaan kylän lähibaarissa hernekeitto päivänä, maksaa 6,5e jälkiruokana pannari ja kahvi.

Vierailija
24/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet valehtelevat kuvilla. Poseeraavat jonkun toisen auton vieressä jne.

Laita itsesi nätiksi ja pukeudu rennolla otteella tyylikkäästi, niin saat tykkäyksiä.

Ehkä hiukan seksiäkin peliin.

Löydät kyllä seuraa.

Ole rehellinen.

Vierailija
25/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käyt töissä ja sinulla on asunto, et ole köyhä. Köyhä on sellainen, jolla ei ole ruokaa ja joka on asunnoton. Tietenkin miljonääriin verrattuna olet varmaan köyhä.

Tuetun asumisen piirissä olevat moniongelmaiset pultsarit on erikseen. Jos 40v jää pakollisten menojen jälkeen vaikka pari sataa kuussa käteen vaikka tekee kokopäivä työtä on köyhä. Vaikka joku 11 € tunti saava siivooja.

Riippuu mitkä on pakollisia menoja.

Vierailija
26/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on köyhille ja juopoille. Me rikkaat käytämme Rayaa.

Jaa-a, joskus kauan sitten näille jakso jopa hymähtää.

Vierailija
27/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet turhan negatiivinen. Keskity siihen, miten moni asia sinulla on hyvin! Jos et halua ravintolaillalliselle, eihän se ole syy yhteydenpidon lopettamiselle. Voit sen sijaan ehdottaa tapaamista vaikka iltakävelyn tms. itsellesi mieluisan merkeissä. 

Vierailija
28/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kirjoitit ap, että sulla ei ole varaa lähteä ravintolaillalliselle.

Esim. Pancho villassa maksaa limu ja burger alle 20€. Kai sulla sen verran on varaa edes joskus maksaa ravintolakäynnistä.

Mä olen työtön köyhä, mutta en syö mitään burgereita enkä juo limuja edes arkena. Jos menisin ulos syömään, niin kyllä siinä sentään jotain tasoa pitäisi olla. Ei mitään fine diningia, mutta ei nyt sentään mitään roskaruokaakaan.

Sori, meni ohikseksi.

Vierailija
29/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi. Naisilla on noita samoja profiileissaan. Yhdessä oli "vie minut lempiravintolaasi". Minkähänlainen naisen ilme olisi kun veisin kebabille😂

Häh? Sulla on outo käsitys naisesta. Mä ja mun kaverit ainakin tykätään käydä kebabilla.

Vierailija
30/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Sulla on outo käsitys naisesta. Mä ja mun kaverit ainakin tykätään käydä kebabilla.

Ensinnäkin nainen joka on heti lahnana odottamassa elämänsä toukkajytkyä on heti turnoff-ikitinderöitsijä. Toisekseen tuossa on taka-ajatuksena tsekata miehen varallisuus ravintolavalinnan kautta. Kaikin puolin iljettävän kuvan antaa tuollainen Näytäppäs nyt-asenne.

Eikä kebabbikaan ole yleensä mistään kotoisin. Kuivaa, mautonta ja epäterveellistäkin.

Vierailija
31/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni hieman sama tilanne, ehkä kuitenkin hieman parempi, tulen toimeen ihan hyvin ja kotikin on kiva.

Mutta en missään nimessä edes olisi kiinnostunut näistä viinin juojista tai matkusteljoista.

Pidän miehistä jotka ajattelee, ovat uteliaita, harrastavat liikuntaa yhtä tavoitteellisesti kuin minä ja ovat kiinnstuneita myös henkisestä hyvinvoinnista. Eikä heitä kiinnosta status. Olen löytänytkin heitä suht hyvin.

Tapaan myös hieman nuorempia miehiä, mekin tulemme oikein hyvin toimeen.

cope

Vierailija
32/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Kirjoitit ap, että sulla ei ole varaa lähteä ravintolaillalliselle.

Esim. Pancho villassa maksaa limu ja burger alle 20€. Kai sulla sen verran on varaa edes joskus maksaa ravintolakäynnistä.

Mä olen työtön köyhä, mutta en syö mitään burgereita enkä juo limuja edes arkena. Jos menisin ulos syömään, niin kyllä siinä sentään jotain tasoa pitäisi olla. Ei mitään fine diningia, mutta ei nyt sentään mitään roskaruokaakaan.

Sori, meni ohikseksi.

Kyllä se on niin, että se joka haluaa sinne illalliselle, se maksaa illallisen.

Eiköhän monelle miehelle riitä, jos teet itse ruokaa ja olet hyvää seuraa.

Vierailija
33/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero perheiden lasten pahoinvointi näkyy yhä enemmän koko yhteiskunnassa ja on jumalattoman kallista veronmaksajille. 

Kun te ette voi suurelta itsekkyydeltänne muuta kuin lisääntyä ja sitten erota antaen saman mallin lapsillekkin. Lapsethan ottaa ensimmäiseksi mallia omasta perheestään kuinka ne vanhemmat hoitavat parisuhdettaan tai jättävät hoitamatta. 

Ero ei aina ole oma valinta kun kummankin hyväksyntää ei tarvita.

Tunnetteko te eronneet ja lapsia tehneet olevanne ihan täysi järkisiä ihmisiä täällä maan päällä. 

Vierailija
34/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella samantyylinen tarina taustalla kuin aloittajalla, pitkä liitto takana, josta lapset, mies löysi toisen, pieni palkka. Tuttavapiiristä löysin uuden miesystävän, kunnollisen köyhän. Eipä sellaisia taida olla missään tindereissä.

Vierailija
35/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Christmas. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero perheiden lasten pahoinvointi näkyy yhä enemmän koko yhteiskunnassa ja on jumalattoman kallista veronmaksajille. 

Kun te ette voi suurelta itsekkyydeltänne muuta kuin lisääntyä ja sitten erota antaen saman mallin lapsillekkin. Lapsethan ottaa ensimmäiseksi mallia omasta perheestään kuinka ne vanhemmat hoitavat parisuhdettaan tai jättävät hoitamatta. 

Tunnetteko te eronneet ja lapsia tehneet olevanne ihan täysi järkisiä ihmisiä täällä maan päällä. 

Tuskin kukaan ja minulla ainakin lapsuus oli ihan kamala. Sen takia en ole ikinä lisääntynyt ja olen onnellinen mieheni kanssa joka on suur perheestä eikä ole sen takia pakko miellettä lisääntyä. 

Ei voisi olla ihanimpaa enää kun riitämme toisimmelle ilman pakko lisääntymistä tullakseen onnelliseksi. 

Rakastan miestäni yli kaiken ja kunnioitan. Olin 25 ja mieheni 28 kun me tavattiin eikä toisistamme enää eroon päästy. Meitä ei erota muuta kuin kuolema ja juhlistamme joka vuosi yhdessä oloamme. Me vaan sovimme toisillemme eikä kukaan muu pääsisi ikinä väliimme. 

Vierailija
36/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet valehtelevat kuvilla. Poseeraavat jonkun toisen auton vieressä jne.

Laita itsesi nätiksi ja pukeudu rennolla otteella tyylikkäästi, niin saat tykkäyksiä.

Ehkä hiukan seksiäkin peliin.

Löydät kyllä seuraa.

Ole rehellinen.

No yäk. Jos minun pitäisi laittaa johonkin tindereihin omia kuviani, jotka kertoisivat oikeasti juuri minusta, niin miettisin tarkkaan mitä kuvia sinne tulisi ja mitä kuvillani haluaisin ilmaista. Sinne ei siis tulisi mitään kovin tyylilyylikuvia, koska en ole sellainen ja mitään seksejä en myöskään kuviini väkisillä työntäisi. Tykkään seksistä, mutta ei sitä tarvitse koko maailmalle kertoa.

Kuvistani saattaisi olla vaikka minä ja koirani kävelemässä tai minä hiihtämässä tunturilla, minä grillaamassa tai vastaavaa sellaista, mikä olisi minun juttuni. Minun juttuni eivät ole juhlat, skumppalasit tai hienostelu, joten sellaisia kuvia en laittaisi. En siis usko, että ravintolahienohemmot ihastuisivat arkiseen minääni, mutta vaeltamisesta, eläimistä ja kotiruuasta pitävät miehet voisivat hyvinkin kiinnostua. Ja sitähän ajaisin haluaisinkin. Niin oleen myöskään minä en tykkäisi tyypeistä, joilla kuvissa on täysin erilasen tuntuinen elämäntapa kuin itsellä.

Vierailija
37/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-profiileilla yritetään yleensä tehdä vaikutus, että ollaan tosi aktiivisia ja eletään upeaa elämää, mutta todellisuus voi olla se että nämä kuvat matkoilta, ravintoloista jne ovatkin monta vuotta vanhoja ja kenties edellisen kumppanin ottamia 😅

Oikeasti monen sinkun perusarki on yksinäistä elämää työpaikan, puhelimen, sohvan ja ruokakaupan välillä. Treffeillä voi mennä myös vaikka kahville, ei kaikki muutkaan halua syystä tai toisesta mitään ravintola- tai elämystreffejä.

Vierailija
38/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Christmas. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tehdään heti lapsia jonkun kanssa kuten teki omat vanhempanikin ja heti erosivat. Häpesin elää ero perheessä ja tunsin itseni eriarvoiseksi jo lapsesta lähtien. Isä ei maksanut elatusmaksuja vaan jätti elatuksen veronmaksajille. Olimme selvästi köyhä hävettävän köyhä perhe. Ja kaikki piti yh naisia siihen aikaan muna haukkoina joita ali arvostettiin. Äidilläni kävi mies naimassa mutta ei koskaan halunnut suhteelta sen enempää ja sain hävetä sitä. Kyllä siitä perhemallista sai hävetä eikä se ollut normaali omastakaan mielestäni. 

Aikuisena sain normaalin parisuhteen ja pidän siitä kiinni niin etten halua koskaan luopua siitä. Onneksi minua ei ole jätetty niin että haaveeni olisi tuhottu. 

Vierailija
39/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiselle ole haitaksi jos on köyhä, mutta kaunis rehellisellä luonteella. Aina löytyy mies joka elättää.

Vierailija
40/112 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiselle ole haitaksi jos on köyhä, mutta kaunis rehellisellä luonteella. Aina löytyy mies joka elättää.

Mutta millainen mies? Ei kannata ottaa miestä, joka vain puutteeseensa huolisi köyhän, kauniin ja rehellisen naisen ja selän takana halveksii. Köyhä ja rehellinen mies voi tarjota rakkautta, sitähän nainen kaipaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi