Anoppi vie mieheni ja biologiset lapsenlapset teatteriin
Onko teidän mielestä ok, että anoppi suunnittelee ja varaa lomamatkoja ja teatterikäyntejä ilman kysymättä meidän aikatauluja? Ja sitten vain ilmoittaa että xx päivänä menemme x paikkaan? Kaiken lisäksi hän tekee näitä (tietysti kivoja juttuja olen kiitollinen) ilman minua ja vanhinta lastani, joka ei ole biologisesti anopin lapsenlapsi.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jäi tarkentamatta, että nuo biologiset lapsenlapset ovat minun ja mieheni lapsia 😄 Eli anoppi menee poikansa ja kahden lapsenlapsen kanssa teatteriin ja varaa lomamatkoja ym.
Kysymättä varaa liput eikä kysy edes mieheltäni aikataulua saati minulta.
Jättää siis minut, lapsen äidin ja bonuslapsenlapsen rannalle.
Onko tämä mielestänne ok?Aloittaja
Ilmeisesti se on miehellesi ok, kun näille reissuille lähtee lastensa kanssa. En minäkään maksa muuta kuin omien jälkeläisten ja heidän matkoja.
aika eriarvoiseen tilanteeseen tämä yksi sitten jää :/ .. voisihan äti maksaa lapsen kulut, kuitenkin samassa perheessä asuu..mielestäni pitäisi ottaa mukaan
Ei me voida tietää miten paljon eriarvoiseen tilanteeseen yksi lapsi jää vai jääkö yhtään, mitä kaikkea tämän yhden lapsen isovanhemmat tekevät lapsen kanssa? Kuka tai ketkä jäävät eriarvoiseen tilanteeseen? Jos anoppi viekin poikaansa ja lapsenlapsiaan siksi, että he jäävät eriarvoiseen tilanteeseen.
Eipä ne lapsetkaan ole saaneet valita mihin kuuluvat.