Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi vie mieheni ja biologiset lapsenlapset teatteriin

Edelleen miniä kokelas
09.12.2022 |

Onko teidän mielestä ok, että anoppi suunnittelee ja varaa lomamatkoja ja teatterikäyntejä ilman kysymättä meidän aikatauluja? Ja sitten vain ilmoittaa että xx päivänä menemme x paikkaan? Kaiken lisäksi hän tekee näitä (tietysti kivoja juttuja olen kiitollinen) ilman minua ja vanhinta lastani, joka ei ole biologisesti anopin lapsenlapsi.

Kommentit (182)

Vierailija
1/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies tuohon sanoo?

Vierailija
2/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies tuohon sanoo?

Joo, tämä kiinnostaisi minuakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teille kuuluu? Tottakai anoppi saa viedä lapsenlapsensa teatteriin. Eiköhän anoppi mieheltäsi kysele että sopiiko aikataulu. Jos ei sovi niin joku toinen ajankohta sitten.

Älä sekaannu lapsellisiin miehiin jos et kestä sitä.

Vierailija
4/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS?!

Vierailija
5/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, että suunnittelee kysymättä. On ok, että vie vain poikansa ja biologiset lapsenlapset.

Vierailija
6/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun anoppi muistaa omia lapsenlapsiaan. Sinä ja muksusi voitte silloin tehdä omia ihania juttujanne?

Vierailija
7/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala anoppi. Tuo ei ole oikein. Keskustelisin sinuna miehesi kanssa asiasta.

Mieheni on onnekas että hänellä on ihana anoppi, osti jopa lapseni kaveri somalille jäätelön ettei yksin jää ilman kun kaikilla muilla oli rahaa. Oma anoppini oli k*sipää, edes mieheni ei halunnut olla tekemisissä hänen kanssaan.

Vierailija
8/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ethän sinä ole edes mennyt naimisiin sen miehn kanssa? Päätä nyt ensin kelpaako hän aviopuolisoksesi ja sitten vasta ala valittamaan. Anoppi näkee sinun käytöksen ja jahkailun läpi ja tietää ettet pysy kauaa miehen kanssa.

Vierailija
9/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jäi tarkentamatta, että nuo biologiset lapsenlapset ovat minun ja mieheni lapsia 😄 Eli anoppi menee poikansa ja kahden lapsenlapsen kanssa teatteriin ja varaa lomamatkoja ym.

Kysymättä varaa liput eikä kysy edes mieheltäni aikataulua saati minulta.

Jättää siis minut, lapsen äidin ja bonuslapsenlapsen rannalle.

Onko tämä mielestänne ok?

Aloittaja

Vierailija
10/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Mutta on miehesi asia laittaa rajat äidilleen.

Vierailija
11/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Ilmoittaminen ei toimi, vaan hänen pitää Sopia aikataulut /menot neuvottelemalla, mielellään ajoissa. Lasten ei ole pakko mennä väkisin teatteriin anopin kanssa, jos se ahdistaa, osa varmaan menee. Hän ei koe ehkä sinua ja vanhinta lasta perheeseensä kuuluvaksi ensisijassa, vaan mies on poika ja lapsenlapset sukua. Ehkä menot ovat kalliita ja ei mahdu ylimääräisiä, paitsi jos on rahakas tai maksatte itse. Voit ottaa omat menot ja tekemiset itselle muualta. Mutta haluaisitte varmaan matkustaa lasten ja miehen kanssa joskus ilman anoppia. Tai käydä kivassa paikassa, jos lapsella on joku toive.

Vierailija
12/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. Mutta on miehesi asia laittaa rajat äidilleen.

Tämä!!

Olen pyytänyt miestäni tekemään niin, mutta hän loukkaantuu. Muitakin esimerkkejä ulkopuoliseksi jättämisestä on vaikka kuinka.

Olen aika väsynyt tilanteeseen.

Aloittaja

Vierailija
13/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kysymättä?

Vierailija
14/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku suunnittelisi minun lapselleni ohjelmaa minun tietämättäni niin sitä ei tapahtuisi kuin kerran. Totta kai anoppi saisi mennä mutta minulta kysytään onko ok. En vain sivusta seuraisi kun lapseni kaapataan.

Vierailija
15/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki aikatauluista pitäisi sopia miehesi kanssa, jos hän haluaa heidät jonnekin viedä. Kohteliainta tietysti olisi kutsua myös sinut mukaan, jos olet kahden noista lapsista äiti, vaikkapa silloin kun lapsesi on isällään. Mutta jos lapsi on 100% teillä, niin ethän sinä silloin voi minnekään lähteä, joten turha sinua on kutsua. Muutenkin on ok, että sinua ja lastasi ei kutsuta mukaan.

Vierailija
16/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun miehesi on äitinsä talutusnuorassa oleva lapanen niin sinun pitää nousta barrikadeille. Nosta äläkkä, ilmaise tunteesi ja tuo esiin asemasi lasten äitinä.

Vierailija
17/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ilman kysymättä. Sisäinen kielipoliisini kirkuu.

Vierailija
18/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se parempi, että anoppi vie miehen ja lapset kuin että poliisi vie miehen ja lapset.

Vierailija
19/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ok. Jos miehesi on lapanen kerro suoraan anopille.

Vierailija
20/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonuslapsen jättäminen rannalle on ok ja eihän hän yksin jää kun sä olet seurana.

Emmä jaksa näitä anoppivihaketjuja.