Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi vie mieheni ja biologiset lapsenlapset teatteriin

Edelleen miniä kokelas
09.12.2022 |

Onko teidän mielestä ok, että anoppi suunnittelee ja varaa lomamatkoja ja teatterikäyntejä ilman kysymättä meidän aikatauluja? Ja sitten vain ilmoittaa että xx päivänä menemme x paikkaan? Kaiken lisäksi hän tekee näitä (tietysti kivoja juttuja olen kiitollinen) ilman minua ja vanhinta lastani, joka ei ole biologisesti anopin lapsenlapsi.

Kommentit (182)

21/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ok,ettei anoppisi maksa sinun oman lapsesi teatterilippuja tai lomamatkoja. Voithan sä ap itse ehdottaa, että voiko sun lapsi tulla mukaan, jos sinä maksat.

Vierailija
22/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana anoppi tarjoaa sinulle ja lapsillesi kerrankin kahdenkeskistä laatuaikaa ja sinä kiittämätön vain valitat. Voisitte mennä shoppailemaan tai lapsen isän haudalle tai katsoa leffoja kotona rauhassa kun pienemmät sisarukset eivät häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi ei sitten osta lippua tälle vanhimmalle ja sinulle? Tai sinä itse? Silloin kun saatte päivän tietoonne niin varaatte siitä vierestä paikat?

Vierailija
24/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelle tuo on ok ja teidän keskenäisiin, ennestään sovittuihin menoihin ei touhu vaikuta, en näe ongelmaa. En minäkään kyllä kysele mieheltäni saanko lähteä äitini kanssa jonnekin, jos meillä ei ole ensiksi sovittua menoa kutsun ajankohtana.

Vierailija
25/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se kiva, kun anoppi järjestää lapsenlapsille ohjelmaa. ap:n äiti taitaa olla laiskempaa sorttia ja ap on kateellinen

Vierailija
26/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies katkaisi välit äitiinsä joka yritti ohittaa minut asioissa ja tekemisissä. Puhu miehesi kanssa jos ei itse tajua. Mun mies tajus puhumattakin ettei äitinsä toiminta ollut erityisen perheystävällistä vaan voimienmittelyä ja alastyöntämistä, kilpailua siitä kuka on ketäkin ja määrää säännöt. Ei ne anopit aina tajua ettei pariskuntien väliin mennä vaan heitä tuetaan. Muuten voi käydä kuten mun anopille (joka edelleen vuosien jälkeen yrittää päästä väleihin poikansa kanssa siinä onnistumatta ja jäänyt kokonaan kauan toivomiensa lastenlasten elämästä ulos, ovat kohta täysikäisiä) 

Vierailija
27/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaapparianopit ovat kauheita.

Vierailija
28/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman kysymättä?

jep. Kertoo etukäteen kyllä suunnitelmista miehelleni, mutta ei minulle, eikä kysy meidän aikautauluista etukäteen. Ei edes mieheltäni. Ilmoittaa vaan ja lähettää liput miehelleni. Kysymättä minulta mitään.

Aloittaja

Vierailija
29/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja miehesi ovat jotenkin yksinkertaisia, sorry vaan! Ei ole oikein, että lapsen sisarukset pääsevät matkalle ym...

Minusta tuo on jo tahallaan kiusaamista, että yksi jätetään rannalle. Jututtaisin isukkia ja anoppia, että olemme perhe ja siihen ei pidä sohia etenkään isovanhemman.

Asia on eri jos lapsen oma isovanhempi vastaavasti suosii tätä yhtä lasta.

Vierailija
30/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ok, että hän sivuuttaa ei-biologiset sukulaiset. Oletettavasti tällä bonus lapsenlapsella on jo omat mummot, jotka häntä hemmottelevat? Eikö olisi hieman epäreiluakin, jos muilla lapsilla on kaksi mummoa ja yksi saisi lahjoja ja reissuja kolmelta mummolta? Sinut hän todennäköisesti jättää kutsumatta siksi, että olettaa sinun olevan oman lapsesi kanssa silloin, kun vie miehen ja lapset teatteriin. Jos haluatte lähteä joskus matkaan, niin kysy voitteko tulla mukaan ja maksaa omat lippunne.

Vierailija
31/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ok, että hän sivuuttaa ei-biologiset sukulaiset. Oletettavasti tällä bonus lapsenlapsella on jo omat mummot, jotka häntä hemmottelevat? Eikö olisi hieman epäreiluakin, jos muilla lapsilla on kaksi mummoa ja yksi saisi lahjoja ja reissuja kolmelta mummolta? Sinut hän todennäköisesti jättää kutsumatta siksi, että olettaa sinun olevan oman lapsesi kanssa silloin, kun vie miehen ja lapset teatteriin. Jos haluatte lähteä joskus matkaan, niin kysy voitteko tulla mukaan ja maksaa omat lippunne.

Ei ole ns. biologiset isovanhemmat mukana elämässä juurikaan sehän tässä metkaa onkin, että vanhin lapseni kokee, että mieheni vanhemmat ovat hänenkin isovanhemmat hän vaan on jäänyt vaille heidän huomiota, teatterikäyntejä ja kalliita lahjoja. Elämä on epäreilua. Näinhän se on.

Vierailija
32/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuollaisista asioista pitää sopia etukäteen. Ja on outoa käytöstä aikuiselta, ettei kaikkia perheeseen kuuluvia lapsia kutsuta mukaan. Anoppisi kuulostaa aika rajattomalta ihmiseltä. Miehesi on tuossa se, kenen pitäisi asia ottaa puheeksi ja tehdä jotain.

Vierailija
33/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

29/30 jatkaa...

Tässä on vielä sekin puoli miten tuollainen suosiminen vaikuttaa sisarusten väleihin pitkällä juoksulla. Auttamatta yksi tuntee ns huonommuutta, selittää sen asian nyt miten perin vaan.

Vierailija
34/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ns. biologiset isovanhemmat mukana elämässä juurikaan sehän tässä metkaa onkin, että vanhin lapseni kokee, että mieheni vanhemmat ovat hänenkin isovanhemmat hän vaan on jäänyt vaille heidän huomiota, teatterikäyntejä ja kalliita lahjoja. Elämä on epäreilua. Näinhän se on.

Tämä siis aloittaja

Vierailija
35/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman kysymättä?

jep. Kertoo etukäteen kyllä suunnitelmista miehelleni, mutta ei minulle, eikä kysy meidän aikautauluista etukäteen. Ei edes mieheltäni. Ilmoittaa vaan ja lähettää liput miehelleni. Kysymättä minulta mitään.

Aloittaja

Kuinka kauan miehesi on ollut holhouksen alainen?

Vierailija
36/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies katkaisi välit äitiinsä joka yritti ohittaa minut asioissa ja tekemisissä. Puhu miehesi kanssa jos ei itse tajua. Mun mies tajus puhumattakin ettei äitinsä toiminta ollut erityisen perheystävällistä vaan voimienmittelyä ja alastyöntämistä, kilpailua siitä kuka on ketäkin ja määrää säännöt. Ei ne anopit aina tajua ettei pariskuntien väliin mennä vaan heitä tuetaan. Muuten voi käydä kuten mun anopille (joka edelleen vuosien jälkeen yrittää päästä väleihin poikansa kanssa siinä onnistumatta ja jäänyt kokonaan kauan toivomiensa lastenlasten elämästä ulos, ovat kohta täysikäisiä) 

Kaiken takapiruna miniä from hell?

Vierailija
37/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se parempi, että anoppi vie miehen ja lapset kuin että poliisi vie miehen ja lapset.

Poliisin menettelylle on jokin laillinen peruste.

Anoppi helposti noudattaa yksityistä narskulakiaan, jolloin voi päättää muiden ihmisten asioista näiltä kysymättä. Kuten ap:n anoppi näyttäisi tekevän.

Vierailija
38/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö siis yrittää mollata ja määräillä?

Jos ei, niin pitäisihän ne välit teidän puolelta jo korjata.

Vierailija
39/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jäi tarkentamatta, että nuo biologiset lapsenlapset ovat minun ja mieheni lapsia 😄 Eli anoppi menee poikansa ja kahden lapsenlapsen kanssa teatteriin ja varaa lomamatkoja ym.

Kysymättä varaa liput eikä kysy edes mieheltäni aikataulua saati minulta.

Jättää siis minut, lapsen äidin ja bonuslapsenlapsen rannalle.

Onko tämä mielestänne ok?

Aloittaja

Ilmeisesti se on miehellesi ok, kun näille reissuille lähtee lastensa kanssa. En minäkään maksa muuta kuin omien jälkeläisten ja heidän matkoja.

Vierailija
40/182 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikaise nyt ensin, että ne eivät ole lapsesi isovanhemmat! Teette omia kivoja juttuja, kun muu porukka on poissa.