Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako miehet oikeasti lapsia?

Vierailija
07.12.2022 |

Kun minulla on ollut kumppaneita jotka ovat pettäneet raskaana olevaa vaimoaan

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on monille miehille statussymboli. Parantavat miehen mainetta esim. työelämässä. Ei ole tuhkamuna. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että mies erityisesti haluaisi viettää iltansa lapsiarjen keskellä ja suurin osa pikkulapsiperheiden avioeroista johtunee tästä.

Vierailija
2/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miehiä noin yleensä. Jos olisi hyvä vaimo, siis täydellinen vaimo, niin siltikään mies ei aina osaa arvostaa häntä. Lasten saaminen ei ole seksuaalista, mutta kuuluu naisen haluun toteuttaa itseään ja voi vahvistaa seksuaalista suhdetta mieheen.

Parhaimmillaan nainen löytää uusia vahvoja puolia itsestään ja miehen kuuluisi olla tässä tukena ja turvana mukana, eikä ehdottaa aborttia tai jättää naista ja lapsia. Tuen evääminen on raakaa.

Imettävä nainen ruokkii lastaan parhaalla mahdollisella tavalla. Miehet voisivat enemmän ihailla naisen vartalon kykenevyyttä ja naiset nauttia kyvyistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet heistä haluavat. Eivät tietenkään kaikki, mutta suuri osa.

Vierailija
4/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaa mutta kun ei ole kumppania

Vierailija
5/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
6/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti vahvasti miehestä. Myös se, onko miehellä kokemusta lapsista ja minkälaisen kuvan mies on lapsiperhearjesta esimerkiksi median kautta saanut vaikuttaa tottakai omaan käsitykseen perheen houkuttelevuudesta, ihan niin kuin naisillakin. Sen takia keskustelulla on merkitystä. Omissa piireissäni suurin osa miehistä on selkeästi halunnut lapsia, niitä kun on tullut eivätkä miehet ole minnekään kadonneet, ja oma miehenikin on tiennyt haluavansa lapsia nuoresta asti. Nyt hän onkin saamassa ensimmäisensä 28-vuotiaana.

Vierailija
7/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tuossa tilanteessa mies haluaa lapsen mutta vaimo ei enää viehätä

Vierailija
8/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät yleensä halua, vaan kun nainen yleensä niitä haluaa, eikä mies halua jäädä yksinkään. Miehet voivat kyllä sietää lapsia.

Vierailija
9/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät yleensä halua, vaan kun nainen yleensä niitä haluaa, eikä mies halua jäädä yksinkään. Miehet voivat kyllä sietää lapsia.

Miehet on super läheisriippuvaisia

Vierailija
10/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, koska maailma ja naiset myös ovat seonneet.

Vierailija
11/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aina tiennyt haluavansa lapsia, mutta ei ole kuulemma kokenut vauvakuumetta. Lapsia on kolme.

Vierailija
12/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan tahtoo ja jotkut ei. Luulisin, että useimmat ei, sillä nykyään ei voi paeta töihin ja jättää lapsia vaimolle. Tai siis voi, mutta se vaatii käytännössä elintason laskua.

Vierailija
13/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on aina tiennyt haluavansa lapsia, mutta ei ole kuulemma kokenut vauvakuumetta. Lapsia on kolme.

JSSAP siihen asti kunnes vauvakuume ilmestyy.

Vierailija
14/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI HALUA!

Vierailija
15/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on super läheisriippuvaisia

Joo niin ovat, ne eivät pärjää lainkaan ilman naisia. Mutta ei ne lapsia silti haluaisi jos saisivat itse päättää.

Vierailija
16/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ei ole koskaan halunnut, mutten minäkään. 

Vierailija
17/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa. Mutta se on enemmän statussymboli. Voi näyttää että kykenee lisääntymään.

Vierailija
18/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JSSAP siihen asti kunnes vauvakuume ilmestyy.

On meillä neljäs suunnitelmissa. Miksi mun pitäisi lasten isä jättää ja ansaita parempaa? Jos hän myöhemmin saa vauvakuumeen ja haluaa lisää lapsia jonkun muun kanssa, kun en enää itse voi saada niin antaa mennä.

Vierailija
19/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan enemmän kuin mitään muuta.

20/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tyypillisesti tulee (uudelleen) vauvakuume vasta 40-50-vuotiaana riippumatta siitä, onko heillä jo ennestään lapsia vai ei. Siinä on vaan se ongelma, että pitäisi löytää reilusti alle nelikymppinen nainen, joka heille tekisi lapsen, ja se on vielä vaikeampaa, jos miehelle käy vain lapseton nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä