Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako miehet oikeasti lapsia?

Vierailija
07.12.2022 |

Kun minulla on ollut kumppaneita jotka ovat pettäneet raskaana olevaa vaimoaan

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti se on helppo haluta jos joku muu hoitaa ne lapset.

Kyllä miehet haluaa lapsen. Sellaisen, joka on iloinen ja terve. Jolle ei koskaan tule hampaita tai uhmaikää.

Mielikuva ja todellisuus ei vastaa toisiaan.

Vierailija
42/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vielä halunnut lasta riittävästi. Ajatuksella tulee jos on tullakseen ajattelin jossain vaiheessa mut ei oon kallellaan "mieluummin ei" päätökseen. Elämä on hiton lyhyt ja lapset sitoo paljon mahdollisuuksia ym. Nöhty kaveriperheiden kohdalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä, liki tai reilu 90%, tutkitusti toivoo lapsia. Ei tietenkään kenen tahansa naisen kanssa. On moni nainenkin niin kiero lapsilla kiristäjä, että sellaiseen ku seen ei tahdo joutua yksikään mies. Ja toisaalta osa tuosta 90% miehistä haluaa vain jonkun biologisen jälkeläisen ilman mitään muuta sidettä muksuun. Läheskään kaikki lapsia toivovat miehet eivät onnistu omia hankkimaan ja osa saa suunnittelemattomasti niitä aivan väärien naisten kanssa. Riippuu myös millaisia nuoria miehiä lähipiiriin kuuluu, että kuinka iso osa suunnittelee perheellistyvänsä. Ne, joilla on ollut hyvät ja huolehtivat vanhemmat (inclueding isä) tahtovat perheen useammin kuin päävikaisten roskageenisten lapsensa ja perheensä hylänneiden miesten pojat, jotka äidillä oli epäonninen elämä.

Mikä on inclueding isä?

Mun ystävämies ei kai halua lasta, mutta voi auttaa minua sellaisen saamisessa ja haluaa olla minun tukenani raskauden aikana. Tai ainakin on sanonut, että ei halua lasta ja lapselle ei tule mitään kytköstä häneen ja luotan siihen sanomaan. Hän voi viedä lapsen sitten aikuisena kaljalle ja kertoa, mikä juttu. Itse en oikein ole viehättynyt tästä asiasta, mutta en todellakaan yritä edes kääntää miehen päätä. Kuitenkin harrastetaan seksiä ilman ehkäisyä, koska mulle ei yksinkertaisesti käy mikään hormonaalinen ehkäisy, ei kuparikierukka ja en halua kondomiakaan käyttää. Jos lapsi tulee niin tulee, mutta mietin sitä kuitenkin hyvin tarkasti. Haluaisin lapsen meinaa myös siihen avioliittoon ja perheeseen, jossa tiedän miehen haluavan lapsen myös.

Ihanan selkeä ja rehellinen logiikka, not :D

Siis koska sulle ei käy tai et tykkää mistään hormoniehkäisystä, kierukasta, kumista... niin on pakko panna paljaalla miehen kanssa, joka ei halua olla hyvä isä lapselle vaan pelkkä siittäjä. Sulle ok, mielestäsi lapsi ei niin paljon tarvitse isää (ja sinähän näin valopäänaisena pystyt olemaan kaikki mitä lapsi tarvitsee, eiku... no mut hei, kyllä se vähemmälläkin saa pärjätä ja olla vaan kiitollinen kun teit sen)

Mut jos lapsella käy onni eikä synnykään sun ja hämärän miesystäväsi seksileikeistä leikkikaluksesi, niin sitten kaikkia voi ehkä enemmän onnistaa. Saatat mennä jonkun kanssa naimisiin ja tehdä lapset, joilla on isä ja äiti. Tai sit et...

Ihan parasta av-settiä

Suomi24 puolella on kumppanuusvanhempi kupla. Suomessa yhteistyövanhemmuus piirit on pienet. Monien yya-kumppani asuu ulkomailla esim. Latviassa. Paikallisesta Tinderistä oli kuulemma helppo löytää.

Joo mahtavaa. En silti iloitsisi näin epäloogisesti ajattelijan suunnittelemasta yksinhuoltajuudesta. Kumppanuusvanhemmuus ei mitenkään liity tuohon. Kaikkien ei tarvitse tehdä lapsia keskenään vaikka feromonit hyrräävät. Kuvatun miehen ei tarvitse tehdä lapsia ollenkaan. Vaikuttaa kaiken lisäksi vaarallisen vähä-älyiseltä kun ottaa raskauden riskin tuollaisen epäilyttävän seliselinaisen lupausten varassa... todennäköisintä on, että lapsi kärsisi

Eiköhän tästä naikkonen provosoidu ja ota vaan lisää kierroksia ja kohta on pulla uunissa. Miltähän se homma sitten näyttää ihan oikeasti.

Vierailija
44/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on niinkuin naisia niin eri luontoisia. Itse en nuorempana halunnut, mutta nyt keski-iässä on aikomus vielä etsiä lisääntymisikäinen neito.

Köh Väinämöinen ja Aino, kröhöh....

Vierailija
45/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapsistaan tykkää. Miehiä kuunnelleena olen ymmärtänyt niiden tykkäävän lapsistaan enemmän kuin vaimostaan.

Vierailija
46/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on monille miehille statussymboli. Parantavat miehen mainetta esim. työelämässä. Ei ole tuhkamuna. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että mies erityisesti haluaisi viettää iltansa lapsiarjen keskellä ja suurin osa pikkulapsiperheiden avioeroista johtunee tästä.

Hyvin kiteytit asian. 

Se menee kutakuinkin näin suurimmassa osassa tapauksista.

Vierailija
47/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut varmasn haluaa ja jokut ei?

Minä olen mies ja en halua lapsia koska niitä pitää hoitaa ja en tälläiseen yhteiskuntaan lapsia halua.

Lapset on ihan kivoja kunhan ne ei ole omia koska omat lapset sitoo liikaa.

M30

Vierailija
48/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja en halua lapsia koska niitä pitää hoitaa ja en tälläiseen yhteiskuntaan lapsia halua.

M30

Ei ne ole pieniä montaa vuotta. Mopo pärähtää pian pihalla ja on jossain vonkaamassa tyttöjä.

Vierailija
49/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään ainutta miestä kaveripiirissäni tai sukulaisissani, joka haluaisi oikeasti lapsia. Poikkeuksetta miehet ovat suostuneet hankkimaan lapsia vaimonsa painostuksen jälkeen. Miehet olisivat olleet täysin tyytyväisiä elämäänsä, jossa eletään joko saman tai eri katon alla ja harrastetaan seksiä ja aikaa jää harrastuksille ja pelaamiselle.

Vierailija
50/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiset vaan haluaa tuhota maapalloa lisääntymisillään.

Vierailija
51/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehiä noin yleensä. Jos olisi hyvä vaimo, siis täydellinen vaimo, niin siltikään mies ei aina osaa arvostaa häntä. Lasten saaminen ei ole seksuaalista, mutta kuuluu naisen haluun toteuttaa itseään ja voi vahvistaa seksuaalista suhdetta mieheen.

Parhaimmillaan nainen löytää uusia vahvoja puolia itsestään ja miehen kuuluisi olla tässä tukena ja turvana mukana, eikä ehdottaa aborttia tai jättää naista ja lapsia. Tuen evääminen on raakaa.

Imettävä nainen ruokkii lastaan parhaalla mahdollisella tavalla. Miehet voisivat enemmän ihailla naisen vartalon kykenevyyttä ja naiset nauttia kyvyistään.

Hyvänen aika mitä lässytystä. EI kaikki naiset eivät halua lapsia ja samalla tavalla kaikki miehet eivät halua lapsia. 

Mutta tuo lässytys meni nyt kyllä täysin överiksi.

Vierailija
52/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Miehille tyypillisesti tulee (uudelleen) vauvakuume vasta 40-50-vuotiaana riippumatta siitä, onko heillä jo ennestään lapsia vai ei. Siinä on vaan se ongelma, että pitäisi löytää reilusti alle nelikymppinen nainen, joka heille tekisi lapsen, ja se on vielä vaikeampaa, jos miehelle käy vain lapseton nainen.

Ei tule.

Vierailija
53/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehiä noin yleensä. Jos olisi hyvä vaimo, siis täydellinen vaimo, niin siltikään mies ei aina osaa arvostaa häntä. Lasten saaminen ei ole seksuaalista, mutta kuuluu naisen haluun toteuttaa itseään ja voi vahvistaa seksuaalista suhdetta mieheen.

Parhaimmillaan nainen löytää uusia vahvoja puolia itsestään ja miehen kuuluisi olla tässä tukena ja turvana mukana, eikä ehdottaa aborttia tai jättää naista ja lapsia. Tuen evääminen on raakaa.

Imettävä nainen ruokkii lastaan parhaalla mahdollisella tavalla. Miehet voisivat enemmän ihailla naisen vartalon kykenevyyttä ja naiset nauttia kyvyistään.

Hyvänen aika mitä lässytystä. EI kaikki naiset eivät halua lapsia ja samalla tavalla kaikki miehet eivät halua lapsia. 

Mutta tuo lässytys meni nyt kyllä täysin överiksi.

En minäkään ikinä ajatellut haluavani lapsia. Tuossa noita nyt on ja ihan kivoja tapauksia ovat.

Vierailija
54/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Ei ne ole pieniä montaa vuotta. Mopo pärähtää pian pihalla ja on jossain vonkaamassa tyttöjä.

Entä sitten? Ilman lapsia elämä on hyvää joten miksi pilata elämä lapsilla? Tuskin kukaan oikeasti nauttii lasten hoidota tai lasten kanssa ajan vietosta?

M30

Vierailija
55/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehiä kiinnostaa pohjimmiltaan lopulta vain se, että sinä pysyt hehkeänä häntä varten ja lapsen saaminen ei ole pois miehen huomioimiselta. Miehet ovat todella huonoitsetuntoisia olentoja, jotka tarvitsevat jatkuvaa vakuuttelua omasta itsestään.

Ei meitä turhaa monesti sanota miesvauvoiksi, se pitää erittäin hyvin kutinsa :D

Vierailija
56/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on kaksi vaatimusta naiselle:

1) Ei saa olla uskovainen

2) Ei saa olla lapsia

M49

Vierailija
57/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInulla on kaksi vaatimusta naiselle:

1) Ei saa olla uskovainen

2) Ei saa olla lapsia

M49

Et sinä ainakaan rappari ole.

Vierailija
58/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä lapsia. Petteri Orpo tuo kehitysmaista huippuosaajia, jotka kyllä kansoittavat tämän maan, jossa vielä hetken näkee suomalaisia.

Vierailija
59/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama haluuko miehet kun naiset on suomalaisille miehille jalat ristissä ihailee sannaa ja herää lastentekoon 40 vuotiaana jolloin homma on jo myöhäistä.

Vierailija
60/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tehdä lapsia. Petteri Orpo tuo kehitysmaista huippuosaajia, jotka kyllä kansoittavat tämän maan, jossa vielä hetken näkee suomalaisia.

Työministeri haatainen lähtee intiaan hakemaan uusia suomalaisia. Oli vähän aikaa sitten uutinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän