Haluaako miehet oikeasti lapsia?
Kun minulla on ollut kumppaneita jotka ovat pettäneet raskaana olevaa vaimoaan
Kommentit (78)
Kyllä mä haluan lapsia. Sen jälkeen on aina hyvä hetki vaihtaa nuorempaan
Nimen omaan statussymboli. Lapsen avulla nostetaan omaa egoa, miehisyyttä.
Lapsi on miehelle esine ja väline olla jotain, oikea mies joka pystyy siittämään jälkeläisiä.
Ja nimen omaan näille heikon tai puuttuvan itsetunnon omaaville, joiden miehisyys vaatii pönkitystä.
En voi näitä arvostaa minkään vertaa. Lapsi pelinappulana jotta oma ego siitä vahvistuisi, hyi hito!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tehdä lapsia. Petteri Orpo tuo kehitysmaista huippuosaajia, jotka kyllä kansoittavat tämän maan, jossa vielä hetken näkee suomalaisia.
Työministeri haatainen lähtee intiaan hakemaan uusia suomalaisia. Oli vähän aikaa sitten uutinen.
Niin
Ensinnäkään maahamuutto ei pelasta suomea
Toiseksi miksi suomalaiset ei hanki lapsia?
Olen mies ja haluan lapsia
Status ei liity tähän, en välitä muiden (ääliöiden) ihailusta
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on miehelle esine ja väline olla jotain, oikea mies joka pystyy siittämään jälkeläisiä.
Ja nimen omaan näille heikon tai puuttuvan itsetunnon omaaville, joiden miehisyys vaatii pönkitystä.
En voi näitä arvostaa minkään vertaa. Lapsi pelinappulana jotta oma ego siitä vahvistuisi, hyi hito!
Hyvin hyvin pienelle osalle miehistä
Tuossa tilanteessahan on aika selvää, että nimenomaan halutaan se lapsi.
Onneksi on niitäkin, jotka myös takastavat ja kohtelevat kumppaneitaan muunakin kuin lapsen mahdollistajana.
Kyllä minun mieheni on halunnut ihan oikeasti. Ja on osallistunut kummankin lapsen elämään tasapuolisesti minun kanssani vastasyntyneestä alkaen. Itse asiassa hän oli se, joka otti lastenteon puheeksi. Ei ole ikinä tarvinnut itkeä, että mies ei hoida osuuttaan tai olisi itsekäs p*ska.
Vierailija kirjoitti:
Olipa vastenmielinen kirjoitus. En tunne yhtään miestä, jonka voisi laittaa tuohon kategoriaan. Suurin osa tuntemistani isäihmisistä ovat nimenomaan lapsensa halunneet ja viettävät heidän kanssaan paljon aikaa koska rakastavat lapsiaan ja haluavat olla läsnäolevia isiä, ei mitään muuta. Minkään "tosisiittäjä" idiotismin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, tunnen monia isukkeja, jotka eivät tosiasiassa edes kykene siittämään lapsia (joko vasektomia toivotun lapsiluvun jälkeen tai biologinen vika ja lapset hankittu lahjoitetuilla sukusoluilla) eikä se ole heille mikään miehisyyden mittari.
Kaikki tuntemani miehet ovat halunneet tai haluavat lapsia, yhtä sukulaismiestä lukuunottamatta. Ikävää, sillä itse olen vapaaehtoisesti lapseton nainen ja tähän saakka miehet ovat AINA kääntäneet kelkkansa lapsiasiassa. "Ei missään nimessä koskaan" vaihtuu yllättävän nopeasti "ehdottomasti joskus tai aika piankin"-moodiin, kun aletaan vakinaistaa suhdetta.
Mä olen muutaman kerran käynyt treffeillä nelikymppisten lapsettomien miesten kanssa, jotka ovat muutama kuukausi sitten eronneet pitkistä, vuosien mittaisista suhteista ja he sanovat minulle, että he haluaisivat joskus lapsia. Eräskin 37-vuotias mies oli 4kk aiemmin eronnut 12 vuoden avoliitosta, joiden piti mennä viime kesänä naimisiin, ja tämä mies sanoi minulle, että hän haluaisi joskus lapsia. Eikö ole tullut sitten aiemmin suhteessa ollessa mieleen, että voisi hankkia lapsen? Toki voihan se olla, että he ovat yrittäneet lasta, mutta nainen ei ole tullut raskaaksi hedelmöityshoidoista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani miehet ovat halunneet tai haluavat lapsia, yhtä sukulaismiestä lukuunottamatta. Ikävää, sillä itse olen vapaaehtoisesti lapseton nainen ja tähän saakka miehet ovat AINA kääntäneet kelkkansa lapsiasiassa. "Ei missään nimessä koskaan" vaihtuu yllättävän nopeasti "ehdottomasti joskus tai aika piankin"-moodiin, kun aletaan vakinaistaa suhdetta.
Vela ryhmissä tulee vastaan rankan henkisen väkivallan uhreja. Naisia saatetaan lahjoa ja kiristää tulemaan raskaaksi. Valitettavan moni mies haluaa tienaavan kohdun. Mä sanon aina suoriltaan olevani kohduton.
En halua ja vasektomia tehty.
- mies 34v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa vastenmielinen kirjoitus. En tunne yhtään miestä, jonka voisi laittaa tuohon kategoriaan. Suurin osa tuntemistani isäihmisistä ovat nimenomaan lapsensa halunneet ja viettävät heidän kanssaan paljon aikaa koska rakastavat lapsiaan ja haluavat olla läsnäolevia isiä, ei mitään muuta. Minkään "tosisiittäjä" idiotismin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, tunnen monia isukkeja, jotka eivät tosiasiassa edes kykene siittämään lapsia (joko vasektomia toivotun lapsiluvun jälkeen tai biologinen vika ja lapset hankittu lahjoitetuilla sukusoluilla) eikä se ole heille mikään miehisyyden mittari.
Minä tunsin yhden. Eräs tindermies sanoi suoraan, että näkee muut ihmiset pelinappuloina ja hakee muista pelkästään hyötyä. Kyseinen mies halusi puheistaan päätellen myös lapsia ja itki, kun kaikilla kavereilla on jo perheet ja hänellä ei vieläkään. Niin no, kuka tuollaisen oksetuksen kanssa lapsia haluaisikaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama haluuko miehet kun naiset on suomalaisille miehille jalat ristissä ihailee sannaa ja herää lastentekoon 40 vuotiaana jolloin homma on jo myöhäistä.
Men-have-babies surrogate
100K-200 000. Suurehko palkkio takaa naisten taustojen tarkistuksen ja saapumisen h-hetkenä Suomeen synnyttämään. Ota huomioon lapsen kustantavan pienenä 200 ja isompana 600 kuukaudessa. Yhteensä projektiin menee 200000+130000. Ihmiskaupasta huutava saa hengähtää. Tuskinpa miehillä on varoja lähteä tähän.
Kyllä haluavat, siksi harrastavat miesten välistä peppuseksiä että jos kumminkin syntyisi.
Kyllä mun miehen (28v) uudenvuoden toive oli vauva meille.
Tosin hän lämpeni hitaasti ajatukselle ja ekoina vuosina suhteessa ei ollut vielä valmis lapseen. Mut nyt ollaan kuitenkin oltu vuosi ilman ehkäisyä ja puol vuotta yritetty vauvaa
Kyllä minä nautin. Tykkään laskea mäkeä bonuslasten kanssa, leikkiä hippaa, katsoa elokuvia, pelata lautapelejä, lukea satuja, jutella saunanlauteilla ja koulumatkoilla. Minusta lapset ovat ihan huippuja! Vauvoista en ihan niin paljoa välitä ja odotan kovasti, että tuo oma vauveli kasvaa siihen ikään, että hänen kanssaan voi sada edes alkeellista keskustelua aikaiseksi. Lapset ovat parempia ja viihdyttävämpää seuraa mitä suurin osa aikuisista. Lapset eivät esitä, eivät ole poliittisesti korrekteja. Lapset ovat aitoja ja näyttävät tunteensa suoraan.