Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tinder uuvuttaa nuoret naiset, kun kumppania ei löydy

Kommentit (2044)

Vierailija
221/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät löydä seksiseuraa, vaikka ilmaiseksi tarjoutuvat? Sen täytyy olla uuvuttavaa...

Vierailija
222/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset etsii sitä mystistä kipinää ja kemiaa. Harvoin ensitreffien perusteella vielä näkee ihmisen parhaita puolia. 45min jutustelun perusteella pitäisi tietää onko kemiaa vai ei?

No enpä tiedä. Joidenkin ihmisten kanssa sitä vaan synkkaa heti - tähänhän perustuu sekin, että toisilleen ennestään tuntemattomat voivat vaikka juhlissa ajautua pitkään keskusteluun ja tutustua, vaikka kavereina vaan. Miksi muka suhteen kannalta ei samanlaista ilmiötä voisi olla? Jonkun kanssa juttu luistaa ja on luontevampi olla kuin jonkun toisen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoo että se fyysinen vetovoima tyssää niihin paidatta auton edessä kalja kädessä -kuviin. Toinen ääripää on sitten ne älyköiksi itsensä kokevat miehet, jotka haluavat puhua treffeillä pelkkää politiikkaa tai muuta vastaavaa, ja kun yrittää vaihtaa puheenaihetta, niin mikään muu aihe ei suju, pahimmillaan yritetään päteä mun oman ammatin tai harrastusten aiheista ja puhua päälle jotain "parempaa tietoa ja faktoja"... ei auta vaikka mies olisi kuinka kuuma, tuollaista en sänkyyni vie. Joutuisi tyydyttämään vain tyypin mielihaluja.

Vierailija
224/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynuoret elää haavemaailmassa. Ei sitä täydellistä kumppania kaikille löydy, eikä kukaan ole luvannut että sen löytyminen helpottuisi ympäriinsä nussimalla.

Ei se yhtään sen helpompaa ole pitämällä jalat ristissäkään koko nuoruuden. Terveisin kokemuksen ääni. Tai kokemattomuuden, oikeastaan..

Vierailija
225/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet olivat mukavia, kohteliaita ja juttua riitti. Fyysinen vetovoima kuitenkin puuttui."

Näin minulle taitaa aina käydä. Miksihän naisilla fyysinen vetovoima on niin tiukassa?

t. mukava ja kohtelias mies

Tässä hieman naisnäkökulmaa tähän: luulen että se fyysinen vetovoima syntyy kosketuksesta. Ja tiedän: varmasti todella vaikeaa miehenä arvioida, milloin ja miten on sopivaa koskettaa naista, ettei se ole metoo, red flag, trigger jne.

Mutta kun mietin itse taaksepäin treffejä, joilla fyysistä vetovoimaa on ollut ja niitä, joilla sitä ei ole ollut, niin kosketus on minusta ollut se puuttumaan jäänyt ainesosa. Kun menee tapaamaan vierasta ihmistä, niin harvemmin siinä on alkuun mitään jäätävää fyysistä vetovoimaa, jos se mies ei ole omaan visuaaliseen makuun juuri 10/10 ja harvemmin on. Enkä tarkoita nyt mitään lääppimistä, haarojen kourimista, tai naista vasten nylkyttämistä, vaan sellaista tavallista huomioivaa kosketusta. Voi hivellä selkää, tai käsivartta, joskus ollaan kävelty käsi kädessä jonkun deitin kanssa, tai ihan vaan halattu. Itse ainakin pikkuhiljaa lämpenen ja sytyn tällaisesta koskettelusta.

Mulle tulee joistain miehistä heti tosi vahvasti sellainen olo, etten halua hänen koskettavan millään tavalla. Pelkkä ajatuskin tuntuu epämiellyttävältä. Jos tällainen tyyppi yrittäisi koskea vaikka kättäni, vetäisin välittömästi pois. Tietenkään tällaisten miesten kanssa en ole lähtenyt useampia treffejä sitten sopimaan.

Fyysisen vetovoiman yksi merkki on ainakin itselläni nimenomaan se, että haluan toisen koskettavan ja haluan itsekin koskettaa. Tämän kyllä huomaa heti ensimmäisessä tapaamisessa.

Mulla tulee sama fiilis läskeistä naisista. Pelkkä ajatus kosketuksesta tuo oksennuksen maun suuhun.

Kun painaa 60kg, niin pelkästään se onneksi karsii suurimman osan näistä ketkä haluaa jonkin 40-kiloisen waifun.

Vierailija
226/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset etsii sitä mystistä kipinää ja kemiaa. Harvoin ensitreffien perusteella vielä näkee ihmisen parhaita puolia. 45min jutustelun perusteella pitäisi tietää onko kemiaa vai ei?

No enpä tiedä. Joidenkin ihmisten kanssa sitä vaan synkkaa heti - tähänhän perustuu sekin, että toisilleen ennestään tuntemattomat voivat vaikka juhlissa ajautua pitkään keskusteluun ja tutustua, vaikka kavereina vaan. Miksi muka suhteen kannalta ei samanlaista ilmiötä voisi olla? Jonkun kanssa juttu luistaa ja on luontevampi olla kuin jonkun toisen kanssa. 

Onhan se niinkin, mutta kääntöpuolena naiset saattavat päästää käsistään itselleen täydellisen miehen. Heti sanotaan kiitos, mutta ei kiitos, jos mies ei muutaman minuutin jälkeen kolahda.

Vierailija
227/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se myös näin miehenä turhauttaa kun Tinder on täynnä naisia joille mä en kelpaa.

Siis oikeasti yhtään kenellekkään. Ainoatakaan mätsiä ei ole tullut.

En ole läski, enkä mielestäni ihan susirumakaan.

166/63. Kalju karvanaama.

Vierailija
228/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin vika jos pää ei kestä elämää.

Vierailija
229/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri. Minulle on käynyt näin, tunne oli molemminpuolinen ja olemme olleet yhdessä yli 15 vuotta. Tapasimme yhteisen ystävän kautta muutaman kerran. "Ajauduimme" aina puhumaan toisillemme ja hän mm. saattoi minut bussipysäkille useamman kerran. Muut ihmiset olivat kuin taustakohinaa. Yhdessä oli luonteva ja hyvä olla alusta asti. Ensimmäinen halauksemme kesti järjettömän kauan sillä kumpikaan ei halunnut päästää irti. Hän ei ehkä ollut yleisesti ottaen rikkain ja komein jne. mies, jonka olisin "saanut". Mutta hän oli ja on ainoa, jonka olen halunnut.

En yhtään ihmettele, että tinderistä on vaikeaa löytää puolisoa kun se on sitä muutenkin. Ei tietenkään riitä mihinkään, että joku on ns. paperilla hyvä jos on tarkoituksena löytää loppuelämän kumppani. Täytyy olla itselle sopiva ja sen kyllä huomaa kun tällainen osuu kohdalle. Ongelma on, että näitä ihmisiä on vähän ja harvassa ja tarvitaan tuuria.

Vierailija
230/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulla ihan päinvastainen kokemus, liikaa miehiä tarjolla ja vaikea valita juuri yhtä sopivaa, luultavasti teen väärän valinnan sen takia. Ja moni etsii myös vakavaa, osa kyllä tietysti myös hauskanpitoa vaan. Mutta en usko että baarista löytää helpolla mitään vakavaa, tai voi olla, mutta ei välttämättä heti. Joku ehdotti myös kirjastoa, no siellä näkyi olevan 50-90v miehiä vaimojensa kanssa niin kirjastoa en ainakaan kokeile, mieluummin some jossa tietää että joku on sinkku tai sanoo olevansa. Suomessa ei ole sellaista kulttuuria jossa mennään kadulla moikkaamaan ihmisiä, ihmiset löytävät puolison usein lukemani mukaan työstä/baarista/tuttujen kautta, ehkä myös koulusta.

Varmasti tulee ns. runsauden pula. Olin kerran työhöni liittyvässä myynikoulutuksessa ja siellä sanottiin, ettei asiakkaalle koskaan saa tarjota myyntitilanteessa kerralla enempää kuin 3 vaihtoehtoa. Muuten menee pää pyörälle ja jää kaupat tekemättä.

Tää on kyllä ihan totta. Itse olen vain kerran käynyt deittipalstoilla. Muistan kuinka alussa lähes jokainen profiili oli minusta kiinnostava, paitsi ne ilmiselvät friikit. Mutta mitä enemmän niitä profiileja selasin, alkoi mieleni muuttua. Lopulta ei enää kukaan ollut kiinnostava, vaan kaikki ukot alkoivat jopa oksettaa ja lähdinkin vain nopeasti pois sieltä, edes juttelematta yhdenkään miehen kanssa. Eli minulle ainakaan ei tuollainen karjamarkkina meininki toimi. Jotain luonnotonta siinä on.

Vierailija
231/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri. Minulle on käynyt näin, tunne oli molemminpuolinen ja olemme olleet yhdessä yli 15 vuotta. Tapasimme yhteisen ystävän kautta muutaman kerran. "Ajauduimme" aina puhumaan toisillemme ja hän mm. saattoi minut bussipysäkille useamman kerran. Muut ihmiset olivat kuin taustakohinaa. Yhdessä oli luonteva ja hyvä olla alusta asti. Ensimmäinen halauksemme kesti järjettömän kauan sillä kumpikaan ei halunnut päästää irti. Hän ei ehkä ollut yleisesti ottaen rikkain ja komein jne. mies, jonka olisin "saanut". Mutta hän oli ja on ainoa, jonka olen halunnut.

En yhtään ihmettele, että tinderistä on vaikeaa löytää puolisoa kun se on sitä muutenkin. Ei tietenkään riitä mihinkään, että joku on ns. paperilla hyvä jos on tarkoituksena löytää loppuelämän kumppani. Täytyy olla itselle sopiva ja sen kyllä huomaa kun tällainen osuu kohdalle. Ongelma on, että näitä ihmisiä on vähän ja harvassa ja tarvitaan tuuria.

Sinulla on todella käynyt tuuri! Ja hyvä sana tuo taustakohinaa, sehän tarkoittaa, että kellään muulla ei ole väliä, kun haluat vain sen yhden.

Vierailija
232/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että naiset tykkää korostaa "kemiaa" monesti niin mitä tämä tarkoittaa? Trakoittaako se rahaa, statusta, ulkonäköä, koulutusta, pituutta yms asioita? Vai onko tämä taika uskoa, että on joku yksi erityinen kemiallinen yhteenspivuus joka on jotain jumalallista? Niinkuin sielun kumppanuus, jos siis uskoo tämmöiseen. Onko koko kemia vain uskon asia vai totta?

Mulle kemia tarkoittaa sitä että juttu luistaa ja on vastavuoroista, on luontevaa olla toisen ihmisen lähellä, ja että tekee mieli seksiä ko. miehen kanssa. Jos ei ole kemiaa, ei keksi mitään puhuttavaa ja keskustelu tuntuu väkinäiseltä. Siihen mistä seksuaalinen vetovoima syntyy vaikuttaa tottakai ulkonäkö ja se, miten puhuu, äänensävy, ilmeet, miten kantaa itsensä.

Täs on tän palstan historian ehkä redpillein viesti. Loistava tiivistys. Tähän ydinasiaan tiivistyy koko pelimies kirjallisuus mm.

Vänisevät vinkuheinä "miehet" jotka identifioituu kîlttíytéen. Sisäistäkää tää viesti ajatuksen kanssa. Edes Petersonii ei tarvii välttämättä selaa.

Vierailija
233/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se niinkin, mutta kääntöpuolena naiset saattavat päästää käsistään itselleen täydellisen miehen. Heti sanotaan kiitos, mutta ei kiitos, jos mies ei muutaman minuutin jälkeen kolahda.

Jos nainen etsii miestä joka kolahtaa heti, sellainen mies ole hänelle täydellinen, joka ei kolahda. Ei vaikka miehen mielestä kuinka olisi. Jokainen mieshän on omasta mielestään saalis, naisen silmissä saattaa olla jotain ihan muuta.

Vierailija
234/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet olivat mukavia, kohteliaita ja juttua riitti. Fyysinen vetovoima kuitenkin puuttui."

Näin minulle taitaa aina käydä. Miksihän naisilla fyysinen vetovoima on niin tiukassa?

t. mukava ja kohtelias mies

Jos tussu ei kostu niin ei paneta. Haluaisitko suhteen, jossa nainen ei halua panna kanssasi.

Toinen juttu on se, että minkälaista naisista itse lähestyt? Omaa tasoasi huomattavasti tasokkaampia.

En haluaisi. Ihmettelen vain sitä miksi naista ei kiinnosta seksuaalisella tasolla, vaikka olen ihan siisti mies. En tiedä tasoista, mutta pyrin lähestymään akateemisen taustan omaavia naisia. Olen tietysti itsekin yliopiston käynyt.

Taatusti myös katsot ulkonäköä, en usko hetkeäkään, että valitset naiset pelkästään sen perusteella, että on maisteri.

Swaippasin oikealle kaikki naiset, jotka kertoivat biossaan akateemisesta loppututkinnostaan ja eivät maininneet lapsista. Siis ihan kaikki. Toki ulkonäölläkin on väliä mutta kaikki nämä tapaukset olivat bion perusteella elämänkoululaisia.

Etkö tiedä, että mitä korkeammin koulutettu nainen on, siitä enemmän on ongelmia naiseudessa. Tämän pystyy toteamaan opiskelijaruokalassa. Unicafessa syövät naiset eivät ole läheskään yhtä hyviä kuin ammattikorkeakoulun naiset. Sen huomaa yhdellä vilkaisulla ruokajonossa.

235/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se toisaalta mukava huomata, että kauniilla nuorillakin naisilla on vaikeuksia löytää kumppania Tinderistä, kun itsellenikin se on hankalaa.

Vierailija
236/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikko HappyPancakessa, yhdet treffit huoltoasemalla ja löysin itselleni kumppanin. Ja hyvä mies onkin. Jotkut naiset kai etsii jotain elämää suurempaa ja sitä ei koskaan löydy. Kannattaisi keskittyä etsimään kumppania jonka kanssa se arki todennäköisesti tulisi sujumaan mukavasti ja elämän arvot kohtaisivat. Itse olen tehdastyöläinen ja mieskin perusduunari, tausta vaatimattomista perheistä, molemmat kohdanneet menetyksiä ja vaikeuksia nuoruudessa, kumpaakaan ei kiinnosta materialismi tai somessa julkisivun kiillotus, on yhteiset määränpäät elämässä, samanlainen huumori, arvostamme toisiamme ja voimme vain istua vierekkäin sanomatta sanaakaan, eikä se edes alussa tuntunut kiusalliselta ja siltä että olisi pakko puhua/tehdä jotain.

N34

Mulla on ollu profiili happypancakes, badoossa, tinderis, okcubid, s24, ja deittinet, koskaan en ole vielä löytänyt seuraa kenestäkään. Ketään ei mun naama kiinnosta. Olin noissa palveluissa vuosia, tulos tyhjä kortti.

T: Ikisinkku M36

Vierailija
237/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat kolahtamisella? Yleensä ihmiset eivät odota ihastumista muutaman minuutin jälkeen, mutta jos treffeillä tulee tunne, että ei kyllä suju kommunikointi ollenkaan, niin mitäpä siinä sitten voisi tehdä? Onhan se mahdollista, että joku täydellinen mies on juuri silloin hetkellisen mielenhäiriön vuoksi täysin jumissa eikä ole oma itsensä, mutta sitten se on vaan huonoa tuuria molemmille osapuolille.

Olen itse 40+ ja oma kokemukseni on kyllä se, että ne, joiden kanssa oikeasti synkkaa, ovat niitä, joiden kanssa kommunikointi on sujunut jo alussa. Ja ne, joiden kanssa on tullut vahva kemia, ovat todellakin olleet niitä, joiden kanssa on ollut kiva viettää aikaa jo ekalla tapaamisella, vaikkei silloin olisi vielä ihastunutkaan.

Vierailija
238/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä uutiset voisi olla Sanoman naistenlehdissä Hesarin sijaan? Tuntuu olevan koko ajan juttuja naisten vaikeuksista pariutumisessa. Varmasti se on iso ja todellinen ilmiö mutta ei kai kuitenkaan valtakunnan ykköslehden ehkä tärkein seurattava aihe?

Joku perinteinen naistenlehti voisi lisätä julkaisuunsa pari uutisentynkää ja kävisi ihan nyky-Hesarista.

Vierailija
239/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin mitä tapahtuu kun edessä on rajaton tarjonta miehiä ilman minkäänlaista vaivannäköä

Kuka haluaa rajattoman tarjonnan vastakkaista sukupuolta? Useaimmat haluaa yhden hyvän.

Se joka haluaa valita yhden hyvän, eikä tyytyä vaan johonkin. Tietenkin.

Vierailija
240/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin mitä tapahtuu kun edessä on rajaton tarjonta miehiä ilman minkäänlaista vaivannäköä

Kuka haluaa rajattoman tarjonnan vastakkaista sukupuolta? Useaimmat haluaa yhden hyvän.

Se joka haluaa valita yhden hyvän, eikä tyytyä vaan johonkin. Tietenkin.

Eikö sun mielestä sitten ole mahdollista, että vaikka tarjonta olisi rajallinen, siellä joukossa silti olisi yksi hyvä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä