HS: Tinder uuvuttaa nuoret naiset, kun kumppania ei löydy
Kommentit (2044)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet olivat mukavia, kohteliaita ja juttua riitti. Fyysinen vetovoima kuitenkin puuttui."
Näin minulle taitaa aina käydä. Miksihän naisilla fyysinen vetovoima on niin tiukassa?
t. mukava ja kohtelias mies
Jos tussu ei kostu niin ei paneta. Haluaisitko suhteen, jossa nainen ei halua panna kanssasi.
Toinen juttu on se, että minkälaista naisista itse lähestyt? Omaa tasoasi huomattavasti tasokkaampia.
En haluaisi. Ihmettelen vain sitä miksi naista ei kiinnosta seksuaalisella tasolla, vaikka olen ihan siisti mies. En tiedä tasoista, mutta pyrin lähestymään akateemisen taustan omaavia naisia. Olen tietysti itsekin yliopiston käynyt.
Jos käytät ilmaisua "käynyt yliopiston", sinulla ei taatusti ole akateemista tutkintoa. Ei yliopistoa "käydä" kuin jotain lukiota.
Miten sitten ajattelit tässä käyneen? Valmistuin maisteriksi ammattikoulusta? Penkereellä erehdyin ovesta ja päädyinkin Stadin ammattiopistoon, josta hyvää hyvyyttään myönsivät tutkintotodistuksen HY:n leimalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet olivat mukavia, kohteliaita ja juttua riitti. Fyysinen vetovoima kuitenkin puuttui."
Näin minulle taitaa aina käydä. Miksihän naisilla fyysinen vetovoima on niin tiukassa?
Jos tussu ei kostu niin ei paneta. Haluaisitko suhteen, jossa nainen ei halua panna kanssasi.
Toinen juttu on se, että minkälaista naisista itse lähestyt? Omaa tasoasi huomattavasti tasokkaampia.
En haluaisi. Ihmettelen vain sitä miksi naista ei kiinnosta seksuaalisella tasolla, vaikka olen ihan siisti mies. En tiedä tasoista, mutta pyrin lähestymään akateemisen taustan omaavia naisia. Olen tietysti itsekin yliopiston käynyt.
Taatusti myös katsot ulkonäköä, en usko hetkeäkään, että valitset naiset pelkästään sen perusteella, että on maisteri.
Swaippasin oikealle kaikki naiset, jotka kertoivat biossaan akateemisesta loppututkinnostaan ja eivät maininneet lapsista. Siis ihan kaikki. Toki ulkonäölläkin on väliä mutta kaikki nämä tapaukset olivat bion perusteella elämänkoululaisia.
Vierailija kirjoitti:
Viehättävämpiä profiileja ovat olleet ne, joissa oma persoona ja inhimillisyys näkyvät sen sijaan, että kerrotaan vain viinistä ja matkustelusta tykkäämisestä.
Täysin samaa mieltä. Kokemuksesta tiedän hyvin, että suurimmalla osalla naisista viini ja matkustelu tuntuvat profiilien perusteella olevan niitä tärkeimpiä asioita, mutta tosiaanko myös miehet listaavat nämä samat asiat?
Siksi miehet kirjaavatkin matkustelun ja viinin. Heti on yhteistä 90% kanssa naisista ja voi saada helpommin matchin.
minulla ihan päinvastainen kokemus, liikaa miehiä tarjolla ja vaikea valita juuri yhtä sopivaa, luultavasti teen väärän valinnan sen takia. Ja moni etsii myös vakavaa, osa kyllä tietysti myös hauskanpitoa vaan. Mutta en usko että baarista löytää helpolla mitään vakavaa, tai voi olla, mutta ei välttämättä heti. Joku ehdotti myös kirjastoa, no siellä näkyi olevan 50-90v miehiä vaimojensa kanssa niin kirjastoa en ainakaan kokeile, mieluummin some jossa tietää että joku on sinkku tai sanoo olevansa. Suomessa ei ole sellaista kulttuuria jossa mennään kadulla moikkaamaan ihmisiä, ihmiset löytävät puolison usein lukemani mukaan työstä/baarista/tuttujen kautta, ehkä myös koulusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viehättävämpiä profiileja ovat olleet ne, joissa oma persoona ja inhimillisyys näkyvät sen sijaan, että kerrotaan vain viinistä ja matkustelusta tykkäämisestä.
Täysin samaa mieltä. Kokemuksesta tiedän hyvin, että suurimmalla osalla naisista viini ja matkustelu tuntuvat profiilien perusteella olevan niitä tärkeimpiä asioita, mutta tosiaanko myös miehet listaavat nämä samat asiat?
Siksi miehet kirjaavatkin matkustelun ja viinin. Heti on yhteistä 90% kanssa naisista ja voi saada helpommin matchin.
Tuntemani miehet eivät viinilasiin sylje ja heidän matkoillaan viiniä kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismi ja ympäristön tuhoaminen on naisille tärkeää, joten kannattaa harrastaa niitä myös itse jos haluaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä syystä tarvitaankin tapailua ennen seurustelua, jotta selviää, tarkoittiko mies tosiaan sitä, mitä sanoi. Ja tarkoittiko mies matkustelulla kävelemistä lähikuppilaan ja viinillä keskiolutta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä hieman naisnäkökulmaa tähän: luulen että se fyysinen vetovoima syntyy kosketuksesta. Ja tiedän: varmasti todella vaikeaa miehenä arvioida, milloin ja miten on sopivaa koskettaa naista, ettei se ole metoo, red flag, trigger jne.
Mutta kun mietin itse taaksepäin treffejä, joilla fyysistä vetovoimaa on ollut ja niitä, joilla sitä ei ole ollut, niin kosketus on minusta ollut se puuttumaan jäänyt ainesosa. Kun menee tapaamaan vierasta ihmistä, niin harvemmin siinä on alkuun mitään jäätävää fyysistä vetovoimaa, jos se mies ei ole omaan visuaaliseen makuun juuri 10/10 ja harvemmin on. Enkä tarkoita nyt mitään lääppimistä, haarojen kourimista, tai naista vasten nylkyttämistä, vaan sellaista tavallista huomioivaa kosketusta. Voi hivellä selkää, tai käsivartta, joskus ollaan kävelty käsi kädessä jonkun deitin kanssa, tai ihan vaan halattu. Itse ainakin pikkuhiljaa lämpenen ja sytyn tällaisesta koskettelusta.
Löysin badoosta unelmamiehen, kohtelee mua kuin prinsessaa ja huolehtii mun syömisistä ja että oloni olisi mukava. Ainoa, että olen lähdössä maasta ja hänellä kaksi lasta kotimaassaan (olemme molemmat muuttaneet tänne työn perässä ja mies ei ole lastensa äidin kanssa tekemisissä kuin pakolliset).
Työkaverini käski harkita vielä muuttoa ja antaa tälle miehelle mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa hyvin mitä tapahtuu kun edessä on rajaton tarjonta miehiä ilman minkäänlaista vaivannäköä
Kuka haluaa rajattoman tarjonnan vastakkaista sukupuolta? Useaimmat haluaa yhden hyvän.
Mies.
Vierailija kirjoitti:
minulla ihan päinvastainen kokemus, liikaa miehiä tarjolla ja vaikea valita juuri yhtä sopivaa, luultavasti teen väärän valinnan sen takia. Ja moni etsii myös vakavaa, osa kyllä tietysti myös hauskanpitoa vaan. Mutta en usko että baarista löytää helpolla mitään vakavaa, tai voi olla, mutta ei välttämättä heti. Joku ehdotti myös kirjastoa, no siellä näkyi olevan 50-90v miehiä vaimojensa kanssa niin kirjastoa en ainakaan kokeile, mieluummin some jossa tietää että joku on sinkku tai sanoo olevansa. Suomessa ei ole sellaista kulttuuria jossa mennään kadulla moikkaamaan ihmisiä, ihmiset löytävät puolison usein lukemani mukaan työstä/baarista/tuttujen kautta, ehkä myös koulusta.
Varmasti tulee ns. runsauden pula. Olin kerran työhöni liittyvässä myynikoulutuksessa ja siellä sanottiin, ettei asiakkaalle koskaan saa tarjota myyntitilanteessa kerralla enempää kuin 3 vaihtoehtoa. Muuten menee pää pyörälle ja jää kaupat tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä:
-Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran.
-Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia.
-Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!Nainen menee kauppaan. Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.
Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.
Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.
Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.
"Tämä vaikuttaa todella hyvältä", nainen ajattelee, "melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin.
Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee:
"Olet 6.kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."* * *
Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta. Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä. Toisessa kerroksessa on tarjolla viehättäviä vaimoja jotka pitävät seksistä. Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.
Ja sitten aviomieskaupassa on vielä uusi huone kerroksessa 6 jossa lukee: Avaa vain omalla vastuulla takuuta et saa. Joku sinkkunainen menee mielenkiinnosta avaamaan viimeisen oven, jossa on kapeat portaat. Päässä häämöttää Ronaldon, Beckhamin, kanye westin, trumpin ja Brad Pittin näköisiä miehiä suuri lauma ilman paitaa, jotka etsivät vain yhden illan juttuja ja ovat työttömiä tai pienipalkkaisessa työssä/työharjoittelussa. Ovi sulkeutuu ja naisen on heti valittava lähteekö sieltä mukanaan yksi yhden illan mies vai jääkö yksin, aviomieskauppa ei tarjoa palautusoikeutta eikä uutta rakkautta tilalle, kuittia ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä hieman naisnäkökulmaa tähän: luulen että se fyysinen vetovoima syntyy kosketuksesta. Ja tiedän: varmasti todella vaikeaa miehenä arvioida, milloin ja miten on sopivaa koskettaa naista, ettei se ole metoo, red flag, trigger jne.
Mutta kun mietin itse taaksepäin treffejä, joilla fyysistä vetovoimaa on ollut ja niitä, joilla sitä ei ole ollut, niin kosketus on minusta ollut se puuttumaan jäänyt ainesosa. Kun menee tapaamaan vierasta ihmistä, niin harvemmin siinä on alkuun mitään jäätävää fyysistä vetovoimaa, jos se mies ei ole omaan visuaaliseen makuun juuri 10/10 ja harvemmin on. Enkä tarkoita nyt mitään lääppimistä, haarojen kourimista, tai naista vasten nylkyttämistä, vaan sellaista tavallista huomioivaa kosketusta. Voi hivellä selkää, tai käsivartta, joskus ollaan kävelty käsi kädessä jonkun deitin kanssa, tai ihan vaan halattu. Itse ainakin pikkuhiljaa lämpenen ja sytyn tällaisesta koskettelusta.
Mulle tulee joistain miehistä heti tosi vahvasti sellainen olo, etten halua hänen koskettavan millään tavalla. Pelkkä ajatuskin tuntuu epämiellyttävältä. Jos tällainen tyyppi yrittäisi koskea vaikka kättäni, vetäisin välittömästi pois. Tietenkään tällaisten miesten kanssa en ole lähtenyt useampia treffejä sitten sopimaan.
Fyysisen vetovoiman yksi merkki on ainakin itselläni nimenomaan se, että haluan toisen koskettavan ja haluan itsekin koskettaa. Tämän kyllä huomaa heti ensimmäisessä tapaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä:
-Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!Nainen menee kauppaan. Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.
Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.
Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.
Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.
"Tämä vaikuttaa todella hyvältä", nainen ajattelee, "melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin.
"Olet 6.kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."* * *
Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta. Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä. Toisessa kerroksessa on tarjolla viehättäviä vaimoja jotka pitävät seksistä. Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.
No tässähän se ongelma onkin, että aviomieskaupassa ei yhdessäkään kerroksessa ollut miehiä, jotka olisivat pitäneet seksistä ja olleet myös hyviä seksissä. Itse olisin naisena jäänyt vaikka ekaan kerrokseen, jos sieltä olisi näitä löytynyt. Minäkin olisin kävellyt kutoskerrokseen vain todetakseni, että yhdessäkään kerroksessa ei ollut miehiä, joiden kanssa olisi saanut hyvää seksiä. Ja toisaalta toinen asia, mitä kaipaisin, olisi se romantiikka - senkin löytääkseen olisi pitänyt kiivetä vitoskerrokseen asti. Alimpien kerroksien miehet olivat kyllä parisuhdemielessä ainakin itselleni varsin mielenkiinnottomia. Jopa kotitöiden tekeminen on itselleni toissijaista, koska aina voidaan asua omissa asunnoissa, jos tässä asiassa ollaan eri linjoilla.
No tämäpä! Pärjään itsekseni oikein hyvin. Kumppanilta haluan nimenomaan romantiikkaa ja hyvää seksiä, sekä luotettavuutta. Ystäviltä ja muilta läheisiltä kun en sitä romantiikkaa ja seksiä saa enkä halua.
Eli, millä tavalla parisuhde parantaisi jo muutenkin hyvää elämääni? Romantiikalla ja seksillä.
Muutkin saa vastata tälle miehelle, mutta mitä romantiikka tarkoittaa parisuhteessa loppujen lopuksi? Mietin, että jos tuon kukkia kotiin viikonlopuksi ja teen saman äidilleni, koska hänkin tykkää leikkokukista niin onko ensimmäinen romanttista mutta jälkimmäinen jotain muuta?
Mies
Olen se, joka ensimmäisenä otti tämän esiin, ja ainakaan minulle romantiikka ei tarkoita kukkien tai muun ostelua, vaan tietynlaista henkistä kohtaamista, joka ilmenee sanoin ja teoin - ja myös tunteena siitä, että juuri tässä on jotain erityistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että naiset tykkää korostaa "kemiaa" monesti niin mitä tämä tarkoittaa? Trakoittaako se rahaa, statusta, ulkonäköä, koulutusta, pituutta yms asioita? Vai onko tämä taika uskoa, että on joku yksi erityinen kemiallinen yhteenspivuus joka on jotain jumalallista? Niinkuin sielun kumppanuus, jos siis uskoo tämmöiseen. Onko koko kemia vain uskon asia vai totta?
Itselleni se tarkoittaa sitä, että toisen kanssa synkkaa hyvin, on hyvä ja luonteva olla, kommunikointi toimii, huumorintajut osuvat yksiin, haluaa olla toisen lähellä ja koskettaa, on seksuaalista vetovoimaa, toinen tuntuu seksikkäältä... jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten aviomieskaupassa on vielä uusi huone kerroksessa 6 jossa lukee: Avaa vain omalla vastuulla takuuta et saa. Joku sinkkunainen menee mielenkiinnosta avaamaan viimeisen oven, jossa on kapeat portaat. Päässä häämöttää Ronaldon, Beckhamin, kanye westin, trumpin ja Brad Pittin näköisiä miehiä suuri lauma ilman paitaa, jotka etsivät vain yhden illan juttuja ja ovat työttömiä tai pienipalkkaisessa työssä/työharjoittelussa. Ovi sulkeutuu ja naisen on heti valittava lähteekö sieltä mukanaan yksi yhden illan mies vai jääkö yksin, aviomieskauppa ei tarjoa palautusoikeutta eikä uutta rakkautta tilalle, kuittia ei saa.
Tule jo itse ulos sieltä kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa hyvin mitä tapahtuu kun edessä on rajaton tarjonta miehiä ilman minkäänlaista vaivannäköä
Ja onko vika a) naisen joka erehtyy liittymään tinderiin vai b) miesten käytös tinderissä, missä sääntönä näköjään on tykätä jokaisesta vastaantulevasta naisesta?
Liityin ilman kuvaa ja tekstiä tinderiin, pelkkä musta kuva ja tieto että nainen ja 39v, ajattelin tehdä profiilin loppuun seuraavana päivänä. Yön aikana oli 99+ tykkäystä tullut miehiltä.
Kun etsitään seksiä, niin noin silloin toimitaan. 99 pakkia ei haittaa kunhan yksi lämpenee.
Pelkän seksin etsijät voisi hakeutua siihen erikoistuneisiin sovelluksiin. Jäisi turhat vonkausviestit pois.
Tinderhän on siihen erikoistunut sovellus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee joistain miehistä heti tosi vahvasti sellainen olo, etten halua hänen koskettavan millään tavalla. Pelkkä ajatuskin tuntuu epämiellyttävältä. Jos tällainen tyyppi yrittäisi koskea vaikka kättäni, vetäisin välittömästi pois. Tietenkään tällaisten miesten kanssa en ole lähtenyt useampia treffejä sitten sopimaan.
Fyysisen vetovoiman yksi merkki on ainakin itselläni nimenomaan se, että haluan toisen koskettavan ja haluan itsekin koskettaa. Tämän kyllä huomaa heti ensimmäisessä tapaamisessa.
Mulla tulee sama fiilis läskeistä naisista. Pelkkä ajatus kosketuksesta tuo oksennuksen maun suuhun.
Ei siinä mitään häiriintynyttä ole. Toisen kävelytyyliin voi ihastua siinä missä esim. silmiin, hymyyn, hartioihin, käsivarsiin tai tapaan puhua. Mikä tahansa toisessa ihmisessä voi viehättää tai olla viehättämättä.