HS: Tinder uuvuttaa nuoret naiset, kun kumppania ei löydy
Kommentit (2044)
Itselläni vähän se ongelma, että olen aina ollut sellainen, ettei mitään "kemiaa" tule heti, vaan se voi tulla pidemmän tutustumisen kautta. Demiseksuaalisuudeksi sitä kai nykyään kutsutaan, ettei tunne seksuaalista vetovoimaa ennen kuin tuntee toisen ja luottaa tähän. Tämä on vähän hankala ominaisuus Tinder-maailmassa, jossa pitäisi jotain kemiaa syttyä heti tai sitten ei. Ei minulla syty keneenkään niin vaan. Eikä kellään riitä pitkäjänteisyys ilman seksiä tai vahvoja kipinöintejä seksuaalisuuden suuntaan tapailla syvällisiä jutellen nykypäivänä.
Christiiina kirjoitti:
Näkeehän sen jo Ensitreffit alttarilla -ohjelmassakin, miten vaikeaa tasokkailla miehillä ja naisilla on löytää tasoistaan seuraa.
Tuolla ajattelu tavalla varmastikin on. Ei ole tasoja on vain sopivia, tai ei sopivia. Valtaosahan on noita ei sopivia. Tuolta vain valkkaamaan.
Ilman ertyistä kemiaa, ei kannata alkaa tapailemaan liian vakvasti. Tuo ei tule kestämään.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni vähän se ongelma, että olen aina ollut sellainen, ettei mitään "kemiaa" tule heti, vaan se voi tulla pidemmän tutustumisen kautta. Demiseksuaalisuudeksi sitä kai nykyään kutsutaan, ettei tunne seksuaalista vetovoimaa ennen kuin tuntee toisen ja luottaa tähän. Tämä on vähän hankala ominaisuus Tinder-maailmassa, jossa pitäisi jotain kemiaa syttyä heti tai sitten ei. Ei minulla syty keneenkään niin vaan. Eikä kellään riitä pitkäjänteisyys ilman seksiä tai vahvoja kipinöintejä seksuaalisuuden suuntaan tapailla syvällisiä jutellen nykypäivänä.
Kemia ei ole pelkästään seksuaalista vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle voisi paras tapa tutustua ollakin harrastuksen, työn tms kautta, eli ensin voisi tutustua muuten eikä tarvitse lähteä suoraan deittailemaan.
Isälläsi oli kumppani kun sua teki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on sitten vaikea tietää, mitä se on. Olen puhelias ihminen, jolla juttu luistaa kyllä kaikkien tapaamieni kanssa. Ei ole siitä kiinni, että olisi koskaan mitenkään vaivautunutta, ja olen kiinnostunut ihmisistä yleensä joten itse olen aina kovasti nauttinut treffeistä. Mulle on kuitenkin monta kertaa sanottu, ettei ole sitä kemiaa, että voisi kuvitella minut hyvänä kaverina, mutta ei naisystävänä. Friendzonetettu siis. (Enkä ole "kehopositiivinen" tai muuten jotenkin hyvin selkeällä tavalla ruman näköinen, vaikka en nyt mikään superkauniskaan vaan aika tavis)
Vierailija kirjoitti:
Kemiaa mä metsästän...
Terveellä miehellä on noin 10-20 kertaa enemmän testosteronia kuin naisella, ja kun se alkaa laskemaan, mies alkaa muuttumaan feminiiniseksi mieheksi. Tämä ei ole hyvä juttu, sillä miehestä tulee ärtyisä, turhautunut, ja loppujen lopuksi seksihalut lopahtaa täysin. Vaikka yleensä luullaan, että korkean testosteronitason omaavat miehen pettäisivät enemmän parisuhteessa, niin totuus taitaa olla täysin päinvastainen.
😉
Nykymiehet eivät osaa hurmata naisia. Olen kuunnellut isovanhempieni juttuja, ja kummatkin isovanhemmat löysivät toisensa niin, että ukki iski silmänsä mummiin ja loppu on historiaa. Kummatkin miehet tekivät suorastaan temppuja saadakseen haluamansa naisen. Toinen pariskunta tapasi ihan vaan kadulla kävellessään toisiaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehet eivät osaa hurmata naisia. Olen kuunnellut isovanhempieni juttuja, ja kummatkin isovanhemmat löysivät toisensa niin, että ukki iski silmänsä mummiin ja loppu on historiaa. Kummatkin miehet tekivät suorastaan temppuja saadakseen haluamansa naisen. Toinen pariskunta tapasi ihan vaan kadulla kävellessään toisiaan vastaan.
Nimenomaan koska nuo ihmetasot.
Christiiina kirjoitti:
On se toisaalta mukava huomata, että kauniilla nuorillakin naisilla on vaikeuksia löytää kumppania Tinderistä, kun itsellenikin se on hankalaa.
Heidän ainoa ongelma on omat valinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kemiaa mä metsästän...
Terveellä miehellä on noin 10-20 kertaa enemmän testosteronia kuin naisella, ja kun se alkaa laskemaan, mies alkaa muuttumaan feminiiniseksi mieheksi. Tämä ei ole hyvä juttu, sillä miehestä tulee ärtyisä, turhautunut, ja loppujen lopuksi seksihalut lopahtaa täysin. Vaikka yleensä luullaan, että korkean testosteronitason omaavat miehen pettäisivät enemmän parisuhteessa, niin totuus taitaa olla täysin päinvastainen.
😉
Testosteronin haju herättää naisen kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa hyvin mitä tapahtuu kun edessä on rajaton tarjonta miehiä ilman minkäänlaista vaivannäköä
Kuka haluaa rajattoman tarjonnan vastakkaista sukupuolta? Useaimmat haluaa yhden hyvän.
Useimmille ei kelpaa ketään ja nyt itketään missä ne hyvät miehet on
Useimmat aikuiset naiset ja miehet ovat pitkäaikaisessa parisuhteessa eivätkä itkeskele kuten yksinäiset tinder-miehet.
Juuri tämän vuoksi niistä miehistä ei tehdä Tinder-juttuja lehtiin: ei kukaan parisuhdetta etsivä mies halua sinetöidä julkisesti omaa "luuseriuttaan" eli tunnustaa sitä, että on suuria vaikeuksia saada yhtäkään matchia. On paljon parempi vain sanoa jotain tyyliin "otan rennosti... ei ole vain löytynyt vielä sitä oikeaa..."
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu tuo tasa-arvo-olettamus, koska se ikäänkuin tarkoittaa, että kumpikin saisi yhtälailla tehdä temppuja toisen hurmatakseen. Mä pidän mielelläni toista jalustalla, mutta oletan sen olevan vastavuoroista. Mikä ihme saa vielä nykyään naisen olettamaan, että pelkällä läsnäololla on temppujen arvoinen? Kuulostaa narsistiselta suorastaan.
Huvittaisi tietää, kuinka moni Tinderin profiileista on feikkiprofiileita.
Tai sellaisia profiileja, jotka esimerkiksi väittävät olevansa sinkkuja ja ovatkin varattuja. Puhumattakaan sitten muusta suoranaisesta valehtelusta profiilin suhteen, jossa oma ikä, paino, pituus, parisuhdestatus ja muut valehdellaan.
Kyllähän sellaisen kuran seasta etsiminen rasittaa, vaikkei olisi edes nainen etsimässä miestä. Ei kait miehetkään jaksa loputtomiin bottiprofiileita tai miehiä, jotka ovat tekeytyneet naisiksi testatakseen, millaista on olla Tinderissä naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa hyvin mitä tapahtuu kun edessä on rajaton tarjonta miehiä ilman minkäänlaista vaivannäköä
Ja onko vika a) naisen joka erehtyy liittymään tinderiin vai b) miesten käytös tinderissä, missä sääntönä näköjään on tykätä jokaisesta vastaantulevasta naisesta?
Liityin ilman kuvaa ja tekstiä tinderiin, pelkkä musta kuva ja tieto että nainen ja 39v, ajattelin tehdä profiilin loppuun seuraavana päivänä. Yön aikana oli 99+ tykkäystä tullut miehiltä.
Kun etsitään seksiä, niin noin silloin toimitaan. 99 pakkia ei haittaa kunhan yksi lämpenee.
Pelkän seksin etsijät voisi hakeutua siihen erikoistuneisiin sovelluksiin. Jäisi turhat vonkausviestit pois.
Siellä olis 5 naista tuhatta miestä kohti, ja nekin maksullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kemian pitää tuntua myös haarovälissä molemmilla osapuolilla
ai naisilla on vaikeaa tinderissä! miten kehtaa valittaa. jokainen nainen saa tinderissä satoja matcheja. normaali mies ei yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kemiaa mä metsästän...
😉
Mun ongelma on nopea seisokki. Suorastaan nolottaa kun halataan ja veitikka tunkee väliin. Harva nuori nainen ottaa sen rennosti. Eri asia keski-ikäiset kaiken nähneet puumat. M26
Näkeehän sen jo Ensitreffit alttarilla -ohjelmassakin, miten vaikeaa tasokkailla miehillä ja naisilla on löytää tasoistaan seuraa.