Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tinder uuvuttaa nuoret naiset, kun kumppania ei löydy

Kommentit (2044)

Vierailija
261/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin mitä tapahtuu kun edessä on rajaton tarjonta miehiä ilman minkäänlaista vaivannäköä

Kuka haluaa rajattoman tarjonnan vastakkaista sukupuolta? Useaimmat haluaa yhden hyvän.

Useimmille ei kelpaa ketään ja nyt itketään missä ne hyvät miehet on

Useimmat aikuiset naiset ja miehet ovat pitkäaikaisessa parisuhteessa eivätkä itkeskele kuten yksinäiset tinder-miehet.

Juuri tämän vuoksi niistä miehistä ei tehdä Tinder-juttuja lehtiin: ei kukaan parisuhdetta etsivä mies halua sinetöidä julkisesti omaa "luuseriuttaan" eli tunnustaa sitä, että on suuria vaikeuksia saada yhtäkään matchia. On paljon parempi vain sanoa jotain tyyliin "otan rennosti... ei ole vain löytynyt vielä sitä oikeaa..."

Eikä toisaalta ketään kiinnosta, jos mies on surullinen. Nainen löytää lohduttajan ja vertaistukea, mutta mies ei saa tunnustaa, että hänellä on ongelma, johon ei itse löydä ratkaisua. Mies on silloin nillittäjä. Tässäkin nainen valittaa, ettei löydä satojen naisen kelpuuttaneiden miesten joukosta sopivaa ja se on muka isompi ongelma kuin se, että monet miehet eivät saa lainkaan hellää kosketusta ja hyväksyntää. Molemmissa tapauksissa nainen on se joka tekee valinnan, mutta jotenkin on isompi tragedia olla se, jolla on valinnanvaraa kuin se kenellä ei ole. Vähän kuin suomalainen itkisi etiopialaiselle, että ei löydä mitään hyvää syötävää.

Vierailija
262/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni vähän se ongelma, että olen aina ollut sellainen, ettei mitään "kemiaa" tule heti, vaan se voi tulla pidemmän tutustumisen kautta. Demiseksuaalisuudeksi sitä kai nykyään kutsutaan, ettei tunne seksuaalista vetovoimaa ennen kuin tuntee toisen ja luottaa tähän. Tämä on vähän hankala ominaisuus Tinder-maailmassa, jossa pitäisi jotain kemiaa syttyä heti tai sitten ei. Ei minulla syty keneenkään niin vaan. Eikä kellään riitä pitkäjänteisyys ilman seksiä tai vahvoja kipinöintejä seksuaalisuuden suuntaan tapailla syvällisiä jutellen nykypäivänä.

Kemia ei ole pelkästään seksuaalista vetovoimaa.

Mun on sitten vaikea tietää, mitä se on. Olen puhelias ihminen, jolla juttu luistaa kyllä kaikkien tapaamieni kanssa. Ei ole siitä kiinni, että olisi koskaan mitenkään vaivautunutta, ja olen kiinnostunut ihmisistä yleensä joten itse olen aina kovasti nauttinut treffeistä. Mulle on kuitenkin monta kertaa sanottu, ettei ole sitä kemiaa, että voisi kuvitella minut hyvänä kaverina, mutta ei naisystävänä. Friendzonetettu siis. (Enkä ole "kehopositiivinen" tai muuten jotenkin hyvin selkeällä tavalla ruman näköinen, vaikka en nyt mikään superkauniskaan vaan aika tavis)

Tämä on harvinaisen selvä juttu: nämä miehet eivät ole tunteneet fyysistä vetoa sinua kohtaan. Ystävän ja potentiaalisen kumppanin erottaa toisistaan juurikin tämä tekijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemiaa mä metsästän...

Terveellä miehellä on noin 10-20 kertaa enemmän testosteronia kuin naisella, ja kun se alkaa laskemaan, mies alkaa muuttumaan feminiiniseksi mieheksi. Tämä ei ole hyvä juttu, sillä miehestä tulee ärtyisä, turhautunut, ja loppujen lopuksi seksihalut lopahtaa täysin. Vaikka yleensä luullaan, että korkean testosteronitason omaavat miehen pettäisivät enemmän parisuhteessa, niin totuus taitaa olla täysin päinvastainen.

😉

Mun ongelma on nopea seisokki. Suorastaan nolottaa kun halataan ja veitikka tunkee väliin. Harva nuori nainen ottaa sen rennosti. Eri asia keski-ikäiset kaiken nähneet puumat. M26

Olen puumaikäinen mutta en varsinaisesti metsästä nuoria miehiä. Pari kertaa on tullut tämä vastaan. Onhan se vähän liikuttavaa ja imartelevaa kun saa tällaisia reaktioita aikaan. Aikanaan tanssilavoilla oli ihan tavallista, että illan lopputansseissa meisselit oli pystyssä housujen sisällä ja vähän sitä kiusoiteltiinkin. N57

Vierailija
264/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sanoo hakevansa kemiaa eli oikeasti hakevat miestä jonka toivoo ottavan ja nussivan vasten seinää kyselemättä. Tätä ei vaan kehdata nykynaisena sanoa ja asia peitellään jollain hämyisellä kemialla. Miehet haluaisi olla nussija mutta heidät on opetettu sensitiiviseksi tunnetulkiksi joka kyselee naisen tuntoja etsien ja herätellen sitä epämääräistä kemiaa, tietämättä mitä on tekemässä. Siinä sitä kumpikin haahuilee epämääräisesti mutta mikään ei tunnu miltään.

Miksi ei kehdattaisi? Ei minua hävetä myöntää että tuollainen mies olisi ihanteellinen, jos tekee kaiken vielä itsevarmasti. Ei sytytä mikään epävarma nyhjääminen.

Vierailija
265/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet olivat mukavia, kohteliaita ja juttua riitti. Fyysinen vetovoima kuitenkin puuttui."

Näin minulle taitaa aina käydä. Miksihän naisilla fyysinen vetovoima on niin tiukassa?

t. mukava ja kohtelias mies

Jos tussu ei kostu niin ei paneta. Haluaisitko suhteen, jossa nainen ei halua panna kanssasi.

Toinen juttu on se, että minkälaista naisista itse lähestyt? Omaa tasoasi huomattavasti tasokkaampia.

En haluaisi. Ihmettelen vain sitä miksi naista ei kiinnosta seksuaalisella tasolla, vaikka olen ihan siisti mies. En tiedä tasoista, mutta pyrin lähestymään akateemisen taustan omaavia naisia. Olen tietysti itsekin yliopiston käynyt.

Taatusti myös katsot ulkonäköä, en usko hetkeäkään, että valitset naiset pelkästään sen perusteella, että on maisteri.

Swaippasin oikealle kaikki naiset, jotka kertoivat biossaan akateemisesta loppututkinnostaan ja eivät maininneet lapsista. Siis ihan kaikki. Toki ulkonäölläkin on väliä mutta kaikki nämä tapaukset olivat bion perusteella elämänkoululaisia.

Etkö tiedä, että mitä korkeammin koulutettu nainen on, siitä enemmän on ongelmia naiseudessa. Tämän pystyy toteamaan opiskelijaruokalassa. Unicafessa syövät naiset eivät ole läheskään yhtä hyviä kuin ammattikorkeakoulun naiset. Sen huomaa yhdellä vilkaisulla ruokajonossa.

Tiedätkö miksi tytöt leikkaa Tiktokissa tukkansa alas? Tällaisten kommentien takia. Lakatkaa pistämästä naisia boksiin! Nuoria ahdistaa ahdas naiseus ja siksi halutaan muuttua pojiksi. Miksei naiseudesta voida puhua normaalisti? En mäkään koe olevani heleä ääninen fiftari. Saattaisin tiedostavana nuorena vetää itsekin tukan vekka kiitos konservatiivien. Tällä hetkellä jatkan boksin ulkopuolella olevana naisena. Ja oi anteeksi etten istu fiftarin maailmaan.

Vierailija
266/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet eivät osaa hurmata naisia. Olen kuunnellut isovanhempieni juttuja, ja kummatkin isovanhemmat löysivät toisensa niin, että ukki iski silmänsä mummiin ja loppu on historiaa. Kummatkin miehet tekivät suorastaan temppuja saadakseen haluamansa naisen. Toinen pariskunta tapasi ihan vaan kadulla kävellessään toisiaan vastaan.

Eli toinen pariskunta ihastui tosissaan... niin mihin? Ulkonäköön vai?

Vierailija
267/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet eivät osaa hurmata naisia. Olen kuunnellut isovanhempieni juttuja, ja kummatkin isovanhemmat löysivät toisensa niin, että ukki iski silmänsä mummiin ja loppu on historiaa. Kummatkin miehet tekivät suorastaan temppuja saadakseen haluamansa naisen. Toinen pariskunta tapasi ihan vaan kadulla kävellessään toisiaan vastaan.

Mitähän ukkisi olisi tehnyt jos mummisi olisi ollut jo ensitapaamisella naama norsunvitulla ja yhteenmuuttaessa pakottanut ukkisi tekemään puolet kotitöistä ja vaihtamaan lastenvaippoja?

Vierailija
268/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset sanoo hakevansa kemiaa eli oikeasti hakevat miestä jonka toivoo ottavan ja nussivan vasten seinää kyselemättä. Tätä ei vaan kehdata nykynaisena sanoa ja asia peitellään jollain hämyisellä kemialla. Miehet haluaisi olla nussija mutta heidät on opetettu sensitiiviseksi tunnetulkiksi joka kyselee naisen tuntoja etsien ja herätellen sitä epämääräistä kemiaa, tietämättä mitä on tekemässä. Siinä sitä kumpikin haahuilee epämääräisesti mutta mikään ei tunnu miltään.

Miksi ei kehdattaisi? Ei minua hävetä myöntää että tuollainen mies olisi ihanteellinen, jos tekee kaiken vielä itsevarmasti. Ei sytytä mikään epävarma nyhjääminen.

Pieni osa naisista myöntää tämän "kemian" ja pieni määrä miehistä hoitaa suuren osan naisista suvereenisti. Loppuosa onkin hukassa.

Vierailija
269/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on niin näin tasa-arvon kannattajana toivon, että tapaamani naiset eivät oleta minulta tuollaista suoraviivaista ottamista. Olisihan se hienoa tehdä tuolla tavalla, mutta aikuisena täytyy kantaa vastuu teoistaan, joten suht tuntemattoman kanssa en todellakaan halua kokeilla luenko oikein häntä sanottomasti vaan olen opetellut kysymään saanko riisua toisen tms. Tämänkin voi tehdä hyvällä tavalla niin että kumpikin innostuu lisää.

Suhteessa sitten, kun toisen tuntee paremmin niin tuollainen suora ja yllätyksellinen toiminta on paikallaan jos tietää toisen sellaista haluavan. Silloin myös on selkeää milloin toinen haluaakin lopettaa tai on toisessa moodissa.

Better safe, than sorry

Vierailija
270/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin mitä tapahtuu kun edessä on rajaton tarjonta miehiä ilman minkäänlaista vaivannäköä

Kuka haluaa rajattoman tarjonnan vastakkaista sukupuolta? Useaimmat haluaa yhden hyvän.

Useimmille ei kelpaa ketään ja nyt itketään missä ne hyvät miehet on

Useimmat aikuiset naiset ja miehet ovat pitkäaikaisessa parisuhteessa eivätkä itkeskele kuten yksinäiset tinder-miehet.

Juuri tämän vuoksi niistä miehistä ei tehdä Tinder-juttuja lehtiin: ei kukaan parisuhdetta etsivä mies halua sinetöidä julkisesti omaa "luuseriuttaan" eli tunnustaa sitä, että on suuria vaikeuksia saada yhtäkään matchia. On paljon parempi vain sanoa jotain tyyliin "otan rennosti... ei ole vain löytynyt vielä sitä oikeaa..."

Eikä toisaalta ketään kiinnosta, jos mies on surullinen. Nainen löytää lohduttajan ja vertaistukea, mutta mies ei saa tunnustaa, että hänellä on ongelma, johon ei itse löydä ratkaisua. Mies on silloin nillittäjä. Tässäkin nainen valittaa, ettei löydä satojen naisen kelpuuttaneiden miesten joukosta sopivaa ja se on muka isompi ongelma kuin se, että monet miehet eivät saa lainkaan hellää kosketusta ja hyväksyntää. Molemmissa tapauksissa nainen on se joka tekee valinnan, mutta jotenkin on isompi tragedia olla se, jolla on valinnanvaraa kuin se kenellä ei ole. Vähän kuin suomalainen itkisi etiopialaiselle, että ei löydä mitään hyvää syötävää.

Kyllä teillä miehilläkin olisi kymmeniä jos ei satoja valittavana, jos tiputtaisitte ne kriteerit nollaksi. 

Vierailija
271/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ukkisi olisi tehnyt jos mummisi olisi ollut jo ensitapaamisella naama norsunvitulla ja yhteenmuuttaessa pakottanut ukkisi tekemään puolet kotitöistä ja vaihtamaan lastenvaippoja?

Monellako on varaa elättää perhettä yhden ihmisen palkalla nykySuomessa?

Vierailija
272/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, runsauden pula.

Kun valinnanvaraa on pilvin pimein, kynnys nousee.  

Vierailija
273/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaanhan oli myynnissä sellainen postikortti, jossa nainen laskeutuu rintsikkasateenvarjolla maastoon, jossa kasvaa vain ylös sojottavia peniksiä.  Aika hyvin jo silloin kiteytetty Tinderin olemus.

Vierailija
274/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset etsii sitä mystistä kipinää ja kemiaa. Harvoin ensitreffien perusteella vielä näkee ihmisen parhaita puolia. 45min jutustelun perusteella pitäisi tietää onko kemiaa vai ei?

No enpä tiedä. Joidenkin ihmisten kanssa sitä vaan synkkaa heti - tähänhän perustuu sekin, että toisilleen ennestään tuntemattomat voivat vaikka juhlissa ajautua pitkään keskusteluun ja tutustua, vaikka kavereina vaan. Miksi muka suhteen kannalta ei samanlaista ilmiötä voisi olla? Jonkun kanssa juttu luistaa ja on luontevampi olla kuin jonkun toisen kanssa. 

Onhan se niinkin, mutta kääntöpuolena naiset saattavat päästää käsistään itselleen täydellisen miehen. Heti sanotaan kiitos, mutta ei kiitos, jos mies ei muutaman minuutin jälkeen kolahda.

Jos nainen etsii miestä joka kolahtaa heti, sellainen mies ole hänelle täydellinen, joka ei kolahda. Ei vaikka miehen mielestä kuinka olisi. Jokainen mieshän on omasta mielestään saalis, naisen silmissä saattaa olla jotain ihan muuta.

Jep, mutta sitten ei pitäisi valittaa, miksi miehet haluavat vain seksiä naisilta. Tuo on nimittäin se syy.

Vierailija
275/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan moni mies laittaa tinderissä ikähaarukaksi esim 15v vanhempia naisia? Ei varmaan moni.

Turha sitten itkeä ja valittaa kun ei löydy naisia, kun laitatte kriteerit tiukaksi.

Vierailija
276/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaanhan oli myynnissä sellainen postikortti, jossa nainen laskeutuu rintsikkasateenvarjolla maastoon, jossa kasvaa vain ylös sojottavia peniksiä.  Aika hyvin jo silloin kiteytetty Tinderin olemus.

Siis tää. Sitähän käytettiin tuponeuvottelujen luistovoiteena

https://fi.wikipedia.org/wiki/Tupolevin_veljekset

Vierailija
277/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole kemiaa, vaan tuo on seuraus siitä, kun sitä kemiaa ensin ja toisen kanssa kolahtaa kunnolla. Kuvailit juuri himoa, halua, intohimoa... Kemia on se, mikä mahdollistaa ensin sen, että tuohon tilanteeseen päästään.

Vierailija
278/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan moni mies laittaa tinderissä ikähaarukaksi esim 15v vanhempia naisia? Ei varmaan moni.

Turha sitten itkeä ja valittaa kun ei löydy naisia, kun laitatte kriteerit tiukaksi.

Jos hyvää seksiseuraa hakee, suosittelen vanhempia estottomia naisia. M25

Vierailija
279/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole kemiaa, vaan tuo on seuraus siitä, kun sitä kemiaa ensin ja toisen kanssa kolahtaa kunnolla. Kuvailit juuri himoa, halua, intohimoa... Kemia on se, mikä mahdollistaa ensin sen, että tuohon tilanteeseen päästään.

Vaikka kunka itselläni olisi kemiaa miestä kohtaan, niin en koskaan haluaisi hänen panevan minua "kyselemättä" mitään  seinää tai huonekalua vasten. 

Mua ainakin ahdistaisi tuollainen, että mies tekisi eikä kyselisi lainkaan. Onko tää nyt niitä naisten raaaaiskausfantasioita?

Vierailija
280/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri katselin treffipalstalla ikäisiäni eli noin 50-v. miehiä. Lähes kaikilla naisen ikähaarukka n. 18-45 v. 😂.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän