Mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu.
Kerro mikä on mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu, tai sinulta on kysytty. Siis sellaista mistä on jäänyt todella hyvä fiilis.
Kommentit (317)
Olet Tinderissa alinta kastia. Mutta saat silti mätchin.
Vierailija kirjoitti:
Olen lihava ja ruma mies. En ole koskaan seurustellut saati harrastanut seksiä naisen kanssa. S-Marketissa kaunis nuori nainen huusi minulle, että täällä olisi vapaa kassa.
Uusi päivä voi yllättää. Onnea seurustelun taipaleelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sulla on ihanan iso ja paksu kalu". On toki muutakin kivaa sanottu mut tuon oon kuullut muutaman kerran ni sen muistan
"Sulla on ihan pieni ja ohut kalu", epäilen että menikin näin.
Miksi pitää aina nälviä?
Anteeksi.
Et saa, koska olit tahallasi ilkeä, vaikka ketjun aiheena on mukavin asia, jota on kuullut.
Et saa, ei ole mukavin vastaus anteeksipyyntöön.
Mutta oikeudenmukaisin oli. "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".
Voinko saada anteeksi? 😪
Et.
: (
Minä annan sinulle anteeksi. :)
Kaksi juttua tulee heti mieleen.
Ensimmäistä ei sanottu minulle vaan minusta.
Olin ulkomailla passijonossa Suomen passi kourassa. Kaksi paikallista miestä takanani mittailivat minua katseillaan ja luulivat varmaankin etten ymmärrä heidän kieltään. Toinen kommentoi että helvetin kaunis nainen ja toinen totesi että niin on.
Toinen on sitten ihan perusflirttiä. Baarissa juttelin pitkät pätkät erään miehen kanssa ja kysyin miksei hän ole eronsa jälkeen seurustellut. Sanoi syyksi ettei minun kaltaisiani naisia tule joka päivä vastaan.
"Mennääks leffaan vai duunataaks peffaan?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sulla on ihanan iso ja paksu kalu". On toki muutakin kivaa sanottu mut tuon oon kuullut muutaman kerran ni sen muistan
"Sulla on ihan pieni ja ohut kalu", epäilen että menikin näin.
Miksi pitää aina nälviä?
Anteeksi.
Et saa, koska olit tahallasi ilkeä, vaikka ketjun aiheena on mukavin asia, jota on kuullut.
Et saa, ei ole mukavin vastaus anteeksipyyntöön.
Mutta oikeudenmukaisin oli. "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".
Voinko saada anteeksi? 😪
Et.
: (
Minä annan sinulle anteeksi. :)
Voi kiitos! Viimein sinäkin nöyrryit.
Sä et ymmärrä miten hyvä kroppa sulla on! - Ja oon kuitenkin lapsetkin jo tehnyt ja ikää on mutta kyllähän mä itsekin peilikuvastani tykkään.
Baarista pokattu ja oltiin sekstailtu pitkän kaavan mukaan. Monta orkkua tuli ja oli kiihkeää...
Nousin ja olin pesulle menossa ja pyysin mukaan, ojentaen käteni.
Hän vastasi, "tulen heti kun jalat taas kantaa"
Kuuosti ihanalta ;)
Rinnoistani sanoi alan mies, että n ä nnit ovat kuin konekiväärin hylsyt.
Olin parikymppisenä normaalipainoinen, kävin punttisalilla ja pidin muutenkin itsestäni huolta. Tapasin lapsuudenystäväni ( johon olin salaa ollut ihastunut) ja aloimme seurustella. Erään sänkysession jälkeen mies sanoi: sulla on ihanat hyökkäävät tissit.
No, nyt tissit on jo entiset ja kroppakin lihonut, mutta silliin tällöin muistelen tätä.
Kun yksi opettaja sanoi olevansa ylpeä minusta, ja että olen edistynyt hienosti. Se toi kyyneleet esiin koska kukaan ei ollut ennen sanonut olevansa ylpeä minusta.
"Sinä kävelet kauniisti."
Sanoja oli nuori (about 15 - 20 v) naispuolinen työkaveri, joka on syntymäkuuro. Hän ei puhu, joten kaikki kommunikaatio tapahtui kirjoittamalla.
Työyhteisömme oli naisvaltainen ja tehtävät fyysisesti rankkoja. Siis seisomatyö, johon sisältyy paljon kävelyä. En arvannut, että saisin kehuja sulavasta liikehdinnästä hikisissä työvaatteissa ja saappaissa. Kunnes sitten eräänä päivänä tuli uusi työkaveri kertomaan, että hänen mielestään minä kävelen kauniisti.
Olen entinen voimistelija ja kamppailulajien harrastaja. En ollut puhunut näistä asioista töissä, mutta "käry kävi" heti kun tarkkasilmäinen työkaveri huomasi, että minä kävelen eri tavalla kuin muut.
Ihan parasta on ollut se kun esikoinen sanoi ekaa "isi"
"Sä olet mulle mun koko elämä". Sanoi aviomies. Tietenkään ei tarkoittanut sitä kirjaimellisesti, vaan siinä merkityksessä että rakastaa niin paljon.
"Oot minun rakas pikkusisko" sanoi muutama vuosi sitten isoveljeni, jonka kanssa meillä oli jopa niin huonot välit, että emme puhuneet vuosiin.
Ja siitä lähtien välimme ovat olleet niin hyvät, että jos hän saisi vaikka päähänsä ryöstää pankin, olisin ensimmäisenä puolustamassa hänen tekoaan. :)
Noin vähän kärjistetysti sanottuna.
Mieheni sanoo joka aamu töihin lähtiessään "hei hei, rakas, iltapäivällä nähdään". Kahdenkymmenenkahden vuoden ajan.
Olen onnekas akka.
Vierailija kirjoitti:
"Sä olet mulle mun koko elämä". Sanoi aviomies. Tietenkään ei tarkoittanut sitä kirjaimellisesti, vaan siinä merkityksessä että rakastaa niin paljon.
Käyny vieraissa eikä pano ollutkaan häävi.
Olen lihava ja ruma mies. En ole koskaan seurustellut saati harrastanut seksiä naisen kanssa. S-Marketissa kaunis nuori nainen huusi minulle, että täällä olisi vapaa kassa.