Mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu.
Kerro mikä on mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu, tai sinulta on kysytty. Siis sellaista mistä on jäänyt todella hyvä fiilis.
Kommentit (317)
Vuosia sitten hoitolapsi katsoi minua tarkkaan ja sanoi: mikt tä oon noin nätti? Jot tulla olit hienot vaatteet niin olitit kuin plintetta!
Vierailija kirjoitti:
Kuulin eräältä tuttavaltani erään ystäväni sanoneen, että minulla on suuri sydän. Hiljaiseksi vetää.
Jos sydän on suuri niin silloinhan se on laajentunut ja laajentunut sydän on vakava sairaus.
"Seksi kanssasi on elämäni parasta", kyllähän se mukavalta tuntui ja tunne on molemminpuolinen.
"Olin päättänyt olla loppuelämäni yksin mut sit sä ilmestyit" mieheni suusta kun alettiin seurustella 🥰
"Olet uskomattoman rohkea ja menet eteenpäin elämässä sekä koet asioita, jotka ovat jääneet kokematta. Jos sinunlaisia olisi kaikki, niin maailmassa ei olisi katkeria ihmisiä"
En ihan sanatarkkaan muista, mutta sisältö oli tämä. Hyvä ystävätär sanoi tämän minulle, kun kerroin että aloitin tanssin (olen mies). Hän siis tiesi, että taustoistani johtuen en ole saanut nuoruudessa mm. tanssia ja minulta on moni muukin asia jäänyt kokematta.
Tämä tuntui uskomattoman rohkaisevalta ja hienolta.
Sinulla on valkoiset isot hampaat kuin majavalla, vau!. Toinen kehui että Uskomatonta miten ketterästi liikut vaikka sulla on noin vahvarakenteiset reidet ja pyöreä takamus. Kerran eräs tuttu myös kehui että noin suurilla korvilla on varmasti helppo kuulla hiljaisemmatkin äänet.
Mukavaltahan se tuntuu välillä saada kehuja itsestään.
"Sinussa ei ole mitään vikaa, olet täydellinen"
"Sun työsi pelasti mun hengen" - sanoi aikuinen piano-oppilaani, jolle soittaminen muodostui parantavaksi voimaksi aviokriisin ja surun keskellä.
Minun vanhin lapsen lapseni,poika,oli sanonut äidilleen kun lähtivät minun luotani että hän rakastaa mummoa niin paljon kuin on lunta ja sitä on paljon.....hän oli silloin n.3,5 vuotias.....ja sinä talvena oli todella paljon lunta😍
Mä rakastan sinua. Sitä kuulee elämänsä aikana vain muutaman kerran
Mun mies sanoi hääpäivänä mulle että hän rakastaa mua niin paljon että hakee mulle vaikka kuun taivaalta jos pyydän. En oo uskaltanut pyytää, ties vaikka lähtis kuulennolle.
Potilaan omainen: "sinulla on sivistynyt sydän."
Ihana hymy ja hurmaava katse...sanojana nainen ja oon siis nainen.
Tämän kaupungin kaunein nainen ( olin teini).
"Kukkiihan se perunankukkakin!
huoh, siinä kaikki liki 70v aikaan!
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sinua. Sitä kuulee elämänsä aikana vain muutaman kerran
Mieheltäni...*Rakastan sinua*; kuulen sitä "päivittäin" ja ei vain sanoja, mutta myös tekoja!
Myös lapsiltani...
minulle sanottiin: b-kuppi, a-luokan peppu ja luonne epäväkaa. tuon likan vien vihille. tästä jo 25v. aikaa, ja siitä naimisissa sanojan kanssa 24,5 vuotta.
Lentoasemalla kioskimyyjä kehui ostosvalintaani sanoilla "Excellent choice, sir". Meinasin pakahtua. M48.