Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja niin hiipui taas orastava parisuhteen alku

Vierailija
25.11.2022 |

Ehkäpä taas viiden vuoden kuluttua uskallan yrittää uudelleen.. Alkuun oli ihanaa ja mies oli kiinnostunut, ehdotti tapaamisia ja oli yhteydessä usein. Sitten tapahtui jotain (en ole varma mitä) ja mies vetäytyi. Nyt ei ole moneen päivään kuulunut enää mitään. Heippa.

Kommentit (310)

Vierailija
241/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä, jotka lannistuu ja heittää hanskat kehään. Jos ei onnistunut niin sitten ei onnistunut ja ei ollut tarkoitettukaan. Next. Jos nimenomaan tykkää olla hetken yksin niin ok. Jos haluaa parisuhteen, niin uutta matoa koukkuun. Mitä sitä parkumaan sellaisen perään, joka ei ollut susta tarpeeksi kiinnostunut.

En ole ap, mutta suhteen alku huumassa, rakastuminen ja pettyminen on aika energiaa vievä prosessi. Mulla on esim. kaksi lasta ja vaativa työ, ja vaikka kumppani olisikin kiva (ei ehkä yhteenmuuttoa, eikä enää mitään lapsia tms., vaan ihan vain kahden itsenäisen aikuisen vakava parisuhde), niin ei mulla ole resursseja jatkuvasti olla tuollaisessa alkuhuumahärdellissä pettymyksineen. Nytkin ollut kohta vuoden ilman, että olisin edes etsinyt mitään/ollut markkinoilla.

Ja silti siis kumppani olisi kuitenkin kiva. Kyllä se vähän traumatisoikin, kun luulee löytäneensä, ja toinen sitten ei ollutkaan yhtä rakastunut kuin itse olit, että kyllä siinä vähän miettii, että jaksaako tällaista vuoristorataa koko ajan, kun olisi vastuita ja muutakin elämää, johon pitäisi keskittyä ilman, että on jatkuvasti jossain tunnemyllerryksessä.

Juuri näin! Minä en ole koko 43v elämäni aikana etsinyt parisuhdetta sekuntiakaan, ja silti olen ollut suhteissa, joista viimeisin jatkuu nyt yhdeksättä vuotta. 

Jännä juttu, minä en kertaakaan 40v elämäni aikana ole ollut parisuhteessa, en ole viimeiseen 20v etsinytkään vaikka nuorempana vähän yritin. Naisen ja miehen ero lienee tässä että naisille se vaan tuppaa tapahtumaan ilman vaivannäköä. M40

Jaa? Itse olen roikkunut kaikilla mahdollisilla deittipalstoilla 22-vuotiaasta asti eli reilusti eli 10 vuotta. 0 suhdetta löytynyt. Ja ihan hoikka ja treenattu olen, luonnollisesti lapseton.

Eli et ole lopulta edes miettinyt suhdetta kun koko ajan etsit parempaa deittipalstoilta. Kai nyt kuitenkin oletat että miehet keskittyy vain sinuun vaikka itse metsästät miehiä ja käytännössä pyörität montaa miestä yhtäaikaa?

Ei, jos olen jotakuta päässyt treffaamaan livenä ja näytti siltä että voisi jatkoakin olla niin keskityin aina vain siihen yhteen tyyppiin kerrallaan. Lopulta aina, ihan aina, pakit/hiipuminen, toipuminen ja paluu linjoille.

Mutta ikinä ei minkäänlaista suhdetta löytynyt. -n34

Ei miehet oikeasti halua osallistua siihen naisen järjestämään kilpailuun kuka miehistä huomioi naista eniten että nainen voisi harkita sitoutumista. Kyllä sinun on itsekin tuo tiedettävä

Taas tällainen mustaa valkoiseksi vääntävä mies. Missä maailmassa oikein elät? Tässähän nainen on yrittänyt osoittaa kiinnostusta miehille, mutta miehiä ei ole kiinnostanut. Ei tässä ollut kyse mistään enimmän huomion keräämisestä, vaan parisuhteen löytämisestä. Vaikutat harhaiselta.

Hyvin moni asia on lopulta musta valkoista vaikka se söpöltä näyttää että niitä värikynillä värittää. Sattuuko totuus noin paljon että alat minua harhaiseksi haukkumaan?

Vierailija
242/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis monta päivää tämä monta päivää on? Onko ap ollut yhteydessä siinä välissä? 

Tänään 4 päivää. En ole ollut yhteydessä, kun viimeisen reilun viikon ajan olin se, joka oli yhteydessä ja mies vaan vastaili kahdella sanalla ja vuorokauden viiveellä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies komea, nuori ja norja? Kun katsoo ruokakaupoissa millaisia tahvoja suuri osa miehistä on niin sellaiselle on kova kysyntä.

Vierailija
244/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun lehtien otsikoissa ja muutenkin aina sanotaa, että tavallinen kiltti mies ei kelpaa naisille. Kyllä se ihan selvästi on toisin päin; nainen haluaisi sen vakavan suhteen ja miehet vaan pelaa ja ghostaa.

Tavalliset miehet on periaatteessa näkymättömiä naisille ja naiset hakevat näitä pelimiehiä ja näiden pelimiesten takia tavalliset saa naisilta syyttelyn kun kuvittelevat että kaikki on peli miehiä kun ei näe muita kuin heitä

Mutta naisille tuo pieni ryhmä miehiä edustaa "tavallisia miehiä". Naisille on olemassa "todella komeat miehet" eli tummahiuksiset huippumallitasoa olevat miehet ja sitten ne maagiset "tavalliset miehet", eli sosiaalisesti hyvin taitavat ja tavallista komeammat elämässä menestyneet miehet.

Jos komeat miehet on kaikki playereitä niin sitten on todettava että mulle ei miestä ole olemassakaan. En ole itse ulkonäöltäni keskinkertainen, joten en huoli keskinkertaista miestä. En edes kiinnostu sellaisista.

Se epäterve itserakkaus syntyy siittä kun tuijottaa yli puoli elämää itseään pelistä. On hyvin todennäköistä että olet vain tavallinen vaikka itse itseäsi pidät lähes parhaana

En pidä itseäni parhaana. Kuitenkin aika monet asiat elämässäni puhuvat sen puolesta, etten ole ulkonäöltäni tavallinen. Jos haluat yhden esimerkin niin tänään töissä asiakas sanoi että näytän barbilta. Eikä mulla ollut edes meikkiä naamassa.

Ja minä sanoin eilen parturissa yhdelle mummolle, että hän on nätti kuin kevään ensi kukkanen. Voivittu se kihersi.

Vierailija
245/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on päivän sana. Jos toisesta ei yhtäkkiä kuulu moneen päivään niin hyvin suurella todennäköisyydellä hän vain ghostasi ja on jatkanut eteenpäin.

Nuorempana minäkin ghostasin miehiä. Ei ollut mistään syvällisistä suhteista kyse, vaan lähinnä kevyttä tapailua ja ajanviettoa. Minä olisin halunnut enemmän kuin kevyttä tapailua, mutta miehet selvästi olisivat vain halunneet ns. kevytsuhteen ilman sitoumuksia. Kun kyseinen asiainlaita selvisi minulle, jatkoin elämääni kuin näitä miehiä ei olisi ollut olemassakaan. Siinäpä soittelivat ja laittelivat viestiä, en koskaan vastannut.

Eikö ole mukavaa kun miehet käyttäytyvät nykyään samalla tavalla. Teillä menee ajatukset niinkuin yhteen.

No se on minulle yks lysti, mitä sinkkumiehet tekevät. Olen ollut hyvän miehen kanssa parisuhteessa jo vuosia.

-Se jolle vastasit

Ole eri mutta miksi puutuit asiaan joka ei sinua kosketa tai kiinnosta?

Täähän on perus että kun sinkkuja käsittelevässä ketjussa pitää miestä näpäyttää niin ehei minähän olen onnellisessa avioliitossa ollut jo vuosia että siitäs sait :D

Vierailija
246/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos laitat viestiä, ja kysyt, että nähtäiskö? Jos vastaa, että ei, niin kysy suoraan, että haluaako enää nähdä ollenkaan? Ei tarvitse elää epätietoisuudessa.

Olen laittanut ja kutsunut itseni miehen luo kyläänkin. Minä olen tällä hetkellä aina se aloitteellinen osapuoli ja mies vastaa viesteihin kahdella sanalla vähintään vuorokauden viiveellä. Nyt heitin pallon miehelle ja hiljaista on.. Ja aienmin nähtiin 2-3 krt viikossa.

Ap

No mikä siinä on vielä epäselvää?

Se ei ole susta kiinnostunut, mutta pitää varalla kun olet ryhtynyt jakorasiaksi.

Ei tässä mitään epäselvää olekaan enkä ole niin väittänytkään. Totesin vaan, että hommat loppui. Samaan aikaan miehet kitisevät, kun eivät saa naisia.

Ap

Mitä tämä tarkoittaa? :D

Miehen olisi pitänyt olla vaan tyytyväinen kun sai jonkun, vai?

Vierailija
247/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi laittaa itse viestiä eikä vaan odottaa toiselta sellasta.

Vierailija
248/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään 4 päivää. En ole ollut yhteydessä, kun viimeisen reilun viikon ajan olin se, joka oli yhteydessä ja mies vaan vastaili kahdella sanalla ja vuorokauden viiveellä.

Ap

Naisille puhuminen ja kommunikointi on paljon luontaisempaa. Naiset on tunteellisia puhujia ja miehet on ratkaisu keskeisiä tekijöitä, enkä tarkoita tätä kritiikkinä ketään kohtaan vaan näihän se biologisesti menee.

Tämän tarkoitan pienenä kritiikkinä että jos et itsekkään suostu yhteydenpitoon niin miten voit muilta vaatia sitä yhteydenpitoa sinua kohtaan?

Vierailija
249/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laita sille viesti, missä on selkeä kysymys, jotta mies osaa vastata.

Kysy, haluaako hän yhä tapailla, vaikka.

Saat selkeyden asiaan ja voit tarvittaessa siirtyä eteenpäin elämässäsi.

Vierailija
250/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mies on jo selvästi ilmaissut viestittelyllä ettei kiinnosta, mikäli apn kirjoituksia on uskominen. Varmaan miehelle kelpaa panohommat kuitenkin jos nainen on innokkaana niitä haluamassa.

Vierailija
251/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Naisille puhuminen ja kommunikointi on paljon luontaisempaa. Naiset on tunteellisia puhujia ja miehet on ratkaisu keskeisiä tekijöitä, enkä tarkoita tätä kritiikkinä ketään kohtaan vaan näihän se biologisesti menee.

Tämän tarkoitan pienenä kritiikkinä että jos et itsekkään suostu yhteydenpitoon niin miten voit muilta vaatia sitä yhteydenpitoa sinua kohtaan?

Typerä yleistys. Tässä kuviossa mies on puhelias ekstrovertti ja itse vähäsanaisempi. Siksi muutos aiempaan onkin huomattava, kun mies kirjoitteli paljon.

Ap

Vierailija
252/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei onnistu, kun poistin jo koko tyypin numeron.

Ap

Vierailija
253/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Älä sitten valita kun itse päätit sen suhteen lopettaa!!!! Kannan nyt edes pieni vastuu omista teoista

Vierailija
254/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtenyt Vegasiin gamblaamaan. Nyt miljoonat polttelee tileillä ja juhlii dekadenteissa olosuhteissa.

Vierailija
255/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Opettele edes yhdyssanat, että viestistä voisi tulla järkevämpi kuva. Miehet elävät yleensä aivan pilvilinnoissa ilman realismia ja naiset useimmiten ovat niitä järkeviä toimijoita, jotka pyörittävät elämää rationaalisesti. Näin keskimäärin, mutta poikkeuksiakin on.

Vierailija
256/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Onhan sulla ne sen viestit tallella. Näet niistä numeron.

Vierailija
257/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko seksiä? Oliko se hyvää?

Ap nyt ei pysty tähän miehen puolesta vastaamaan, että oliko seksi hyvää.

Vierailija
258/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Onhan sulla ne sen viestit tallella. Näet niistä numeron.

Ei ole. Poistin ne ja samalla poistui numero.

Ap

Vierailija
259/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteesi hiipuu aina niin et ole kiltti ja kunnollinen nainen- Luonteesi ei ole kiva vaan ärsyttävä ja toiseksi haluat vain komeita pelimiehiä joita vain seksi kiinnostaa.

Jos et kiinnostu kunnollisista miehistä niin et saa hyvää suhdetta koskaan.

Vierailija
260/310 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha totuus on : jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä. Lopeta haikailu sellaisen perään, joka ei vain välitä sinusta tarpeeksi. Välitä sen sijaan itsestäsi enemmän,ja lakkaa olemasta muiden tahtoon mukautuja ja kiltti tyttö.

Oma kokemukseni on, että jos nainen on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä. Passiiviset naiset eivät vain ole tarpeeksi kiinnostuneita ja heihin vain rikkoo itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi