Ja niin hiipui taas orastava parisuhteen alku
Ehkäpä taas viiden vuoden kuluttua uskallan yrittää uudelleen.. Alkuun oli ihanaa ja mies oli kiinnostunut, ehdotti tapaamisia ja oli yhteydessä usein. Sitten tapahtui jotain (en ole varma mitä) ja mies vetäytyi. Nyt ei ole moneen päivään kuulunut enää mitään. Heippa.
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään viestittelyä oli? Ehdittekö tapaamaan?
Tapailtiin pari kuukautta ja nähtiin useamman kerran.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko seksiä? Oliko se hyvää?
Oli ja oli.
Ap
Oletko kokeillut itse laittaa viestiä?
Montako päivää on muutama päivä? Itse en huolestuisi moisesta, eihän aina voi ehtiä viestittelemään.
Jos parin kuukauden aikana on nähty useampi kerta niin onhan se aika vähän. Ehkä miehen kiinnostus hiipui, koska tuli joku aktiivisempi tapaus vastaan.
Tämä! Voi että kun saisi tietää tarkalleen mitä näissä vetäytymisissä aina tapahtuu. Ovat kyllä tosi raskaita ja ärsyttävää epätietoisuus ja varsinkin se alkuaika kun viestittely harvenee ja ei oikein tiiä missä kohti antais vain olla.
Niin no siksi sitä tapaillaan kun katsotaan kiinnostaako.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut itse laittaa viestiä?
Veikkaan=ei kertaakaan
Oletko itse ajatellut olla aktiivisempi varsinkin, kun jo tapailu päässyt käyntiin? Vai oliko ihan satunnaisia tapaamisia, jolloin kyse taisi olla vain seksisuhteesta? Tunnistatko, kun toinen on ihastunut vs. haluaa vain seksiä?
Tavattu parin kk aikana "useampi kerta"? Eli kuinka tiuhaan?
"Hei, miten menee? Susta ei ole kuulunut hetkeen, niin mietin vain, että onhan siellä kaikki hyvin? Itse olisin kiinnostunut edelleen näkemään ja katsomaan tulisiko meistä jotain, millaiset fiilikset sulla on asiasta?"
Jollei tällaiseen viestiin tule vastausta parissa päivässä, niin sinut on ghostattu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Voi että kun saisi tietää tarkalleen mitä näissä vetäytymisissä aina tapahtuu. Ovat kyllä tosi raskaita ja ärsyttävää epätietoisuus ja varsinkin se alkuaika kun viestittely harvenee ja ei oikein tiiä missä kohti antais vain olla.
Sekö olisi sitten vähemmän raskasta, jos toinen antaisi yksityiskohtaisen selityksen siitä mikä sinussa aiheuttaa sen ettei hän halua viedä juttua eteenpäin?
Itse ajattelen että todella kiinnostavan ihmisen kanssa pyrkii tapaamaan alusta asti mahdollisimman tiuhaan (välimatka ja pakolliset kiireet huomioonottaen).
Jos on tavattu vain silloin tällöin ja seksi kuitenkin tullut jo kuvioon, niin oliko mitään vakavampaa mielessäkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö olisi sitten vähemmän raskasta, jos toinen antaisi yksityiskohtaisen selityksen siitä mikä sinussa aiheuttaa sen ettei hän halua viedä juttua eteenpäin?
Sieltä varmaan tulisi jotain ympäripyöreää kuten ajankohta suhteelle ei ole nyt oikea tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä varmaan tulisi jotain ympäripyöreää kuten ajankohta suhteelle ei ole nyt oikea tms.
Jep. Ei tulisi mieleenkään kysyä. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ei se tarkoita että minussa on vikaa, enhän itsekään kiinnostu kaikista.
Vierailija kirjoitti:
On narsisteja tai muuten kyvyttömiä suhteeseen. Väistit luodin.
Itse sain aika tarkalleen selville ja se kuva on niin ruma, että traumatisoiduin. Ehkä armeliaampaa, ettet tiedä.
En ymmärrä ihmisiä, jotka lannistuu ja heittää hanskat kehään. Jos ei onnistunut niin sitten ei onnistunut ja ei ollut tarkoitettukaan. Next. Jos nimenomaan tykkää olla hetken yksin niin ok. Jos haluaa parisuhteen, niin uutta matoa koukkuun. Mitä sitä parkumaan sellaisen perään, joka ei ollut susta tarpeeksi kiinnostunut.
Vanha totuus on : jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä. Lopeta haikailu sellaisen perään, joka ei vain välitä sinusta tarpeeksi. Välitä sen sijaan itsestäsi enemmän,ja lakkaa olemasta muiden tahtoon mukautuja ja kiltti tyttö.
Kuinka pitkään viestittelyä oli? Ehdittekö tapaamaan?