Ja niin hiipui taas orastava parisuhteen alku
Ehkäpä taas viiden vuoden kuluttua uskallan yrittää uudelleen.. Alkuun oli ihanaa ja mies oli kiinnostunut, ehdotti tapaamisia ja oli yhteydessä usein. Sitten tapahtui jotain (en ole varma mitä) ja mies vetäytyi. Nyt ei ole moneen päivään kuulunut enää mitään. Heippa.
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha totuus on : jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä. Lopeta haikailu sellaisen perään, joka ei vain välitä sinusta tarpeeksi. Välitä sen sijaan itsestäsi enemmän,ja lakkaa olemasta muiden tahtoon mukautuja ja kiltti tyttö.
Oma kokemukseni on, että jos nainen on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä. Passiiviset naiset eivät vain ole tarpeeksi kiinnostuneita ja heihin vain rikkoo itsensä.
Passiivinen nainen ei ole kiinnostava. Piste. Ei heihin itseään riko.
Passiivinen nainen on lähes poikkeuksetta rasittava perässä vedettävä kivireki joille pitää koko ajan järjestää asioita ja niitä asioita on todella hankala järjestää kun ei se saa sanaa suusta että sanoisi mitä haluaisi vaan odottaa että hänen ajatukset luetaan ja että häntä palvellaan niiden ajatusten
Miehekkäät miehet tykkää "passiivisista", naisellisista naisista. Naiselliset miehet haluaa että naiset tekee aloitteet ja dominoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha totuus on : jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä. Lopeta haikailu sellaisen perään, joka ei vain välitä sinusta tarpeeksi. Välitä sen sijaan itsestäsi enemmän,ja lakkaa olemasta muiden tahtoon mukautuja ja kiltti tyttö.
Oma kokemukseni on, että jos nainen on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä. Passiiviset naiset eivät vain ole tarpeeksi kiinnostuneita ja heihin vain rikkoo itsensä.
Passiivinen nainen on lähes poikkeuksetta rasittava perässä vedettävä kivireki joille pitää koko ajan järjestää asioita ja niitä asioita on todella hankala järjestää kun ei se saa sanaa suusta että sanoisi mitä haluaisi vaan odottaa että hänen ajatukset luetaan ja että häntä palvellaan niiden ajatusten
Miehekkäät miehet tykkää "passiivisista", naisellisista naisista. Naiselliset miehet haluaa että naiset tekee aloitteet ja dominoi.Ja normaalit miehet haluaisivat tasa-arvoisen parisuhteen missä kumpikaan ei dominoi ja molemmat tekee asioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun lehtien otsikoissa ja muutenkin aina sanotaa, että tavallinen kiltti mies ei kelpaa naisille. Kyllä se ihan selvästi on toisin päin; nainen haluaisi sen vakavan suhteen ja miehet vaan pelaa ja ghostaa.
Tavalliset miehet on periaatteessa näkymättömiä naisille ja naiset hakevat näitä pelimiehiä ja näiden pelimiesten takia tavalliset saa naisilta syyttelyn kun kuvittelevat että kaikki on peli miehiä kun ei näe muita kuin heitä
Mutta naisille tuo pieni ryhmä miehiä edustaa "tavallisia miehiä". Naisille on olemassa "todella komeat miehet" eli tummahiuksiset huippumallitasoa olevat miehet ja sitten ne maagiset "tavalliset miehet", eli sosiaalisesti hyvin taitavat ja tavallista komeammat elämässä menestyneet miehet.
Jos komeat miehet on kaikki playereitä niin sitten on todettava että mulle ei miestä ole olemassakaan. En ole itse ulkonäöltäni keskinkertainen, joten en huoli keskinkertaista miestä. En edes kiinnostu sellaisista.
Se epäterve itserakkaus syntyy siittä kun tuijottaa yli puoli elämää itseään pelistä. On hyvin todennäköistä että olet vain tavallinen vaikka itse itseäsi pidät lähes parhaana
En pidä itseäni parhaana. Kuitenkin aika monet asiat elämässäni puhuvat sen puolesta, etten ole ulkonäöltäni tavallinen. Jos haluat yhden esimerkin niin tänään töissä asiakas sanoi että näytän barbilta. Eikä mulla ollut edes meikkiä naamassa.
Ja minä sanoin eilen parturissa yhdelle mummolle, että hän on nätti kuin kevään ensi kukkanen. Voivittu se kihersi.
Entä sanoisitko rumakasvoista, tanakkaa nuorta naista barbin näköiseksi? Jokainen kuitenkin tietää miltä barbi näyttää, kyseessä ei ole mikään kielikuva.
Semmoisia vasta noin kannattaakin kehua tuolla tavalla kun sitten näkee sen punastelun ja hihittelyn että se pitää minua noin kauniina vaikka en todellakaan ole
Eli kehuihin pitää suhtautua vittuiluna, jonkinlaisena kiusaamisena? Selvä.
Tyhjän aikaista sonnan jauhamista jos henkilö ei ole oikeasti kaunis. Aikansa kannattaa käyttää mieluummin sen miettimiseen mitä hyötyä lässyttäjä itse hakee toiminnallaan. Sitten toimia johtopäätöksen mukaan.
Kysymys nyt on se että onko täysin mahdotonta, että henkilö olisi oikeasti kaunis ja kehu on sanottu sitä tarkoittaen? Palstan mukaan ilmeisesti on mahdotonta. Kukaan ihminen ei vissiin voi olla kaunis.
Tiedoksi kaikille teille, jotka olette ehdottaneet laittamaan viestin, jossa tiedustellaan suhteen tilaa: Jos tuollaisen viestin lähettämistä edes joutuu harkitsemaan, niin vastaus on selkeä. -> nokka kohti uusia tuulia.
Oon ghostannut läskin naisen kun ei jalat taipuneet olkapäille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passiivinen nainen on lähes poikkeuksetta rasittava perässä vedettävä kivireki joille pitää koko ajan järjestää asioita ja niitä asioita on todella hankala järjestää kun ei se saa sanaa suusta että sanoisi mitä haluaisi vaan odottaa että hänen ajatukset luetaan ja että häntä palvellaan niiden ajatusten mukaan
Tuommoiset naiset on aremmille miehille hyviä treenivastuksia dominaatioon.
Noinhan se on jos tuommoista haluaa. Normaalit vaikka ne armmat ja hiljaiset miehet kyllä haluaisivat tasa-arvoisen parisuhteen jossa kumpikaan ei dominoi tai alistu vaan niin sanotusti puhalletaan yhteen hiileen että molemmilla olisi parempi elämä
Tietenkin tasa-arvo ja harmonia ovat hyvän suhteen perusta, mutta oikeastaan aina mieheltä on syytä odottaa lopulta kevyttä dominanssia suhteessa naiseen. Naiset sanoittavat tuon kunnioitukseksi.
Tottakai kunhan se dominanssi ei ole naisen asioihin puuttumista. Minua saa dominoida vaikka maksamalla minun kulujani ja ostamalla minulle kaikkea kallista. En kieltäydy. Muuten voi pitää dominanssit ihan itsellään.
Ei ole tainnut maksajia näkyä? Enkä ihmettele yhtään että miksi ei... Toivottavasti joku mies sentään löytyy. Mukavaa joulun ihmeen odottelua!
Ei näy. Suomalainen mies on köyhä ja elätettävä. Ei sillä ole mitään tarjota. En toivo löytäväni uutta elättiä enää. Mukavaa joulun odotusta sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passiivinen nainen on lähes poikkeuksetta rasittava perässä vedettävä kivireki joille pitää koko ajan järjestää asioita ja niitä asioita on todella hankala järjestää kun ei se saa sanaa suusta että sanoisi mitä haluaisi vaan odottaa että hänen ajatukset luetaan ja että häntä palvellaan niiden ajatusten mukaan
Tuommoiset naiset on aremmille miehille hyviä treenivastuksia dominaatioon.
Noinhan se on jos tuommoista haluaa. Normaalit vaikka ne armmat ja hiljaiset miehet kyllä haluaisivat tasa-arvoisen parisuhteen jossa kumpikaan ei dominoi tai alistu vaan niin sanotusti puhalletaan yhteen hiileen että molemmilla olisi parempi elämä
Tietenkin tasa-arvo ja harmonia ovat hyvän suhteen perusta, mutta oikeastaan aina mieheltä on syytä odottaa lopulta kevyttä dominanssia suhteessa naiseen. Naiset sanoittavat tuon kunnioitukseksi.
Tottakai kunhan se dominanssi ei ole naisen asioihin puuttumista. Minua saa dominoida vaikka maksamalla minun kulujani ja ostamalla minulle kaikkea kallista. En kieltäydy. Muuten voi pitää dominanssit ihan itsellään.
Ei ole tainnut maksajia näkyä? Enkä ihmettele yhtään että miksi ei... Toivottavasti joku mies sentään löytyy. Mukavaa joulun ihmeen odottelua!
Ei näy. Suomalainen mies on köyhä ja elätettävä. Ei sillä ole mitään tarjota. En toivo löytäväni uutta elättiä enää. Mukavaa joulun odotusta sinullekin!
Miehet tarjoaa ja maksaa kyllä jos nainen on sen arvoinen että ansaitsee tarjoamiset ja maksamiset
Ja varmaan vähemmän yllättäen ap löysi tämän jätkän Tinderin kautta 😆
Vierailija kirjoitti:
Jääpähän aplle nyt enemmän aikaa varamiehille ja vara varamiehille joita ollaan pidetty reservissä odottamassa paremman puutetta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin kävi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, jotka lannistuu ja heittää hanskat kehään. Jos ei onnistunut niin sitten ei onnistunut ja ei ollut tarkoitettukaan. Next. Jos nimenomaan tykkää olla hetken yksin niin ok. Jos haluaa parisuhteen, niin uutta matoa koukkuun. Mitä sitä parkumaan sellaisen perään, joka ei ollut susta tarpeeksi kiinnostunut.
En ole ap, mutta suhteen alku huumassa, rakastuminen ja pettyminen on aika energiaa vievä prosessi. Mulla on esim. kaksi lasta ja vaativa työ, ja vaikka kumppani olisikin kiva (ei ehkä yhteenmuuttoa, eikä enää mitään lapsia tms., vaan ihan vain kahden itsenäisen aikuisen vakava parisuhde), niin ei mulla ole resursseja jatkuvasti olla tuollaisessa alkuhuumahärdellissä pettymyksineen. Nytkin ollut kohta vuoden ilman, että olisin edes etsinyt mitään/ollut markkinoilla.
Ja silti siis kumppani olisi kuitenkin kiva. Kyllä se vähän traumatisoikin, kun luulee löytäneensä, ja toinen sitten ei ollutkaan yhtä rakastunut kuin itse olit, että kyllä siinä vähän miettii, että jaksaako tällaista vuoristorataa koko ajan, kun olisi vastuita ja muutakin elämää, johon pitäisi keskittyä ilman, että on jatkuvasti jossain tunnemyllerryksessä.
Juuri näin! Minä en ole koko 43v elämäni aikana etsinyt parisuhdetta sekuntiakaan, ja silti olen ollut suhteissa, joista viimeisin jatkuu nyt yhdeksättä vuotta.
Jännä juttu, minä en kertaakaan 40v elämäni aikana ole ollut parisuhteessa, en ole viimeiseen 20v etsinytkään vaikka nuorempana vähän yritin. Naisen ja miehen ero lienee tässä että naisille se vaan tuppaa tapahtumaan ilman vaivannäköä. M40
Taidat olla väärässä, sillä kyllä minä ihan heterosuhteissa aina olen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako päivää on muutama päivä? Itse en huolestuisi moisesta, eihän aina voi ehtiä viestittelemään.
Ihastunut ihminen taikoo aikaa sen muutaman sekunnin vaikka vessassa käydessään jotta saa laitettua ihastuksen kohteelle viestin. Jos näin ei tapahdu, niin ei ole tarpeeksi kiinontusta. Silkkaa selittelyä on tuo ettei muka kerkeä yhtä viestiä laittamaan. Haluaisin tällaisen ihmisen päivälistan, eli mitä tekee eriteltynä klo 07-22.
Niinhän naiset haaveilevat että nainen on miehen elämän keskipiste jolle löytyy AINA aikaa vaikka se ei todellisuudessa ole mahdollista töiden ja elämän kiireiden takia
Kyllä se vain on näin kuten sanottiin. Annahan se sinun sekuntiaikataulusi yhdeltä vuorokaudelta, niin osoitan sinulle, tampiolle, missä välissä kerkeät viestin laittamaan ;)
Tänään itkettää. Ehdin jo ihastua aika tavalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Voi että kun saisi tietää tarkalleen mitä näissä vetäytymisissä aina tapahtuu. Ovat kyllä tosi raskaita ja ärsyttävää epätietoisuus ja varsinkin se alkuaika kun viestittely harvenee ja ei oikein tiiä missä kohti antais vain olla.
Sekö olisi sitten vähemmän raskasta, jos toinen antaisi yksityiskohtaisen selityksen siitä mikä sinussa aiheuttaa sen ettei hän halua viedä juttua eteenpäin?
Olen eri, mutta ymmärrän kyllä ajatuksen. Yksittäiset pakit on eri asia, silloin voikin olla armollista ettei kaikkea tiedä, erityisesti jos kyseessä on arka asia jolle ei voi mitään esim. ulkonäkö. Mutta sitten kun niistä pakeista tulee kaava, ihminen on jo valmis kuulemaan kipeitäkin asioita korjatakseen sen kaavan.
Ja ainahan ei ole kyse siitä, että vetäytymisen aiheuttama asia olisi korjattavissa. Mutta kun sen tiedostaa, se voisi auttaa valitsemaan seuraavalla kerralla sopivampia kumppaneita. Esimerkiksi jos saa jatkuvasti pakit liiasta innokkuudesta. Toki voi olla järkevää suitsia sitä intoilua alussa, mutta voi olla järkevää panostaa myös siihen, ettei toistuvasti valitse kumppaneita joita liika läheisyys ja innokkuus ahdistaa erityisen paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tänään itkettää. Ehdin jo ihastua aika tavalla.
Ap
Ymmärrän. Samat fiilikset täällä. Vähän eri tilanne tosin, mutta hirveä ikävä ihmistä joka valitsi muuta kuin minut. Itkenyt lähes joka päivä jo viikkoja. Kai se joskus helpottaa.
Hei te itkijät, mulle kävi samoin, mutta tiedän nyt totuudeneikä itketä yhtään. Se hurmaaminen on feikkiä ja mies vaihtaa naisesta toiseen. Ei pysty rakastamaan ketään. Ja jos olisi rakastanut teitä, ei olisi lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Hei te itkijät, mulle kävi samoin, mutta tiedän nyt totuudeneikä itketä yhtään. Se hurmaaminen on feikkiä ja mies vaihtaa naisesta toiseen. Ei pysty rakastamaan ketään. Ja jos olisi rakastanut teitä, ei olisi lähtenyt.
Tämä ei kyllä jaksa juuri nyt lohduttaa :(
Ap
Löysin uuden miehen tinderistä. Olen taas ihastunut. Toivottavasti tämä nyt kestää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kyllä jaksa juuri nyt lohduttaa :(
Ap
No ei lohduta, mutta osaat surra oikeaa asiaa. Sitä, että sinua käytettiin ja väistit luodin, kun ei kestänyt pidempään. Seuraava tulee lempatuksi myös ja seuraava ja seuraava. Suret haavekuvaa, joka eteesi maalattiin.
Ei kai kukaan mieskään kieltäydy jos pääsee hyväksikäyttämään naisia varsinkin jos siitä ei tule ongelmia