Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja niin hiipui taas orastava parisuhteen alku

Vierailija
25.11.2022 |

Ehkäpä taas viiden vuoden kuluttua uskallan yrittää uudelleen.. Alkuun oli ihanaa ja mies oli kiinnostunut, ehdotti tapaamisia ja oli yhteydessä usein. Sitten tapahtui jotain (en ole varma mitä) ja mies vetäytyi. Nyt ei ole moneen päivään kuulunut enää mitään. Heippa.

Kommentit (310)

Vierailija
301/310 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppuu aina siihen kun nainen alkaa haluamaan nostaa elintasoa, koska mulla olis siihen varaa, vaikka en itse elä mitenkään leveästi. Tosi raivostuttavaa että joko maksan naiselle tai tulee ero.

Vierailija
302/310 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla loppuu aina siihen kun nainen alkaa haluamaan nostaa elintasoa, koska mulla olis siihen varaa, vaikka en itse elä mitenkään leveästi. Tosi raivostuttavaa että joko maksan naiselle tai tulee ero.

Niin, haluaa nostaa sinun elintasosi omalleen vai että nostat molempien elintasoa?

Voithan tehdä jo alussa selväksi, että aiot pysytellä nykyisellä tasolla. Sitten nainen osaa lähteä heti. Harva nainen haluaa elää askeettista ankeutuselämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/310 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sieltä taas ilmestyy, kun ei muualta saa helposti pildee.

Vierailija
304/310 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin uuden miehen tinderistä. Olen taas ihastunut. Toivottavasti tämä nyt kestää. 

Ap

Nyt jo?

Aika häilyvää on ihastuksesi..

Vierailija
305/310 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin uuden miehen tinderistä. Olen taas ihastunut. Toivottavasti tämä nyt kestää. 

Ap

Nyt jo?

Aika häilyvää on ihastuksesi..

Tämä on joku trolli. En todellakaan ole mitään tindereitä lataamassa. Enää ikinä.

Ap

Vierailija
306/310 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei tunnukaan juuri miltään. Ehkäpä olikin ihastunut johonkin haavekuvaan enkä oikeasti siihen ihmiseen.

Ap

Vierailija
307/310 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno otsikko!

Vierailija
308/310 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno otsikko!

Tästä vois tehdä runon

Vierailija
309/310 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei, miten menee? Susta ei ole kuulunut hetkeen, niin mietin vain, että onhan siellä kaikki hyvin? Itse olisin kiinnostunut edelleen näkemään ja katsomaan tulisiko meistä jotain, millaiset fiilikset sulla on asiasta?"

Jollei tällaiseen viestiin tule vastausta parissa päivässä, niin sinut on ghostattu.

Yyyh, tosi tungetteleva viesti! Ei ikinä mitään tällasta kantsi laittaa. Ja joo, olen nainen.

En ikinä pistäis mitään tällasta viestii. En vaikka maksettais.

Vierailija
310/310 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hei, miten menee? Susta ei ole kuulunut hetkeen, niin mietin vain, että onhan siellä kaikki hyvin? Itse olisin kiinnostunut edelleen näkemään ja katsomaan tulisiko meistä jotain, millaiset fiilikset sulla on asiasta?"

Jollei tällaiseen viestiin tule vastausta parissa päivässä, niin sinut on ghostattu.

Yyyh, tosi tungetteleva viesti! Ei ikinä mitään tällasta kantsi laittaa. Ja joo, olen nainen.

En ikinä pistäis mitään tällasta viestii. En vaikka maksettais.

Kuulostaa sellaiselta viestiltä, joka voisi tulla tyyliin optikkoliikkeeltä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi