Ja niin hiipui taas orastava parisuhteen alku
Ehkäpä taas viiden vuoden kuluttua uskallan yrittää uudelleen.. Alkuun oli ihanaa ja mies oli kiinnostunut, ehdotti tapaamisia ja oli yhteydessä usein. Sitten tapahtui jotain (en ole varma mitä) ja mies vetäytyi. Nyt ei ole moneen päivään kuulunut enää mitään. Heippa.
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppuu aina siihen kun nainen alkaa haluamaan nostaa elintasoa, koska mulla olis siihen varaa, vaikka en itse elä mitenkään leveästi. Tosi raivostuttavaa että joko maksan naiselle tai tulee ero.
Niin, haluaa nostaa sinun elintasosi omalleen vai että nostat molempien elintasoa?
Voithan tehdä jo alussa selväksi, että aiot pysytellä nykyisellä tasolla. Sitten nainen osaa lähteä heti. Harva nainen haluaa elää askeettista ankeutuselämää.
Kyllä se sieltä taas ilmestyy, kun ei muualta saa helposti pildee.
Vierailija kirjoitti:
Löysin uuden miehen tinderistä. Olen taas ihastunut. Toivottavasti tämä nyt kestää.
Ap
Nyt jo?
Aika häilyvää on ihastuksesi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin uuden miehen tinderistä. Olen taas ihastunut. Toivottavasti tämä nyt kestää.
Ap
Nyt jo?
Aika häilyvää on ihastuksesi..
Tämä on joku trolli. En todellakaan ole mitään tindereitä lataamassa. Enää ikinä.
Ap
Tänään ei tunnukaan juuri miltään. Ehkäpä olikin ihastunut johonkin haavekuvaan enkä oikeasti siihen ihmiseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hieno otsikko!
Tästä vois tehdä runon
Vierailija kirjoitti:
"Hei, miten menee? Susta ei ole kuulunut hetkeen, niin mietin vain, että onhan siellä kaikki hyvin? Itse olisin kiinnostunut edelleen näkemään ja katsomaan tulisiko meistä jotain, millaiset fiilikset sulla on asiasta?"
Jollei tällaiseen viestiin tule vastausta parissa päivässä, niin sinut on ghostattu.
Yyyh, tosi tungetteleva viesti! Ei ikinä mitään tällasta kantsi laittaa. Ja joo, olen nainen.
En ikinä pistäis mitään tällasta viestii. En vaikka maksettais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hei, miten menee? Susta ei ole kuulunut hetkeen, niin mietin vain, että onhan siellä kaikki hyvin? Itse olisin kiinnostunut edelleen näkemään ja katsomaan tulisiko meistä jotain, millaiset fiilikset sulla on asiasta?"
Jollei tällaiseen viestiin tule vastausta parissa päivässä, niin sinut on ghostattu.
Yyyh, tosi tungetteleva viesti! Ei ikinä mitään tällasta kantsi laittaa. Ja joo, olen nainen.
En ikinä pistäis mitään tällasta viestii. En vaikka maksettais.
Kuulostaa sellaiselta viestiltä, joka voisi tulla tyyliin optikkoliikkeeltä :D
Mulla loppuu aina siihen kun nainen alkaa haluamaan nostaa elintasoa, koska mulla olis siihen varaa, vaikka en itse elä mitenkään leveästi. Tosi raivostuttavaa että joko maksan naiselle tai tulee ero.