Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan jaksaa olla pihin puolison kanssa?

Vierailija
24.11.2022 |

Rahaa olisi mutta ikinä sillä ei mitään kivaa raaski tehdä.
Mitä näette sellaisessa puolisossa?

Kommentit (409)

Vierailija
301/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa lukiessa olen koko ajan tyytyväisempi yksineläjä. Oma arki on kepeää ja rauhallista. Ei esim. tarvitse siivota kenenkään toisen jälkiä, kestää toisen välinpitämättömyyttä tai taas kerran olla se joka joutuu joustamaan.

En käsitä miksi ihmiset kituuttavat huonoissa suhteissa. Joidenkin puolisot kuulostavat aivan kaameilta tapauksilta. Tiedän, että jotkut mieluummin pitävät kiinni keskiluokkaisista puitteista, vaikka puoliso ja koko parisuhde aiheuttaa pahaa mieltä. Onko tuo elämää? Itse muistan kirkkaasti päivän, jolloin löysin hymyni takaisin. Ja hymystäni en enää luovu. En koskaan enää.

Vierailija
302/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylenpalttinen törsääminen on hölmöä. Sästäminen on hyvä asia, tiettyyn pisteeseen saakka.

Niin TIETTYYN PISTEESEEN. Mutta jos ei KOSKAAN tehdä mitään. Taloa ei raaski lämmittää. Suihkusta loppuu lämmin vesi ennen kuin pitkät hiukset ehtii pestä. Jne. 

Kunnes tulee 2000:- sähkölasku, niin narina loppuu.

Millä hinnalla ja miten paljon pitää sähköä kuluttaa, että pääsee tuollaisiin laskuihin? Meillä on isohko omakotitalo, jossa on puu-uunin ja takan lisäksi sähkölämmitys. Eipä olla sen kummemmin mitään säästelty, koska ennenkään ei olla tuhlailtu. Sähkölasku on n. 200 e/kk ollut jo vuosia, ja on edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylenpalttinen törsääminen on hölmöä. Sästäminen on hyvä asia, tiettyyn pisteeseen saakka.

Niin TIETTYYN PISTEESEEN. Mutta jos ei KOSKAAN tehdä mitään. Taloa ei raaski lämmittää. Suihkusta loppuu lämmin vesi ennen kuin pitkät hiukset ehtii pestä. Jne. 

Joo, se on perseestä kun nainen ei anna miehen ostaa Porschea vaikka osamaksulla siihen olisi hyvin varaa.

Totta. Ilman muuta Porche on täysin verrannollinen perushygieniasta huolehtimiseen. Totta kai mies voi ostaa Porchen, jos kerran nainenkin käy suihkussa! Muuten on epäistä!

Vierailija
304/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lattialämmitys on juuri tuollaista "järjetöntä" pihiyttä. Sen päälle/pois laittaminen ei säästä yhtään sähköä, koska kylmän lattian uudestaan lämmittäminen syö sen säästön pois. Ja kokonaisuudessaan lattialämmityksen pois jättäminen homehduttaa teidän lattiat...  

Hyvin usein ihmettelen mihin ihmiset sitä rahaa "säästävät", kun sitä ei kuulkaas hautaan saa mukaan....

Enkä tarkoita sitä, että tilit pitää laittaa sileäksi aina palkkapäivänä.

Kylpyhuoneen lattialämmityksen käyttämättä jättäminen homehduttaa lattiat? :D Mikäs rakennusinsinööri siellä kommentoi? Tuohon haluaisin lisätietoja... eli periaatteessa kaikki kylpyhuoneet (joita on siis paljon) joissa ei ole lattialämmitystä, homehtuvat? Vau, aikamoista, Suomessa on melkoinen homepommi kytemässä.

Suomessa on melkoisen paljon kylppäreitä, joiden ainoa lämmönlähde on se lattialämmitys. Näin meilläkin. Olisi täysin ääliömäistä sammuttaa lämmitys kylpytilasta, mutta on ihan fiksua isontaa lämpöjä ja ilmastointia ja avata kylppärin ovi suihkun jälkeen. Sitten kun tila on kuivahtanut, kannattaa palauttaa lattialämpö ja ilmastointi normaaliksi ja sulkea kylppärin ovi, ettei se lattialämmitin lämmitä koko asuntoa. Järki päässä näiden kanssa, niin ei tule tehtyä hölmöyksiä.

T. LVI-alan ammattilainen

Vierailija
305/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä puuttuu myös toisten omilla rahoillaan tekemiin asioihin. Eli tuo "eikö kummallakin ole omat rahat" niin jotkut eivät osaa nähdä tai kunnioittaa toisten rajoja. Lukekaapa rajattomuudesta..

Vierailija
306/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä rahat menee toiseen naiseen?

Vierailija
307/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun mies on pihi, mutta ainoastaan minun suuntaan. Itselle kyllä ostaa kaikenlaista ja käy ulkona syömässä, mutta mua ei voi viedä syömään.

Vierailija
308/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaksaisin, olenhan itsekin pihi. Minua ahdistaisi törsäilevä ihminen, varsinkin jos hän eläisi kädestä suuhun. Jos olisi joku super-rikas, niin sitten sen ymmärtäisi.

Vierailija
309/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika pihtaa pippeliään.

Vierailija
310/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jaksaisin, olenhan itsekin pihi. Minua ahdistaisi törsäilevä ihminen, varsinkin jos hän eläisi kädestä suuhun. Jos olisi joku super-rikas, niin sitten sen ymmärtäisi.

Sinusta olisi ihan ok kieltää teinipoikaa käymästä suihkussa ja itsekin mielelläsi pesaiset tukkasi kylmällä vedellä? Okei. Meitä on niin moneksi.

Vierailija
311/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vielä pihiksi tee jos mies ei ostele ja tuhlaa rahaa jokaisen naisen mielijohteen perusteella

Vierailija
312/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa lukiessa olen koko ajan tyytyväisempi yksineläjä. Oma arki on kepeää ja rauhallista. Ei esim. tarvitse siivota kenenkään toisen jälkiä, kestää toisen välinpitämättömyyttä tai taas kerran olla se joka joutuu joustamaan.

En käsitä miksi ihmiset kituuttavat huonoissa suhteissa. Joidenkin puolisot kuulostavat aivan kaameilta tapauksilta. Tiedän, että jotkut mieluummin pitävät kiinni keskiluokkaisista puitteista, vaikka puoliso ja koko parisuhde aiheuttaa pahaa mieltä. Onko tuo elämää? Itse muistan kirkkaasti päivän, jolloin löysin hymyni takaisin. Ja hymystäni en enää luovu. En koskaan enää.

Naisille joustaminen on mahdotonta kun naiset ovat päättäneet että joustaminen on ainoastaan miesten hommaa

Vierailija
313/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei vielä pihiksi tee jos mies ei ostele ja tuhlaa rahaa jokaisen naisen mielijohteen perusteella

Kenelle edes tulee mieleen kuvitella, että pitäisi tuhlata rahaa jokaisen naisen mielijohteisiin? Mutta se kyllä tekee pihiksi, jos puoliso joutuu tinkimään perushygieniastaan, kun pihi säästää vettä ja sähköä.

Vierailija
314/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kukaan jaksaa elättää ap pummia?

Vierailija
315/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille joustaminen on mahdotonta kun naiset ovat päättäneet että joustaminen on ainoastaan miesten hommaa

Mihin tuo omituinen väittämäsi perustuu?

Vierailija
316/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten kukaan jaksaa elättää ap pummia?

Osaatko lukea? Ei ap sano elävänsä tuollaisen itaran puolison kanssa. Hän kysyy, miten kukaan jaksaa. Ja ketjusta paljastuu, että moni ei jaksakaan.

Vierailija
317/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä piirre ihmisessä.

Vierailija
318/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä taas yksi todiste siitä, miksi nainen on ihan tutkitusti tyytyväisempi elämäänsä yksineläjänä. Ei tarvitse kestää yhtäkään lapselliseksi heittäytyvää marttyyriä. Se henkinen keveys ja vapaus. Aamen!

Vierailija
319/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ihmisillä on myös omat rahat. Ei tarvitse silloin katsoa toisen lompakkoon.

Mun vanhemmat olivat todella pihejä. Kai se on jotain sodanjälkeisen sukupolven traumoja. Mutta se mikä mua harmitti, että he usein riitelivät rahasta, vaikka heillä oli vaikka kuinka paljon rahaa säästössä. Sitten vielä sanoivat minulle, että minä saan sitten kivan perinnön kun heistä aika jättää. Mä sanoin heille, että perinhän mä teidän talon ja mökin, nauttikaa ihmeessä elämästänne eläkkeellä. Matkustelkaa, käykää ravintoloissa ja kylpylöissä, hieronnassa jne. Mutta ei. Piheilivät viimeiseen asti. No, ihan kiva oli tietysti periä heidän säästötkin, mutta minusta olisivat saaneet riidellä vähemmän rahasta ja nauttia elämästään vanhoina.

Vierailija
320/409 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko sitten kiva jos puoliso ei olisi pihi ja kustantaisi esim. naapurin vaimolle 14 euron drinkkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän