Mikä asia arjessa ahdistaa tällä hetkellä?
Tämä on purkautumisketju. Kerro, mikä ahdistaa omassa arjessasi. Minua tällä hetkellä auto. Ollut korjaamolla viime perjantaista alkaen. Saapa nähdä, milloin ehtivät korjata.
Kommentit (234)
Vierailija kirjoitti:
Just nyt ummetus, meen kohta vessaan pukertamaan.
Muutoin taas parisuhteen tilanne, pohdin oonko onnellinen.
Parisuhteen ei tule tehdä onnelliseksi, vaan pitää osata olla onnellinen ihan itse. Parisuhde on se kirsikka kakun päällä. Älä hyvä ihminen vaadi onnellisuutta toiselta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen ei tule tehdä onnelliseksi, vaan pitää osata olla onnellinen ihan itse. Parisuhde on se kirsikka kakun päällä. Älä hyvä ihminen vaadi onnellisuutta toiselta ihmiseltä.
Niin, totta. Sitä siis pohdin olisinko onnellisempi ilman parisuhdetta :) Miehen takia tulee niin paljon pahaa mieltä että en tiedä onko tässä enää järkeä.
Rahat vähissä sekä jatkuva sairastelu, kun yhden paikan saa kuntoon, tulee seuraava.
Vierailija kirjoitti:
Heka-Kerostalossa. Nainen joka sairaseläkellä.Saa rahaa oletetavasti 2 kertaa kukaudessa ja siloin oletetavasti paari tai kaljankanssa kotia? Tupakoi parvekella ilalla hieman myöhemin.Lasitukset kinni.Luulee etei häiritse talossa jossa parveketupakointi kieto ja mut asukaat menevät tupakalla,kerostalon pihan osoitetulle paikalle. Hän ei menen. Koska talo odotaa remonttia.Hänellä oikeus tupakoida siällä.Jos se tupakan haju ei hänestä häiritse? Miksi ei tupakoi kotinsa sisällä.Eilen vimeksi kello noin 22 .Hänen tupakan savut tuli parvekelleni ja sieltä asintoni sisään .Koska parvekella olevan ikunan karmissa on rakoventiilit.
Tiedän kokemuksesta, että vaikka naapuri tupakoisi parvekkeella, se haju ei sisään saakka huoneistoomme tule. Vähän aikaa siellä ulkopuolella haju tupsahtaa, mutta se haihtuu nopeasti pois. Parvekkeen ovea on voinut pitää auki. Savu ja haju ei ole oikeasti levinnyt muualle, kuin taivaan tuuliin. En itse tupakoi. Lienee monella valittajalla ja tupakoinnin vastustajalla pelkkä periaate kysymys, jolla ei ole käytännön kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalityöntekijät, jotka käyttävät virka-asemaansa väärin.
Hyvä. Osuit kyllä naulan kantaan.
Eniten ahdistaa tällä hetkellä vihreiden todellisuudesta irrallaan olevat ajatukset.
Miten voikin ihmiset olla niin sekaisin luonnonsuojelusta, että laitetaan kaikki muut maksamaan heidän ideologiansa.
Suomen talouskin ajettu aivan kuralle ja yhden marginaalipuolueen ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Suomen hallitus, erityisesti Marin ja vihreät!!
Ja Marin varsinkin. Käyttää vaan kansalaisia hyväksi, meitä, elääkseen tuota leveää holtitonta elämäänsä. Oikein pisteitten kerääjä, kaikella mahdollisella röyhkeällä tavalla. Ja meidän kansalaisten, ei kyllä minun, selvällä avustuksella tuossa vaan pyrkyröi. Sattumalta onnistui pääsemään pääministeriksi noitten sosialidemokraattien avustuksella.
Sähkön hinta
Ruoan hinta
Molemmista vastaavien yritysten ylisuuret voitot. Niin törkeää, että meinaa hallita ketutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, totta. Sitä siis pohdin olisinko onnellisempi ilman parisuhdetta :) Miehen takia tulee niin paljon pahaa mieltä että en tiedä onko tässä enää järkeä.
Jos tulee pahaa mieltä, niin eiköhän ole viisaampi erota ja ottaa virheistään opiksi.
Vierailija kirjoitti:
Taas jokapäiväinen huoli tai stressi miten saa rahat riittämään. Joka kauppareissulla päässä laskee senttejä ja stressaa. Tämä on myös ns oma valinta, koska voimat ei riitä kokopäivätyöhön. Opiskelu kiinnostaa mutta siihen ei ole varaa.
Niinno. Eipä se kokopäivätyöläisellä ole yhtään sen kummempaa - rahat ei meinaa riittää, koko ajan puskee jotain laskua jostain ja kauppaan jää kerta kerralta enemmän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ahdistaa tällä hetkellä vihreiden todellisuudesta irrallaan olevat ajatukset.
Miten voikin ihmiset olla niin sekaisin luonnonsuojelusta, että laitetaan kaikki muut maksamaan heidän ideologiansa.
Suomen talouskin ajettu aivan kuralle ja yhden marginaalipuolueen ansiosta.
Sama täällä. Jos vihreitä ei olisi päästetty rellestämään unelmillaan, sähkön hinta olisi maltillisempi ja sähkökatkojen uhkaa ei olisi. Kauniit ajatukset ei oikeuta käyttämään huonoja keinoja. Ja mitä tulee luonnonsuojeluun, niin monien vihreiden keinojen vuoksi luontoa on pilattu, esim ydinvoiman kieltäminen aiheutti Saksassa kivihiilen polton kasvun. Vesivoima kaikessa uusiutuvaisuudessaan on aiheuttanut kalakantojen häviämisen. Autoilun vaikeuttaminen aihettaa minulle enemmän ajoa. Metsien suojelun vuoksi moni on hakannut metsänsä sileiksi, koska vielä voi, vaikka harjoitti ennen sekahakkuuta. Ahdistaa mihin tämä maailma menee kun äänestäjiä ajaa pelkkä ideologia. Onko yhtään vihreää paikalla joka osaisi vastata, että miksi me haluamme tänne kylmiin maihin ihmisiä enemmän ja näin lisäämme maapallon hiilikuormaa?
Perhe-elämä. Jos olisin tiennyt millaista helvettiä elämä on lapsen syntymän jälkeen en olisi hankkinut lasta.
Naisen sekoilu kun tuli äidiksi. Siis täydellinen loogisen ajattelun puute. Kyky arvioida omaa toimintaa kriittisesti on hävinnyt aivan kokonaan. Ahdistaa ja olen miettinyt viimeiset puoli vuotta eroa.
Hieman se joulu. Ihmissuhdekahnaukset rasittavat jo etukäteen ja jännittää miten yhteinen joulu sujuu.
Se ettei kukaan nykyään uskalla tai halua sanoa että joku asia tai tekeminen on ihan p..stä eikä noin pidä tehdä. Avaan: katsoin just tämän syksyn mallikilpailua, vaatteet malleilla järkyttäviä eikä niitä kukaan missään koskaan tule käyttämään tai tarvitsemaan ja silti porukka ympärillä on ihan fiiliksissä että huippua ja upeeta. Ja tämä sama ilmiö on monessa asiassa. Voisi vaan sanoa että voi hel mitä skeidaa tai vaieta viisaasti. Porukka vaan keksii uusia entistä järjettömämpiä juttuja kun kukaan ei sano että nyt stop.
Hintojen nostelu sodan varjolla.
Työni varhaiskasvatuksessa. Työuupumuksesta olen toipumassa ja on tässä tullut mieleen, että pystynköhän lie alalla loppuikääni olemaan. Ahdistaa kun ala josta aiemmin pidin täydestä sydämestä ja sain niin paljon positiivista arkeeni, onkin muuttunut silkaksi raatamiseksi ja päivästä toiseen taisteluksi.
Tuntuu ettei olisi voimavaroja lähteä vuosiksi opiskelemaan, mutta en tiedä onko kohta enää vaihtoehtoa, pelkään että sekoan lopullisesti jos jatkan.
Tuleva vuosi ahdistaa. Työkyky meni muutama vuosi sitten joten eläke on pieni, eikä meinaa riittää millään. Todella pelottaa mitä ensi vuosi tuo tullessaan, korotus eläkkeeseen on lähinnä vitsi verrattuna todelliseen inflaatioon kun se eläkkeen kertyminen nyt jäi lyhyeksi eli pieneksi.
Vaimoni unelmien koti joka on täysin valkoinen. Sen maalaus, sen siivoaminen, mahdollinen ero, lapset.