Mikä asia arjessa ahdistaa tällä hetkellä?
Tämä on purkautumisketju. Kerro, mikä ahdistaa omassa arjessasi. Minua tällä hetkellä auto. Ollut korjaamolla viime perjantaista alkaen. Saapa nähdä, milloin ehtivät korjata.
Kommentit (234)
Työttömyys ahdistaa täälläkin. Rahattomuus. Jatkuva yksinäisyys ja sisällön puute elämässä. Ei ole rahaa tehdä mitään. Oikeasti, en voi edes matkustaa mummoani moikkaamaan toiselle paikkakunnalle, koska sekin maksaa 20e. (Joka vastaa 3-4pv ruokiani.)
Mua ahdistaa tuleva talvi sähkölaskujen takia, miten ihmeessä me selvitään?
Sosiaalityöntekijät, jotka käyttävät virka-asemaansa väärin.
1000 euron tulot, 1000 euron menot, kun sairastuin koronaan kuukaudeksi ja työskentelen tuntipalkalla, 5:ttä viikkoa jatkuva yskä (tuntipalkalla ei ole varaa sairaslomaan edes koronassa, kun olet kevytyrittäjä ei Kelakaan auta), ei ole ystäviä, miestä, seksiä ei ole ollut 15 vuoteen, Ukrainan tilanne, koko maailmanpolitiikan tilanne, ai niin - ikäkään ei oo sinkulle loistokas, 53. Voitinko? :D
Lievä mutta sitkeä korona. En jaksaisi enää makoilla. Sitten kun kuitenkin yritän jotain pientä tehdä, on pakko mennä takaisin lepäämään, koska en ottaa voimille.
Vierailija kirjoitti:
Herääminen kipuun joka aamu.
Sama täällä - ja varsinkin se, kun ei ole edes saanut unta (lääkkeilläkään).
Vierailija kirjoitti:
Olen perjantaina menossa kummankin silmän kaihileikkaukseen. Molemmissa silmissä voimakas likinäkö. Leikkaus pelottaa, vaikka tiedän, että kaihileikkauksia tehdään kymmeniätuhansia ja riski on varsin pieni. Leikkaava kirurgikin on varsin kokenut. Pelottaa silti.
Täysin turhaa! Ite olin keväällä.. No problem!
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalityöntekijät, jotka käyttävät virka-asemaansa väärin.
Sama tunne. Missä kaupungissa asut?
Suomen hallitus, erityisesti Marin ja vihreät!!
Raha /talous, hankalat iho-ongelmat, hammaslääkärille pääsy, kylmyys, löytyykö sopivia vaatteita. Ehkä vaivaa myös mistä toinen asunto.
Jäi listasta että sota-tilat naapurimaissa, eskaloituminen. Kotimaan rikollisuus ahdistaa jonkin verran, ehkä tuli luettua liikaa uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Herääminen kipuun joka aamu.
Ja sen jälkeen henkiseen kipuun.
ahdistaa pari naispuolista ystävää jotka tarvitsee 3-4 kk välein terapeuttia , koska kerta toisensa jälkeen ajautuvat " selvinpäin maailman ihanin tyyppi" suhteeseen. M40
Se, että tässä maassa melkein pakotetaan ihmiset ongelmineen päihteiden käyttäjiksi.
Just nyt ummetus, meen kohta vessaan pukertamaan.
Muutoin taas parisuhteen tilanne, pohdin oonko onnellinen.
Mulla vähän pienempi ongelma, pitäs löytää sopivat rillien pokat, mut ei.
Ihan hirveitä pyöreitä pöllölaseja tai sit tv ruutumaisia puoli otsaa ja poskea peittäviä, tai fiftarityylisiä kissalaseja jotka tekee vähän häijyn ja ivallisen näköiseksi.
Ahdistaa, enhaluaisi ostaa monen sadan euron pokia jotka on vähän sinne päin mutta en kuitenkaan ihan tykkää.