Mikä asia arjessa ahdistaa tällä hetkellä?
Tämä on purkautumisketju. Kerro, mikä ahdistaa omassa arjessasi. Minua tällä hetkellä auto. Ollut korjaamolla viime perjantaista alkaen. Saapa nähdä, milloin ehtivät korjata.
Kommentit (272)
Pankki sanoi irti lainani, en pysty sitä lainaa nyt millään maksamaan, mitä teen.
Olin aina sen lainan hoitanut, en tiedä, miksi sen irti sanoivat.
Terveys.
Pelottaa ettei jalat kanna kohta.
Vierailija kirjoitti:
Pankki sanoi irti lainani, en pysty sitä lainaa nyt millään maksamaan, mitä teen.
Olin aina sen lainan hoitanut, en tiedä, miksi sen irti sanoivat.
Kerrohan vähän taustatietoja, miksi noin on käynyt. Tuskin pankki irtisanoo kenenkään lainaa ihan ilman mitään syytä. Etkö lyhentänyt lainaasi viime aikoina?
Yksinäisyys ja kroonistunut migreeni. Masennus, joka näistä pahentunut. Vertaistukea, saati ystäviä ei niin helpolla löydy.
Kukaan ei ota töihin,ikää 62 vuotta.
Tällä hetkellä ahdistaa uutiset. Koko ajan täällä kotimaassakin hirveää toisten sättimistä ja haukkumista, miten ME olemme tehneet hyviä päätöksiä, mutta kun NUO ovat sössineet kaiken. Miten tällaisessa ilmapiirissä saadaan mitään asioita hoidettua? Lisäksi ahdistaa tuo jatkuva Auerin rikosjutun uutisointi. Vaikka en niitä luekaan, ei voi välttyä näkemästä uutisointia. Kukaan ei tiedä, kuka valehtelee ja mitä tuon kaiken takana on. Parempi olisi, jos hoitaisivat oikeudenkäyntinsä suljettujen ovien takana. Ulkomailta Venäjän ja USA:n salakavalat suunnitelmat, joiden taustoja voi vain arvailla.
Omaishoitajuus. Yöunet yhteensä n 5 tuntia pätkissä. Muistisairas agressiivinen ja levoton vaipoissa oleva pyörätuoli mies. Pelkään, että en kohta jaksa. Pää kohta hajoaa, selkä on jo hajonnut. Omaa elämää ei ole.
Ahdistaa että tollanen ala-arvoinen muka rauhansopimus on menossa läpi. Tietää vaan uutta sotaa jossain muualla Euroopan itärajalla! Oispa Ukraina saanut iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjän raakalaismaahan ja vielä niin paljon kuin olisi aiheelliseksi katsonut!! Ois tehnyt palveluksen kaikille järjissään oleville ei-venäläisille!
Sit on turha kenenkään enää uikuttaa että puolustusmenoja kasvatetaan. Ei oo muuta vaihtoehtoa jos Suomi halutaan pitää nykyisen kokoisena ja se tulee halvemmaksi kuin sota.
Toinen joulu tulossa eron jälkeen. Yhdessä oltiin yli 30 vuotta. Harmaita hiuksia aiheuttaa joulunaika, kun lapsia ja lapsenlapsia pitäisi päästä näkemään ja joulupukkikin käymään. Toisaalta ei haluaisi sitä, että lapset joutuisivat lapsineen vierailemaan useassa paikassa, kun muistaa itse millaista matalalentoa se aikoinaan oli. Nyt vaan meitä mummoja ja pappoja on lapsenlapsilla niin paljon ja lasten puolisoillakin omat sukulaiset ja lapsiperheet.
Työ, työpaikka ja siellä olevat muutamat ihmiset. En vaan jaksa enää. Työvuosia takana paljon, ja eläkkeeseen muutama vuosi. On vaan pakko jaksaa tätä paskaa
Tuleva tammikuu. Heti menee apteekkiin yli tonni, hoitokulujen maksukatto täyttyy heti tammikuussa myös, eikä edes riitä, vaan menee vielä ylikin sairaalapäivien vuoksi eli toinen tonni ja myös kela-kyyteihin pitäisi olla omaa rahaa äkkiseltään pari sataa euroa + vielä elää jotenkin.
Äpit harmittaa. Turussa ei voi edes pysäköidä ilman äppiä.