Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen älykäs nainen ja saan koko ajan kärsiä siitä.

Vierailija
23.08.2008 |

Olen tutkitusti huippuälykäs nainen (Mensassakin sisällä). Lapsesta asti olen kokenut olevani erilainen. Osaan yhdistää heti pikkuasiat isompiin kokonaisuuksiin. Osaan ennustaa tulevia tietyistä merkeistä. Aavistan, mitä eri ihmiset seuraavaksi sanovat ja miten he käyttäytyvät. En jaksa selittää tarkemmin, kun ette kuitenkaan ymmärrä ;-)

Luulisi, että olisin onnellinen, mutta ei. Onhan minulla huipputyöpaikka toki, mutta siihen se sitten jääkin. Kärsin siitä, että suurin osa miehistä on minuun verrattuna niin tyhmiä, etten kestä heitä. Siksi minulla ei ole parisuhdetta. Kaikki tapaamani miehet ovat alusta asti niin ennustettavia ja lapsellisia. Miehiä kyllä saisin, mutta en kerta kaikkiaan pysty. Olisi väärin näytellä, jos ei pysty kunnioittamaan toista.

Nyt olen miettinyt lapsen hankkimista ilman miestä, koska ikää alkaa jo olla (35). Tiedän jo etukäteen, miten muut siihen suhtautuvat, mutta ei se minua lannista. Selviän, tiedän sen.

Minulla on paljon ystäviä ja seuraakin, mutta pidän muita hirvittävän typerinä. En tietenkään näytä sitä. Minua pidetään tasaisena, rauhallisena ja mukavana ihmisenä noin yleisesti. Ihmetellään toki, miksi miestä ei ole.

En ole törmännyt muihin kaltaisiini, joten olen tuomittu elämään henkisesti yksin kai loppuelämänä. Oli pakko purkautua jossain nimettömänä.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, ettei äly ole arjessa kovin ratkaisevaa eikä "huippu"äly tuo sinänsä mitään lisäarvoa juuri mihinkään olennaiseen. Normaaliälyisen kanssa onnistuu kotitöiden jakaminen vähintään yhtä hyvin kuin vielä älykkäämmän yksilön. Ihminen tarvitsee toista ihmistä. Sinä ap tarvitset toista ihmistä. Tyydy vähempään ja huomaat, että se riittää.

Vierailija
62/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla järki jyrää tunteet, joten tunne-elämäsi on siten latteaa. Itse olen myös melko älykäs, mutten osaa hyödyntää älyäni. Mikään asia ei kiinnosta erityisen paljon, joten en siksi pääse huippusuorituksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haet? Millä tavalla vietät aikaa ystäviesi kanssa, millä tavalla yksin, millä tavalla haluaisit viettää?

Tee selväksi itsellesi, millaisia ihmisiä lähistöllesi haluat ja sitten etsi heidät. En oikein usko, että olet aivan ainoa laatuasi. Ehkä vain vietät aikaasi vääränlaisissa ympäristöissä. Itse pidän yliopiston luonnontieteellisten alojen opettajista ja tutkijoista ja sitten tiettyjen alojen taiteiljoista. Perushumanisteja sekä kaupallisten alojen edustajia /bisnesihmisiä en kestä ollenkaan!

Vierailija
64/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärettömän älykkäitä ajatuksiani heti tai 5 minuutin päästä...

Ei kannata hankkia lasta jos ei ole valmis syleilemään tyhmyyttä oikein kunnolla. Äitiydessä on hurjasti asioita jotka tekee tyhmäksi. Raskaus tekee tyhmäksi, synnytyksessä kätilö kertoo sinun olevan ääliö, imetyksen suhteen olet idiootti ja äitinä täysi luuseri. Lopulta on pakko antaa periksi ja todeta vain olevansa lehmä ja jatkaa märehtimistä.

Vierailija
65/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin paljon vittuilua. Miksi??

Vierailija
66/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on älykkyydestä ollut vain hyötyä. Opiskelu on ollut helppoa, ja olen saanut mukavan ja hyväpalkkaisen duunin. Iskin jo nuorena älykkään miehen ja nyt meillä on yhteinen älykäs lapsi. Mukavasti menee.

Tsemppiä sulle!

Vierailija
67/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisnes se on joka tätä maailmaa pyörittää.

Taitelijat ovat monella tapaa kahjoja, asuvat boheemissa ja haisevassa kämppässä. Filosofeja joiden maailma järkkyy pienestäkin heilahduksesta. Jos pallo ei pyöri heidän haluamallaan tavalla, mennään tielle makaamaan poikittain. Tässä minä olen maailman herra. Suurin osa kärsii narsistisesta käytöshäiriöstä.

Vierailija
68/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti tapaa nokkelia ja fiksuja ihmisiä. Älykkäitä tai viisaita tai sivistyneitä ei välttämättä.

t. myös viestintätehtävissä toimiva, joka on melkoisen kyllästynyt viestintämaailman markkinointipinnallisuuteen

Vierailija
69/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kieroutunut tapa miehiin. Entä jos lapsesi on poika?

Vierailija
70/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ajatuksista tunnistin osan, kuten esimerkiksi kärsimättömyyden itseä tyhmempien kohdalla. Mutta muuten tässä tuli myös ap:lta aivan älyttömiä ajatuksia. No elämä opettaa fiksuintakin, ja hyvä niin, tämän voin ihan omalta kannaltani todeta. Voihan sitä traumaa vetää siitä, että on fiksumpi kuin muut, mutta joillain on ihan oikeitakin aiheita. Itsellä kun on noita jälkimmäisiä riittänyt niin eipä tarvitse enää juuri tuota ensimmäistä murehtia...

Vierailija
71/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se esiintyy vain täällä av:lla. Täällä tunnen itseni TODELLA älykkääksi. Olenkin ihmetellyt, miksi kuitenkin toistuvasti hakeudun tänne keskustelemaan tyhmien kanssa. Varmaan se pönkittää itsetuntoani tai jotain :)

Vierailija
72/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippuälykkääksi maininnut.

Olen kyllä sitä mieltä, että opehuoneessakin saattaa tavata älykkään ihmisen, vähemmän älykkään toki myös.

Varsinkin luokanopettajille tuntuu helposti tulevan suurenmoisuuskuvitelmia omasta älystään ja ylivertaisuudestaan. Oikeasti tiedollisesti älykkäitä ihmisiä tapaa ihan muualla kuin ppettajanhuoneissa! Ei ole vielä kovin suuri saavutus, jos on fiksuin luokassa, tai edes opettajainhuoneessa. ;-)

Vierailija
73/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä teet vauva.fi sivustolla?

Naimaton, lapseton, miehetön...

Eikö olisi parempi siirtyä älymystön seuraan.

Sinä et siedä kaltaisiamme. Älä siis piinaa itseäsi.

Vierailija
74/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että älykkyyys ei tee ihmisestä fiksua

Vierailija
75/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisihan elämäsi älykkäänä miehenä paljon helpompaa. Ehkäpä voisit teettää lapsesi labrassa, olisihan älykäs poikalapsi parempi sinulle.

Vierailija
76/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy.

Vierailija
77/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on pahasti pielessä. Et ole tasapainossa itsesi ja ympäristön kanssa.

Jos olet tarpeeksi älykäs, et olisi joutunut tähän tilanteeseen.

Sinulla on siis puutteita. Et osaa suhtautua miehiin normaalisti, vaan katselet heitä itsenäsi. Eli piilevät heikkoudet joita et itsessäsi siedä saavat sinut pois raiteiltaan. Olotilasi tulee vuosien vieriessä pahenemaan, jos et hae apua ajoissa.

Vierailija
78/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älykkään lapsen tulee oppia sietämään muita ihmisiä siitä huolimatta, että he ovat erilaisia kuin hän itse. Lapsen voi olla suorastaan tuskallista huomata, että muut eivät ole vähäänkään kiinnostuneita siitä, mikä hänestä on tärkeää. Maailmanparantaminen ei näytä kiinnostavan aikuisia, jotka lisäksi ovat usein epäjohdonmukaisia ja moraalittomia ja perustavat auktoriteettinsa liian usein pelkkään valtaan. Älykkäästä lapsesta saattaa huonojen kokemustensa myötä kehittyä kyyninen, muita halveksiva, aggressiivinen, uppiniskainen ja sopeutumaton, ellei hän opi sietämään typeryyttä, jota näkee ympärillään. Yksi keino, johon lapsi voi turvautua, on huumori, joka on usein tyypillistä älykkäille ihmisille."

Vierailija
79/101 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älykkään lapsen tulee oppia sietämään muita ihmisiä siitä huolimatta, että he ovat erilaisia kuin hän itse. Lapsen voi olla suorastaan tuskallista huomata, että muut eivät ole vähäänkään kiinnostuneita siitä, mikä hänestä on tärkeää. Maailmanparantaminen ei näytä kiinnostavan aikuisia, jotka lisäksi ovat usein epäjohdonmukaisia ja moraalittomia ja perustavat auktoriteettinsa liian usein pelkkään valtaan. Älykkäästä lapsesta saattaa huonojen kokemustensa myötä kehittyä kyyninen, muita halveksiva, aggressiivinen, uppiniskainen ja sopeutumaton, ellei hän opi sietämään typeryyttä, jota näkee ympärillään. Yksi keino, johon lapsi voi turvautua, on huumori, joka on usein tyypillistä älykkäille ihmisille."

Vierailija
80/101 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka selittelevat itselleen ja muille, etta kukaan mies ei ole tarpeeksi hyva ja alykas hanelle ja siksi han on yksinainen. Hih. Luuletko tosiaan, etta maailmassa ei ole alykkaita miehia? Meidan piireissa ei muita olekaan. Melkein kaikki ystavani ovat naimisissa fiksujen, alykkaiden miesten kanssa. Tosin asun ulkomailla ja kaikki suomalaiset ovat taalla kylla melko valikoituneita.

Jotain sulla on ap pielessa, kun noin ajattelet kaikista ihmisista. Kylla mun ystavapiirissa on monenlaista ihmista, mutta itse ainakin saan kaikilta ystaviltani jotain, erilaisia asioita. Yhden kans jutellaan yhdesta asiasta, toisen kans toisesta ja jonkun kans kaikesta. En koskaan ajattele, etta joku on erityisen tyhma ihminen. Ehka jotkut ovat vahan hitaampia kuin toiset, mutta siltikin heilla voi olla jotain annettavaa ystavina.

Kannattaiskohan sun kavaista terapeutin juttusilla, ettei sulla ois vaan vaaristynyt mina-kuva?