Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei enää pariudu?

Vierailija
20.11.2022 |

Mikä on syynä tähän sun kokemuksen perusteella?

Kommentit (2819)

Vierailija
521/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaatimukset vaikuttavat kohtuuttomilta. Miehen pitäisi olla disney-prinssi, joka räjäyttää sukat pois jaloista heti 1.treffeillä tai muuten ei ole kemiaa.

No ei itse asiassa pitäisi. Jos on yhtään kehuskeleva tai liian lipevä/kehuva niin kyllä siinä hälytyskellot soivat ja lujaa. Tavallinen, normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kykenevä mies riittää vallan hyvin.

Nykyisin vain komeimpien miesten kannattaa käydä treffeillä, koska he pääsevät kyntää peltoa melkein joka ensitreffeillä. Rumien miesten ei kannata käydä ollenkaan treffeillä, koska niistä ei kuitenkaan irtoa mitään. Rahaa ja aikaa vain menee hukkaan.

Mistähän sinunkin aikasi on pois? Siellä betonikuutiossa yksin möllöttämisestä, vauvapalstalla surffaamisesta ja poken katselusta.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota ajatusta, että treffeillä käyminen on ajan hukkaamista, jos tutustuminen ei etene. Onhan se silti ollut mukavaa, on ollut mahdollisuus tutustua uuteen ihmiseen, joskus se on jopa positiivisella tavalla jännittävää.

Miehiä kiinnostaa ainoastaan mitä niiden ensitreffien jälkeen tapahtuu. Treffit ovat naisten keksintö. Miehille ne ovat pakkopullaa.

Niin,naiset kuvittelee että mies on hakemassa mielenkiintoisia keskusteluja.Ne kyllä hoituu ihan miesten kanssa.

No, sitten saa hoitaa muutkin jutut mun puolesta miesten kanssa.

Et kai luule että mies selostaa tuon sinulle ääneen? Siksi se jatkaa ajanhukkaa.

Vierailija
522/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menestyvän ja suositun miehen näkökulmasta ei ole mitään järkeä pariutua ennen kuin oikeasti haluaa perheen. 99,9% naisista on vääriä pitkään parisuhteeseen ja tapailusuhteet (eli seksiä monen vakkarinaisen kanssa samanaikaisesti) on vain niin paljon parempaa. Ei sitoutumista, saa elää juuri niin kuin haluaa ja saa paljon seksiä voittaa aina nalkutus-suhteen.

Jos naiset ihmettelette jos mies ei halua sitoutua, niin tässä vastaus.

Tuo nyt on vain henkilökohtainen mieltymyksesi. Varmasti jokainen tietää menestyviä, suosittuja ja komeita miehiä, jotka saisivat vaikka joka päivälle eri naisen niin halutessaan, mutta kuitenkin ovat valinneet olla yhden naisen kanssa. Tällaiset miehet ovat niitä joita naiset haluavat, eivät ne sängystä toiseen hyppijät, jotka usein vieläpä kusettavat naista touhuistaan.

Jokainen tietää menestyviä, suosittuja ja komeita miehiä ja jokainen tietää, ettei yksikään heistä päivystä maanantaiaamuna provoilemassa vauva-palstalla :)

Erittäin hyvä pointti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat "syyt" sille miksi en ole koskaan seurustellu ovat:

-En oikeastaan tapaa edes naisia missään koska introverttina viihdyn todella paljon kotona ja tykkään omasta seurastani.

-En koe parisuhdetta kovinkaan tärkeäksi asiaksi elämässäni joten siksi en oikeastaan edes etsi kumppania itselleni.

-Tykkään työstäni,vapaudestani ja harrastuksistani.

-Jos haluan läheisyyttä ja sosiaalisuutta niin juttelen sekä hengailen ystävieni tai sukulaisteni kanssa.

Olen kolmekymppinen mieshenkilö

Vierailija
524/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelu kohdallani tuntuu epätodennäköiseltä, vaikka joskus vähän kaipaisikin kumppania rinnalleen. Ensinnäkin kokemuksesta siitä, että en "osaisi" pitkällä tähtäimellä olla kovin hyvä kumppani. Olen työelämässä tai muissa tilanteissa, kun minulla on "ohjelmaa" (harrastukset, muut menot, ystävien näkeminen, matkat, jne) sädehtivä, innostunut, positiivinen, hauska, intensiivinen, muista ihmisistä kiinnostunut sekä tutustumisista ja hyvistä, monipuolisista keskusteluista nauttiva - ylipäätään tykättyä seuraa.

Mutta sitten se arkielämä muuten - tarvitsen paljon yksinoloa ja palautumisaikaa. Tuntuu, että "pettäisin" odotukset, kun sitten minun pitää saada vain laiskotella ja elää myös "tylsästi" vapaalla. Myös työni vaatii paljon, ja aikaa menee ihan vain sohvallakin maaten (ei nyt koko ajan, mutta tarvitsen sellaistakin olemista), jolloin en jaksaisi puhua yhtään mitään ja just ja just tehdä ruoaksi jotakin max. jauhelihamakaronimössöä. Eli tarvitsen paljon myös lepoa.

En vain jaksa enää kotona miettiä että miltä näytän, miten huomioin muita, kokea mahdollista syyllisyyttä kun en pysty oleman tarpeeksi hyvä kumppani kotona jne. Ja vaikka olen hoikka, tuntuu että se naisen lihominen on miehille niin vaikea paikka, että en jaksaisi stressata siitä, että mitä mies nyt ajattelee jos söisin joskus vielä suklaatakin sohvalla röhnöttäessä!

Eli mun voimat ei riitä parisuhteeseen. Lapsiakin olisi kiva saada, mutta huomaan jo ajattelevani asiaa niin, että ne sitten olisivat aika paljon mun kontolla. Ja en jaksa säätää asian kanssa, kun tuntuu että ei se lähtökohtaisesti tule miehen puolelta niin, että hän ottaisi ainakin sen puolet vastuusta lapsien ja kodin suhteen. Voi olla että olen väärässä ja kuva on jumittunut täältä vauvapalstalta ja omista lapsuuden-yms. Kokemuksista.

Haluaisin myös olla jatkossakin nainen ja ihminen, en itsestään selvä kodin ylläpitäjä ja kaikesta metatyöstä huolehtiva äiti-ja piikahahmo sekä miehelle s.objekti.

Sinkkuna on jotenkin helpompi olla oma itsensä

Olisinpa mies, koska me sovittaisiin niin hyvin yhteen! Itse myös tarvitsen palautumisaikaa paljon ja tuntuu, ettei monet tunnu sitä ymmärtävän. Saatikka en jaksaisi aina olla parhaassa kunnossa ja näössä. 

Vierailija
525/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen naiset kai ottivat jonkun, kun se oli tapana. Sille tehtiin lapsia ja passattiin ja se juoksi vieraissa ja kohteli huonosti. Silleesti me ollaan sitten saatu tänne syntyä.

Enää ei tarvitse tehdä lapsia tai mitään muutakaan, mitä ei huvita tehdä.

Miehet eivät ole heränneet tähän todellisuuteen, että nainen ei ole enää sellainen kun heidän oma äiti eli palvelija. He luulevat, että olemalla härski, sovinisti yms tulee joku nainen ja ottaa heidät.

Eli vinkki miehille, kohdelkaa naista kauniisti, niin nainen kiinnostuu seurastasi. Jos et kohtele, saat aina pakit. Toki myös se,että jos on itse hyvin tavis, ei saa nuorta prinsessaa. Ymmärrä siis tasosi ja hae siitä porukasta.

Eli kerrotko vielä miehille, millainen pitää olla, että voi saada nuoren prinsessan?

Nuori prinssi, tietenkin.

Vierailija
526/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaatimukset vaikuttavat kohtuuttomilta. Miehen pitäisi olla disney-prinssi, joka räjäyttää sukat pois jaloista heti 1.treffeillä tai muuten ei ole kemiaa.

No ei itse asiassa pitäisi. Jos on yhtään kehuskeleva tai liian lipevä/kehuva niin kyllä siinä hälytyskellot soivat ja lujaa. Tavallinen, normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kykenevä mies riittää vallan hyvin.

Nykyisin vain komeimpien miesten kannattaa käydä treffeillä, koska he pääsevät kyntää peltoa melkein joka ensitreffeillä. Rumien miesten ei kannata käydä ollenkaan treffeillä, koska niistä ei kuitenkaan irtoa mitään. Rahaa ja aikaa vain menee hukkaan.

Mistähän sinunkin aikasi on pois? Siellä betonikuutiossa yksin möllöttämisestä, vauvapalstalla surffaamisesta ja poken katselusta.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota ajatusta, että treffeillä käyminen on ajan hukkaamista, jos tutustuminen ei etene. Onhan se silti ollut mukavaa, on ollut mahdollisuus tutustua uuteen ihmiseen, joskus se on jopa positiivisella tavalla jännittävää.

Miehiä kiinnostaa ainoastaan mitä niiden ensitreffien jälkeen tapahtuu. Treffit ovat naisten keksintö. Miehille ne ovat pakkopullaa.

Niin,naiset kuvittelee että mies on hakemassa mielenkiintoisia keskusteluja.Ne kyllä hoituu ihan miesten kanssa.

Niin, ja naista tarvitaan vaan kulissiksi, seksiin ja kotitöihin. Kai ymmärrät, että olet naiselle tosi huono mies?

Vierailija
527/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menestyvän ja suositun miehen näkökulmasta ei ole mitään järkeä pariutua ennen kuin oikeasti haluaa perheen. 99,9% naisista on vääriä pitkään parisuhteeseen ja tapailusuhteet (eli seksiä monen vakkarinaisen kanssa samanaikaisesti) on vain niin paljon parempaa. Ei sitoutumista, saa elää juuri niin kuin haluaa ja saa paljon seksiä voittaa aina nalkutus-suhteen.

Tuo nyt on vain henkilökohtainen mieltymyksesi. Varmasti jokainen tietää menestyviä, suosittuja ja komeita miehiä, jotka saisivat vaikka joka päivälle eri naisen niin halutessaan, mutta kuitenkin ovat valinneet olla yhden naisen kanssa. Tällaiset miehet ovat niitä joita naiset haluavat, eivät ne sängystä toiseen hyppijät, jotka usein vieläpä kusettavat naista touhuistaan.

Näin juuri kirjoitin. Kun löytyy se harvinainen helmi, jonka kanssa haluaa oikeasti olla, niin suosittu mies haluaa pitkäaikaisen parisuhteen. Mutta sitä ennen suurin osa on harrastanut paljon tapailusuhteita (eli juuri niitä sängystä toiseen hyppääjiä) ja kummasti ovat kelvanneet naisille.

Vierailija
528/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiin ei voi luottaa.

Vierailija
529/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tietää menestyviä, suosittuja ja komeita miehiä ja jokainen tietää, ettei yksikään heistä päivystä maanantaiaamuna provoilemassa vauva-palstalla :)

Sen sijaan palsta on täynnä kauniita naisia.

Vierailija
530/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ja naisilla liian kovat vaatimukset. Ennen otettiin samalta kylältä kumppani kunhan ei aivan serkku ollut. Nykyään mielummin yksin jos ei löydä täydellistä.

Se, että ei huolita ihan ketä tahansa on liian kova vaatimus? Mielestäni vaikuttaa varsin järkevältä toimintamallilta.

Vierailija
531/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa aika kuvaavaa, että kun mietitään pariutumattomuutta, alkaa jankkaus ulkonäöstä. Ehkäpä se itsessään on syy. Ihmisistä on tullut pinnallisia ja monet arvottaa toisia ja itseään vain ulkonäön kautta. Jos mies ei saa jotain naista, ajattelee hän syyn olevan ulkonäössään, eikä suinkaan tökerössä käytöksessään, heikossa elämäntilanteessaan (esim. työtön, mt-ongelmaa, syrjäytynyt tms.), tavoitteiden tai elämäntapojen kohtaamattomuudessa tms.

Siinähän ne syyt tulikin, miksi miehet ei kelpaa. On niin huonossa asemassa ja se ei sovi kaikkien naisten elämään. Minä kun luulin, että rakkaus voittaa kaiken eikä silloin katsota ulkonäköön tai elämäntilanteeseen, mutta taisi olla lastensatu minkä kuulin. Tosielämä on sitten monesti näyttäytynyt paljon raadollisemmalta.

Jos olet itse ns. huono-osainen, niin uskotko, että sinun ja minun välille olisi syntynyt hyvä parisuhde, jos tietäisit, että minä vietän päivät töissä (etänä, mutta töissä kuitenkin); iltaisin opiskelen ja teen politiikkaa; lomilla tykkään matkustella (en ansaitse niin paljon, että voisin tarjota sinullekin ilmaiset matkat ja majoitukset); tykkään syödä usein ulkona; olen vegaani; ostan luomua aina kun mahdollista; valitsen Reilun kaupan tuotteita aina kun mahdollista; samoin lähiruokaa, vaikka se olisi kalliimpaa kuin ulkomaalainen; en syö palmuöljyä sisältäviä tuotteita enkä muutenkaan käytä usein pitkälle prosessoituja tuotteita; tykkään käydä elokuvissa ja konserteissa jne.

Minusta tuo on aika hassu oletus, että rakkaus ei katso elämäntilanteeseen. Kyllähän arvomaailma ja vastaavat asiat mitä suuremmissa määrin liittyvät siihen, kenen kanssa on hyvä olla ja suhde voi syventyä rakkaudeksi.

Katsotko sinäkin liikaa Hollywood-tuotantoa ja otat sen liian vakavissasi?

Mikään luettelemistasi asioista ei ole mikään ISO juttu joten voisi olla mahdollista minun puolelta. Huvittavaa jos luulit, että moiset pikku asiat olisi este suhteelle. Mutta niinkai nykyään tuppaa jotkut ajattelemaan...

Pikkuasioita? Ei se ole pikkuasia, että kun itse käy töissä, niin mies vaan istuu koneella haukkumassa naisia. Mitään ei voi tehdä yhdessä, kun miehellä ei ole varaa maksaa omia kulujaan (naisen kuluja ei tarvitse maksaa). Mihinkään ei voida mennä samasta syystä. Jos tuohon syntyisi lapsia, niin "mies" istuisi edelleen siellä omassa huoneessa kiukuttelemassa netissä kuin teini ikään, ja naisen pitäisi tuoda elatus JA tehdä yksin kaikki kotityöt.

Ei noi ole pikkuasioita, ne on niitä isoja. Jotkut hiustenlähdöt on niitä pikkuasioita.

Vierailija
532/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ja naisilla liian kovat vaatimukset. Ennen otettiin samalta kylältä kumppani kunhan ei aivan serkku ollut. Nykyään mielummin yksin jos ei löydä täydellistä.

Se, että ei huolita ihan ketä tahansa on liian kova vaatimus? Mielestäni vaikuttaa varsin järkevältä toimintamallilta.

Kun omassa suvussa kaikki vanhemman polven aikuiset (yli 50v) ovat kaikki olleet tai yhä ovat väkivaltaisissa suhteissa, jossa mies on joko fyysisesti tai henkisesti väkivaltainen, niin itse olen ainakin tullut siihen tulokseen, että en todellakaan ota puolisokseni ihan vaan jotakuta. 

Vierailija
533/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri kirjoitin. Kun löytyy se harvinainen helmi, jonka kanssa haluaa oikeasti olla, niin suosittu mies haluaa pitkäaikaisen parisuhteen. Mutta sitä ennen suurin osa on harrastanut paljon tapailusuhteita (eli juuri niitä sängystä toiseen hyppääjiä) ja kummasti ovat kelvanneet naisille.

Täsmennän että minä puhuin miehistä, jotka eivät harrasta kevytsuhteita eivätkä varsinkaan seksisuhteita monen kanssa samaan aikaan, toisin kuin sinä sanoit. Nämä monen kanssa vehtaavat eivät taatusti olisi suosittuja enää sitten, jos kertoisivat naisille rehellisesti meiningistään.

Vierailija
534/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisaikaan mies tarvitsi kodinhengettären ja nainen elättäjän. Nykyään jokainen tulee toimeen omillaan ja miehet osaa itsekin tehdä kotitöitä, myös haluavat. Omat pojat opetin jo pienestä, ettei se nainen tee kaikkea ja oma mies on oppinut ajan myötä, että pitää selvitä. Varsinkin kun oman äitini kuoleman vuoksi isäni joutui opettelemaan vähän kaikkea, mies heräsi siihen, että se voi ollakin hän, joka jää ensin yksin. Kotonaan ei niinkään ole opetettu muuhun kuin tiskaamaan, ruuanlaitosta alkoi tykätä vähitellen itse. Mun pojat on vaan päättäneet jäädä itsenäiseksi eläjiksi molemmat. Ainakin siltä näyttää. 

Vierailija
535/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan piireistä missä liikkuu. Itse en voi allekirjoittaa väitettä, etteikö nykysin pariuduttaisi. Minulla on ihana ja välittävä puoliso, molemmat sisareni ovat pitkäaikaisissa suhteissa mukavien ja huomioonottavien miesten kanssa, kaikki läheisimmät ystäväni ja kaverini ovat parisuhteissa kuten on myös iso osa tuttavistani. Tosin jos olisin törmännyt samaan kysymykseen 5-7 vuotta sitten, olisin ollut täysin samaa mieltä. Silloin omassa piirissäni elettiin parhaita sinkkuvuosia, eikä lähes kellään ollu parisuhdetta tai välttämättä edes halua sellaiseen.

/Nainen 27v

Vierailija
536/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat "syyt" sille miksi en ole koskaan seurustellu ovat:

-En oikeastaan tapaa edes naisia missään koska introverttina viihdyn todella paljon kotona ja tykkään omasta seurastani.

-En koe parisuhdetta kovinkaan tärkeäksi asiaksi elämässäni joten siksi en oikeastaan edes etsi kumppania itselleni.

-Tykkään työstäni,vapaudestani ja harrastuksistani.

-Jos haluan läheisyyttä ja sosiaalisuutta niin juttelen sekä hengailen ystävieni tai sukulaisteni kanssa.

Olen kolmekymppinen mieshenkilö

Aika samat minulla ja olen nainen.

Vierailija
537/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on tyytyväinen siihen, että nainen on miehen silmään hyvännäköinen ja sopivan luonteinen mutta yhteisillä harrastuksilla tai mielenkiinnon kohteilla ei ole väliä, niin hän hakee naista silittelemään itseään kotisohvalle.

Tiedoksi: ota koira. Se voi nuolla korvaasi.

Nainen haluaa suhteesta muutakin kun erotiikkaa.

T. Se kaunis ja hoikka nainen jonka moni setämies (sohvaperuna iästä riippumatta) näkisi itselleen sopivana kumppanina

Vierailija
538/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmennän että minä puhuin miehistä, jotka eivät harrasta kevytsuhteita eivätkä varsinkaan seksisuhteita monen kanssa samaan aikaan, toisin kuin sinä sanoit. Nämä monen kanssa vehtaavat eivät taatusti olisi suosittuja enää sitten, jos kertoisivat naisille rehellisesti meiningistään.

Ja sen takia niistä ei kerrota. Arvatkaa minkä takia miehet eivät halua keskustella entisistä panoista?

Jos miehellä on vientiä, niin suurimmalla osalla heistä on ollut erittäin aktiivinen kausi, jolloin seksiä on harrastettu ja paljon. Kun sitten aika on oikea ja oikea nainen löytyy, niin on pitkäaikaisen parisuhteen aika.

Vierailija
539/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde voi kestää jopa 60 vuotta. Ihan mahdoton on kuvitella edes muutaman kuukauden mittaista suhdetta puhekyvyttömän miehen kanssa, joka vain möllöttää, murahtelee ja viettä vapaa-ajan kavereittensa kanssa.

Vierailija
540/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde voi kestää jopa 60 vuotta. Ihan mahdoton on kuvitella edes muutaman kuukauden mittaista suhdetta puhekyvyttömän miehen kanssa, joka vain möllöttää, murahtelee ja viettä vapaa-ajan kavereittensa kanssa.

Sama pätee myös nalkuttamaan naiseen. Vaikea kuvitella miksi ikinä kukaan mies sellaiseen suostuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi