Miksi ihmiset ei enää pariudu?
Kommentit (2819)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ja naisilla liian kovat vaatimukset. Ennen otettiin samalta kylältä kumppani kunhan ei aivan serkku ollut. Nykyään mielummin yksin jos ei löydä täydellistä.
Se, että ei huolita ihan ketä tahansa on liian kova vaatimus? Mielestäni vaikuttaa varsin järkevältä toimintamallilta.
Kun omassa suvussa kaikki vanhemman polven aikuiset (yli 50v) ovat kaikki olleet tai yhä ovat väkivaltaisissa suhteissa, jossa mies on joko fyysisesti tai henkisesti väkivaltainen, niin itse olen ainakin tullut siihen tulokseen, että en todellakaan ota puolisokseni ihan vaan jotakuta.
Onneksi väkivalta ei onnistu naisilta. Ei henkinen eikä fyysinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten vaatimukset vaikuttavat kohtuuttomilta. Miehen pitäisi olla disney-prinssi, joka räjäyttää sukat pois jaloista heti 1.treffeillä tai muuten ei ole kemiaa.
No ei itse asiassa pitäisi. Jos on yhtään kehuskeleva tai liian lipevä/kehuva niin kyllä siinä hälytyskellot soivat ja lujaa. Tavallinen, normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kykenevä mies riittää vallan hyvin.
Nykyisin vain komeimpien miesten kannattaa käydä treffeillä, koska he pääsevät kyntää peltoa melkein joka ensitreffeillä. Rumien miesten ei kannata käydä ollenkaan treffeillä, koska niistä ei kuitenkaan irtoa mitään. Rahaa ja aikaa vain menee hukkaan.
Mistähän sinunkin aikasi on pois? Siellä betonikuutiossa yksin möllöttämisestä, vauvapalstalla surffaamisesta ja poken katselusta.
En ole koskaan ymmärtänyt tuota ajatusta, että treffeillä käyminen on ajan hukkaamista, jos tutustuminen ei etene. Onhan se silti ollut mukavaa, on ollut mahdollisuus tutustua uuteen ihmiseen, joskus se on jopa positiivisella tavalla jännittävää.
Miehiä kiinnostaa ainoastaan mitä niiden ensitreffien jälkeen tapahtuu. Treffit ovat naisten keksintö. Miehille ne ovat pakkopullaa.
Niin,naiset kuvittelee että mies on hakemassa mielenkiintoisia keskusteluja.Ne kyllä hoituu ihan miesten kanssa.
Niin, ja naista tarvitaan vaan kulissiksi, seksiin ja kotitöihin. Kai ymmärrät, että olet naiselle tosi huono mies?
Toisaalta ei miehiäkään kiinnosta se rooli johon naiset heitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tavismiehenä yrittänyt löytää parisuhdetta jo vuosikaudet.
Tuntuu, että en riitä naisille, koska heiltä tulee aina kipinä puuttuu -pakit.
Tämä ihmetyttää kun toisaalta saa aina lukea, että naiset "törmäävät" ns.pánomiehiin.
Miksi itsellä ei ole vientiä vaikka en ole pánomíes
Oletko tosissasi? Naiset nimenomaan haluavat niitä panomiehiä, sen vuoksihan he aina uudelleen alkavat suhteisiin näiden kanssa. Typerät akat vaan eivät millään opi, etteivät ne miehet muutu tottelevaisiksi perheenisiksi, vaikka nainen olisikin halukas sitoutumaan ja lisääntymään.
Olen 50-vuotias nainen enkä ole eläissäni tuntenut yhtään panomiestä. Missä tähän miestyyppiin törmää? Itse olen törmännyt vain katkerien miesasiamiesten horinoissa.
Olen nelikymppinen mies, ja voin kyllä sanoa olevani jossain määrin ns. panomies, eli harrastan seksiä useiden eri naisten kanssa, joista suurin osa ei tiedä toisistaan. Useimmat kavereistani ovat perheellisiä, ja jos heidän vaimonsa joskus kyselevät seuraelämästäni, valittelen yksinäisyyttäni ja sitä kuinka kumppanin löytäminen on mahdottoman vaikeaa. Teen tämän siksi, että nämä naiset ovat hyvin tiedostavia ja feministisiä ajattelultaan, joten totuuden kertominen hiertäisi välejämme aivan turhaan.
Ehkä sinunkin tuttavapiirissäsi on vastaavia tapauksia?
Tuttavapiirissäni on fiksuja miehiä, hyviä aviopuolisoja ja hyviä isejä. Ei yhden yhtä vapaata panomiestä. Niin me liikutaan eri ympyröissä. Onneksi.
Siis oikeastiko tuttavapiiriisi ei kuulu yhtään ainoaa sinkkumiestä? Sori vaan, mutta en usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten vaatimukset vaikuttavat kohtuuttomilta. Miehen pitäisi olla disney-prinssi, joka räjäyttää sukat pois jaloista heti 1.treffeillä tai muuten ei ole kemiaa.
No ei itse asiassa pitäisi. Jos on yhtään kehuskeleva tai liian lipevä/kehuva niin kyllä siinä hälytyskellot soivat ja lujaa. Tavallinen, normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kykenevä mies riittää vallan hyvin.
Nykyisin vain komeimpien miesten kannattaa käydä treffeillä, koska he pääsevät kyntää peltoa melkein joka ensitreffeillä. Rumien miesten ei kannata käydä ollenkaan treffeillä, koska niistä ei kuitenkaan irtoa mitään. Rahaa ja aikaa vain menee hukkaan.
Mistähän sinunkin aikasi on pois? Siellä betonikuutiossa yksin möllöttämisestä, vauvapalstalla surffaamisesta ja poken katselusta.
En ole koskaan ymmärtänyt tuota ajatusta, että treffeillä käyminen on ajan hukkaamista, jos tutustuminen ei etene. Onhan se silti ollut mukavaa, on ollut mahdollisuus tutustua uuteen ihmiseen, joskus se on jopa positiivisella tavalla jännittävää.
Miehiä kiinnostaa ainoastaan mitä niiden ensitreffien jälkeen tapahtuu. Treffit ovat naisten keksintö. Miehille ne ovat pakkopullaa.
Niin,naiset kuvittelee että mies on hakemassa mielenkiintoisia keskusteluja.Ne kyllä hoituu ihan miesten kanssa.
Kenestä miehestä nyt puhutaan? Ainakin oma mies haluaa päivittäin keskustella kanssani.
Tästä aiheesta kun jaksetaan aina jankata kuten myös syntyvyys aiheesta niin kysyn teiltä kaksi kysymystä.
1. Miksi pitäisi pariutua?
2. Miksi pitäisi tehdä lapsia?
Oma mutuni on, että parisuhde ei enää ole sellainen pakko kuin ennen. Sosiaalisesti on ihan ok olla sinkku. Taloudellisesti yhä useampi ihminen pärjää omillakin tuloillaan, joten taloudellista pakkoa parisuhteelle ei synny. Kun ei ole pakko, niin voi valita ettei lähde väkisin huonoon suhteeseen vain suhteessaolemisen ilosta. Hyvä sinkkuus voittaa huonon parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta kun jaksetaan aina jankata kuten myös syntyvyys aiheesta niin kysyn teiltä kaksi kysymystä.
Miksi tulet jankkaamaan tuollaisilla kysymyksillä parisuhde-keskusteluihin ja lapsi-keskusteluihin, jos et itse halua parisuhdetta tai lapsia?
Eiköhän nämä keskustelut ole usein ihmisille, jotka niitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Miksi pitäisi tehdä lapsia?Miksi tulet jankkaamaan tuollaisilla kysymyksillä parisuhde-keskusteluihin ja lapsi-keskusteluihin, jos et itse halua parisuhdetta tai lapsia?
Ai onko se jankkaamista jos kerran kysyy ja mistä sä niin päättelit että minä en halua parisuhdetta tai lapsia?
Kyllähän hyvin usein joku syy sille pitäisi olla haluaako parisuhdetta tai lapsia, tuskin kukaan ilman syytä noita hommaa.
Lähipiiristä tiedän että pariutumista vältellään ainakin omissa puheissa. Ettei halua jonkun pettymykseen päättyneen suhteen jälkeen enää pariutua. Toisaalta sitä parisuhdetta kuitenkin "kuumeisestikkin" etsitään mutta sitten tulee vastaan se tosiasia ettei pariutumismarkkinoilla oikeastaan ole edes kovin kuumaa valuuttaa joten on helpompi todeta ettei halua suhdetta (vaikka todellisuudessa haluaakin) mutta ei niin lopulta oikein kelpaa kellekkään pysyvään suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tavismiehenä yrittänyt löytää parisuhdetta jo vuosikaudet.
Tuntuu, että en riitä naisille, koska heiltä tulee aina kipinä puuttuu -pakit.
Tämä ihmetyttää kun toisaalta saa aina lukea, että naiset "törmäävät" ns.pánomiehiin.
Miksi itsellä ei ole vientiä vaikka en ole pánomíes
Oletko tosissasi? Naiset nimenomaan haluavat niitä panomiehiä, sen vuoksihan he aina uudelleen alkavat suhteisiin näiden kanssa. Typerät akat vaan eivät millään opi, etteivät ne miehet muutu tottelevaisiksi perheenisiksi, vaikka nainen olisikin halukas sitoutumaan ja lisääntymään.
Olen 50-vuotias nainen enkä ole eläissäni tuntenut yhtään panomiestä. Missä tähän miestyyppiin törmää? Itse olen törmännyt vain katkerien miesasiamiesten horinoissa.
Olen nelikymppinen mies, ja voin kyllä sanoa olevani jossain määrin ns. panomies, eli harrastan seksiä useiden eri naisten kanssa, joista suurin osa ei tiedä toisistaan. Useimmat kavereistani ovat perheellisiä, ja jos heidän vaimonsa joskus kyselevät seuraelämästäni, valittelen yksinäisyyttäni ja sitä kuinka kumppanin löytäminen on mahdottoman vaikeaa. Teen tämän siksi, että nämä naiset ovat hyvin tiedostavia ja feministisiä ajattelultaan, joten totuuden kertominen hiertäisi välejämme aivan turhaan.
Ehkä sinunkin tuttavapiirissäsi on vastaavia tapauksia?
Tuttavapiirissäni on fiksuja miehiä, hyviä aviopuolisoja ja hyviä isejä. Ei yhden yhtä vapaata panomiestä. Niin me liikutaan eri ympyröissä. Onneksi.
Siis oikeastiko tuttavapiiriisi ei kuulu yhtään ainoaa sinkkumiestä? Sori vaan, mutta en usko.
Sanoiko hän niin? Sinkkumies ei ole sama kuin panomies.
Vierailija kirjoitti:
1. Jos haluaa niin on hyvä pariutua. Jos ei keksi yhtään syytä niin ei pidä.
2. Sama kuin edellä.
Hämmentävää lukea tästä ketjusta naisten kirjoittamia viestejä, joissa yritetään luoda kuvaa, että parisuhteita tai perheitä ei perusteta sen takia, että miehet eivät olisi valmiita ottamaan vastuuta kodin tai lapsenhoidosta.
Mikä sitten selittää sen, että naiset hyljeksivät juuri niitä luotettavia kilttejä ja kunnollisia miehiä ja valitsevat meneviä ja ylimielisiä renttuja? Vaikuttaa monesti siltä, että naiset valitsevat mielummin väkivaltaisen kuin kiltin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää lukea tästä ketjusta naisten kirjoittamia viestejä, joissa yritetään luoda kuvaa, että parisuhteita tai perheitä ei perusteta sen takia, että miehet eivät olisi valmiita ottamaan vastuuta kodin tai lapsenhoidosta.
Mikä sitten selittää sen, että naiset hyljeksivät juuri niitä luotettavia kilttejä ja kunnollisia miehiä ja valitsevat meneviä ja ylimielisiä renttuja? Vaikuttaa monesti siltä, että naiset valitsevat mielummin väkivaltaisen kuin kiltin miehen.
Ei mikään selitä sitä, koska sellaista ilmiötä ei ole olemassa.
Naisille ei tavismies kelpaa.. Pullukkanaisetkin haluaa sen atleettisen akateemisen.. Tavismiehet on kuin ilmaa kaikille naisille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Miksi pitäisi tehdä lapsia?Miksi tulet jankkaamaan tuollaisilla kysymyksillä parisuhde-keskusteluihin ja lapsi-keskusteluihin, jos et itse halua parisuhdetta tai lapsia?
Ai onko se jankkaamista jos kerran kysyy ja mistä sä niin päättelit että minä en halua parisuhdetta tai lapsia?
Kyllähän hyvin usein joku syy sille pitäisi olla haluaako parisuhdetta tai lapsia, tuskin kukaan ilman syytä noita hommaa.
Oikeastiko sinulle, aikuiselle ihmiselle, pitäisi keksiä selityksiä sille, miksi ihmiset haluavat kumppanuutta, seksiä ja lapsia? Hämmentävää. On ihan ok olla haluamatta, mutta ei kai syyt niiden haluamisen taustalla ole mitään korkeampaa matematiikkaa ikisinkuillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja naista tarvitaan vaan kulissiksi, seksiin ja kotitöihin. Kai ymmärrät, että olet naiselle tosi huono mies?
Toisaalta ei miehiäkään kiinnosta se rooli johon naiset heitä haluavat.
Mun miestä on kiinnostanut jo 13 v, ja melkein kaikki kaveripiirissä ovat myös pariutuneita. Paitsi pari tuttua inceliä löytyy, hirveä kauna ja viha paistaa heistä niin kauas etten yhtään ihmettele, ettei kukaan nainen kiinnostu.
Ulkonäön kanssa tällä ei ole tekemistä, myös rumat ovat pariutuneet ja kun ikää tulee, se väkisin tasaa niitä ulkonäköeroja ja ulkonäkö vaikuttaa yhä vähemmän.
Mutta kun incelin pitäisi saada nimenomaan kaunis nainen, vaikka ei ole tarjota tälle yhtään mitään (ja puhun nyt siitä henkisestä puolesta, rahaa ei tarvitsekaan tarjota). Mikä voisi mennä pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei tavismies kelpaa.. Pullukkanaisetkin haluaa sen atleettisen akateemisen.. Tavismiehet on kuin ilmaa kaikille naisille..
Oppimisvaikeuksista kärsivä jankkaaja on kaukana tavismiehestä.
Se paneminen kun ei ketään kiinnosta. On fiksumpaakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Lähipiiristä tiedän että pariutumista vältellään ainakin omissa puheissa. Ettei halua jonkun pettymykseen päättyneen suhteen jälkeen enää pariutua. Toisaalta sitä parisuhdetta kuitenkin "kuumeisestikkin" etsitään mutta sitten tulee vastaan se tosiasia ettei pariutumismarkkinoilla oikeastaan ole edes kovin kuumaa valuuttaa joten on helpompi todeta ettei halua suhdetta (vaikka todellisuudessa haluaakin) mutta ei niin lopulta oikein kelpaa kellekkään pysyvään suhteeseen.
Tämä on yleinen strategia. Kun kukaan niistä joista on itse kiinnostunut ei ole sinusta kiinnostunut, niin sanotaan vain ettei etsi parisuhdetta. Näin ei menetä kasvoja.
ilmeisesti odotat edelleen sitä naistasi numero 1.