Miksi ihmiset ei enää pariudu?
Kommentit (2819)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies palstalla tuntuu olevan katkera siitä, että ei saa missiä. Mutta on itse töykeä ja tod näk hyvinkin tavis.
Sen sijaan harva nainen, joka tietää olevansa vaatimattoman näköinen tai jopa ruma, tulee palstoille itkemään, miten heillä on _oikeus_ saada F1-kuljettaja-mallimies.
Naisilla on järki päässä.
Sitä paitsi katso ympärillesi Prismassa:pariskunnista moni on ihan tavallisen tallukan näköisiä, mies ja nainen (jos heteroista nyt puhutaan).
Eivät he ole edes taviksia vaan tavisten alapuolella, koska heidän persoonallisuutensa ja miten he näkevät naiset ovat niin iljettäviä, etteivät todellakaan ole mitään tavis-kamaa.
Tavismiehet kyllä kunnioittavat naisia ja tavismiehet löytävät aina naisen. Sitten on nämä incelit, mitkä yleisemmin täällä vauvapalstalla itkevät ja nalkuttavat päivästä toiseen. Incelit eivät löydä tai saa naista ja se on ihan syystä.
Tunnen monia erittäin mukavia tavallisia miehiä, jotka eivät edes tiedä, mitä tuo termi tarkoittaa. Ovat kaikenlisäksi erittäin hyvätapaisia ja mukavia. Eivät silti onnistu saamaan naista minkäänlaiseen suhteeseen. Eli tuo sinun "löytävät aina" ei kyllä pidä paikkaansa.
Tai sitten ne sun tuntemat miehet on niitä pelimiehiä, keillä ei ole aikomustakaan sitoutua, saattaa olla 4-5 vakipanoa ja jotain vaihtelevia, mutta jos sinä kysyt, että mites naisrintamalla, niin vastaa, että eipä ole ketään löytänyt ja yksinäisyys on kyllä niin surku. Justhan yks tällainen ilmottautui ketjussa. Pelimiehethän on kaikki miellyttäviä käytökseltään. Pitäisi hälytyskellot soida, jos kaikin puolin fiksu ja hyvä tyyppi muka vasten tahtoaan pysyy sinkkuna.
Näitä "byhyy ei oo naista" tyyppejä löytyy kyllä yllättävän paljon. Sinkkuaikana tapailin yhtä, ja niitä naisia kyllä oli, mutta käytti tuota lauseenaan saadakseen niitä..
Ihmisillä ei ole enää tunteita, siis tunteet latistunut.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa aika kuvaavaa, että kun mietitään pariutumattomuutta, alkaa jankkaus ulkonäöstä. Ehkäpä se itsessään on syy. Ihmisistä on tullut pinnallisia ja monet arvottaa toisia ja itseään vain ulkonäön kautta. Jos mies ei saa jotain naista, ajattelee hän syyn olevan ulkonäössään, eikä suinkaan tökerössä käytöksessään, heikossa elämäntilanteessaan (esim. työtön, mt-ongelmaa, syrjäytynyt tms.), tavoitteiden tai elämäntapojen kohtaamattomuudessa tms.
Siinähän ne syyt tulikin, miksi miehet ei kelpaa. On niin huonossa asemassa ja se ei sovi kaikkien naisten elämään. Minä kun luulin, että rakkaus voittaa kaiken eikä silloin katsota ulkonäköön tai elämäntilanteeseen, mutta taisi olla lastensatu minkä kuulin. Tosielämä on sitten monesti näyttäytynyt paljon raadollisemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule ne miehet itse, jotka kiljuvat niiden lihaksikkaiden miesten kroppien perään. Ei niinkään naiset.
Ja parhaitne tämä näkyy, kun katsoo miehille suunnattujen toimintaelokuvien sankareita. Ei paljon naisten romanttisissa leffoissa Rambot ja Terminaattorit pullistele :D
Onko miesten fitness- ja bodybuilding-kisoissa yleisö siis enimmäkseen miehiä? Asiaa täytynee tutkia jostain videoilta. Veikkaan kylläkin, että miesten kisoissa yleisössä on paljo naisia ja päinvastoin.
Ainakin aikaisemmassa työpaikassani, jossa oli kolme kehonrakentajamiestä, niin kyllä he olivat ihan avoimen kiinnostuneita toistensa lihaksista ja treeniohjelmista, muiden kisaajien lihaksista ja kävivät ahkerasti sekä kisaamassa, että katsomassa kisoja.
En tunne yhtäkään naista, jota kiinnostaisi lihaskimppumies. Yleensä tuntuvat suosivat sellaista nallekarhua tai laihaa tyyppiä, jolla on vähän mahaa. Monella on ylipainoinen kumppani ja se on ihan just hyvä.
No johtunee siitä, että kehonrakentajan tarkoitus ei olekaan näyttää naisten silmissä seksikkäältä ja hyvältä. Esimerkiksi Christiano Ronaldo on lihaskimppu, joka nuorempana versiona oli yksi suosituimmista miehistä naisten keskuudessa. Ja oli äärimmilleen treenattu, ja on edelleenkin. On toki luonnollista, että naiset eivät käytä koko elämäänsä näiden miesten jahtaamiseen, koska tässä kunnossa olevia miehiä on Suomessa 1/50 000. Vaikka todellisuudessa toki haluaisivat maata tuon näköisen miehen kanssa toistuvasti.
Sinulta mitä ilmeisimmin puuttuu sairaudentunto, mutta suostuisitko haastamaan itsesi pieneen kokeiluun? Pystytkö jatkamaan tätä tai samanlaista muuta keskustelua mainitsematta kertaakaan jonkun ihailemasi miehen nimeä? Uskallatko ottaa haasteen vastaan?
Koska fakta on, että sinä olet fiksoitunut noihin ronaldoihin ja momoawhatever-miehiin. Emme me naiset.
Kokeillaanko?
Voidaan kokeilla. Aloita sinä kertomalla, minkä näköisistä miehistä naiset ovat yleisesti isossa mittakaavassa kiinnostuneita? Ja älä alota selittämään mistään huumorintajusta ja pilkkeestä silmäkulmassa, vaan millaisia miehiä naiset sitten katsovat komeiksi miehiksi, jos nuo prototyypit eivät niitä ole?
Hehheh. Tästähän oli se kuuluisa amerikkalaisella deittisivulla tehty tutkimus , että kun pyydettiin naiset tankkaamaan miehet ulkonäön perusteella naisten mielestä 80% miehistä oli keskimääräistä rumempia. Miesten arviot naisista noudatti normaalijakaumaa. Sitten kun katsottiin keille ihmiset laittoivat viestejä todettiin ,että miehet lähettivät viestejä vain keskimääräistä kauniimmille naisille kun taas naiset lähettivät viestejä myös rumina pitämilleen miehille . Komeimpina pidetyt miehet saivat naisilta vähemmän viestejä kuin keskimääräisen komeat
Keskimääräisen komeat naisten mukaan. Eli top 10-20% miehet.
Selitäoä sitten se, miksi myös rumimmat miehet saivat 1/4 kaikista viesteistä kun taas puolet naisista jäi kokonaan ilman viestejä.
Vierailija kirjoitti:
FEMINISMI
Se on kyllä totisesti ollut monen naisen pelastaja parisuhdehelvetiltä 😊.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa aika kuvaavaa, että kun mietitään pariutumattomuutta, alkaa jankkaus ulkonäöstä. Ehkäpä se itsessään on syy. Ihmisistä on tullut pinnallisia ja monet arvottaa toisia ja itseään vain ulkonäön kautta. Jos mies ei saa jotain naista, ajattelee hän syyn olevan ulkonäössään, eikä suinkaan tökerössä käytöksessään, heikossa elämäntilanteessaan (esim. työtön, mt-ongelmaa, syrjäytynyt tms.), tavoitteiden tai elämäntapojen kohtaamattomuudessa tms.
Siinähän ne syyt tulikin, miksi miehet ei kelpaa. On niin huonossa asemassa ja se ei sovi kaikkien naisten elämään. Minä kun luulin, että rakkaus voittaa kaiken eikä silloin katsota ulkonäköön tai elämäntilanteeseen, mutta taisi olla lastensatu minkä kuulin. Tosielämä on sitten monesti näyttäytynyt paljon raadollisemmalta.
No todellakin on satu. Ehdotonta rakkautta ansaitsee vain lapsi. Ei kai kukaan rakasta ketään toista aikuista ihan vaan koska.
Nuoret ovat omasta mielestään niin viisaita. Ei mennä naimisiin , suositaan erilaisia avoliittoja. Jos toinen sairastuu tai jää työttämäksi on helppoa pakata tavarat Ikean isoon kassiin ja häipyä Kun asuuvain vuokralla tulee avoerostakin halpa. Avioerossa kodin ositus on aika rankka paikka. Kun perheasunnon hinnan jakaa kahdella, mistä on jo velat vähennetty , ei sillä rahalla saa kumpikaan perheasuntoa. Tai mitään kunnollista. Siis viisaat nuoret asuvat vuokralla ja ovat aina vain avoliitoissa. Lapset tulevat hyvin kalliiksi, syövät kuin hevoset yli 10 vuotiaina. Ei kukaan taloudellisesti ajatteleva hanki lapsia ja avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Ingengör kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on tietty kohtaanto-ongelma. Kaltaisiani hyväkäytöksisiä introverttejä on pilvin pimein, mutta ei eivät kohtaa tietenkään vastakappalettaan. Introvertti pärjää yksinkin ja helpointa antaa asian olla.
Tätä taitaa olla osa tätä ongelmaa. Tunnen itsekin tämmöisiä ihmisiä, jotka on sivistyneitä ja hyväkäytöksisiä, mutta introvertiuden takia eivät ole kumppania löytäneet. Tämä maailman aika perään kuuluttaa ja suosii sosiaalisia ja siten taitavia ihmisiä. No onhan se ehkä järkevää jos ajattelee työyhteisöjä jne, mutta on niitä muunkinlaisia ihmisiä. Näitä ei vaan jostain syystä huomioida, paitsi me harvat ajattelevat...
Mutta jos sivistynyt ja hyväkäytöksinen ihminen ei ole hyvännäköinen, niin sivistyksellä ja hyväkäytöksisyydellä ei ole väliä.
Yleensä kaikki huuhkajan ja tarhapöllön näköiset professorimiehet ovat ainakin onnellisesti naimisissa.
Ensimmäisen lainauksen kirjoittajana avaan hieman lisää.
Olen kolmenkympin korvilla oleva urheilullinen, rehellinen, luotettava, korkeakoulutettu, täysin päihteetön, hyvätuloinen, huumorintajuinen ja komea (noh, komeus tietysti on katsojan silmässä) mies.
Kaiken tämän lisäksi olen introvertti. Kehitettävää minulla olisi sosiaalisessa aktiivisuudessa, vaikkakin minua on kehuttu sosiaalisesti erittäin päteväksi. Olen ajatellut, että parisuhde voisi olla ihan kiva, mutta siihen sisältyy riskinsä ja on helppo olla tekemättä mitään sen suhteen. Urheiluharrastukseni ovat yksilö- eivät joukkuelajeja, joten ihmiskontakteja on niukahkosti.
Baareihin en jalallani astu, nehän ovat täynnä ihmisiä ja vieläpä humalapäisiä. Enkä usko, että niistä löytyisikään kaltaistani seuraa. No entä Tinder? Sama pätee tähän kuin edelliseen, en usko, että sieltä löytyy yhtään arvomaailmaani jakavaa ihmistä. Olen perinteisiä arvoja kunnioittava 2020-luvun meininkiä kauhisteleva perusjantteri.
Uskon, että tämä tarinani pätee kohtuullisen moneen suomalaiseen. "Kunnon" ihmisten on vain helppo olla ja ihmetellä vierestä maailman menoa.Toisin sanoen olet nuiva kusipää, joka etsii naista alistettavaksi.
Onpa ihme, ettei natsaa.
En sanoisi nuivaksi, olen erittäin suvaitsevainen. Joskus yritin olla rasisti, mutta ei minusta ollut siihen. Annan jokaisen ihmisen tehdä mitä he katsovat parhaakseen. Oikeastaan alkoholi (se ei vaan tee ihmiselle hyvää) ja eräänlainen kertakäyttökulttuuri ihmissuhteiden osalta on minulle ehdoton no-go (<- siis parisuhdemielessä, kukin muuten tehköön mitä tahtoo).
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa miten taas miesten kommenttit katoavat sekunneissa lähettämisen jälkeen. Ideologia ei siedä totuuksia...
Minuuteissa katosi myös minun kommenttini, jossa vedin yhtäläisyysmerkit tämän ketjun aloittajan ja aiemman 172/65-kelpaanko-kyselijän eli KELPUUTTAJAJANKUTTAJAN välille.
Osui ja upposi, huomaan.
Ap, hae itsellesi psykiatrista apua. Nyt heti.
N43
Vierailija kirjoitti:
Mies ei välitä vaikka tavoitteet tai elämäntavat naisen kanssa eivät kohtaa. Riittää, että nainen on kaunis, mukava luonne ja että nainen saa aikaan hyviä fiiliksiä miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet itse ns. huono-osainen, niin uskotko, että sinun ja minun välille olisi syntynyt hyvä parisuhde, jos tietäisit, että minä vietän päivät töissä (etänä, mutta töissä kuitenkin); iltaisin opiskelen ja teen politiikkaa; lomilla tykkään matkustella (en ansaitse niin paljon, että voisin tarjota sinullekin ilmaiset matkat ja majoitukset); tykkään syödä usein ulkona; olen vegaani; ostan luomua aina kun mahdollista; valitsen Reilun kaupan tuotteita aina kun mahdollista; samoin lähiruokaa, vaikka se olisi kalliimpaa kuin ulkomaalainen; en syö palmuöljyä sisältäviä tuotteita enkä muutenkaan käytä usein pitkälle prosessoituja tuotteita; tykkään käydä elokuvissa ja konserteissa jne.
Minusta tuo on aika hassu oletus, että rakkaus ei katso elämäntilanteeseen. Kyllähän arvomaailma ja vastaavat asiat mitä suuremmissa määrin liittyvät siihen, kenen kanssa on hyvä olla ja suhde voi syventyä rakkaudeksi.
Katsotko sinäkin liikaa Hollywood-tuotantoa ja otat sen liian vakavissasi?
Eilen illalla viimeksi pariuduin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule ne miehet itse, jotka kiljuvat niiden lihaksikkaiden miesten kroppien perään. Ei niinkään naiset.
Ja parhaitne tämä näkyy, kun katsoo miehille suunnattujen toimintaelokuvien sankareita. Ei paljon naisten romanttisissa leffoissa Rambot ja Terminaattorit pullistele :D
Onko miesten fitness- ja bodybuilding-kisoissa yleisö siis enimmäkseen miehiä? Asiaa täytynee tutkia jostain videoilta. Veikkaan kylläkin, että miesten kisoissa yleisössä on paljo naisia ja päinvastoin.
Ainakin aikaisemmassa työpaikassani, jossa oli kolme kehonrakentajamiestä, niin kyllä he olivat ihan avoimen kiinnostuneita toistensa lihaksista ja treeniohjelmista, muiden kisaajien lihaksista ja kävivät ahkerasti sekä kisaamassa, että katsomassa kisoja.
En tunne yhtäkään naista, jota kiinnostaisi lihaskimppumies. Yleensä tuntuvat suosivat sellaista nallekarhua tai laihaa tyyppiä, jolla on vähän mahaa. Monella on ylipainoinen kumppani ja se on ihan just hyvä.
No johtunee siitä, että kehonrakentajan tarkoitus ei olekaan näyttää naisten silmissä seksikkäältä ja hyvältä. Esimerkiksi Christiano Ronaldo on lihaskimppu, joka nuorempana versiona oli yksi suosituimmista miehistä naisten keskuudessa. Ja oli äärimmilleen treenattu, ja on edelleenkin. On toki luonnollista, että naiset eivät käytä koko elämäänsä näiden miesten jahtaamiseen, koska tässä kunnossa olevia miehiä on Suomessa 1/50 000. Vaikka todellisuudessa toki haluaisivat maata tuon näköisen miehen kanssa toistuvasti.
Sinulta mitä ilmeisimmin puuttuu sairaudentunto, mutta suostuisitko haastamaan itsesi pieneen kokeiluun? Pystytkö jatkamaan tätä tai samanlaista muuta keskustelua mainitsematta kertaakaan jonkun ihailemasi miehen nimeä? Uskallatko ottaa haasteen vastaan?
Koska fakta on, että sinä olet fiksoitunut noihin ronaldoihin ja momoawhatever-miehiin. Emme me naiset.
Kokeillaanko?
Voidaan kokeilla. Aloita sinä kertomalla, minkä näköisistä miehistä naiset ovat yleisesti isossa mittakaavassa kiinnostuneita? Ja älä alota selittämään mistään huumorintajusta ja pilkkeestä silmäkulmassa, vaan millaisia miehiä naiset sitten katsovat komeiksi miehiksi, jos nuo prototyypit eivät niitä ole?
Hehheh. Tästähän oli se kuuluisa amerikkalaisella deittisivulla tehty tutkimus , että kun pyydettiin naiset tankkaamaan miehet ulkonäön perusteella naisten mielestä 80% miehistä oli keskimääräistä rumempia. Miesten arviot naisista noudatti normaalijakaumaa. Sitten kun katsottiin keille ihmiset laittoivat viestejä todettiin ,että miehet lähettivät viestejä vain keskimääräistä kauniimmille naisille kun taas naiset lähettivät viestejä myös rumina pitämilleen miehille . Komeimpina pidetyt miehet saivat naisilta vähemmän viestejä kuin keskimääräisen komeat
Keskimääräisen komeat naisten mukaan. Eli top 10-20% miehet.
Selitäoä sitten se, miksi myös rumimmat miehet saivat 1/4 kaikista viesteistä kun taas puolet naisista jäi kokonaan ilman viestejä.
Tähän minäkin odotan vastausta. Jälleen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei välitä vaikka tavoitteet tai elämäntavat naisen kanssa eivät kohtaa. Riittää, että nainen on kaunis, mukava luonne ja että nainen saa aikaan hyviä fiiliksiä miehessä.
Miehet eivät sitten yleensä ole niin ihastuttavia, että ihan vaan olemassaolollaan saa aikaan hyviä fiiliksiä naisessa. Niistä halutaan seuraa tekemiseen ja jutteluun. Tavoitteisiin ja elämäntapoihin. Jos haluan vaan jotain ihastuttavaa kotiini niin ostan kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa miten taas miesten kommenttit katoavat sekunneissa lähettämisen jälkeen. Ideologia ei siedä totuuksia...
Minuuteissa katosi myös minun kommenttini, jossa vedin yhtäläisyysmerkit tämän ketjun aloittajan ja aiemman 172/65-kelpaanko-kyselijän eli KELPUUTTAJAJANKUTTAJAN välille.
Osui ja upposi, huomaan.
Ap, hae itsellesi psykiatrista apua. Nyt heti.
N43
Näin. Toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet itse ns. huono-osainen, niin uskotko, että sinun ja minun välille olisi syntynyt hyvä parisuhde, jos tietäisit, että minä vietän päivät töissä (etänä, mutta töissä kuitenkin); iltaisin opiskelen ja teen politiikkaa; lomilla tykkään matkustella (en ansaitse niin paljon, että voisin tarjota sinullekin ilmaiset matkat ja majoitukset); tykkään syödä usein ulkona; olen vegaani; ostan luomua aina kun mahdollista; valitsen Reilun kaupan tuotteita aina kun mahdollista; samoin lähiruokaa, vaikka se olisi kalliimpaa kuin ulkomaalainen; en syö palmuöljyä sisältäviä tuotteita enkä muutenkaan käytä usein pitkälle prosessoituja tuotteita; tykkään käydä elokuvissa ja konserteissa jne.
Minusta tuo on aika hassu oletus, että rakkaus ei katso elämäntilanteeseen. Kyllähän arvomaailma ja vastaavat asiat mitä suuremmissa määrin liittyvät siihen, kenen kanssa on hyvä olla ja suhde voi syventyä rakkaudeksi.
Mikään luettelemistasi asioista ei ole mikään ISO juttu joten voisi olla mahdollista minun puolelta. Huvittavaa jos luulit, että moiset pikku asiat olisi este suhteelle. Mutta niinkai nykyään tuppaa jotkut ajattelemaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään luettelemistasi asioista ei ole mikään ISO juttu joten voisi olla mahdollista minun puolelta. Huvittavaa jos luulit, että moiset pikku asiat olisi este suhteelle. Mutta niinkai nykyään tuppaa jotkut ajattelemaan...
Millainen suhde meillä sinun mielestäsi voisi olla? Mitä tekisimme yhdessä? Milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät sitten yleensä ole niin ihastuttavia, että ihan vaan olemassaolollaan saa aikaan hyviä fiiliksiä naisessa. Niistä halutaan seuraa tekemiseen ja jutteluun. Tavoitteisiin ja elämäntapoihin. Jos haluan vaan jotain ihastuttavaa kotiini niin ostan kukkia.
Tarkoitatko, että vain hyötynäkökohdat miehessä merkitsevät sinulle?
Itse olen ollut aina sellainen parisuhde-ihminen. Rakastan olla ja tehdä kumppanin kanssa asioita. On ihana kun kotona odottaa rakastava puoliso. Se tekee kodin. Olen ollut kahdessa vakavassa suhteessa, joista kumpikin päätyi eroon. Ensimmäisessä oltiin yhdessä seitsemän vuotta, jonka jälkeen mies sanoi että ei ole onnellinen. Hän koki lapsiasiat, asettumisen ja kaiken vakiintumisen pelottavana. Toisaalta ymmärsin häntä koska tuli perheestä jossa isä otti ja lähti. Ei koskaan käsitellyt ongelmiaan sen suhteen. Sattui kuitenkin perkuleesti, että toinen antaa ymmärtää seitsemän vuotta että olet hänen elämänsä nainen, ja sitten vetääkin maton alta. Oli vaikeaa rakastua kehenkään sen jälkeen. Tapasin uuden miehen myöhemmin ja hän petti minua ja sanoi että ei ole valmis vakavaan suhteeseen kanssani, ja että olen liian kiltti, hän kaipaa jännitystä. Oltiin yhdessä neljä vuotta.
En vaan yksinkertaisesti pysty enää rakastumaan ja perustamaan parisuhdetta. Rakastan itseäni sen verta, että en aio särkeä sydäntäni miesten kanssa, kun eivät näytä tietävän mitä haluavat ja sitten pilaavat muidenkin elämän etsiessään itseään vuodesta toiseen. Nykyään ei arvosteta vakaata parisuhdetta ja tasaista arkea. Aina pitää olla uutta virikettä ja pettäminen on helppoa.
Ja vientimäärään tämä vaikuttikin sitten aivan toisin kuin annat ymmärtää.