Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei enää pariudu?

Vierailija
20.11.2022 |

Mikä on syynä tähän sun kokemuksen perusteella?

Kommentit (2819)

Vierailija
2201/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun tuttavapiirissä kaikki paitsi muutama incel ja hyvin erikoinen nainen ovat periutuneet, ja suhteet ovat kunnon pitkiä suhteita, ei mitään polyhömppää. Enemmistö on naimisissa jos ei ekan, niin viimeistään toisen kumppanin kanssa. Jopa nuorilla ne suhteet vaikuttavan olevan enemmän vuosissa kuin kuukausissa laskettavia. 

Vierailija
2202/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisilla on nyky-yhteiskunnassa mahdollisuus ansaita oma leipänsä. Ei tarvitse ottaa elättäjäksi miesoletettuja, jotka kohtelee huonosti ja teettää naisella kaikki kotityöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut niitä, jotka haluavat omistautua omille jutuilleen, työlle, harrastuksille, uralle täysin ja siihen kuvioon ei perhe mahdu. Samoin aina on ollut niitä, jotka ei kenellekään kelpaa. Mitä omituisempi olet, sen varmemmin jäät yksin.

Vierailija
2204/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä naisia on vähän ja ne varattuja.

Vierailija
2205/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kaltaiset miehet ei tunnu ymmärtävän mitään kikkelinsä ulkopuolella, joten kuvittelet kaiken pyörivän sen ympärillä. Toki kauneudesta on hyötyä myös kumppanin tavoittelussa, mutta kiinnostavat miehet ovat hyvin pikkiriikkinen otos koko miessukupuolen sisällä. Niille muille en uhraa ajatustakaan. Se ei vaadi minulta hippuakaan itsehillintää olla katselematta sinun kaltaistasi miestä salilla. Sinä OLET seinä. Paitsi silloin kun huomaan sun tuijottavan mua kiusallisesti peilien kautta. Tuo sun kuvitelmasi että naiset pukeutuvat ja meikkaavat jne. esitelläkseen sinulle jotain on huvittava. Heidän päänsä sisällä sinua ei ole olemassakaan, paitsi ehkä siinä vaiheessa kun seinälle kasvaa silmät ja huomaa sen hyypiömäisesti tuijottavan, kuola poskella valuen, keräämässä muistoihinsa ru n k kausmatskua yksinäistä iltaansa varten. 

Vaikutat helvetin kivalta ihmiseltä, oikein tyypilliseltä nykynaiselta... ja lukutaidossakin on aika paljon petrattavaa. Voin sanoa muutenkin ihan samaa: kaltaisiasi naisia voi mielenkiinnosta vilkaista, mutta tuon pinnallisuuden takana oleva tyhjä pää ei herätä kyllä mitään mielenkiintoa. Ei siinä ole mitään kiinnostavaa, että pään sisään ei mahdu mitään muuta kuin minäminäminä ja minun ulkonäkö ja kuvitelmat kuolaavista miehistä. Sinä taidatkin vain toivoa, että miehet kuolaisivat sinua :D. 

Sanoo setämies, jonka viestit ovat sarjaa "naisten kiinteät, pyöreät pakaroiden muodot tiukoissa trikoissa lääh-puuh-aaah, ne niin haluaa sitä, uuh". Lue nuo omat viestisi ja tajua millainen hyypiö sä olet. Vedät varmaan hanskaan jokaisen viestin välissä, lääh puuh.

Etsipä vielä lainaukset viesteistä jossa olen noin kirjoittanut? Eipä taida löytyä. 

^ kyllä minäkin mieluummin katselen niitä timmejä pakaroita tiukoissa vaatteissa kuin normivaatteissa treenaajia, ei siinä mitään. ^

Tuossa yllä. Avaa säie ja katso omalla silmällä.

- eri

Vierailija
2206/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä naisia on vähän ja ne varattuja.

Itseasiassa hyviä miehiä on vielä vähemmän. Ja sitä vähemmän mitä nuorempiin ikäluokkiin mennään.

https://www.talouselama.fi/uutiset/syntyvyys-putoaa-kuin-kivi-tarkeana-…

Vierailija
2207/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kaltaiset miehet ei tunnu ymmärtävän mitään kikkelinsä ulkopuolella, joten kuvittelet kaiken pyörivän sen ympärillä. Toki kauneudesta on hyötyä myös kumppanin tavoittelussa, mutta kiinnostavat miehet ovat hyvin pikkiriikkinen otos koko miessukupuolen sisällä. Niille muille en uhraa ajatustakaan. Se ei vaadi minulta hippuakaan itsehillintää olla katselematta sinun kaltaistasi miestä salilla. Sinä OLET seinä. Paitsi silloin kun huomaan sun tuijottavan mua kiusallisesti peilien kautta. Tuo sun kuvitelmasi että naiset pukeutuvat ja meikkaavat jne. esitelläkseen sinulle jotain on huvittava. Heidän päänsä sisällä sinua ei ole olemassakaan, paitsi ehkä siinä vaiheessa kun seinälle kasvaa silmät ja huomaa sen hyypiömäisesti tuijottavan, kuola poskella valuen, keräämässä muistoihinsa ru n k kausmatskua yksinäistä iltaansa varten. 

Vaikutat helvetin kivalta ihmiseltä, oikein tyypilliseltä nykynaiselta... ja lukutaidossakin on aika paljon petrattavaa. Voin sanoa muutenkin ihan samaa: kaltaisiasi naisia voi mielenkiinnosta vilkaista, mutta tuon pinnallisuuden takana oleva tyhjä pää ei herätä kyllä mitään mielenkiintoa. Ei siinä ole mitään kiinnostavaa, että pään sisään ei mahdu mitään muuta kuin minäminäminä ja minun ulkonäkö ja kuvitelmat kuolaavista miehistä. Sinä taidatkin vain toivoa, että miehet kuolaisivat sinua :D. 

Sanoo setämies, jonka viestit ovat sarjaa "naisten kiinteät, pyöreät pakaroiden muodot tiukoissa trikoissa lääh-puuh-aaah, ne niin haluaa sitä, uuh". Lue nuo omat viestisi ja tajua millainen hyypiö sä olet. Vedät varmaan hanskaan jokaisen viestin välissä, lääh puuh.

Etsipä vielä lainaukset viesteistä jossa olen noin kirjoittanut? Eipä taida löytyä. 

^ kyllä minäkin mieluummin katselen niitä timmejä pakaroita tiukoissa vaatteissa kuin normivaatteissa treenaajia, ei siinä mitään. ^

Tuossa yllä. Avaa säie ja katso omalla silmällä.

- eri

Eipä ollutkaan tässä, kun olit leikannut ne pois. No, pari lisää:

Kyllä nuo reisipakaratreenaajanaiset ihan aikuisilta näyttävät, ja treeni tosiaan koostuu 90%:sti perseen ja takareisien pumppaamisesta eri liikkeillä.

Jos katse vähän viivähtää vetävän näköisessä naisessa joka on ihan itse valinnut pukeutua juuri niihin pakaran muodot paljastaviin ihonmyötäisiin treenitrikoisiin

ensin pukeudutaan huomionhakuisen paljastavasti oikein uhmalla ja sitten kytätään katseita. Tuijottaa ei saa, mutta en minä salilla ala katselemaan seiniäkään koko aikaa

Kyllähän tuo aika tavoitteelista kyyläämistä kuvaa tuo sinun toimintasi referointi.

Vierailija
2208/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen on iso riski. Moni mies ei edes usko oman suhteen kestävän muutamaa vuotta pidempään. Sen verran paljon on eroja nykyään. On suuri vaara joutua asunnottomaksi tai päätyä kiskurihintaiseen yksiöön eron jälkeen, joten miksi ottaa sitä riskiä? Paljon turvallisempaa on asua omassa asunnossa ja vain tapailla naisia.

Vierailija
2209/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariutuminen on iso riski. Moni mies ei edes usko oman suhteen kestävän muutamaa vuotta pidempään. Sen verran paljon on eroja nykyään. On suuri vaara joutua asunnottomaksi tai päätyä kiskurihintaiseen yksiöön eron jälkeen, joten miksi ottaa sitä riskiä? Paljon turvallisempaa on asua omassa asunnossa ja vain tapailla naisia.

Noihin kauhukuviisi mies on itse 100% syypää.

Ja miksi ihmeessä mies ei osaa elää tulojensa mukaan?

Omassa asunnossa pystyykin elämään omien varojensa mukaan. Jos muuttaa yhteen, silloin talous menee sekaisin viimeistään erossa.

Vierailija
2210/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epärealistiset vaatimukset. Oma toiveeni on löytää mukava , henkisesti tasapainoinen ja urheilullinen nainen. Kun naisista alle 5% on tällaisia ja kaikki muutkin miehet sellaisen naisen haluaa, niin helposti jää ilman parisuhdetta.

Huonoon suhteeseen en halua, joten olen sinkku.

No niin on, sun urheilullinen tarkoittaa ääliötä, jolla ei ole muuta elämää kun se urheilu. Ja kun itse olet vielä pieni ja ruma, niin ei kiinnosta.

Tuo urheilullinen tarkoittaa vähintään aktiivista kuntosalilla käyvää naista, joiden reisistä ja pakaroista näkyy selvästi treenaaminen.

Eri

Enpä usko muiden kuin teinipissiksien käyvän salilla treenamassa saadakseen paksummat reidet ja prceen, jota kuvata instaan. Normaalit ihmiset treenaavat kokonaisvaltaisesti voidakseen paremman n ja jaksaakseen arkea. Lihadten kasvattaminen ja rasvaprosentti ei kiinnosta

Kyllä nuo reisipakaratreenaajanaiset ihan aikuisilta näyttävät, ja treeni tosiaan koostuu 90%:sti perseen ja takareisien pumppaamisesta eri liikkeillä. Miksi muuten naiset, jotka kotona viihtyvät lökäreissä, pukevat salille ihonmyötäiset kireät treenihousut? Eikö ne löysät vaatteet olisi salillakin mukavammat päällä? En ole silti ikinä nähnyt salilla naista löysissä vaatteissa. Ovatko naiset todellaki niin liskoaivoja, että sinne salille lähdetään esittelemään omaa vartaloa, tiedostamatta tai täysin tiedostaen.

Missä mielestäsi myydään malliltaan342 lepattavia urheiluun tarkoitettuja vaatteita? Saudi-Arabiassa?

Eikö naisille löydy normaaleja vaatteita vai ovatko ne kaikki ihonmyötäisiä? Jos näin on, niin kysyntä ja tarjonta. 

Kansainväliset muotitrendit määrittelee sen, mitä urheiluliikkeissä on tarjolla. Eihän miehillekkään myydä nykyisin sarkahousuja ja lapikkaita , vaikka ne oli aikanaan käypä asu talviurheiluun.

Hyvä tapa perustella itselle se häpeilemätön lihatiskille asettuminen. Mutta kyllä minäkin mieluummin katselen niitä timmejä pakaroita tiukoissa vaatteissa kuin normivaatteissa treenaajia, ei siinä mitään. Kai se sitten on naisille luontaista esiintyä vain vähän arvailujen varaan jättävissä asuissa.

Juuri sinunlaistesi takia naiset suosivat miehiltä suljettuja kuntosaleja ja salivuoroja.

Jos katse vähän viivähtää vetävän näköisessä naisessa joka on ihan itse valinnut pukeutua juuri niihin pakaran muodot paljastaviin ihonmyötäisiin treenitrikoisiin? Tämä on sitä todellista naisen logiikkaa. Jos minä menisin salille vaikkapa peniksen ja pakaroiden muodot paljastavissa tiukoissa trikoissa ja navan paljastavassa topissa, niin mä suorastaan odottaisin katseita. Mutta nainen ei. 

Naisia yleensä ei kiinnosta miesvartalot. Ne eivät ole kiinnostavia. Voisit heillua vaikka ilman vaatteita salilla, etkä herättäisi muuta kuin ällötystä naisissa. Jostain mystisestä syystä miehet taas kyylää naisten kehoja ja se on ällöttävää eikä mitenkään toivottavaa.

Arnold Schwarzenegger oli kova panomies nuorena kun oli lihakset pulleimmillaan, joten vähän sallin epäillä etteikö naisia kiinnostaisi sellainen veistoksellinen miesvartalo. Toki jos joku isikroppainen Reino menee ilman paitaa niin eihän se ketään kiinnosta.

Arnold käytti vaikka mitä lisähormoojena, jotta sai isot lihakset. Treenasi tottakai, mutta notkeutta tai kestävyyttä ei löytynyt. Sitä paitsi miten Arnold ylipäätään liittyy tähän.

Arnold vedettiin esiin koska palstan keskenkasvuiset miehet on kiimoissaan Arskaan ja sen lihaksiin. Säälittävää on, että ne reppanat kuvittelee naisten olevan yhtä innoissaan noista vähä-älyisistä pullistelijoista kuin he itse.

Tässä on varmasti totuuden jyvä.

Moni mies ei tajua (itse tajuan), että tuollainen ylitreenattu kroppa ei tee vaikutusta kovinkaan moniin naisiin. Miehet luulevat, että he voivat niin tehdä, mutta eivät tee. Ennemminkin moni mies tekee (tiedostaen tai tiedostamatta) salitreeniä saadakseen muiden miesten ihailun ja kunnioituksen. Tästä syystä toiset miehet ottavat kuvia kalansaaliistaan, kaatamistaan hirvistä, hankkimistaan autoista tai muista vastaavista asioista, joilla on statusarvoa miesten välisessä kanssakäymisessä, mutta jotka eivät yleisesti herätä naisten kiinnostusta.

Sen sijaan treenattu kroppa, hieno auto tai vaikka onnistuminen metsästyksessä saattaa tuoda miehelle lisää omanarvontunnetta ja itsetuntoa. Ryhti paranee, olemus muuttuu energisemmäksi jne. Ja tämä sitten puolestaan kiinnostaa naisia tai ainakin saattaa potentiaalisesti parantaa mahdollisuuksia, kun mies lähestyy (uskaltaa lähestyä) naista.

Naisia ilmeisesti usein viehättävät esimerkiksi miellyttävät kasvonpiirteet, kasvojen ilmeet ja muut sellaiset asiat, joihin miehet eivät ehkä ymmärrä kiinnittää huomiota.

Itse huomasin saavani katseita naisilta, kun kiinnitin enemmän huomiota kasvoihini ja kampaukseeni. Kävin hyvällä parturilla useammin, hymyilin enemmän ja kasvatin parran, jota pidän siistissä kunnossa ja tyylikkäässä kuosissa. Yritän olla energinen, reipas ja huomaavainen. Harrastin liikuntaa sen verran, että ylipaino putosi ja ryhti parani.

Nämä keinot ovat tuoneet pitemmässä juoksussa positiivisia tuloksia.

Noinhan se on. Me naiset pidämme elämänmyönteisistä, pääosin positiivisen elåmänasenteen omaavista miehistä joidenka kanssa tietää että tuli mitä tuli läpi mennään yhdessä.

Vierailija
2211/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa asunnossa pystyykin elämään omien varojensa mukaan. Jos muuttaa yhteen, silloin talous menee sekaisin viimeistään erossa.

Avioehto on tärkeä, jos solmii avioliiton.

Vierailija
2212/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ei olisi avioliitossa, on tilanne silti vaikea. Joutuu nopeasti etsimään uuden asunnon ja kohtuuhintaisia ei löydy helposti.

Vierailija
2213/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ei olisi avioliitossa, on tilanne silti vaikea. Joutuu nopeasti etsimään uuden asunnon ja kohtuuhintaisia ei löydy helposti.

No samanhintaisia ne on naisellekin. Mutta toki kun on taas loisinut naisen siivelllä niin onhan se harmitus kun joutuu omaa rahaa- minä en naisia elätä- käyttåmään omaan elämiseen.

Ja avioehto on hyvä. On mustaa valkoisella mikä on kenenkin niin mies ei voi erotessa itkeä sitä miesten virttä että ex-vaimo vei erossa puolet omaisuudesta. Se on jännä miten naisen omaisuus muuttuu miehen mielessä miehen omaksi, miehen joka ilkeää maksaa nippa nappa puolet menoista mutta jättää yhteiset lapset yksin naisen lompakolle samalla kun mies jatkaa vaimoa suuremmilla tuloilla leuhkimista.

Sitten eron jälkeen itkee kun pitää maksaa elareita omille lapsille. Onhan se järkytys kun mies tajuaa ensimmäisen kerran että lapsiin menee rahaa jopa niihin omiin.

Vierailija
2214/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No samanhintaisia ne on naisellekin. Mutta toki kun on taas loisinut naisen siivelllä niin onhan se harmitus kun joutuu omaa rahaa- minä en naisia elätä- käyttåmään omaan elämiseen.

Ja avioehto on hyvä. On mustaa valkoisella mikä on kenenkin niin mies ei voi erotessa itkeä sitä miesten virttä että ex-vaimo vei erossa puolet omaisuudesta. Se on jännä miten naisen omaisuus muuttuu miehen mielessä miehen omaksi, miehen joka ilkeää maksaa nippa nappa puolet menoista mutta jättää yhteiset lapset yksin naisen lompakolle samalla kun mies jatkaa vaimoa suuremmilla tuloilla leuhkimista.

Sitten eron jälkeen itkee kun pitää maksaa elareita omille lapsille. Onhan se järkytys kun mies tajuaa ensimmäisen kerran että lapsiin menee rahaa jopa niihin omiin.

Mies väistää nuo miinat, jos ei koskaan edes muuta yhteiseen asuntoon. Asuu omassa asunnossaan ja tapailee naisia vain viikonloppuisin.

Vierailija
2215/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä naisten pelleilyä ja tyhjäpäisyyttä ei kukaan fiksu mies jaksa. Parisuhteessa monesti nainen alkaa uskomaan ettei itsestään tarvitse pitää huolta ja mies maksaa loppuelämän. Minä en!

Mies ei koskaan maksa naisen elämää! Lopettakaa tuo typerä itse keksimänne harhaluulonne. Ilmeisesti vielä ihmettelette kun naista ei löydy?

Ja ihan parisuhteen aloittamisesta aina hamaan tappiin asti miehet ovat kaikissa ikäluokissa lihavampia kuin naiset. Sama jo pienissä pojissa.

Olen eri mutta tuo olisi paljon helpompi uskoa jos löytyisi nainen joka ei ensi treffeistä lähtien odottaisi että mies ainakin tarjoutuu maksamaan. Ja vielä kun löytyisi nainen joka ei suhteen alusta lähtien yrittäisi siirtää omia maksujaan miehen maksettavaksi

Vierailija
2216/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä naisten pelleilyä ja tyhjäpäisyyttä ei kukaan fiksu mies jaksa. Parisuhteessa monesti nainen alkaa uskomaan ettei itsestään tarvitse pitää huolta ja mies maksaa loppuelämän. Minä en!

Mies ei koskaan maksa naisen elämää! Lopettakaa tuo typerä itse keksimänne harhaluulonne. Ilmeisesti vielä ihmettelette kun naista ei löydy?

Ja ihan parisuhteen aloittamisesta aina hamaan tappiin asti miehet ovat kaikissa ikäluokissa lihavampia kuin naiset. Sama jo pienissä pojissa.

Olen eri mutta tuo olisi paljon helpompi uskoa jos löytyisi nainen joka ei ensi treffeistä lähtien odottaisi että mies ainakin tarjoutuu maksamaan. Ja vielä kun löytyisi nainen joka ei suhteen alusta lähtien yrittäisi siirtää omia maksujaan miehen maksettavaksi

Mitä ihme maksuja? Jos mies tulee mulle tapailun alussa vesilaskun kanssa sanelemaan, että maksapa tämä, niin mikään mahtilerssi ei saa minua maksamaan sitä laskua. Jos jankutus jatkuu osaan ohjata hepun ovelle. Helppoa kun omaa selkärangan ja osaa sanoa ei.

Vierailija
2217/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 2017 eikä ole sen jälkeen löytynyt sitoutumishaluista kumppania. Ei taida enää löytyäkään.

M40

Vierailija
2218/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin 30-40v naisen, joka haluaa perheen, haluaa muuttaa yhteen, haaveilee mukavasta ja suht vaatimattomasta elämästä jossain kaupungin liepeillä, tyyliin Ylöjärvi/ Kirkkonummi/ Kaarina. Mielellään tekisi puolet kotitöistä, eikä vaadi rahaa uskomattomia määriä. Ei ennalta lapsia, eikä entisiä aviomiehiä. Eikä saa olla kiinni exissään.

Ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Ei mitään. Miettikääpä naiset sitä. Kyllä mä seisomaan saan vähän tsemppaamalla, vaikka olisi mikä, jos sen naiseksi jotenkin vielä tunnistaa.

Edellämainitusta "kaikki kelpaa" -linjasta huolimatta, lähes mahdoton löytää naista, jolle kelpaisi nelikymppinen tavallinen toimistoduunarimies, jolla ihan ok palkka muttei mitään spesiaalia, ja joka on naamasta rumahko. Kroppa ihan ok kunnossa, eipä vaan kelpaa.

Vierailija
2219/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsisin 30-40v naisen, joka haluaa perheen, haluaa muuttaa yhteen, haaveilee mukavasta ja suht vaatimattomasta elämästä jossain kaupungin liepeillä, tyyliin Ylöjärvi/ Kirkkonummi/ Kaarina. Mielellään tekisi puolet kotitöistä, eikä vaadi rahaa uskomattomia määriä. Ei ennalta lapsia, eikä entisiä aviomiehiä. Eikä saa olla kiinni exissään.

Ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Ei mitään. Miettikääpä naiset sitä. Kyllä mä seisomaan saan vähän tsemppaamalla, vaikka olisi mikä, jos sen naiseksi jotenkin vielä tunnistaa.

Edellämainitusta "kaikki kelpaa" -linjasta huolimatta, lähes mahdoton löytää naista, jolle kelpaisi nelikymppinen tavallinen toimistoduunarimies, jolla ihan ok palkka muttei mitään spesiaalia, ja joka on naamasta rumahko. Kroppa ihan ok kunnossa, eipä vaan kelpaa.

Kuulostaa siltä että haluat vähään tyytyväisen reiän. Kumma ettei paikkaan löydy täyttäjää.

Vierailija
2220/2819 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että haluat vähään tyytyväisen reiän. Kumma ettei paikkaan löydy täyttäjää.

Haluan elämänkumppaniksi naisen, jonka kanssa mulla on kivaa ja jonka kanssa meillä on kaikkea yhteistä, niin ettei tarvi huolehtia koko aikaa kaikesta siitä paskasta, mitä esim. työelämä heittää tavallisen toimistoduunarin päälle.