Miksi ihmiset ei enää pariudu?
Kommentit (2819)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epärealistiset vaatimukset. Oma toiveeni on löytää mukava , henkisesti tasapainoinen ja urheilullinen nainen. Kun naisista alle 5% on tällaisia ja kaikki muutkin miehet sellaisen naisen haluaa, niin helposti jää ilman parisuhdetta.
Huonoon suhteeseen en halua, joten olen sinkku.
No niin on, sun urheilullinen tarkoittaa ääliötä, jolla ei ole muuta elämää kun se urheilu. Ja kun itse olet vielä pieni ja ruma, niin ei kiinnosta.
Tuo urheilullinen tarkoittaa vähintään aktiivista kuntosalilla käyvää naista, joiden reisistä ja pakaroista näkyy selvästi treenaaminen.
Eri
Enpä usko muiden kuin teinipissiksien käyvän salilla treenamassa saadakseen paksummat reidet ja prceen, jota kuvata instaan. Normaalit ihmiset treenaavat kokonaisvaltaisesti voidakseen paremman n ja jaksaakseen arkea. Lihadten kasvattaminen ja rasvaprosentti ei kiinnosta
Kyllä nuo reisipakaratreenaajanaiset ihan aikuisilta näyttävät, ja treeni tosiaan koostuu 90%:sti perseen ja takareisien pumppaamisesta eri liikkeillä. Miksi muuten naiset, jotka kotona viihtyvät lökäreissä, pukevat salille ihonmyötäiset kireät treenihousut? Eikö ne löysät vaatteet olisi salillakin mukavammat päällä? En ole silti ikinä nähnyt salilla naista löysissä vaatteissa. Ovatko naiset todellaki niin liskoaivoja, että sinne salille lähdetään esittelemään omaa vartaloa, tiedostamatta tai täysin tiedostaen.
Missä mielestäsi myydään malliltaan342 lepattavia urheiluun tarkoitettuja vaatteita? Saudi-Arabiassa?
Eikö naisille löydy normaaleja vaatteita vai ovatko ne kaikki ihonmyötäisiä? Jos näin on, niin kysyntä ja tarjonta.
Kansainväliset muotitrendit määrittelee sen, mitä urheiluliikkeissä on tarjolla. Eihän miehillekkään myydä nykyisin sarkahousuja ja lapikkaita , vaikka ne oli aikanaan käypä asu talviurheiluun.
Hyvä tapa perustella itselle se häpeilemätön lihatiskille asettuminen. Mutta kyllä minäkin mieluummin katselen niitä timmejä pakaroita tiukoissa vaatteissa kuin normivaatteissa treenaajia, ei siinä mitään. Kai se sitten on naisille luontaista esiintyä vain vähän arvailujen varaan jättävissä asuissa.
Juuri sinunlaistesi takia naiset suosivat miehiltä suljettuja kuntosaleja ja salivuoroja.
Jos katse vähän viivähtää vetävän näköisessä naisessa joka on ihan itse valinnut pukeutua juuri niihin pakaran muodot paljastaviin ihonmyötäisiin treenitrikoisiin? Tämä on sitä todellista naisen logiikkaa. Jos minä menisin salille vaikkapa peniksen ja pakaroiden muodot paljastavissa tiukoissa trikoissa ja navan paljastavassa topissa, niin mä suorastaan odottaisin katseita. Mutta nainen ei.
Naisia yleensä ei kiinnosta miesvartalot. Ne eivät ole kiinnostavia. Voisit heillua vaikka ilman vaatteita salilla, etkä herättäisi muuta kuin ällötystä naisissa. Jostain mystisestä syystä miehet taas kyylää naisten kehoja ja se on ällöttävää eikä mitenkään toivottavaa.
Arnold Schwarzenegger oli kova panomies nuorena kun oli lihakset pulleimmillaan, joten vähän sallin epäillä etteikö naisia kiinnostaisi sellainen veistoksellinen miesvartalo. Toki jos joku isikroppainen Reino menee ilman paitaa niin eihän se ketään kiinnosta.
Arnold käytti vaikka mitä lisähormoojena, jotta sai isot lihakset. Treenasi tottakai, mutta notkeutta tai kestävyyttä ei löytynyt. Sitä paitsi miten Arnold ylipäätään liittyy tähän.
Arnold vedettiin esiin koska palstan keskenkasvuiset miehet on kiimoissaan Arskaan ja sen lihaksiin. Säälittävää on, että ne reppanat kuvittelee naisten olevan yhtä innoissaan noista vähä-älyisistä pullistelijoista kuin he itse.
Kerro minulle selkeä, rationaalinen ja objektiivinen vastaus tähän:
Miksi jokainen naisten kuolaama miesnäyttelijä, Hunksit, palomieskalenterin mallit, miesmallit, seksisymbolit ja vuoden seksikkäimmäksi valitut miehet (maailmanlaajuisesti) ovat poikkeuksetta lihaksikkaita, kaikilla on tummat paksut hiukset ja kenelläkään ei ole kehossa ylimääräistä rasvaa. Jos nämä miehet eivät muka laajassa mittakaavassa kiinnosta naisia? Ja nyt ei puhuta Arnoldista, jonka tehtävä ei ollut olla naisten mieleen oleva komistus, vaan hän oli kehonrakentaja.
Minkälainen se miestyyppi sitten on, joka kiinnostaa valtaosaa naisista? Jos sillä ei kerran ole selkeitä lihaksia ja treenattua kroppaa? Minulle ei mene tämä mitenkään jakeluun.
Kyllähän sellainen atleettinen ja sopusuhtainen kroppa on hyvä, mutta tuo kehonrakentajatyyppi ei kyllä lähes ikinä ole se naisten ykkössuosikki. Esim vaikka Brad Pitt elokuvassa Thelma & Louise (josta siis ponnahti kuuluisuuteen) ei ole mitenkään erityisen iso tai lihaksikas, ennemminkin atleettinen ja hoikka (enkä siis väitä etteikö olisi treenannut, mutta valovuosiem päässä Arskasta). Ja kyllä, keskimäärin naiset tykkää ehkä enemmän atleettisesta ja hoikasta kuin löysästä läskistä, sori siitä. Mutta ei mikään ihan älytön lihaskimppu tarvi olla. Katsopa vaikka nämä naisille suunnatussa romanttisissa elokuvissa/sarjoissa pyörineet miehet kuten:
Hugh Grant, Jude Law, Richard Gere, Leonardo DiCaprio, George Clooney, Paul Rudd (maailman seksikkäin mies 2022)....jne. Nämähän on kaikki ihan pesunkestäviä "seksisymboleita". Yhdeltäkään ei tule erityisesti kroppa mieleen, kun niitä naisten elokuvissa todella vähän näytetään.
Vertaa miehille suunnattujen toiminatelokuvien tähtiin kuten:
Arnold Schwarznegger, Sylvester Stallone, Dwayne Johnsson, Vin Diesel, Statham, Wahlberg, kaikki supersankarielokuvatähdet kuten Jackman jne.
Näiden tyyppien urat pyörii keskimäärin paljon enemmän kropan ympärillä ja lähes joka leffassa pullistellaan öljytyillä lihaksilla.
Brad Pitt on Thelmassa ja Louisessa armottomassa kunnossa. Samoin Fight Clubissa, joka toimii jonkinlaisena klassisena esimerkkinä täydellisestä miesvartalosta. Se ei todellakaan ole mikään "vähän treenattu kroppa", vaan vaatii todella kurinalaista treeniä ja ennen kaikkea syömistä vuosien ajan. Kukaan tavallinen työssäkäyvä suomalainen mies ei pääse tuollaisiin mittasuhteisiin.
Ja kuitenkin tavalliset työssäkäyvät suomalaiset miehet löytävät naisseuraa ja päätyvät parisuhteisiin. Johtopäätös: se täydellinen/treenattu kroppa ei olekaan ratkaiseva.
Ette pääse näyttelijäksi Hollywood-elokuviin, mutta ehkä ette muutenkaan haluaisi. Mutta seurustelu ja parisuhde ovat ihan mahdollisia. Kuulostaako tylsältä?
No kuulostaa. Miesten kropat on paljon timmimmät ja kiinnostavammat, niistä jauhan loputtomiin ja joka ketjussa. Nainen on kiinnostava vain siltä osin kun haluan tehdä vaikutuksen toisiin miehiin. Mutta syystä jota en osaa selittää, tämä kaikki on jotenkin kuitenkin naisten vika (se että olen homo, niin myös niin syvällä kaapissa etten tajua tilannettani itsekään), vaikka naiset ei ole missään roolissa koko jutussa. Siksi suollan naisvihaa palstalle. Lisäksi pelkään, ettei ne miehetkään kelpuuta minua, siksi vietän päiväni vauvalla naisten kanssa vaikka oikeasti olen kiinnostunut miehistä.
ap
Täytyy kyllä olla aika luuserin tasolla, että suoltaa tällästä pastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jösses, tämäkin kekustelu kuollut kun TAAS on päädytty samaan, eli jauhamaan miesten vartaloista. Eikö teille joku Grinder tai vastaava olisi parempi paikka? Kun aikuisia naisia ei yhtään kiinnosta vertailla filmitähtien vartaloita ja hiusrajoja, tuosta kasvetaan ulos jo kun tullaan teini-ikään. Eikö homomiehille ole mitään muuta paikkaa? Tämä oli joskus kiva perhepalsta, nyt paikan ovat vallanneet vihaiset kaappihomot.
Yllättäen palstan katkerin mammakin lyllersi paikalle.
Eli kun asiaan et mitään vastaa, niin myönnät ettet ole naisista edes kiinnostunut ja menet sinne missä olisi niitä kaikin tavoin parempia ihmisiä, eli miehiä? Vai olisiko se niin kun tuon sanan katkera heitit projektiona, että olet yrittänyt kyllä, mutta ei ne miehetkään tykänneet sinusta ja , ja siksi olet nimenomaan katkera. Ja taas täällä, vihaamiesi naisten kanssa.
Olen käynyt paljon erilaisilla saleilla. Jokainenhan sen näkee, että naisille ulkonäkö on tärkeää ja muodinmukainen pukeutuminen; varsinkin nuoremmilla. Tämä pätee niin salilla kuin muussakin elämässä. Miehet taas saattavat pukeutua aivan hyvin vanhoihin verkkareihin ja parhaat päivänsä nähneisiin t-paitoihin. Poikkeuksiakin on.
Nuoret naiset ovat selvästi innokkaimpia ottamaan selfieitä saleilla ja hakevat joskus huvittavuuteen asti hyviä kuvakulmia. Salin isoille peileille on hyvä "keikistellä".
Huomio kiinnostaa naisia, jos se tulee ns. oikealta taholta. Mutta ihan sama, kenen vuoksi naiset pukeutuvat viimeisen päälle muodikkaisiin treeniasuihin (joskus aika paljastaviin ja seksikkäisiin); itsensä, toisten naisten tai miesten takia. Se ei muuta sitä tosiasiaa, että naisia kiinnostaa ulkonäkö ja kaikki siihen liittyvä miehiä enemmän, ainakin se oma ulkonäkö.
Kun naisen ulkonäöstä puhutaan, niin miehet heittelevät usein törkeitä kommentteja, joka on todellakin väärin. Kaikenlaiset ja kaikennäköiset naiset ovat kiinnostavia, aina ainakin jonkun mielestä. Eikä koskaan tarvita kuin yksi ihminen, jonka kanssa homma lähtee luistamaan.
Itse myönnän avoimesti, että jos itse joutuisin nyt (40+ miehenä) etsimään parisuhdetta, en katsoisi ulkonäköä lainkaan, vaan luonnetta. Itse asiassa en varmasti edes lähtisi ottamaan yhteyttä, treffailemaan jne. naista, jonka kokisin "liian" hyvännäköiseksi tai hyvännäköiseksi.
Kahdesta syystä: jos nainen olisi ulkoisesti hyvännäköinen, kaunis, kokisin alemmuudentunnetta, enkä uskoisi, että tästä pystyisi syntymään kunnon parisuhdetta. Ja jos parisuhteeseen asti päästäisiin, kokisin aivan varmasti alemmuudentunnetta ja mahdollisesti jopa mustasukkaisuutta, jos tietäisin muiden miesten olevan kiinnostuneita hänestä.
Lisäksi: en haluaisi alkaa seurustelusuhteeseen naisen kanssa, jonka kokisin ulkoisesti seksuaalisesti puoleensavetäväksi tai erittäin puoleensavetäväksi. Olen parisuhteessani joutunut kärsimään sekä omasta halukkuudestani että puolison haluttomuudesta, joten nyt ajattelen, että järkevintä ja turvallisinta olisi seurustella naisen kanssa, jota kohtaan en kokisi erityistä seksuaalista halua.
Vierailija kirjoitti:
Kun naisen ulkonäöstä puhutaan, niin miehet heittelevät usein törkeitä kommentteja, joka on todellakin väärin. Kaikenlaiset ja kaikennäköiset naiset ovat kiinnostavia, aina ainakin jonkun mielestä. Eikä koskaan tarvita kuin yksi ihminen, jonka kanssa homma lähtee luistamaan.
Itse myönnän avoimesti, että jos itse joutuisin nyt (40+ miehenä) etsimään parisuhdetta, en katsoisi ulkonäköä lainkaan, vaan luonnetta. Itse asiassa en varmasti edes lähtisi ottamaan yhteyttä, treffailemaan jne. naista, jonka kokisin "liian" hyvännäköiseksi tai hyvännäköiseksi.
Kahdesta syystä: jos nainen olisi ulkoisesti hyvännäköinen, kaunis, kokisin alemmuudentunnetta, enkä uskoisi, että tästä pystyisi syntymään kunnon parisuhdetta. Ja jos parisuhteeseen asti päästäisiin, kokisin aivan varmasti alemmuudentunnetta ja mahdollisesti jopa mustasukkaisuutta, jos tietäisin muiden miesten olevan kiinnostuneita hänestä.
Lisäksi: en haluaisi alkaa seurustelusuhteeseen naisen kanssa, jonka kokisin ulkoisesti seksuaalisesti puoleensavetäväksi tai erittäin puoleensavetäväksi. Olen parisuhteessani joutunut kärsimään sekä omasta halukkuudestani että puolison haluttomuudesta, joten nyt ajattelen, että järkevintä ja turvallisinta olisi seurustella naisen kanssa, jota kohtaan en kokisi erityistä seksuaalista halua.
Mikä logiikka tässä on? Jos sinulla on taipumusrta haluttomuuteen, niin haluat sitten maksimoida haluttomuutesi ja siitä johtuvat ongelmat pariutumalla sellaisen kanssa, jota kohtaan et tunne halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä logiikka tässä on? Jos sinulla on taipumusrta haluttomuuteen, niin haluat sitten maksimoida haluttomuutesi ja siitä johtuvat ongelmat pariutumalla sellaisen kanssa, jota kohtaan et tunne halua?
Sori, luinkin väärin, haluton osapuoli olikin ollut kumppanisi. Mutta mitä siis oikein haluat - seksittömän suhteen? Ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epärealistiset vaatimukset. Oma toiveeni on löytää mukava , henkisesti tasapainoinen ja urheilullinen nainen. Kun naisista alle 5% on tällaisia ja kaikki muutkin miehet sellaisen naisen haluaa, niin helposti jää ilman parisuhdetta.
No niin on, sun urheilullinen tarkoittaa ääliötä, jolla ei ole muuta elämää kun se urheilu. Ja kun itse olet vielä pieni ja ruma, niin ei kiinnosta.
Tuo urheilullinen tarkoittaa vähintään aktiivista kuntosalilla käyvää naista, joiden reisistä ja pakaroista näkyy selvästi treenaaminen.
Eri
Enpä usko muiden kuin teinipissiksien käyvän salilla treenamassa saadakseen paksummat reidet ja prceen, jota kuvata instaan. Normaalit ihmiset treenaavat kokonaisvaltaisesti voidakseen paremman n ja jaksaakseen arkea. Lihadten kasvattaminen ja rasvaprosentti ei kiinnosta
Kyllä nuo reisipakaratreenaajanaiset ihan aikuisilta näyttävät, ja treeni tosiaan koostuu 90%:sti perseen ja takareisien pumppaamisesta eri liikkeillä. Miksi muuten naiset, jotka kotona viihtyvät lökäreissä, pukevat salille ihonmyötäiset kireät treenihousut? Eikö ne löysät vaatteet olisi salillakin mukavammat päällä? En ole silti ikinä nähnyt salilla naista löysissä vaatteissa. Ovatko naiset todellaki niin liskoaivoja, että sinne salille lähdetään esittelemään omaa vartaloa, tiedostamatta tai täysin tiedostaen.
Missä mielestäsi myydään malliltaan342 lepattavia urheiluun tarkoitettuja vaatteita? Saudi-Arabiassa?
Eikö naisille löydy normaaleja vaatteita vai ovatko ne kaikki ihonmyötäisiä? Jos näin on, niin kysyntä ja tarjonta.
Kansainväliset muotitrendit määrittelee sen, mitä urheiluliikkeissä on tarjolla. Eihän miehillekkään myydä nykyisin sarkahousuja ja lapikkaita , vaikka ne oli aikanaan käypä asu talviurheiluun.
Hyvä tapa perustella itselle se häpeilemätön lihatiskille asettuminen. Mutta kyllä minäkin mieluummin katselen niitä timmejä pakaroita tiukoissa vaatteissa kuin normivaatteissa treenaajia, ei siinä mitään. Kai se sitten on naisille luontaista esiintyä vain vähän arvailujen varaan jättävissä asuissa.
Juuri sinunlaistesi takia naiset suosivat miehiltä suljettuja kuntosaleja ja salivuoroja.
Jos katse vähän viivähtää vetävän näköisessä naisessa joka on ihan itse valinnut pukeutua juuri niihin pakaran muodot paljastaviin ihonmyötäisiin treenitrikoisiin? Tämä on sitä todellista naisen logiikkaa. Jos minä menisin salille vaikkapa peniksen ja pakaroiden muodot paljastavissa tiukoissa trikoissa ja navan paljastavassa topissa, niin mä suorastaan odottaisin katseita. Mutta nainen ei.
Eli kun sä menet yleiseen saunaan, niin silloin on ihan ok ja sun kultuurissasi hyväksyttävää käytöstä että muut miehet siellä tuijottaa sun munaa? Kun kerta päätit mennä nakkena, niin tietysti kerjäät sitä.
Hmm, mielenkiintoinen analogia. Saunaan kai mennään aina alasti ja jos menisin sinne vaatteet päällä, niin saisin kehotuksen häipyä. Sanon vain tämän: te naiset ette voi päättää muiden ihmisten katseista, ainoa asia mitä voitte tehdä, on pukeutua siten, että katseita ei tule. Tuo on niin helvetin naurettavaa, että ensin pukeudutaan huomionhakuisen paljastavasti oikein uhmalla ja sitten kytätään katseita. Tuijottaa ei saa, mutta en minä salilla ala katselemaan seiniäkään koko aikaa ihan vain neuroottisten naisten mieliksi...
Naiset ei ole salilla alasti, vaan salivaatteissa. Ihan samalla tavalla ko. paikkaan hyväksytyssä asustuksessa kuin sinä nakkena saunassa. Kuitenkin kuuluu meidän kultuuriin täällä Suomessa, että muita ei tuijoteta. Kuuluu perus käytöstapoihin, niihin ihan alkeellisimpiin. Lapsi saattaa tuijottaa erikoisennäköistä ihmistä, kun lapsilla ei ole vielä välttämättä kykyä ymmärtää kultuurimme konventioita ja itsehillintää piilottaa uteliaisuus.
Aikuisella miehellä nämä pitäisi jo löytyä. Suurimmalla osalla kyllä löytyykin, mutta sitten on kaltaisia primitiivisiä pervo-setiä, jotka eivät kykene hillitsemään, vaan kehittelevät päässään kipeitä fantasioita naisista, jotka suorastaan hinkuvat sun kuolaavaa tuijotusta ja lääh-puuh-tylleröv*ttu-mentaalionanointia.
Höpö höpö, jo on tytöllä taas fantasiat tulilla. Toistan edelleen jo sanomani: minä en tuijota ketään, mutta kyllä katse käy käytännössä kaikissa salin asiakkaissa, sekä naisissa että miehissä. Se on ihan luonnollista, vaikka sinä varmaan menetkin sinne laput silmillä ja tuijotat keskittyneesti seinää koko ajan. Koska ainoastaan NAINEN pystyy tuollaiseen itsehillintään.
Se on näköjään uskomattoman vaikea naisille myöntää, että haluaa esitellä avujaan. Ja mikäs siinä, itsepetokseenhan teidän koko elämänne tuntuu muutenkin perustuvan ihan meikkaamista ja ehostamista myöten. Ei noiden supertiukkojen trikoiden pitämiselle ole yksinkertaisesti mitään muuta järkevää perustetta kuin kohottaa käyttäjänsä itseluottamusta ja saada mahdollista huomiota kiinnostavilta miehiltä. Siihen että se asu oikein myötäilee kehon muotoja ja jopa puristaa niitä kasaan ei vain ole muuta tarvetta. Naiset tarvitsevat selvästi miehiä enemmän validaatiota ja huomiota nimenomaan ulkonäöstään, tuo käytös on näkyvissä jo lapsissa.
Ei tarvitse kuin googlettaa "why women need validation" niin tulee kymmeniä vastauksia aiheesta. Jos taas etsii "why men need validation" niin vastaukseksi tulee silti "why women need validation".Mies joka googlettelee yöt pitkät tuollaisia juttuja päästäkseen heti aamusta vouhkaamaan mammapalstalla on ihan syystä jäänyt pariutumatta. 🤭
Ehkä sulla voi mennä tuollaiseen minuutin googletukseen tunteja, minä tein sen tässä kun aukaisin työkoneen aamulla ja kirjoitin tuon vastauksen 5 minuuttissa. Ja sitä paitsi olen parisuhteessa, vaikka asia ei kyllä sinulle edes miksikään kuulu, sitä ei voi mitenkään todistaa, eikä sillä ole keskustelun kannalta merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Naisia yleensä ei kiinnosta miesvartalot. Ne eivät ole kiinnostavia. Voisit heillua vaikka ilman vaatteita salilla, etkä herättäisi muuta kuin ällötystä naisissa. Jostain mystisestä syystä miehet taas kyylää naisten kehoja ja se on ällöttävää eikä mitenkään toivottavaa.
Arnold Schwarzenegger oli kova panomies nuorena kun oli lihakset pulleimmillaan, joten vähän sallin epäillä etteikö naisia kiinnostaisi sellainen veistoksellinen miesvartalo. Toki jos joku isikroppainen Reino menee ilman paitaa niin eihän se ketään kiinnosta.
Arnold käytti vaikka mitä lisähormoojena, jotta sai isot lihakset. Treenasi tottakai, mutta notkeutta tai kestävyyttä ei löytynyt. Sitä paitsi miten Arnold ylipäätään liittyy tähän.
Arnold vedettiin esiin koska palstan keskenkasvuiset miehet on kiimoissaan Arskaan ja sen lihaksiin. Säälittävää on, että ne reppanat kuvittelee naisten olevan yhtä innoissaan noista vähä-älyisistä pullistelijoista kuin he itse.
Tässä on varmasti totuuden jyvä.
Moni mies ei tajua (itse tajuan), että tuollainen ylitreenattu kroppa ei tee vaikutusta kovinkaan moniin naisiin. Miehet luulevat, että he voivat niin tehdä, mutta eivät tee. Ennemminkin moni mies tekee (tiedostaen tai tiedostamatta) salitreeniä saadakseen muiden miesten ihailun ja kunnioituksen. Tästä syystä toiset miehet ottavat kuvia kalansaaliistaan, kaatamistaan hirvistä, hankkimistaan autoista tai muista vastaavista asioista, joilla on statusarvoa miesten välisessä kanssakäymisessä, mutta jotka eivät yleisesti herätä naisten kiinnostusta.
Sen sijaan treenattu kroppa, hieno auto tai vaikka onnistuminen metsästyksessä saattaa tuoda miehelle lisää omanarvontunnetta ja itsetuntoa. Ryhti paranee, olemus muuttuu energisemmäksi jne. Ja tämä sitten puolestaan kiinnostaa naisia tai ainakin saattaa potentiaalisesti parantaa mahdollisuuksia, kun mies lähestyy (uskaltaa lähestyä) naista.
Naisia ilmeisesti usein viehättävät esimerkiksi miellyttävät kasvonpiirteet, kasvojen ilmeet ja muut sellaiset asiat, joihin miehet eivät ehkä ymmärrä kiinnittää huomiota.
Itse huomasin saavani katseita naisilta, kun kiinnitin enemmän huomiota kasvoihini ja kampaukseeni. Kävin hyvällä parturilla useammin, hymyilin enemmän ja kasvatin parran, jota pidän siistissä kunnossa ja tyylikkäässä kuosissa. Yritän olla energinen, reipas ja huomaavainen. Harrastin liikuntaa sen verran, että ylipaino putosi ja ryhti parani.
Nämä keinot ovat tuoneet pitemmässä juoksussa positiivisia tuloksia.
Sitä naisten pelleilyä ja tyhjäpäisyyttä ei kukaan fiksu mies jaksa. Parisuhteessa monesti nainen alkaa uskomaan ettei itsestään tarvitse pitää huolta ja mies maksaa loppuelämän. Minä en!
Voisiko yksinkertaisesti syy olla yleisessä pinnallisuudessa kiitos somen, tindereiden ja muiden vastaavien alustojen. Kaikilla on jatkuva kiire ja kärsimättömyys, jopa tutustua toisiin ihmisiin.
Aiemmin pariutuminen tapahtui aidoilla kohtaamisilla diskoissa, baareissa, kaupungilla, salilla, junassa, bussissa jne. Ja hyvin usein se kohdattu ihminen ei täyttänyt kaikkia ennakko-odotuksia, mutta aidolla kohtaamisella ja tutustumisella kiintymys ja rakkaus syttyi.
Nykyään tämä on täysin mahdotonta, koska kukaan ei huomaa edes toisia ihmisiä esimerkiksi siinä aamubussissa, jossa voisi jakaa ystävällisen hymyn ja mahdollisesti aloittaa keskustelun. Sen sijaan selataan puhelimella insta-feedejä, jotka ovat täynnä filtteröityä fantasiaa ja pikakelataan Tinderiä kuin vaaterekkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Eli kun sä menet yleiseen saunaan, niin silloin on ihan ok ja sun kultuurissasi hyväksyttävää käytöstä että muut miehet siellä tuijottaa sun munaa? Kun kerta päätit mennä nakkena, niin tietysti kerjäät sitä.
Hmm, mielenkiintoinen analogia. Saunaan kai mennään aina alasti ja jos menisin sinne vaatteet päällä, niin saisin kehotuksen häipyä. Sanon vain tämän: te naiset ette voi päättää muiden ihmisten katseista, ainoa asia mitä voitte tehdä, on pukeutua siten, että katseita ei tule. Tuo on niin helvetin naurettavaa, että ensin pukeudutaan huomionhakuisen paljastavasti oikein uhmalla ja sitten kytätään katseita. Tuijottaa ei saa, mutta en minä salilla ala katselemaan seiniäkään koko aikaa ihan vain neuroottisten naisten mieliksi...
Naiset ei ole salilla alasti, vaan salivaatteissa. Ihan samalla tavalla ko. paikkaan hyväksytyssä asustuksessa kuin sinä nakkena saunassa. Kuitenkin kuuluu meidän kultuuriin täällä Suomessa, että muita ei tuijoteta. Kuuluu perus käytöstapoihin, niihin ihan alkeellisimpiin. Lapsi saattaa tuijottaa erikoisennäköistä ihmistä, kun lapsilla ei ole vielä välttämättä kykyä ymmärtää kultuurimme konventioita ja itsehillintää piilottaa uteliaisuus.
Aikuisella miehellä nämä pitäisi jo löytyä. Suurimmalla osalla kyllä löytyykin, mutta sitten on kaltaisia primitiivisiä pervo-setiä, jotka eivät kykene hillitsemään, vaan kehittelevät päässään kipeitä fantasioita naisista, jotka suorastaan hinkuvat sun kuolaavaa tuijotusta ja lääh-puuh-tylleröv*ttu-mentaalionanointia.
Höpö höpö, jo on tytöllä taas fantasiat tulilla. Toistan edelleen jo sanomani: minä en tuijota ketään, mutta kyllä katse käy käytännössä kaikissa salin asiakkaissa, sekä naisissa että miehissä. Se on ihan luonnollista, vaikka sinä varmaan menetkin sinne laput silmillä ja tuijotat keskittyneesti seinää koko ajan. Koska ainoastaan NAINEN pystyy tuollaiseen itsehillintään.
Se on näköjään uskomattoman vaikea naisille myöntää, että haluaa esitellä avujaan. Ja mikäs siinä, itsepetokseenhan teidän koko elämänne tuntuu muutenkin perustuvan ihan meikkaamista ja ehostamista myöten. Ei noiden supertiukkojen trikoiden pitämiselle ole yksinkertaisesti mitään muuta järkevää perustetta kuin kohottaa käyttäjänsä itseluottamusta ja saada mahdollista huomiota kiinnostavilta miehiltä. Siihen että se asu oikein myötäilee kehon muotoja ja jopa puristaa niitä kasaan ei vain ole muuta tarvetta. Naiset tarvitsevat selvästi miehiä enemmän validaatiota ja huomiota nimenomaan ulkonäöstään, tuo käytös on näkyvissä jo lapsissa.
Ei tarvitse kuin googlettaa "why women need validation" niin tulee kymmeniä vastauksia aiheesta. Jos taas etsii "why men need validation" niin vastaukseksi tulee silti "why women need validation".
Kyllä mä sen myönnän että tykkään näyttää hyvältä ja olen valmis tekemään sen eteen töitä. En oikeastaan siksi, että haluaisin nimenomaan herättää miehissä seksuaalista kiinnostusta, vaan haluan olla hyvännäköinen ihminen yhteiskunnassa. Useissa tutkimuksissa kauneudesta/komeudesta on havaittu olevan hyötyä. Ihmiset assosioivat miellyttävän ulkonäön positiivisiin asioihin ja esim. ylipainoisuus aiheuttaa muissa ihmisissä keskimäärin negatiivisia mielleyhtymiä, mikä johtaa siihen, että hyvä kroppa nostaa ihmisen yhteiskunnallista asemaa. Tämä ei liity pelkästään seksiin ja pariutumiseen, vaan ihan kaikkeen, työpaikan saannista ystävyyssuhteisiin. Kauneus on positiivinen ja yksilöä hyödyttävä asia, ja siksi ihmisillä on tarve (tiedostamaton ja/tai tiedostettu) tavoitella sitä.
Sinun kaltaiset miehet ei tunnu ymmärtävän mitään kikkelinsä ulkopuolella, joten kuvittelet kaiken pyörivän sen ympärillä. Toki kauneudesta on hyötyä myös kumppanin tavoittelussa, mutta kiinnostavat miehet ovat hyvin pikkiriikkinen otos koko miessukupuolen sisällä. Niille muille en uhraa ajatustakaan. Se ei vaadi minulta hippuakaan itsehillintää olla katselematta sinun kaltaistasi miestä salilla. Sinä OLET seinä. Paitsi silloin kun huomaan sun tuijottavan mua kiusallisesti peilien kautta. Tuo sun kuvitelmasi että naiset pukeutuvat ja meikkaavat jne. esitelläkseen sinulle jotain on huvittava. Heidän päänsä sisällä sinua ei ole olemassakaan, paitsi ehkä siinä vaiheessa kun seinälle kasvaa silmät ja huomaa sen hyypiömäisesti tuijottavan, kuola poskella valuen, keräämässä muistoihinsa ru n k kausmatskua yksinäistä iltaansa varten.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kaltaiset miehet ei tunnu ymmärtävän mitään kikkelinsä ulkopuolella, joten kuvittelet kaiken pyörivän sen ympärillä. Toki kauneudesta on hyötyä myös kumppanin tavoittelussa, mutta kiinnostavat miehet ovat hyvin pikkiriikkinen otos koko miessukupuolen sisällä. Niille muille en uhraa ajatustakaan. Se ei vaadi minulta hippuakaan itsehillintää olla katselematta sinun kaltaistasi miestä salilla. Sinä OLET seinä. Paitsi silloin kun huomaan sun tuijottavan mua kiusallisesti peilien kautta. Tuo sun kuvitelmasi että naiset pukeutuvat ja meikkaavat jne. esitelläkseen sinulle jotain on huvittava. Heidän päänsä sisällä sinua ei ole olemassakaan, paitsi ehkä siinä vaiheessa kun seinälle kasvaa silmät ja huomaa sen hyypiömäisesti tuijottavan, kuola poskella valuen, keräämässä muistoihinsa ru n k kausmatskua yksinäistä iltaansa varten.
Vaikutat helvetin kivalta ihmiseltä, oikein tyypilliseltä nykynaiselta... ja lukutaidossakin on aika paljon petrattavaa. Voin sanoa muutenkin ihan samaa: kaltaisiasi naisia voi mielenkiinnosta vilkaista, mutta tuon pinnallisuuden takana oleva tyhjä pää ei herätä kyllä mitään mielenkiintoa. Ei siinä ole mitään kiinnostavaa, että pään sisään ei mahdu mitään muuta kuin minäminäminä ja minun ulkonäkö ja kuvitelmat kuolaavista miehistä. Sinä taidatkin vain toivoa, että miehet kuolaisivat sinua :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat helvetin kivalta ihmiseltä, oikein tyypilliseltä nykynaiselta... ja lukutaidossakin on aika paljon petrattavaa. Voin sanoa muutenkin ihan samaa: kaltaisiasi naisia voi mielenkiinnosta vilkaista, mutta tuon pinnallisuuden takana oleva tyhjä pää ei herätä kyllä mitään mielenkiintoa. Ei siinä ole mitään kiinnostavaa, että pään sisään ei mahdu mitään muuta kuin minäminäminä ja minun ulkonäkö ja kuvitelmat kuolaavista miehistä. Sinä taidatkin vain toivoa, että miehet kuolaisivat sinua :D.
Sanoo setämies, jonka viestit ovat sarjaa "naisten kiinteät, pyöreät pakaroiden muodot tiukoissa trikoissa lääh-puuh-aaah, ne niin haluaa sitä, uuh". Lue nuo omat viestisi ja tajua millainen hyypiö sä olet. Vedät varmaan hanskaan jokaisen viestin välissä, lääh puuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo setämies, jonka viestit ovat sarjaa "naisten kiinteät, pyöreät pakaroiden muodot tiukoissa trikoissa lääh-puuh-aaah, ne niin haluaa sitä, uuh". Lue nuo omat viestisi ja tajua millainen hyypiö sä olet. Vedät varmaan hanskaan jokaisen viestin välissä, lääh puuh.
Etsipä vielä lainaukset viesteistä jossa olen noin kirjoittanut? Eipä taida löytyä.
^ Mutta taisitkin olla se yksi palstahullunainen, rivoriitta jonka näppäimistöltä tulee kaikenlaista törkyä ja kirjoittelet suupielet vaahdoten miesvihaharhojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsipä vielä lainaukset viesteistä jossa olen noin kirjoittanut? Eipä taida löytyä.
Se viestien määrä minkä omistat naisten reisille ja pakaroille, ja niiden kuvauksille kertoo, että ne todella vie paljon tilaa sun päässä ja olet viettänyt paljon aikaa niitä miettien. Salilla on joskus ihan esteettisesti miellyttäviä miehiäkin kohtuullisen niukoissa vaatteissa, mutta silti kenelläkään naisella ei tule mieleen kirjoittaa miesten pullistelevista muodoista 10 viestin verran, pullistelkoot rauhassa, annetaan heille kehorauha. Ja sinä taidat olla se ainoa mieskin täällä joka jauhaa naisten reisistä ja pakaroista tuollaisella paatoksella. Kannattaisiko sun muuttaa vaikka Saudi Arabiaan, kun sun mielenlaatu vaikuttaisi sopivan siihen ympäristöön paremmin kuin tänne Suomeen.
Pariutuuhan. Miehet ja "miehet", ts. K A I K K I munakkaat,
kaikki kusivehkeet keskenään sekaisin. 😁
Laadukkaat (=peruskohtelias, siisti, riittävän sivistynyt, miellyttävä ulkonäkö) miehet ei halua sitoutua, koska niiden ei tarvitse. Ei ole paineita iän puolesta, kun lapsia voi hankkia myöhemminkin. Laadukkaat naiset tietysti hakevat rinnalleen samantasoista seuraa, eivätkä huoli incel-ulisijoita, elämässään muuten hukassa olevia tai miehiä, joiden napanuora äitiin ei ole vielä katkennut. Incel-miehet eivät huoli muita kuin laadukkaita naisia, koska heidän ajatusmaailmassaan heille nyt vain jollain logiikalla kuuluu omaa tasoaan korkeampi nainen. Ainoat, jotka voivat pariutua, ovat perusperttejä ja -pirkkoja, jotka tunnistavat oman tasonsa ja hyväksyvät sen.
Yllättäen palstan katkerin mammakin lyllersi paikalle.