Onko se siis yleistä että aina pitäisi herätä virkeänä? Heräättekö te?
Itse olen kai sitten aamu uninen kun en ole koskaan herännyt virkenänä
Kommentit (15)
En herää, ja luulin myös aikanaan, että se on ihan normaalia, kunnes luin joidenkin sairauksien (kuten uniapnea) oireiden kohdalta, että "ei herää virkeänä". Olen aina ollut väsynyt aamulla, ja kuulostaa hullulta, että joku herää virkeänä, mutta ilmeisesti se on normi.
Herään toisinaan, mutta en aina ensi sekunnista lähtien virkeänä. Ulkona juoksulenkillä onkin sitten aina jo pirteä olo. Menen ajoissa nukkumaan, tosin uneni on katkonaista ja kissakin herättelee.
Herään joskus harvoin virkeänä ja se on kyllä mahtava tunne. Yleensä kyllä väsyneenä, koska nukun usein huonosti ja mulla on väsyttävä sairaus - kyse ei siis ole mistään tavallisesta aamu-unisuudesta.
Hyvin harvoin. Heräämiseen menee aikaa. Muutenkin viteystilani ja tehokkuuteni on parhaimmillaan klo 19 jälkeen.
No en herää virkeänä, herään siihen että nuori tyhmä koira läimii mua tassulla naamaan joka ikinen aamu klo 6. Epävirkeyden syöveri on suorassa suhteessa siihen onko juonut edellisenä iltana jotain alkoholia.
En muista, että olisin kokenut herääväni virkeänä tai ylipäätään olevani koskaan virkeä viimeiseen 20 vuoteen.
Ihanat aamut paras hetki päivässä! Liikunta nostaa mielialaa kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Liikunta auttaa.
Liikunta on ihanaa. Varsinkin iltalenkit, kun kehoni on täydessä iskussa ja juoksu kulkee.
On ihan normaalia, ettei herää virkeänä. Jos kuitenkin vielä aamusuihkun ja -kahvin jälkeen tuntuu siltä, että elämä ei voita, kannattaa miettiä, voisiko unen määrälle tai laadulle tehdä jotain.
En ikinä. Ihan käsittämätön ajatus, että joku herää virkeänä klo 6 aamulla töihin.
En ole juuri koskaan herännyt virkeänä edes lapsena. Olen iltavirkku aamutorkku ja aamuisin on aina huono olo.
Jos herätys on ennen klo 10, en tunne oloani virkeäksi, vaikka olisinkin nukkunut vähintään kahdeksan tuntia.
itese olen jo kauan toivonut etten heräisi aamulla ollenkaa