Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
Kerran viikossa ja hiukseni eivät rasvoitu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että menet kunnon osaavalle kampaajalle, joka oikeasti leikkaa hiuksesi siten, että ne sopii. Jos hiukset rasvoittuvat, niin suosittelen shampoon ja hoitoaineen vaihtoa. Äläkä käytä mitään niitä geelejä tai muotovaahtoja, koska jos hiukset on leikattu hyvin niin ne eivät niitä tarvitse. Itse suosin tätä https://tinyurl.com/phyajjzp Olapexia, koska se luo sellaisen kalvon hiuksiin joka juuri estää tuota rasvoittumista ja suojaa niitä.
Ja kaikista hellävaraisin tapa on antaa hiusten kuivua ihan itsestään eli ei välttämättä tarvitse föönätä.
Mikä juttu tää on että ihmiset on alkaneet sanoa föönätä, föönäys jne? Se on edelleenkin föönaus, föönata.
Se on kylläkin föönätä ja föönäys seikä föönaus jne
6 kertaa ja hiukseni ei ole rasvaiset
lainaus: 'kolme kertaa viikossa'
Siis kauheeta lämpimän veden tuhlausta. Kerran kuukaudessa on toiminut minulla neljättä vuotta.
Mutta nyt, kiitos sähkön hintojen, harventanut kertaan neljässä kuukaudessa (sähkö maksaa entiseen verraten kolmin kertaisesti).
Vierailija kirjoitti:
Tulin vain kertomaan teille liimaleteille että muut kyllä näkee ja haistaa sen, ettette pese hiuksianne kovinkaan taajaan.
Niinpä niin. Tiesitkö, että ihmisyksilöiden hien ja talintuotannossa on varsin suuria vaihteluita?
Vaikka sinä haisisit päivän jälkeen, niin kaikki ei haise.
Jokaisen työpäivän jälkeen, olen töissä päiväkodissa. Nytkin niistä löytyy ainakin räkää, kuraa ja kuolaa ja päivä on vasta puolessa. Ällöttää. Ehkä alan käyttämään suihkulakkia töissä niin säästän paljon vettä ja energiaa.
Lomaviikoilla riittää 1-3 pesua viikossa, riippuen esimerkiksi hikoilusta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa ja hiukseni eivät rasvoitu
Rasvoittuvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kokemusta hiusnaamioista ja öljystä? Ajattelin ostaa tällaisen lahjapakkauksen jossa olisi kaksi kärpästä yhdellä iskulla https://tinyurl.com/4f5t34kv
Käytän itse hiusöljyä, koska se tekee hiuksista paksummat ja kiiltävämmät.
Mitä se auttaa?
Käyttäjä30320 kirjoitti:
lainaus: 'kolme kertaa viikossa'
Siis kauheeta lämpimän veden tuhlausta. Kerran kuukaudessa on toiminut minulla neljättä vuotta.
Mutta nyt, kiitos sähkön hintojen, harventanut kertaan neljässä kuukaudessa (sähkö maksaa entiseen verraten kolmin kertaisesti).
Todellako, kolme kertaa vuodessa?
2 kertaa