Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
Pyrin pesemään vain kolmesti viikossa shampoolla. Muina päivinä pesen pelkällä vedellä. Taitaa kuivattaa päänahkaa, mutta vähän pakonomainen tarve.
Pesen hiukset noin 2-3 kertaa viikossa riippuen siitä onko miten menoja. Etätöissä ei niin väliä, mutta eipä mun tukka ikinä mikään ällöttävä ole. Pesujen välissä riippuen hiusten tilanteesta huuhtelen joko pelkällä vedellä tai pelkällä hoitoaineella.
Pesen pitkät hiukseni 2 kertaa viikossa
Käytän system 4 shampoota ja ei enää rasvoitu.
Noin 3 kertaa, riippuu kuinka likaantuvat töissä. Jos vaan vähän, pesen vedellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee shampoopesu kahdesti peräkkäin kolme kertaa viikossa (laadukkalla shampoolla eikä millään prisman marketti halvalla)
Hinta ei takaa laatua :D
"Hinta ei takaa laatua :D" - Köyhien tapa lohduttaa itseään. Onko teidän mielestänne muka sattumaa, että kaikki rikkaat Hollywood-tähdet on kauniita vielä vanhanakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee shampoopesu kahdesti peräkkäin kolme kertaa viikossa (laadukkalla shampoolla eikä millään prisman marketti halvalla)
Hinta ei takaa laatua :D
"Hinta ei takaa laatua :D" - Köyhien tapa lohduttaa itseään. Onko teidän mielestänne muka sattumaa, että kaikki rikkaat Hollywood-tähdet on kauniita vielä vanhanakin?
Olen kyllä eri mieltä tuosta, että olisivat kauniita vielä vanhoina. Ellet sitten puhu kuvanmuokkauksesta, laadukkaat editoijat maksavat paljon.
6-7 kertaa viikossa. Hiukset ovat hyväkuntoiset, pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että menet kunnon osaavalle kampaajalle, joka oikeasti leikkaa hiuksesi siten, että ne sopii. Jos hiukset rasvoittuvat, niin suosittelen shampoon ja hoitoaineen vaihtoa. Äläkä käytä mitään niitä geelejä tai muotovaahtoja, koska jos hiukset on leikattu hyvin niin ne eivät niitä tarvitse. Itse suosin tätä https://tinyurl.com/phyajjzp Olapexia, koska se luo sellaisen kalvon hiuksiin joka juuri estää tuota rasvoittumista ja suojaa niitä.
Oleplexeja olen käyttänyt myös itse ja voin suositella! Hiuksistani tuli huomattavasti vahvemmat parissa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Pesen pitkät hiukseni 2 kertaa viikossa
Käytän system 4 shampoota ja ei enää rasvoitu.
Minullakin on pitkät ja paksut hiukset ja system 4 ihan paras tuote!
2-14 kertaa riippuen olenko töissä vai vapaalla ja missä olen töissä kun olen töissä.
Joka päivä, jo ainakin 15 vuoden ajan. Minulla on atooppinen iho. päänahka (eikä muukaan iho) tykkää hiestä, liasta tms. Vaan alkaa kutista julmetusti, vain vesipesu vie sen pois.
Oon pessy tukkaa ainakin satoja kertoja ja oon viel ihan 100% kunnossa vaikka on varmaan satojakin kertoja pessyt
Paristi viikossa shampoolla, muuten kuivashampoo. Rasvoittuvat suht nopeasti, yritän vähentää pesuja, jos auttaisi..
Pesen noin kolme kertaa viikossa ja tukkani on loistava. Shampoona käytän Olaplexia.
käyn saunassa kolme kertaa viikossa ja sama määrä hikki jumpassa,ovat eri päivinä sauna ja jumpat.Joten pesen aina saunassa ja hiki jumpan jälkeen.eli 6 kertaa viikossa.
2-3 kertaa viikossa, ei oikein yhtään enempää voi, muuten alkaa kuivua päänahka ja sitten rasvoittua