Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?

Vierailija
17.11.2022 |

Viikossa siis.

Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.

Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.

Kommentit (1229)

Vierailija
21/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa, ei oikein yhtään enempää voi, muuten alkaa kuivua päänahka ja sitten rasvoittua

Vierailija
22/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin pesemään vain kolmesti viikossa shampoolla. Muina päivinä pesen pelkällä vedellä. Taitaa kuivattaa päänahkaa, mutta vähän pakonomainen tarve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset noin 2-3 kertaa viikossa riippuen siitä onko miten menoja. Etätöissä ei niin väliä, mutta eipä mun tukka ikinä mikään ällöttävä ole. Pesujen välissä riippuen hiusten tilanteesta huuhtelen joko pelkällä vedellä tai pelkällä hoitoaineella. 

Vierailija
24/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä.

Vierailija
25/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pitkät hiukseni 2 kertaa viikossa

Käytän system 4 shampoota ja ei enää rasvoitu.

Vierailija
26/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jo vuosia.

Vierailija
27/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3 kertaa, riippuu kuinka likaantuvat töissä. Jos vaan vähän, pesen vedellä.

Vierailija
28/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee shampoopesu kahdesti peräkkäin kolme kertaa viikossa (laadukkalla shampoolla eikä millään prisman marketti halvalla)

Hinta ei takaa laatua :D

"Hinta ei takaa laatua :D" - Köyhien tapa lohduttaa itseään. Onko teidän mielestänne muka sattumaa, että kaikki rikkaat Hollywood-tähdet on kauniita vielä vanhanakin?

29/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidesti viikossa.

Vierailija
30/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee shampoopesu kahdesti peräkkäin kolme kertaa viikossa (laadukkalla shampoolla eikä millään prisman marketti halvalla)

Hinta ei takaa laatua :D

"Hinta ei takaa laatua :D" - Köyhien tapa lohduttaa itseään. Onko teidän mielestänne muka sattumaa, että kaikki rikkaat Hollywood-tähdet on kauniita vielä vanhanakin?

Olen kyllä eri mieltä tuosta, että olisivat kauniita vielä vanhoina. Ellet sitten puhu kuvanmuokkauksesta, laadukkaat editoijat maksavat paljon.

Vierailija
31/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7 kertaa viikossa. Hiukset ovat hyväkuntoiset, pitkät.

Vierailija
32/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, että menet kunnon osaavalle kampaajalle, joka oikeasti leikkaa hiuksesi siten, että ne sopii. Jos hiukset rasvoittuvat, niin suosittelen shampoon ja hoitoaineen vaihtoa. Äläkä käytä mitään niitä geelejä tai muotovaahtoja, koska jos hiukset on leikattu hyvin niin ne eivät niitä tarvitse. Itse suosin tätä https://tinyurl.com/phyajjzp Olapexia, koska se luo sellaisen kalvon hiuksiin joka juuri estää tuota rasvoittumista ja suojaa niitä.

Oleplexeja olen käyttänyt myös itse ja voin suositella! Hiuksistani tuli huomattavasti vahvemmat parissa viikossa.

Vierailija
33/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen pitkät hiukseni 2 kertaa viikossa

Käytän system 4 shampoota ja ei enää rasvoitu.

Minullakin on pitkät ja paksut hiukset ja system 4 ihan paras tuote!

Vierailija
34/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-14 kertaa riippuen olenko töissä vai vapaalla ja missä olen töissä kun olen töissä.

Vierailija
35/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-300 kertaa viikossa

Vierailija
36/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, jo ainakin 15 vuoden ajan. Minulla on atooppinen iho. päänahka (eikä muukaan iho) tykkää hiestä, liasta tms. Vaan alkaa kutista julmetusti, vain vesipesu vie sen pois.

Vierailija
37/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pessy tukkaa ainakin satoja kertoja ja oon viel ihan 100% kunnossa vaikka on varmaan satojakin kertoja pessyt

Vierailija
38/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paristi viikossa shampoolla, muuten kuivashampoo. Rasvoittuvat suht nopeasti, yritän vähentää pesuja, jos auttaisi.. 

Vierailija
39/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen noin kolme kertaa viikossa ja tukkani on loistava. Shampoona käytän Olaplexia.

Vierailija
40/1229 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn saunassa kolme kertaa viikossa ja sama määrä hikki jumpassa,ovat eri päivinä sauna ja jumpat.Joten pesen aina saunassa ja hiki jumpan jälkeen.eli 6 kertaa viikossa.