Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin ihan mukavan miehen. Nyt alkanut arsyttaa, kun on ihan pihalla asioista. Ei muka ole kuullutkaan, et 2. maailmansodassa on tapettu esim juutalaisia. Syy erota?

Vierailija
06.11.2006 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos sitä itse arvostaa. Paljon enemmän suhteesta kuluu vaatteet päällä jutellessa kuin missään muualla. En voi kuvitella että olisin miehen kanssa jonka kanssa ei ole jutunjuurta...

Vierailija
2/33 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin häneltä kerran mm seuraavat kysymykset.

" Kuinka pitkä matka on kaksi metriä"

-no tosta parvekkeelta alas (olimme 5. kerroksessa)

" Kuka on Suomen presidentti?"

-no eikse oo joku Tarja Ahonen?

" Kuka oli Elvis?"

-olikse joku laulaja tai sellanen?

jne :)

Muuten niiiin kiva ja mukava ja kiltti, mutta mutta.

Suhde kaatui lähinnä siihen ettei hän halunnut opetella aakkosia kun pyysin. (piste iin päälle)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo minun poikaystäväni oli kyllä hyvin etevä sitten taas kaikissa käsitöissä jne. Eli ei ihan puusilmä.

Vierailija
4/33 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei ole mitään kiinnostusta " sivistää" itseään ja sinulla on, niin mitä ihmeen keskustelunaiheita teillä on? Istutte hiljaa sohvalla ja katsotte telkkaria, vai? Tai ette edes sitä, koska teitä kiinnostaa ihan erilaiset ohjelmat. Elikä istutte eri huoneissa ja katsotte omia ohjelmia, vai?

Vierailija
5/33 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te noita miehiä olette bonganneet ???? Minä en ole koskaan tavannut ketään tuollaista! Ikää on jo 38, eli aika moni mies on maailmassa tullut vastaan.... Eli onko kyse maaseudusta vai mistä?

Vierailija
6/33 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselleni henkinen yhteys on todella tärkeä eikä sitä synnyt, jos ei olla samalla tasolla kokemuksilta tai tiedoilta. Muuten pakko on lisätä: nuo asiat eivät ole yhteydessä koulutuseroon. Minä olen akateeminen ja mieheni on ammattikoulun käynyt duunari. Silti en milloinkaan koe olevani korkeammalla älyllisellä tasolla!

Vierailija
7/33 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä sivistää sitä, jos ei auta, niin kannattaa unohtaa pitkäaikainen vakava suhde.

Vierailija
8/33 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai lihomisesta

Vierailija
9/33 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös perinteinen ympäripyöreä erolause; " Olemme liian erilaisia" toimisi?

Vierailija
10/33 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin lopun nyt vielä kun voit. Ikävä syy jättää hyvä mies, mutta oikeasti olisi kyllä aika rasittavaa elää noin taukin miehen kanssa. Aina saisi hävetä silmät päästään, kun olisi esim omia kavereita kylässä.

Vierailija
11/33 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaista suhdetta ja lopulta satutin miestä todella paljon.

Tämä mies oli todella rasittava (ja säälittävä, hyväsydämisenä en saanut eroa aikaan), hän ei esim. tiennyt mikä on reuma (sairastan sitä ja kun siitä tuli puhetta niin hän oli ihaöönä aapisen laidassa että mikä, täh), hänellä ei ollut omia mielipiteitä kaikki oli aina ihan sama eikä hänellä ollut kavereita...

Tee ero ennen kuin menette liian pitkälle sitten on vielä kamalampaa!

Vierailija
12/33 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaksi tulee vuosien mittaan, kun ensihuuma haihtuu. Yleissivistyksellä ja koulutuksella ei välttämättä ole mitään tekemistä keskenään. Esimerkiksi oma isäni (kouluttamaton duunari) on varmasti yleissivistykseltään paljon " viisaampi" kuin me akateemiset lapset.

Enemmän tuollainen kertoo asenteesta elämää kohtaa. Jonkilaista välinpitämättömyyttä hänellä varmasti on, kun ei ole viitsinyt ottaa asioista selvää. Miten sitten, kun teillä tulevaisuudessa on edessä esim. asunnon osto, talonrakentaminen tai lastenkasvatus. Väisteleekö hän silloinkin vastuuta, eikä viitsi ottaa asioista selvää? Jääkö kaikki tiedonhankinta ja asioiden hoito sinun tehtäväksesi, samoin kuin vastuunotto?

Vierailija
13/33 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opeta hänelle historiaa, vuokratkaa historiallisia filmejä jne. Niin mimä tein mieheni kanssa kun opetin häenlle suomen historiaa, vein taidenäyttelyihin, museoihin ja oppihan hän. Osaa paremmin Suomen historian kuin moni suomalainen vaikka on siis ulkomaalainen.

Historian tunteminen on osa yleissivistystä.

Vierailija
14/33 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi olla miehen kanssa, jonka yleissivistys ei ole vähintään samaa tasoa kuin omani. Paras olisi mies, jota voisin katsoa ihaillen, koska hän tietää enemmän kuin minä.

Vierailija
15/33 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naispuolinen tuttavani on samalainen tyhjäpää ja samaten hänen veljensä, eivät tiedä esim. Suomen entisiä presidenttejä nimiltä. He sanoo molemmat että mitä hyötyä heille siitä on että tietävät joittenkin kuolleitten ihmisten nimiä. HALOOO!!!!!!!!!! Todella tyhmiä ja itsekeskeisä ihmisiä muutenkin.

Vierailija
16/33 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on hiukan tampio mies. Noin kuutosen keskiarvolla on peruskoulusta päästy ja amis takana. Ollut töissä jatkuvasti, tuonut perheelle rahaa ja kotona on käytännön ihminen. Tekee ruokaa, on hellyttävä isä, ihana aviomies.

Toki se joskus ärsyttää, kun toisella ei ole mitään yleissivistystä, mutta laitan silti sisäiset arvot, tunteet ja käytännön työt isoon arvoon.

Ihan pakko kommentoida esim. tuota kun joku kertoi, että kaveri tiennyt, mikä on reuma. Tiedättekö tekään kaikki sivistyneet, miten hoidetaan keliakiaa, diabetestä, entä mikä tarkoittaa kilpirauhasen vajaatoiminta?????

Mikäs on Bulgarian pääkaupunki?

Minkä maan pääkaupunki on Kalkutta???

Mitä ihmeen merkitystä näillä on parisuhteeseen?

Vierailija
17/33 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli toinen ITSE ei sitä pyydä. Miltä teistä tuntuisi jos puolisonne rupeaisi pitämään teille " koulua" ? Mitä tekisi itsetunnollenne huomata toisen pitävän sinua tyhmänä, vaikka itse olisit omaan eloosi (siihen asti) ollut ihan tyytväinen.

Vierailija
18/33 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan pakko kommentoida esim. tuota kun joku kertoi, että kaveri tiennyt, mikä on reuma. Tiedättekö tekään kaikki sivistyneet, miten hoidetaan keliakiaa, diabetestä, entä mikä tarkoittaa kilpirauhasen vajaatoiminta?????

Mikäs on Bulgarian pääkaupunki?

Minkä maan pääkaupunki on Kalkutta???

Mitä ihmeen merkitystä näillä on parisuhteeseen?

Ainakin minä tiedän nuo suunnilleen. Eikä tietämättömyys yksittäisen asian osalta ole mikään outo juttu, kaikilla on noita sokeita pisteitä ja niistä voi repiä huumoria (niinkuin täälläkin siinä ketjussa, jossa noita tunnusteltiin... tyypiin " luulin, että paskaviemärit ovat täynnä vettä" )

Mutta jos toisella ei ole mitään kiinnostusta oman navan ulkopuolisiin asioihin, eikä edes halua ymmärtää esimerkiksi oman yhteiskuntansa perusjuttuja (presidentin nimi, (vanhojen) eurooppalaisten valtioiden pääkaupungit jne jne), ei ko. ihminen ole minun silmissäni ihan täysillä käyvä. Ei ainakaan niin, että haluaisin suhteeseen. Jos jotain toista ei häiritse, hieno homma.

Alkuvaiheen kuhertelut kahdestaan voi tehdä vaikka millaisen tyhjäpään kanssa, mutta siinä vaiheessa, kun tulee aika puhua pussaamisen ohella ja jopa lähteä kaveripiireihin tms, toellisuus iskee. Ja jos joku yrittää kääntää tätä nyt joksikin statusjutuksi ja kaverien arvostelun peloksi: se on osa totuutta, mutta ei tosiaankaan ainoa pointti.

Vierailija
19/33 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osaa siis aakkosia tai tajua muuten tuota luettelon logiikkaa.

Paljon on muitakin asioita, jotka mua raivostuttaa, mutta eipä auta....

Vierailija
20/33 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama, mitä toinen tienaa, minkä ikäinen on, etninen tausta yhdentekevä myöskin, ulkonäkökriteerejäkään ei pahemmin ole... Mutta tämä on mulle erittäin tärkeä miehen valinnassa, että tietää asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi